P
Pinni
Vieras
Huomenia, täällä yksi aikainen lintu, tai oikeastaan elefantti. Alkaa olla aika iso olo tän masun kanssa! Yks kaverikin näppäränä ilmoitti, että eihän yhdellä toisella äidillä ollut koko raskauden aikana noin isoa mahaa. Että tuli söpö olo... Onkohan tää maha koskaan muiden mielestä hyvän kokoinen, aina on joko pieni tai iso, pah! Parempi kait jättää kommentit omaan arvoonsa. Onko muilla kokemuksia mahakokokommenteista?
Eilenkin piti kirjoittaa, et ottakaahan nyt naiset rauhallisesti, siis meinaan noiden remppa jne. puutarha juttujen kanssa. Mulla viimeinkin iskostunut päähän, että ihan kaikkea ei ehkä tarvii tehdä ihan täysillä, joten suosittelen Liskon mainitsemaa reseptiä jäätelöä pidemmistä tauoista
ainakin 3 jos ehtis syödä ni ois parempi! Mut tietty se on myös niin, että jokainen tekee just sen mihin pystyy/haluaa/jaksaa eikä sitä oikein voi muut tietää mikä on hyvä.
Äiskälle muuten jaksamisia kipuilujen ja migreenisysteemeiden kanssa. Toivottavasti olo on jo parempi! Ja Zuzalle myös, onko suppailu jo rauhoittunu?
Anna24: hienoa, että ultrassa kaikki hyvin ja sydän ja muut elimet ok!
Mansikille kans onnittelut terveestä pojasta!! Unohdin viime kirjoituksessa onnitella. Ja kun mä niin paljon myös haluisin tietää tulevan vaavin sukupuolen. Voi kun sen sais selville muullakin keinoin kuin isolla tukulla rahaa/punktiolla. Pakko kai tässä on malttaa... ja mähän en yhtään ole utelias luonne
Päivänjatkoja!
Pinni
Eilenkin piti kirjoittaa, et ottakaahan nyt naiset rauhallisesti, siis meinaan noiden remppa jne. puutarha juttujen kanssa. Mulla viimeinkin iskostunut päähän, että ihan kaikkea ei ehkä tarvii tehdä ihan täysillä, joten suosittelen Liskon mainitsemaa reseptiä jäätelöä pidemmistä tauoista
Äiskälle muuten jaksamisia kipuilujen ja migreenisysteemeiden kanssa. Toivottavasti olo on jo parempi! Ja Zuzalle myös, onko suppailu jo rauhoittunu?
Anna24: hienoa, että ultrassa kaikki hyvin ja sydän ja muut elimet ok!
Mansikille kans onnittelut terveestä pojasta!! Unohdin viime kirjoituksessa onnitella. Ja kun mä niin paljon myös haluisin tietää tulevan vaavin sukupuolen. Voi kun sen sais selville muullakin keinoin kuin isolla tukulla rahaa/punktiolla. Pakko kai tässä on malttaa... ja mähän en yhtään ole utelias luonne
Päivänjatkoja!
Pinni