N
Niiskulainen
Vieras
Hälytin jo miehen paikalle, mut sit loppui supistelut eli olen edelleen kotosalla. Tänään tulevat miehen vanhemmat tänne, että jos yöllä tulee nopea lähtö niin ovat täällä esikoista katsomassa. Minun vanhemmillani on huomenna lauantaina hääpäivän 29 vuosipäivä ja aikovat mennä huomenna syömään, joten arvelin että parempi jos saisi järjestetyksi esikoisen hoito muuten. Anoppi sai sovittu niin työnsä että sai näin hoidetuksi.
Minulla kyllä välillä on sellaista supistuksen tunnetta, mutta en viittis mennä sinne sairaalalle, kun ei sielläkään mikään mukava ole olla mielummin kotona mahdollisemman pitkään, toivon vaan ettei sitten tule liian kiire.
Hyvä että jellybean sait Irenen syömään tissistä, kyllä se siitä. Ai niin Jellybean onnea Irenen kotiin saamisesta ja oikein ihanaa vauvantuoksuista arkea nyt, sitä täälläkin jo odotellaan.
Nyt katsomaan salkkareita =))
Minulla kyllä välillä on sellaista supistuksen tunnetta, mutta en viittis mennä sinne sairaalalle, kun ei sielläkään mikään mukava ole olla mielummin kotona mahdollisemman pitkään, toivon vaan ettei sitten tule liian kiire.
Hyvä että jellybean sait Irenen syömään tissistä, kyllä se siitä. Ai niin Jellybean onnea Irenen kotiin saamisesta ja oikein ihanaa vauvantuoksuista arkea nyt, sitä täälläkin jo odotellaan.
Nyt katsomaan salkkareita =))