Kuten meillä kaikilla, moni ei vain tajua sitä. Joillain meistä sydänsuruja valmiiksi jo takanakin.Minulla on sydänsurut edessäpäin
Mielelläni kuulisin sen. Silloin kun sinulle sopii.Olisin halunnut kertoa sinulle elämäntarinani.
Kuulostat ihan mun kaivatulta. Etkö halua enää olla ystäväkään? En kyllä tiedä miksi olisit täällä, kun en tiedä itsekään miksi olen nykyään täällä kaksplussallakin. Mennyt viime aikoina tosi pahaksi tämä kaipausketjuilu.
-sivustako?
Älä päästäkään, laita viestiä, laitathan?En haluaisi koskaan päästää sinusta irti
Millainen odotus, sellainen vastaanotto.Minäkin olen. Joskus näkemykseni tulevat minulle yllätyksenä, että noinko todella ajattelen. Ajatus ei tosiaan mene aina eteenpäin sellaisena kuin sen olen sanoessani tarkoittanut.
Kerro, ole kiltti.Olisin halunnut kertoa sinulle elämäntarinani.
Ei se varmaan ollut sun kaivattus, ei täällä voi tunnistaa ketään ja Suomessa on paljon väkeä, kaikki luku- ja kirjoitustaitosia , jotkut enemmän, toiset vähemmän, ja toisena on helppo esiintyä.Kuulostat ihan mun kaivatulta. Etkö halua enää olla ystäväkään? En kyllä tiedä miksi olisit täällä, kun en tiedä itsekään miksi olen nykyään täällä kaksplussallakin. Mennyt viime aikoina tosi pahaksi tämä kaipausketjuilu.
-sivustako?
Olisinpa. Kutsuisitpa joskus, sinne tai johonkin.Olisitpa rakas täällä luonani. Ikävä.
Et oo näköjään sittenkään mun kaivattu. Ikävää että sulle on käynyt noin. Sun varmaan kannattaa yrittää mennä eteenpäin ja löytää uusi kaivattu. Voimia!Vaikea olla ystävä ihmisen kanssa joka on töninyt sut pois kymmenet kerrat. Sinut on estetty. Viesti on luettu mutta siihen ei vastata. Profiili on poistettu.
Muuta en toivo. Ottaisin.Ottaisitko syliin?
Miten tiedät psykologin iän? Kuulostaa aika nuorelta, ehkä vasta opiskelija?En. Kyllä minä aion olla silti nuori aikuinen ainakin 50-vuotiaaksi asti. Vaikka mullekin kyllä yksi tuttu psykologi 25-vuotiaana sanoi, että en ole enää nuori vaan nuori aikuinen. Että vain 24-vuotiaaksi asti on nuori.
Hassua, kuinka heti huolestun kun sellainen sydämen viesti yöksi puuttu. Oon ollut sidottuna, ja lueskelin vasta nyt viestejä, eilen luin vain osan, eikä oo ollut mahdollisuutta keskittyä. Pelkään, että oot murhemielin, toivottavasti et. Kysy jos on jotain kysyttävää, vaikka ihan randomisti puskista tulisi. Mitä vaan. Rakastan sinua.
En minäkään.En pysty antamaan anteeksi.
Esimerkiksi mitä? Jos saan pyytää.Olen kuullut kiertoteitse sinun yhteiskunnallisista näkemyksistäsi jonkin verran vuosien saatossa.
Hanki koira.Paijailin sua mielikuvissani eilen illalla varmaan tunnin. Siis kuvittelin että jos oltais ystäviä ja saisin tehdä mitä vain, niin pitäisin sua melkein koko ajan jonkinlaisessa halauksessa ja juttelisin vaikka mitä ja kuuntelisin mielenkiinnolla. Voitas jutella aina ihan kaikesta mahdollisesta mieleen tulevasta, luottamuksella.
Kuuntelen mielelläni kun sinulla on aikaa, toivottavasti pian.Olisin halunnut kertoa sinulle elämäntarinani.
Se on karua kuultavaa. T. Ikuinen vappuKuuntelen mielelläni kun sinulla on aikaa, toivottavasti pian.
Tuo ei varmasti ole mukavaa.Minäkin olen. Joskus näkemykseni tulevat minulle yllätyksenä, että noinko todella ajattelen. Ajatus ei tosiaan mene aina eteenpäin sellaisena kuin sen olen sanoessani tarkoittanut.
Hirmu hyvin kirjoitat 3-vuotiaaksi.Olen vilpittömästi vähän huolissani susta.. toivoisin voivani olla sulle edes ystävä. (3v)