PALJON ONNEA kaikille vauvan saaneille, joita en ole vielä onnitellut! Ihana kuulla uusista nyyteistä ja siitä, että kaikki on mennyt hyvin ja vauvan kanssa on päästy onnellisesti kotiin.
Täällä väsymys painaa, lueskelemassa olen käynyt päivittäin muiden kuulumisia, mutta en ole jaksanut itse kirjoitella mitään. Meillä esikoinen nukkuu jostain syytä todella huonosti, herää jopa tunnin-parin välein, alkaa olla itsellä mehut vähissä. Yhden yön tuossa alkuviikosta valvoin melko kipeiden supistustenkin kanssa, mutta eivät tihentyneet 7 minuutista, aamulla sain unen joskus seitsemän aikaan ja tunnin päästä herättyäni ei supistuksia juuri enää tullut. Limatulppaa tulee edelleen ja tänä aamuna häpyluu on ollut toosi kipeä.
Meillä täyttää esikoinen tänään 2-vuotta, joten touhua riittää. Päätettiin kyllä, että emme juhli "kunnolla", koska juhlat eivät vielä pojalle sillai merkkaa. Toiset kummit kävivät viikolla ja tänään tulee toiset kummit. Itse tein viikolla kakun ja eilen naapuri toi kakun, jota sitten saadaan tänään nautiskella. Mun vanhemmat on tulossa huomenna päivystämään meille, koska vauva alkais syntymään. Toisaalta kiva juttu, kun ei sitten tarvitse miettiä kuka tulee poikaa hoitamaan, toisaalta olen pelkästä ajatuksestakin ihan rikki. Kolmiossa neljä aikuista alkaa olla liikaa ja inhottava arpoa sairaalaan lähtöä vanhempien kanssa. Äiti ilmoitti, että ovat koko viikon, koska hän on syyslomalla. Great! Miehellä on perjantaina se olkapääleikkaus, joten siinä mielessä apu on silloin tarpeen.
Jaksamista meille kaikille odottaville! Vaikka tämä elo alkaa olla aika vaikeaa, ei kai auta muu kuin jaksaa loppuun asti. Mullakin vauva syntyy varmaan tavalla toi toisella parin viikon päästä, silla laskettuaika on maanantaina. Täytyy vielä sen aikaa pinnistellä.
Tsemppiä kaikille!
Aurinko rv 39+5