vierailija
Hyvää iltapäiväähuomenta
Hyvää iltapäiväähuomenta
hyvää iltaaHyvää iltapäivää
Toivottavasti pian, olen toiveikasMiten on tapaaminen?
Riippuu teistä itsestänne hyvät ihmiset, viestikää!Vaikuttaa siltä ettei sitä ole tulossa tänä kesänä tai vuonna....
Huijausta vaan 🫥Toivottavasti pian, olen toiveikas
Se kai on ihan sama sopiiko vai ei, jos niin haluat.Lupaat aina, mutta mitään ei tapahdu. Sopiiko, jos lopetan yhteydenpidon? Olen väsynyt tähän touhuun.
Vilpittömät ilmaisevat asiat irl.Olen vilpittömästi vähän huolissani susta.. toivoisin voivani olla sulle edes ystävä. (3v)
Varmasti vaikea tilanne.Vaikea olla ystävä ihmisen kanssa joka on töninyt sut pois kymmenet kerrat. Sinut on estetty. Viesti on luettu mutta siihen ei vastata. Profiili on poistettu.
Miksi et suostu uskomaan, että ei kaivattusi sinulle vastaa vaan joku trollailee kanssasi? Ilmiselvä asia.Sinusta on tullut kiusaaja
Kannattaa sitten lopettaa jos olet väsynyt.Lupaat aina, mutta mitään ei tapahdu. Sopiiko, jos lopetan yhteydenpidon? Olen väsynyt tähän touhuun.
Sen haluaisin kuulla! Kaivatun tarina kiinnostaa<3Olisin halunnut kertoa sinulle elämäntarinani.
Ai että voit juoruta eteenpäin.Sen haluaisin kuulla! Kaivatun tarina kiinnostaa<3
Olenko mielestäsi juoruilija?? Niin, taisi mennä huti.Ai että voit juoruta eteenpäin.