Huomenta!
Ja terveiset Portugalista ja Espanjasta! Oli mukava ja rentouttava reissu ja kaikki meni hyvin. Lentoja vähän jännittelin, muttaa hyvinhän ne sujui kun keskityin vaan paijaamaan ja rauhoittamaan meidän Masia. Mitään vatsatauteja jne en saanut, vaikka söinkin vähän äyriäisiä ja sitä ihanaa kinkkua (serrano). Mutta vitsit kun aurinko ja maiseman vaihto tekee terää!
Täällä oli kirjoituksia vaikka millä mitälla, kivaa! Koitin lueskella kursorisesti suurimmat keskustelunaiheet, mutta en nyt muista mihin kaikkeen mietin jo kommentteja

Mutta ainakin moni oli käynyt rakenneuä:ssa ja hyvältä näytti, onnea siis! Ja uusille tulokkaille myös lämpimät tervetulotoivotukset.
Nimigalluppiin kommentti: Meillä miehen kanssa yhteinen sukunimi. Otin hänen nimensä, kun mentiin naimisiin, mulla tyttönimi suht tavallinen supisuomalainen ja miehellä vielä tavallisempi

Lapselle on jo nimi, oli sitten tyttö tai poika. Tytön nimi oli selvillä tosi ajoissa, pojalle ollan pähkäilty... Mutta päätetään vasta kun on nähty uusi tulokas.
Ja vielä pinnanpituudesta... muuten fiilis aika sama kuin ennen, en vaan YHTÄÄN kestä humalaisten sätkätystä /sellasta kostean huuruista höpinää maailman tulevaisuudesta. Juhlissa huomaan, et en jaksa valvoa ja siitä tulee kiukku. Alkoholi kun on vähän sellainen bensa ja kun sitä ei ota yhtään, tulee väsy. Ja muutenkin tää raskaus väsyttää aika lailla, varsinkin klo 24... jälkeen. Toinen mitä EN SIEDÄ on ventovieraiden mahantaputtelu. Kyllä perhe ja ystävät saa mun masua paijata, mut kun puolitutut alkaa lääppiä niin tulee kiukku/inho. Se on kuitenkin mun maha. Ajattelinkin, et rupean lääppimään niiden ahtereita, että ""kas kun on pyöreä ja mukavan tuntuinen!!!"" Aina vois muistaa kysyä, että saako kokeilla, niin asia on sitten ihan erikseen. Niin ja Mannako se mainitsi, että on sitä meillä raskaana olevilla elämässä ehkä jotain muutakin kuin se raskaus. Osaan edelleen puhua muistakin asioista ja elämässäni tapahtuu myös asioita, jotka ei liity tähän masuun ollenkaan. Ihmiset vaan tuntuu unohtavan sen kokonaan. Ja raskaana ollessa kaikki ei ehkä ole vaan ruusunpunaisia pilvilinnoja, niinkuin joillakin tuntuu olevan käsitys... Että tällaista tilitystä. Taitaa se pinna kuitenkin olla vähän lyhyempi kuin yleensä
Päivänjatkoja kaikille,
T. Pinni 21+1