En kertoisi. Ei ole hyvin käynyt ennenkään, vaan siitä saatu ase minua vastaan. Kun tietää tiettyjä asioita niitä voi käyttää kiusaamiseen ja satuttamiseen. Ihan vain esimerkkinä: maininta toiselle seksuaalisesta hyväksikäytöstä lapsena = sen jälkeen kuullutkin sitten olevan isin polkuauto. Tämän tyylistä. Sivusta.Sen haluaisin kuulla! Kaivatun tarina kiinnostaa<3
Sama. Voi olla että mulle tulee itku pitkästä ilosta. -sivustaOn vaan niin surullista
Lohtua sulle ystävä, hyvää yötä!En kertoisi. Ei ole hyvin käynyt ennenkään, vaan siitä saatu ase minua vastaan. Kun tietää tiettyjä asioita niitä voi käyttää kiusaamiseen ja satuttamiseen. Ihan vain esimerkkinä: maininta toiselle seksuaalisesta hyväksikäytöstä lapsena = sen jälkeen kuullutkin sitten olevan isin polkuauto. Tämän tyylistä. Sivusta.
Jos on tuota tasoa jutut, eipä kannata sellaisten kanssa olla tekemisissä. Ihan käsittämätöntä käytöstä! Hyväksikäyttö kun ei ole millään tavalla uhrin vika.En kertoisi. Ei ole hyvin käynyt ennenkään, vaan siitä saatu ase minua vastaan. Kun tietää tiettyjä asioita niitä voi käyttää kiusaamiseen ja satuttamiseen. Ihan vain esimerkkinä: maininta toiselle seksuaalisesta hyväksikäytöstä lapsena = sen jälkeen kuullutkin sitten olevan isin polkuauto. Tämän tyylistä. Sivusta.
Numero vaihtui.Miksi lakkasit pitämättä yhteyttä sanomatta sanaakaan etkä vastannut viesteihini? Miksi särjit sydämeni?
Mikään ei ole enää ennallaan. Pitää etsiä kartta ja kompassi, ottaa suunta kohti tulevaa ja pysyä siinä. Askel kerrallaan.
Tiedän ettei vaihtunut. Et ole hän.Numero vaihtui.
Kusipäältä kuulostaa.Miksi lakkasit pitämättä yhteyttä sanomatta sanaakaan etkä vastannut viesteihini? Miksi särjit sydämeni?