Ootteko vielä arvaillu nub teorian perusteella teidän vauvan sukupuolta?
Tervetuloa mukaan lisään sut ykkössivun listaan näillä tiedoin?Heippa, multa on mennyt ihan tää ryhmä ohi. Täällä onkin tuttuja nimiä tuolta vauvahaaveryhmästä. Lueskelin teidän viestejä niin kiva että raskaudet menneet hyvin meillä puolison kanssa esikoinen, la 9.10, tänään rv15+5 ja tähän asti kaikki ollut niinku pitääkin. Meillä ivf vauva, selittämätön lapsettomuus ja raskaus lähti ensimmäisestä pakastealkion siirrosta. Mä oon voinut oikein hyvin, rinnat nyt kipeet ja vatsaa alkaa pikkuhiljaa tulla painoa tullut kolmisen kiloa, oon hoikka. NIPTiä en saa ja yksityisellä maksaisi tonnin niin jäi väliin itse oon siis 32v, täytän 33. Huomenna käyn yksityisellä ultrassa jos sais vihiä sukupuolesta ja näkee että kaikki edelleen ok. 21.5 vasta rakenneultra. Odottavan aika on pitkä
Ja tays on meikäläisenki synnäriTervetuloa mukaan lisään sut ykkössivun listaan näillä tiedoin?
9.10/ Aida91/ 32/ 1. /
Mulla 16+4 mutta ei ainakaan vielä mitään, toki esikoinen kyseessä että en välttämättä tunnistakkaan kaikkea rinnat on pinkeet ja arat kyllä ja selvästi kasvaneet.Onko muilla maidon herumista?
Nyt 17+2 ja tässä viikon sisällä huomannut, että herumisrefleksi on ruvennut "toimimaan" eli saattaa yks kaks herua , vaikka maitoa ei vissiin tule vielä tippaakaan. Hieman tätä ennen kyllä tuntui , että aivan kuin rinnat ois pakkautuneet ja ajattelin , et pian alkaa maitoa varmaan tulla taas.
Eipä taida olla. Olisi sellainen ihan kiva, mutta en tiedä kävisikö keskustelu siellä aktiivisempana. Täälläkään kun meitä ei ole listoilla kovinkaan montaHei,
Onko teillä lokakuisilla suljettua Facebook-ryhmää tms. jossa juttelette enemmän?
T. Yksi lokakuinen (joka mielummin vaihtaisi ajatuksia suljetussa ryhmässä kuin julkisessa)
Aivan, mutta jos teillä muilla löytyy kiinnostusta niin täältä löytyisi tosiaan myös yksi.Eipä taida olla. Olisi sellainen ihan kiva, mutta en tiedä kävisikö keskustelu siellä aktiivisempana. Täälläkään kun meitä ei ole listoilla kovinkaan monta
Ei oo energiaa ainakaan täällä, rv 17+5. Hemoglobiini on tippunut ja aloitin raudan. Verenpaine on myös tosi matala niin saikutellessa menee nyt muutama päivä että sais voimia takas mut nyt alkaa näkymään vähän vauvamasuaMissä energinen keskiraskaus? Vk 16 starttasi ja tuntuu, että edelleen jaksaa yhden jutun tehdä ja lopun päivää sohva vaan vetää puoleensa
Mä oon hankkinut kahdet äitiysfarkut ja lökärit koska oon hoikka ja kiristelee normi farkut topeissa kanssa huomaan että kun rinnat on vähän kasvanut niin xs topit puristaa en taida selvitä kesääkään omilla vaatteilla että varmaan jotain lisävarastoo tarvii kesävaatteisiinki.Onko tullut jo tehtyä äitiysvaatehankintoja? Havahduin viime viikolla kun perustopit ja t-paidat eivät ylety vatsan yli Piti käydä myös uusimassa rintsikat.. ajattelin, että normi housuilla ja shortseilla pärjää kesän yli, jos vaan saa tarpeeksi reilut paidat/topit
Mä en oo tuntenut ainakaan mitään selkeetä. Jonkinlaista ns kuplintaa välillä, mutta koska kyseessä ensimmäinen raskaus niin en tiedä onko ne vauvan liikkeitä vai jotain omaa suolistohommaaTunteeko kukaan vielä liikkeitä? Täällä odottelen malttamattomana että jotain tuntuisi.
En tiedä kuvittelenko tai muistanko väärin, et viime raskaudessa jotain väreilyä ois voinut täs kohtaa jo tuntua.
Nyt kyllä nt ultrassa sanoi et istukka vois jäädä eteen, mutta sehän on voinut vielä muuttua. Aiemmin ollut aina istukka takana jolloin liikkeet tuntuneet hyvin.
Mulla on jo ihan pömppis. Töissä hiihtelen löysissä kaavuissa niin ainakaan kaikki ei oo ehkä vielä hoksanneet?
Raskausvaatteita en oo ostellut, edellisestä kierroksesta on jotain tallessa. Ajattelin et voisin kyllä jotain ostaa. Ihan mielen piristykseksi. Ja on se mukavampi kun kangasta on tarpeeksi vaatteissa, viime raskaus meni vähän soveltamalla
Ompa tylsää jos sun läheiset ei iloitse teidän puolesta mä havahduin nyt että toissayönä varmaan tunsin ekat potkut. Eilen illalla tuntui selkeesti ennen nukkumaanmenoa ja tänään jo selkeästi. Vauva selkeästi reagoi ku syön tosi jännä tunne, ihan ku joku tökkäis sormellaPiti juuri tulla kyselemään, joko tuntuu liikkeitä. Mulla nyt 17+6 ja ehkä mahdollisesti eilen tuntui jotain. Aiemmista olen tuntenut näillä viikoilla, mutta nyt istukka on edessä niin en ihan luota havaintoihin.
Mä olen ostanut työhousut äitiysmallina, kun joudun kumartelemaan ja kyykkäilemään niin normaalit alkoi ahdistaa liikaa. Mahaa on sen verran että housut valuu mahan alle ja istuvammat paidat pyrkii ylöspäin Tuntemattomille näytän edelleen siltä että pulla vaan on maistunut. Ensi viikolla ajattelin suunnata kirpparille josko sieltä löytäisin muutaman äitiysvaatteen. Mitään ei ole säästössä edellisistä, kun ei mun pitänyt enää tehdä lapsia.
Olin tänään lääkärineuvolassa ja siellä se pienen sydän jumputteli sinnikkäästi. Painoa on tullut alusta n. 6-7 kg Mä kerään yleensä sen +20 kg joten ihan aikataulussa tunnutaan menevän sen suhteen
Olen edelleen, mahan kasvusta huolimatta, tosi epäuskoinen että olen raskaana. En ole kertonut töissä eikä isänikään tiedä vielä (häneltä tosin ei tarvitse mitään hyväksyvää vastaanottoa odottaakaan joten olen sen pelossa lykännyt kertomista. Huomatkoon sitten kun huomaa). Väsymys on täällä väistynyt ja vointi on fyysisesti hyvä, psyykkisesti on ollut tosi vaikea alkuvuosi eikä tässä nyt täydessä iskussa olla vieläkään. Ilon tunteet ovat kadoksissa eikä niitä löydy raskauden kokemiseenkaan. Se harmittaa ja tuntuu että olen epäonnistunut.
Mulle toimii tämän palstan anonyymiys näissä asioissa, en kaipaa muita kanavia