*Kolmatta kaipaavien MARRASKUU*

Tee vaan kati ihmeessä testi jos siltä tuntuu että plussa saattaisi pärähtää ;)

Mä päätin tänään että mun testi-intoilut on nyt intoiltu. Elokuussa testasin kun tätin piti tulla, haalea plussa aamupissasta, pari päivää tästä digillä raskaana ja rv 4+6 pikkuinen vuoti pois. Viime kierrossa dpo8-9 haamuili punakkana eri testeillä, haaleni pian pois ja menkat alkoi ajallaan. Nyt dpo10-12 haamuiltiin, oletettuna tätipäivänä digillä raskaana ja rv 4+1 vuoti pois. Jatkossa saa menkat olla monta viikkoa tulematta ennen kuin tämä pettynyt pessimisti koskee testitikkuihin. En halua ensi kerralla menkkojen tullessa myöhässä olla tietoinen että taas valuu haaveet pönttöön ja keräillä itseäni uuteen kiertoon. Tosin mulla on niin kivuttomat menkat normaalisti että tietäisin kyllä jos olisi alkuvaiheen km mutta enpä olisi ehtinyt sykähdyttää sydäntäni digitestin Raskaana-tekstillä ennen Suurta Pettymystä.

Mä kuulkaas päräytän itseni takaisin listoille. Passaako?

Pikkuinen12...........kp 2/38...........yk 9 (km 08/11, 11/11)
-05,-11

Isänpäiväkortista kyseltiin, esikoinen saa askarrella omalle isilleen kortin ja viedä sen iskälleen, nuorimmainen vie mun kanssani lahjat ja aamupalan iskälle sänkyyn sunnuntai-aamuna, kortin saa tehdä ens vuonna kun ehkä kynäkin jo pysyy kädessä :) Kenties ens vuonna mulla olis mahassa isänpäivälahja niin ei tarttis vaivaa kaupoissa päätänsä että mitä ostais..

Vielä vähän omaa napaa. Ens viikolla ensikäynti tk-lääkärillä tän lapsenteon tiimoilta. Ja tänään varasin ajan asiantuntevalle naisgynelle yksityiselle, netistä lukenut hänen tekstejään ja vaikuttaisi siltä että sieltä saisi vastauksia ja ehkä jopa apuakin jos tk-lääkäristä ei ole hyötyä. Tosin tuo sama tk-lääkäri kehotti ajan varaamaan kuukautisten tultua, no nyt tuli sitten km mutta ajanee saman asian eli aihetta on lääkärikäyntiin.

Vielä kliseisesti toivotan plussapuhureita itse kullekin, vaikka kyllä mä kuulkaas vähän toivon etten ihan yksin jää tänne juttelemaan jos kaikki meinaa plussanneisiin kadota :heart: :LOL:

Runttipulla ei ole kiinnittymistä, kiitos kun ajattelet noin positiivisesti mutta kyllä tää meni kesken. Niin oli kipeä massu eilen vaikkei tänään olekaan. :hug:
 
Viimeksi muokattu:
morebabies onpa kurjaa, että hcg:tä löytyy yhä. Pitääkö vaan odotella laskua vai katsastavatko onko sinne jäänyt jotain joka ylläpitää sitä?

Katilla olikin tosi hyviä uutisia! Toivottavasti myös testiin tulisi vielä plussa.

Nereida, tervetuloa! :wave:

Pikkuiselle tervetuloa takaisin! :) Varmaan hyvä käydä lääkärissä juttelemassa, ei tarvitse arpoa yksinään.

Tää alkukierto on niiiiiiin turhaa aikaa. Päivät menee hitaasti eikä ole ovista tai oireita tutkiskeltavana. Mulla on nyt kp 9 menossa ja mietin milloin tässä rupeaisi testailemaan ovista. Tilasin kunnon paketin kun ajattelin, että tästä tulee kuitenkin pitkä projekti ja nyt niitä on niin ettei tarvitse säästellä, mutta en viitsisi siitä huolimatta ruveta hukkaamaan testejä turhan aikasiin. Jos käyttäisin 4 testiä/kierto, niin tuolla paketilla pääsisin 7kk eteenpäin. Raskaustestejäkin oli siinä paketissa 20 kpl, joten pääsee kunnolla testailun makuun. ;) Nyt mä mietin, että missä vaiheessa te muut olette aloittaneet ovistestailun?Katsotteko kalenterista päiviä vai odotatteko ovistuntemuksia? Se on varmaan hyvä kuitenkin testailla useampana päivänä, niin että näkee kuinka viivan väri muuttuu? Mittailen myös lämpöjä Fertilityfriendin kanssa, mutta koska mä saan nykyään niin harvoin nukkua kunnolla, niin en tiedä onko siihen yhtään luottamista ja muutenkin sehän näyttää sen kun ovis on ollut, jos on ollut. kiitos muuten teille jotka vastasitte aiemmin mun kyselyihin ovistestiväreistä, kokeilen nyt niitä vaaleanpunaisia.
 
Filuuri Näin pitkään pysyin poissa, ajattelin että lueskelen teidän juttuja yhä ja palaan sitten kun on jotain muutosta tilanteeseen. Lääkäri on sitä mieltä, että kohdussa ei olisi jäänteitä, koska hcg kuitenkin laskee koko ajan, superhitaasti vaan. Jännä, kun kuitenkin keskenmenosta on jo yli 8 viikkoa. 10 pvän päästä ajattelin taas käydä verikokeessa.

runttipulla: mä olen niin malttamaton ihminen, että kaikki pitäisi aina tapahtua heti ja nyt, joten menee herne nenään kun joku kestää esim nyt tämä yrittämiseen pääsy. Sitten kun saan joskus taas ovisplussan niin palailen, mutta lueskelen teitä kuitenkin. Yritän itseäni psyykata, mitä vähemmän ajattelen vauva-asiaa niin se voi toteutua. Kaveri juuri plussasi eilen, kun oli päättänyt pari viikkoa sitten et vauvanyrittäminen saa loppua häihin asti, ja hups keikkaa: tuli raskaaksi...

pikkuinen Eikö tämä olllut sulla 3 kemiallinen/keskenmeno, joten olisi kyllä varmaan hyvä käydä lääkärissä? Luulisi, että tutkisivat jo julkisella puolellakin, jonot vaan kauheat.
 
morebabies:hug:

Nereida tervetuloa!

Pikkuinen tervetuloa takas, mut en kyl ihan vielä usko, ettet olis nyt plussannu. Alkuraskauden vuotoja saattaa olla. Mut jos ei oo sitä, niin toivon, et pääsette hetimiten yrittämään uutta.

ON: Noh, ei varsinaisesti yhtään mitään raskausoiretta. Tänään DBO 8 tai 9 miten sen nyt ottaa. Aamulla tietenkin menin testaamaan, miulla on sofin liuskoja kaapissa muutama. Olin bongaavinani roskis haamun/viivanpaikan, mut en lähtis sitä vielä juhlimaan. Olo on maassa, kun melko varmaksi tiedän tämänkin kierron lopputuloksen. Ja mikä he***tti siinä on että pitää näin varhaises vaihees lähtä testaamaan. Kun on kaapissa varuiks testejä, niin näköjään lähtee mopo keulimaan niitten kans. Oon lähinnä vihainen itselleni.
 
Ei kuulkaa, kyllä se on nyt kp3 ja oon kyllä iloinen kun tän päivän varmistustesti oli vitivalkoinen nega. Pelkäsin että joudun tällä kertaa kaavintaan kun vuoto ei ole läheskään sitä mitä edes normimenkoissa, mutta olisko terolutilla vaikutusta siihen seikkaan.. No mutta puhdasta verta tulee edelleen vaikkakin tosi vähän, ei kipuja ja psyykkinen olokin on yllättävän toiveikas.

Kuukausi sitten olin kuopuksen neuvolalääkäritarkastuksessa ja siellä mainitsin meidän hankaluuksista kolmannen alulle saamisessa, kehotti varaamaan omalle lääkärille ajan kunhan seuraavat menkat on vielä tulleet. No menkkojahan ei tullut vaan tämä keskenmeno, joka varmasti (toivottavasti) tekee meidän lääkärikäynnin aiheelliseksi ja huolet kuulluksi vaikka yrityskierto onkin vasta yhdeksäs. Kyllä jotain häikkää nyt on kun kierto toisensa perään alkio valuu ulos heti alkuunsa ja oon todella toiveikas sen suhteen että saadaan hormoneita avuksi, toivottavasti sekä alku- että loppukiertoon. Mullahan on ovulaatio tosi myöhään, kp 24 paikkeilla, jospa lääkäri ymmärtäisi vähän aikaistaa sitä ettei munasolu turhan pitkään kypsyttele itseään ennen irtoamista..ja vielä jos saisi muuta apua oviksen jälkeen kuin terolutit jottei keltarauhasen sammuminen ainakaan tappaisi meidän jokaista vauvanalkua..

Jos jotain hyvää haluaa tilanteesta etsiä, niin ainakin meillä hedelmöittyminen onnistuu. Vielä kun joku pieni ottaisi kunnon otteen ja viihtyisi monen monta kuukautta kyydissä.

Mä nyt sitten taas hommasin ovistestejä ison kasan tätä kiertoa varten. Teen koedippailut niillä paikkein kun varhaisin ovis on mulla ollut, ja jatkan dippailua sinne asti kun plussa tullee kp23 paikkeilla. Sitten oon yleensä vielä dippaillut pari päivässä kunnes väri haalenee niin tiedä huipun keston. Mulla ovis oireilee kyllä muutoinkin vahvasti vatsakivuilla mutta kyllä ne tikut vähentää stressiä, kun näkee ihan konkreettisesti että h-hetki on käsillä eikä tarvitse jokaista vatsannippausta rekisteröidä mahdollisesksi ovikseksi. Ja melkein tasavahvoja, hitaasti tummuvia viivoja saan pitkin kiertoa, mutta selkeä plussa tulee vain silloin kun se oikeasti plussaa tarkoittaa.

Onnea jännääjille ja tiukasti kiinni tarraavia plussia toivottelen!
 
:wave: Heippa! Viikonlopuksi ollaan lähdössä reissuun, joten luultavasti palaan maanantaina kertomaan seuraavan kerran kuulumisia. Tätiä odottelen ovisplussan perusteella saapuvaksi lauantaina. Toisaalta tekisi mieli jo huomenna testata, vaikka en näe siihen mitään järkevää syytä. Mitään raskausoireita ei ole ollut.

Mitä todennäköisimmin siirryn minäkin kohta yrityskiertojen määrässä noihin kaksinumeroisiin lukuihin...
 
No nyt mä en ymmärrä enää yhtään mitään. Tänään eli kp 26 alko menkat! :O Yleensä kierto ollu melko tarkkaan 30 päivää. Tarkoittaakohan näin lyhyt kierto sitä etten ovuloinut tässä kierrossa ollenkaan? Se on kyl hyvin mahdollista kun en saanut oikeaa oviplussaakaan. Toiveet oli kyllä korkealla, kun molemmat aikaisemmat raskaudet alkaneet yk3:lla. :'(
No, eiköhän tämä tästä, kunhan keräilen taas pari päivää itseäni... Varasin jo ajan yksityiselle gynelle, jotta voisin jutella näistä asioita. Tiedän, että on aivan liian aikasta ajatellakaan mitään hoitoja, mutta jospa hän osaisi vastata joihinkin mieltä askarruttaviin kysymyksiin.
Mulle voi siis päivittää kp1/25-30 yk 4.
 
Liljan Kukka Hauskaa reissua :)

Scatty :hug:

Ja taas omaa napaa (antakaa anteeksi). Vieläkään ei tätiä näy, joten pitihän sitä hullun taas testailla. Raskaustestiin ilmestyi tosi hailakka haamu (jota mies ei meinannut/halunnut? edes huomata).

Aijaa.com - 9040278.jpg

Ja sitten tuli vielä kokeiltua ovistestillä (eikö niidenkin pitäisi raegoida raskauteen?), ja heti pamahti yhtä paksut/tummat viivat kuin oviksen aikaan.

Aijaa.com - 9040276.jpg

Eli arvon naiset, kertokaas tekin mielipiteenne. Huomenna varmaan taas uutta testiä, ellei se täti sitten kaarra paikalle sitä ennen...
 
mymosa
Kati, ovistesti näyttäis ainakin olevan plussa :)
Tuosta r-testistä on vaikea sanoa onko väriä, kun on niin kirkas kuva. Mutta jos siinä sun silmään on väriä niin ihan selvä haamuinen viiva siinä kyllä on.

Joten täällä PEUKUTETAAN kovasti :heart:
Olisin itse jopa niin hullu, että testaisin päivällä uuden r-testin, mulla tuli vahvempaa viivaa päiväpissasta.
 
Kati82 näyttää todella lupaavalta! Mieli tekisi jo onnitella, mutta jos huomenna sitten. :)

Scatty, voi kurjuus. :( Ymmärrän hyvin, että yk3 on ollut ladattu kierto kun on niin hyvä historia siitä. :hug:

Liljan kukka hauskaa viikonloppureissua!

Sunflower, toivottavasti ne ei olisi menkkakipuja vaan muuta. :hug:

Huomenna meinasin ruveta tikuttamaan ovista. Hylkäsin ajatuksen neljästä testistä per kierto kun niitä pakosti varmaan kuluu kasa ainakin näin aluksi ennen kuin opin tulkitsemaan tuloksia ja löydän sopivan ajan aloittaa testailu.
 
Kati kyllä mäkin jotain r-testissä näen. Onko sitten haamujen haamu vai viivan paikka, siitä en tiedä. Parin päivän päästä uudestaan, eikös vaan ;)

Mä kävin äsken papassa, tuli kutsu kotiin. Mä en sitten yhtään tykkää siitä :( Nyt nippailee vähän mahaa. Nyt viikoloppuna varmaan alotellana yritystäkin, se olis sitten jokatoinen päivä ohjelmaa tiedossa ;) (vaikka on sitä muutenkin kun kolmoselle viedään kynttilää..)
 
Pahoittelut pikkuinen. Kovin monta keskenmenoa sulla kyllä. Josko lugesteronista olis sulle apua. Kannattais kysellä lääkäriltä.

Hyvä rivistö etusivulla testauskierroilla jo. Katin raskaustestikuvassa minä näen kyllä ihan selkeän haamun. Jee. Muillakin vielä täydet mahdollisuudet. Peukut ojossa täällä.

Scattylle pahoittelut kp1:stä. Neljäs kerta toden sanoo.

Sunflower, menkkakivut tuossa vaiheessa voi kyllä niin liityä raskauteenkin. Mutta toki ne masentaa, jos menkkakivut kuuluu sulla normaaliinkin kiertoon ennen kp1:stä. Mulla ne liittyy kovimpaan vuotopäivään.

Pettunia dpo5 (ehkä)
 
Sunflower11
Pettunia: Juu.. mulla alkaa n. viikkoa ennen pientä juilintaa ja se jatkuu ja pahimmat kivut on runsaimpina vuotopäivinä. Niissä kierroissa jolloin kierto pidentynyt ja haaleaa viivaa jos saanut niin ei ookaan ollut menkkoja enteilevää kipua vaan vasta vuodon aikana. Et melko varmasti jo odotan niitä menkkoja.. :(
 
Peukut pidetään Katille :)
Ja Mymosa, kiitos selvennyksestä. Olen jotenkin pitäny niitä vähän samana asiana, mutta nyt siis olen viisaampi. Kurapäivät ohitte ja ens vkolla ovisbongailuun...

Mulla noi menkkakivut voi tulla pari päivää ennen ku alkaa vuoto, tai sit just kun alkaa vuoto - ei oikein voi tietää noista kivuista mitään.. vähän vissiin fiiliksen mukaan kroppa toimii...

Huomislle siis plussatuulia Katille :)
 
http://kaksplus.fi/members/74449-albums169-picture14348.jpg

Tän aamun ovistesti näytti tolta... mitähän myllerrystä tuolla mun alakerrassa mahtaa tapahtua... ovulaatio kp5? ei voi olla.

Kati plussatsempit sinne ja pysyvät semmoiset :kiss: Tullu huomattua ettei se pelkkä plussaonni riitä, itsekin plussannu jo kolme kiertoa putkeen muttei yhtään raskautta ole lähtenyt kunnolla käyntiin. Onneksi oon tämmönen tilastoharvinaisuus keskenmenojen kanssa joten todennäköisyydet pysyviin tärppeihin on teidän muiden puolella ;)

aijaa sekoilee joten kokeilin josko toi palstan oma kuvatoiminto pelittäisi... nää edelleen jatkuvat raskausoireet (pahoinvointi, rintojen kipuilu, jatkuva kipuilu nivusissa) ihmetyttää suuresti.. Olisko tuulimunaraskaus semmonen joka näyttää jatkuvaa haaleaa plussaa testissä ja menkat tulee silti? Tai kohdunulkoinen? Lääkäriin kipitän tänään mutta josko jollain olisi kokemusta...
 
Sunflower11 :hug:

Ja sitten taas sitä omaa napaa.. Testasin tänä aamunakin. Haamuhan sieltä tuli tänäänkin. Ihan pikkasen vahvempi kuin eilen, muttei kauhean tumma vieläkään.. No niin kauan on toivoa, kun tätiä ei näy...? ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Santtu81

Yhteistyössä