Kolmatta kuumeilevien syksy 2013

Kolmatta kuumeilevien SYKSY/TALVI 2013-2014

Lauantai 4.1.2014

Mukana kuumeilemassa:

Nimimerkki.............kiertopäivät.....yrityskerta.....ikä........lapset

Marmeli.................kp 1/28-35..............yk+3v............30..... .. ..-04, -05
Carioca..................kp 12/28?..................yk2...........29...........-07, -09
Koikoi....................kp 15/28..................yk6...........32.........-09,-11
halli.......................kp 17/28..................yk2...........29...........-08,-10
Halo......................kp 19/27-35.............yk2............34..........-06, -09
cherise...................kp 24/25-31.............yk6............31.........-09, -11
nannamanna..........kp 28/28-30.............yk1............30..........3v, 4v
Mrs-K.....................kp 28/?...................yk3.............27.........-06, -13
Marabela...............kp 32/27-28..............yk2............33.........-05, -08
Aline.....................kp 46/28-30...............................................
miiakatariina..........kp 66/32-35.............yk+2v.....................-08 & -10
Hymypallo.............kp 67/27.................yk+9v..........36........-00, -04
Sleepn..................kp 74/27-29............ yk1.............31........8/07, 9/09
REIZULI................kp ?/30...................yk1..............28 .........-04, -07

Taustailijat:
Jenny90, hemu2, marsa-, Usvametsän neito, Rahkis, Jumevi, Tintti83, saraheinä, Pimu83, myry80

Plussannneet:
Joulukuu

liiisu...........................yk 5, Buster84.....................yk 1
Jennamaria..................yk 1, Casper77.....................yk 1
Astre...........................yk 2, Härkäneito...................yk 3
Suan...........................yk 1
Tammikuu
Suhveli........................yk 4, Toive Pikkukolmoselle....yk 2
mammu991..................yk 8, Tytymamma.................yk 6
Maana-mamma.............yk 1, Villanen........................yk 1
Helmikuu
helmikoo.......................yk 1, dita..............................yk 5
Viola30.........................yk 2, Aminohappo..................yk 4
Maaliskuu
ViiruP..........................yk 7, Mamimamimami...........yk 3
Huhtikuu
Tafgu..........................yk 1, Kuume84....................yk 5
Klementiini..................yk 1, Linttu.........................yk 3
Catherine....................yk 4, Sanna-M.....................yk 5
EiKahtaIlman3.............yk 5
Toukokuu
Jardin........................yk 2, Viifu..........................yk 1
Vauvahaave...............yk 2
Kesäkuu
Aliila.........................yk12, katrinainen................yk 1
Sydäntähti.................yk 3, sparklingfun...............yk 1
Jonsu123...................yk 1, Cassyput...................yk 1
Heinäkuu
Äitee kahdelle............yk 1, Hätähousu................yk 3
Saraheinä.................yk 1,Anu84......................yk 1
Elokuu
piikru.......................yk 1, Smooth.................?
sweetpearl................yk 1, Äippyli_81…………..yk1
Eltsiira.......................yk3, Mustang79.............yk4
Syyskuu
HyäkkäysVaunu...........yk1, srz......................yk0
OneMore?................yk2
Lokakuu
Orange80................yk2, Alice81............yk1
Marraskuu
Kukki$....................yk2, pillipöllö...............yk1
Mussukka82...........yk1, Ole luonani aina......yk?
Joulukuu
Pink89...................yk2, Kolmiliini...........yk5
Tine.....................yk3, mammuttisi...........yk2
ellul.....................yk1, plussatuulia..........yk5

Päivitykset mielellään näkyvällä värillä. Kiitos!

Viimeksi muokattu:
Vielä en uskalla siirtyä plussanneisiin...haamu siis tuli (eilen aika vahva viiva myös ovistestissä) ja vaikka sen näkee hyvin (ei tarvitse kääntää ja vääntää testiä) niin en uskalla uskoa että on tärpännyt...Kävin hakemassa uusia testejä joten ehkä teen toisen jo huomenna, jos uskallan ;)

Minulle voi päivittää ikä 33 ja ja lapset -05 ja -08

Onnea plussanneille! Mä odottelen postin tulemista, josko tänään testit saapuisi, menkat ei oo vielä myöhässä mutta oireet on jo niin voimakkaat että mieskin ne huomaa. Tosin mulla oli viimevuonnakin valeraskaus, mutta ne oireet eros kyllä näistä mitä nyt on.

Kiitos kaikille onnitteluista! =) Mut voi lisätä plussanneisiin,nyt rv 4+4. Olo on oikeestaan ihan normaali,välillä tulee äkkinäisistä liikkeistä repäisykipuja,toisinaan nivusia vihloo hieman ja valkovuoto lisääntynyt.

Onnea paljon muillekkin plussanneille!!...jo niitä olikin jo aika tulla tähän ketjuun,kun tuntui välillä,että ei oikein tärpännyt kellään.

Toivottavasti tämä ketju saa lisää lähitulevaisuudessa plussia =)

Kiitos uudesta ketjusta Cherise :heart:

Ja tosiaan, haamu tuli testiin eilen, tänään en ole testannut, mutta huomenna teen niin jos testit tulevat postissa. Asun pienellä paikkakunnalla eikä aina vois vähempää kiinnostaa mennä apteekkiin ku joku tuttu siellä melkei aina on. Enkä Tod halua että koko kylä vielä tietää, mistäs sen tietää oonko ees raskaana :| Jotenkin kun on toukokuusta tavallaan yrittänyt vauvaa, tai no tjottaillu ja ukko ei niinkään oo uskonu että nyt osuukaan enkä minäkään niin se tunne kun näkee ees sen haamun haamun, saa edes toivoa. Kerroin miehelle jännittyneenä mutta otti sen hyvin, paremmin kuin kakkosen. Kun tää nyt vaan onnistuis, on se kaipuu niin kova.

Mustang mehän tässä jännätään ihan yhtäaikaa! Onko sulla mitään oireita? Mulla sillai jännästi pistelee alhaalta vasemmalta ja väsyttää sekä tissejä välillä viiltelee. Mut eikai näillä viikoilla vielä niin oliskaa oireita.

Eltsiiralle onnea ja tarrasukkia matkaan :heart::heart::heart:

Ja muille tsemppiä ja plussatuulia :)

• Tykkää
Reactions: Missah
Mulle voi päivittää kp9/30 yk1 ikä 28

Onnea plussanneille =)

Täällä mennään edelleen sekavilla fiiliksillä tästä kaikesta... Ei pitänyt tulla kuin kaksi lasta, niin nyt on pää totaalisen sekaisin. Ikinä ennen en oo käyttänyt ovistestejä, mut nyt on tilattu niitäkin ja just tänään tipahti postilaatikkoon. Olo on kuin ekaa yrittäis, erona vaan se, että nyt tietää etukäteen paljon asioita =)

cherise: Hyvä, kun perustit syksypinon. Tää antaa taustallekin toivoa, että se oma yrityksiin voi taas joskus alkaa.

Kunhan tässä merkkailen. Omassa navassa ei mitään uutta, keskeytyminen edelleen kesken. :(

Onnea kaikille plussanneille! Ja terve uusille!

Mustang79, Kolmiliiini ja plussatuulia: toivottavasti haamut vahvistuvat!!!! Antaa toivoa myös meille muille! :) Loppukevät/alkukesä olis ihana aika saada vauva :)

Täällä tosiaan alkoi menkat lauantaina :( Jotenkin sitä oli sitten koko viikonlopun tosi allapäin, enkä täälläkään halunnut käydä, kun harmitti uuteen kiertoon joutuminen. Se oli vasta ensimmäinen tosissaan yrityskierto, mutta maaliskuusta asti menty ilman ehkäisyä, joten vähän alkaa maltti mennä. Noh, pää pystyyn ja uutta matoa koukkuun :)

Missah: En ole myöskään koskaan kokeillut ovistestejä, mutta nyt on nekin alkaneet kovasti houkutella. Vielä en ole kuitenkaan tilannut. Hmm. Pitäisiköhän. Joskus ekan lapsen kohdalla en olisi ikinä uskonut, että kolmatta voisi toivoa samalla hartaudella, mutta tässä sitä ollaan ;)

KoiKoi
: Kovasti tsemppiä sinne!!!! Tuntuu typerältä surkutella omia menkkoja, kun ajattelee, mitä sinä tai moni muu on käynnyt läpi. Paljon voimia!!! Toivottavasti pääsette pian uudestaan yrittämään!!!!!!

kolmiliini: mikä kp sulla nyt menossa? Ovistestin mukaan mun menkkojen pitäisi alkaa sunnuntaina. ootko jo testannu?

cherise: niin toivotaan :)

2 tunnin pidätyksellä tein uuden testin äsken, pregcheck taisi olla. onnistuukohan kuvan lisääminen... kertokaa jos linkki ei toimi! En saanut kuvaa isommaksi, toiv te onnistutte...

12611895.jpg - Image - Aijaa.com

Näettekö sen toisen viivan? :) Livenä näkyy paremmin...

Hei taas :wave:

Missah samaa mietin, että yhtä innolla tässä ollaan kuin ekan kanssa, paitsi nyt tietää jo odottaa mitä tuleman pitää. Ja tietty on eri katsantokantakin tähän, voi jopa pelätä asioita kun ekan kanssa ei tajunnut. Mutta meille tämä tulokas tulisi olemaan viimeinen, joten suurella odotuksella häntä odotamme. Ja aion nauttia raskausajasta IHAN takuusti.

Jos vain huomenna testi näyttäisi jotain :) Eilen tosiaan Apteekin raskaustestillä haamu (siinä kuulemma ei ole viivanpaikkaa.. joten jos haamu siihen ilmaantuu, olisi raskaus varma?) No, huomenna testaan CB ei digillä ekaa kertaa ikinä ja jos ei näytä mitään niin hankin sen Apteekin testin vielä.

Mustang Mullahan on sellainen tausta, että kuopus täytti juuri vuoden, ja imetän edelleen. Lopetin lopullisesti yöimetyksen pari viikkoa sitten toistamiseen, nyt päätös pysyy. Minulla on synnytyksen jälkeen ollut kahdet menkat, maaliskuussa ja heinäkuussa, alkoi 26 pv. Nyt menkat siis myöhässä, mutta mikäänhän ei vielä oo varmaa miten kierrot sun muut menis ku on ollu tosiaan yhdet oikeat menkat vasta. Mutta haamu testissä kertoo nyt ehkä sen että jotain on voinut tapahtua, ovis on ehkä ollut tosi myöhään tai jotain. Mutta, huomenna ehkä olen viisaampi :) Tsemppiä sullekin!

Plussatuulia Oolalaa :heart:

Koikoille voimia odottamiseen :heart:

Cherise
osaan kuvitella miltä sinusta tuntuu, olemme olleet kanssa toukokuusta ilman ehkäisyä ja imetys toimi siinä niin hyvin ettei mitään tapahtunut. Esikoinen ja kuopus ovat lähteneet kerrasta. Kyllä pitää sanoa nytkin että jos viiva ei vahvistu niin tipun korkeelta ja kovaa. Voimia :) ps. kevät/alkukesän vauva olisi tosi ihana! Olet siinä niin oikeassa.

Nyt tässä pitää vaan chillata, ei muu auta.

Viimeksi muokattu:
Plussatuuliahaamuja on tosi hankala kuvata, mutta jos sen itse näet niin ihan varmaan se totta on :)

Mulle tuli juuri postissa CB:n perustesti ja en tietenkään malttanut olla testaamatta vaikka olin ollut pissaamatta alle tunnin. No, tulos oli Nega, niin nega kuin olla ja voi. Miksi Apteekin oma testi näytti edellispäivänä koko yön rakossa seisseestä pissasta haamun ja nyt ei mitään? Oliko pissa liian tuoretta vai onko CB:n testi sieltä jostain syvältä vai oliko kemiallinen raskaus? Koska menkkoja ei vaan näy. Jos tää imetys vaan sekoittaa kaiken. Mun on pakko mennä ostaan uus Apteekin testi vielä. Tää on ihan hirveeeetä. Lohduttakaa mua :ashamed::(:headwall:

Mun testeissä ei ero eiliseen joten mä rupeen odottelee tädin saapumista paikalle. Vähä meinaa veetuttaa! Aijemmista kuinteki tehnyt jo monta päivää aikasemmin selvän plussan. Ei siis takana keskenmenoja joten kaks plussaa ja kaks lasta.

Hyäkkäysvaunu: pidän sulle peukkuja! Meillä lapset syntyneet heinä- ja elokuussa, joten toukokuu sopii erittäin hyvin :) Laskurin mukaan la on tälle kolmoselle 6.5. Mulla yksi km takana -07 joten toiv tämä nyt kuitenkin sujuu suunnitelmien mukaan...

plussatuulia: tsemppiä sulle!

Hyäkkäysvaunu: Onnittelut haamusta! :)

Kolmiliini: Toivottavasti teit liian hätäisesti cb:n testin. Itse ainakin luotan vahvasti apteekin omaan. Täältä kovasti plussatuulta sinne!!!

Plussatuulia: Niin kauan kun tätiä ei näy, niin on toivoa!!! Toivottavasti ne haamut vielä palaavat!

Mustang79: Onnea!!!!! Voinko siirtää sinut plussanneisiin?

Voi että, käytiin tänään katsomassa kaverin vastasyntynyttä vauvaa sairaalassa. Nyyh! Meinasi itku tulla. Tai tulikin, oli se niin ihana. Ja vauvakuume vain nousee :) Mieskin höpöttää vain koko ajan siitä kolmannesta :)

Yhteistyössä