LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, Joulukuu

...pitkäst aikaa kaikille :wave:
Elossa ollaan, hengessä mukana mutten vaan ole saanut kirjotelluksi :/ Mikä siinä onkin et jos ei muutamaan päivään ehdi koneelle, sit tippuu kärryiltä ja sit tulee odotettuun vaan sopivampaa aikaa kirjoittaa-että ehtisi kärryille ja kaikille jotain kommentoida :whistle: No, nyt viimeisellä myönsin et olkoon, ei sitä parempaa aikaa tule, turha odottaa :)
Kovin tarkkaan en nyt ole ees juttuja lueskellut, mutta jotain sieltä täältä...en siis ala kauheesti kommentoimaan ees, sorry :ashamed:
Mutta olihan mua jo useampaan otteeseen kaipailtukin, oih :heart: Kyllä lämmitti mieltä :D Ja olihan täällä jo spekuloitu poissaoloni syytä, että olisin se salaodottaja :whistle: No, en ole en, tai sitten niin salaodottaja etten tiedä odotuksestani itsekään :D
Jokos tämä kyseinen odottaja muuten paljasti itsensä???
Tapaamista taas suunnittelette, wau :) Täytyy perehtyä aiheeseen paremmin. Missäs oli tarkoitus tapaaminen järjestää?
Tosiaan, joulu-joulu se on mikä on muakin enimmäkseen kiireisenä pitänyt. Huhheijaa...ja nyt ollaan jo 18päivässä, iik...kyl aika menee nopeeta. Ja kohta vaihtuu vuosi 2009 ja sinä vuonna sit nää "vauvat" tulee jo 2v :whistle:
Paljon on täs ollut kaikkea puuhaa, kaikkea jouluista tapahtumaa ja muuta joissa ollaan juostu, lähinnä ettimässä joulufiilisä joka ehti jo välissä lumien mukana sulaa, mutta arvatkaas...meillä on taas lunta!!!!! Ihanaa, pieni toive että joulu on valkea :heart:
Kaikki alkaa mulla olla valmiina, paisti ruokapuoli. Sitä laittelen sitten viikonloppuna ja alkuviikosta. Kinkku paistetaan aattoa vasten yöllä :p
Lahjat on paketoitu ja suurin osa toimitettu saajilleen, mutta jessus mikä vuori meil on tuol varastossa lahjoja, kun meille tulee siis sukua koolle jouluksi, niin koko porukalle kun jotain on, ja vieraat sit tuo viel omansa tullessaan :eek: Eilen sain viimeiset kukka-asetelmat tehtyä, nyt täytys viel muutama lahjus kääräistä sellofaaniin ym pientä. Perusteellisemman siivouksenkin olen jo tehnyt, että ei ole sekään enää edessä. Tietty ennnen joulua saa vielä venäläisittäin ainakin siivota jos ei enempää jaksa...
Joulu ollaan perinteisesti siis kotona. Ja meille kerääntyy ihan lähipiiriä koolle aatoksi. Mä laitan joulua niiiin paljon, et tuntuis hupsulta sit lähtee kylille jouluksi...vaikka ei sinänsä, laittaisin varmaan kuitenkin vaik mihkä mentäis :D
Mulle kävi ompeluiden kaa vähän kuin tuutille...laitoin jo aikaa sit singerini joululomalle, mut kuinkas kävikään...keksin alkaa ompeleen viel joulujuttuja, ja oivoi...jossainvaihees sanoin et sainpas aloitettua :whistle: Mutta nyt viimein saa singeri levätä, kaikki on valmista ja lopputulokset on mieleisiä :)
Oman päänvaivan tuo tuo joulukalenterikin...liekkö samantyylinen kuin rontilla, vai mitä mutta on siinäkin pähkäämistä ollut :whistle: Mutta lapset kun tykkää, niin siks jaksaa sitä väkertää...nyt ei oiskaan enää siis kun 6luukkua, ja osaan on jo keksittykin jutut, mut pari viel kesken :/ Ehkä viimetingassa saan taas lampun syttymään...niinkuin kävi joulukorttien kaa :whistle: Nekin meni niin tipalle. Otin lapsista kuvia ja yhdetkään ei kelvanneet mulle, enkä keksinyt niihin mitään "ideaa", no sit viime pe syttyi lamppu ja otin viel yhdet kuvat, no ne onnistui-tulostin ja aloin väkräämään...liki 50 korttia tuli tehtyyn,maanantaina viel viimesiä kirjottelin...
Hmmm. no nyt loppui rakstuttaminen...täytyy ottaa lisää kahvia ja sit kohta eskarilaista herätellä. Viedään tänään jo opelle pakettikin. Mutta hei, sellasta viel, et onko eskarilaisilla tapana antaa toisilleen lahjoja :eek: ??? Mä oon ihan puulla päähän lyöty...siis ei kai... Kun nyt 2 lasta meidän pimulle jotain pientä antaneet, et huh-huh, kai sitä pitäs jotain niilekin sit antaa. Mulla on kyl tuol tilda sydämiä ym valmiina, et jos sellasen vaikka laittaa ja vaikka jokin joulunamu.... Juu, mutta koitan nyt taas tiiviimmin kirjoitella :) (...khöm. mä kun vaiuhtiin pääsen niin kirjoitan viel aattonakin täyttä häkää :LOL: )

:wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rontti:
Toivotaan Hipkukan miehelle onnistunutta nukutusta :snotty: . Ihana, jos mies välillä vuorossa :) ! Mites meni?
Eilen poika sitten päätti vaihteeksi nukahtaa ihan nätisti. Luulen, että influenssa-rokotteen tehoste väsytti osaltaan.
Meillä iltatoimet ja nukutus on oikeastaan miehen hommia. Mie iltalenkitän sillä välin koiran. Nyt on vain viime aikoina ollut miehellä niin pitkiä työpäiviä, että me ollaan jo ehditty aloittaa iltapala, kun mies tulee töistä. Joten mies onkin vienyt koiran ja mie nukuttanut. Vaikka kyllä se koiran ulkoilutus, jopa räntäsateessa on monesti kivempaa, kuin pojan nukutus :snotty: :ashamed:

 
hei. Soittelin tuossa ja kyselin helmikuun vikalle viikonlopulle mökkiä (muuritulkkua) hinta olisi siivouksineen kaikkineen 50 euroa/hlo. Jos saamme kasaan 14 lähtijää ja tuo olisi varattava nyt jos sen haluaa saada. Poreallas maksaa erikseen 95 euroa/vrk. Eli siis n.7 euroa/hlö.

Minusta tuo ei tunnu pahalta hinnalta, sillä hotelliyökin on huomattvasti kalliimpi.

Mitä mieltä olette....pikaisesti vastauksia kaipailen saataisiin varattua paikka.....

Ja minähän kyllä vannoin että en tänävuonna asiaa hoida :snotty: :snotty:
 
Mileko tervetuloa vaan :D Kunhan raketit on ammuttu niin täytyy aloittaa "häätötoimet" jos ei sitä ennen ole syntynyt :whistle: Toivottavasti saat hyvän tilin kirppikseltä..
Rontti samaa olen minäkin tuumaillut että jos saisi halvalla tai lainaksi sen pinnäsängyn.. Minusta tuntuu että tuo siirtäminen jatkettavaan olisi ihan hyvä vaihtoehto, mutta äiti pelkää helpon nukahtamisen/ hyvän nukkumisen puolesta :ashamed: (siis todella itsekästä..) No katsellaan ja kuunnellaan...
 
No onahan se Mammakin hengissä :D ! Mikä on venäläisittäin siivous? Joku pika pika?

Tuosta mökistä... Mikä se ensimmäinen 400e hinta oli, milloin se olis? Vähän tuo kuulostaa kalliilta, mutta olisin valmis maksamaan. Se tuossa hinnassa vaan on, että lähtijöitä pitäisi olla noin paljon... Että sitten jos tulijoita ei lopulta olekaan riittävästi, niin hinta alkaa nousta turhan korkeaksi... Piituli tosiaan, siellä taas sinä jaksat asiaa hoitaa :LOL: . Kiitos siitä :flower: Mun mielipide on siis se, että tuon verran voin maksaa, mutta en paljon enempää. Ja mun puolesta voitas vielä yrittää sitä ajankohtaa, mikä olis kaikista halvin, vai oliko sellasta halvempaa vaihtoehtoo. Miten muistelen, et joku oli 33e hlö jos väkeä 12. En jaksa mennä selaan vanhoja :ashamed:

Yksäiti tosiaan, kukas meistä sitten ajaa :LOL: No, eiköhän se saada sovittua, jos nyt joku aika saadaan lyötyä lukkoon.

Muokkasin tuota hintaa, kun kävin sittenkin kattoon vanhoja.. Olis tuo kyllä hieno mökki, ei tule moiseen oman perheen kanssa päästyä :whistle:
 
Joo siis katsoin väärin. Anteeksi....soitin ja kysyin niin vuokraaja sanoi että tuo on siksi noin kallis siis 1 vrk kun siitä jää se yksi päivä vuokraamatta.....ja tuohon hintaan siis kuuluu toimistomaksu ja loppusiivous.....aina.

Mutta tuo nyt oli ehdotus ja jos joku löytää halvemman vaihtoehdon sen toki saa varata ja hoitaa...kunhan vaan kyselin huvikseni hintaa tuosta. =)
 
Soitin sinne uudelleen ja kysyin niin toukokuussa vknloppu maksaa 400 euroa+95euroa loppusiivous+19 euroa toimistomaksu ja ulkopore 90 euroa. eli siis hintaa per/hlö jos 14 lähtijää olisi 36,70 mökki ja pore 6,40.

Kuulostaako paremmalta....ja nyt saisi vapaasti valita vielä viikonlopun.....

Siis yht. 43,10 euroa
 
Toukokuu kuulostaa minusta paljon kivemmalta jo kelienkin puolesta, puhumattakaan hinnoista :D *joku joka pelkää ajaa autoa talvella ja polkee jarruppljinta kyydissä istuessa* :ashamed:

Ajankohtana kunhan ei äitienpäiväksi satu... Ja milloins koulut loppuu?


Muoks. täällä loppuu 30.5 koulu


Tässä ens vuoden kalenteri http://www.porinseudunisovanhemmat.net/kalenteri9.htm
 
Juujuu, hengissä ollaan :)
Mileko, sulle piti jo aamulla sanomani että KIITOS ihanasta torttutaikina ohjeesta :p Niitä ollaan jo kahdiste paistettu ja tuolla jääkaapissa on eilen illalla valmistettu annos odottamassa leipojaansa :)
Rontti, venäläisittäin siivous on että ei mattoja ulos, vaan imurointi ja mattojen välien pyyhkiminen jne. :) Sillai ne kai venäjällä aina siivoo....
Ja tosta möksäjutusta, et siis missäpäin tollanen tulkku sijaitsee (oon pihalla)?
Mulla kurkkua vähän kaivaa, et joku flunssapöpö tietty iskemässä :/ no, ihmeekseni melko terveenä olenkin tässä syksyn ollut...
 
Unohdin ihan että milekon hampille paranemisia :hug:

Ja keijulle hyvää reissua =) Milloins lähdittekään?

MaMa miä varmaan hommaisin toisen pinniksen tai matkasängyn (lisäpatjalla). Meillä ei pimua aikoihin pinniksestä pois oteta. Hää on mun vaava :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Kuinkas moni sinne nyt olis lähdössä?

:LOL: Miä oon taas ihan täpinöissäni täällä. Hyvä että nahoissani pysyn :ashamed: *kotiäidin riemuja*
Ja arvaappa kenen EI PITÄNYT asiaa hoitaa tälläkertaa...... :snotty: :whistle: :whistle:

Mutta kuinkas taas kävikään, suunapäänä taas jokapaikkaan menossa....hitto soikoon...... :eek:
 
Mut onhan noita varmaan edullisempiakin vaihtoehtoja jossain.... Nyt vaan kaikki mahdolliset linkit palstalle jos joku jotain bongaa... Eiks asian anneta hautua kumminkin joulun yli et kaikki halukkaat ehtii tän näkemään, kertomaan oman kantansa ja miettimään mukaan tuloa? Ei kai meillä IHAN niin kiire ole? *kaivaa kassia valmiiksi*
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Kuinkas moni sinne nyt olis lähdössä?

:LOL: Miä oon taas ihan täpinöissäni täällä. Hyvä että nahoissani pysyn :ashamed: *kotiäidin riemuja*
Ja arvaappa kenen EI PITÄNYT asiaa hoitaa tälläkertaa...... :snotty: :whistle: :whistle:

Mutta kuinkas taas kävikään, suunapäänä taas jokapaikkaan menossa....hitto soikoon...... :eek:
Soo, soo :whistle: *paraskin puhuja, joka soppaa kauhasa työntää* :ashamed:
 
Nyt painuu varastoon kaivamaan kuusen jalkaa jostain kätköistä. Äipä soitteli ja kyseli onko mulla isän tekemä jalka tallella... Onhan se (enhän miä mitään isin tekemää hävitä :heart: ) mutta missäköhän :/ Ei auta, pakko on päivän valossa ettiä
 

Yhteistyössä