Onnea kati, toivottavasti plussa pitää tiukasti kiinni ja on ja pysyy! :heart:
Pettunia toivottavasti enteilee hyvää tuo oireesi
whisky peat, aika samoilla ajatuksilla mennään täällä. Vaikka pienin vielä vauva onkin ja toisinaan öisinkin heräilee niin on tää elämä vielä aika simppeliä kahden kanssa. Kaksi upeaa lasta jo suotu, kyllä se kolmas olis lottovoitto jos semmoinen meidän elämään tulla tupsahtaa. Millään tjottailu-meiningillä mä en kyllä kykene itseäni huijaamaan, kyllä sitä aika hyvin kiertopäivänsä tietää kun ehkäisyttä mennään vaikka joku väittäisi mitä
vaikka tässä kierrossa ei sinänsä yritetä raskautua, aion kyllä ottaa simppaset talteen kun oviksen oon havainnut. Eihän sitä koskaan tiedä miten käy.. toivottavasti vaan pää pitää loppukierrossa enkä testaile turhan ajoissa...
Oma napa mittasi juuri lämmöt 37.5, väsymys on hurjaa, ruoka ei maistu, tänään alkanu huimaa niin että joutuu ihan päätä roikottaa alaspäin ettei silmissä mustene ja rinnat on kipeät sivuilta ja toki noi nivusetkin edelleen särkee. Nivussärky oli aivan hurjaa eilen illalla, en tienny miten päin olisin ollu sängyssä joten aloin nukkumaan jo vähän jälkeen yheksän
Näin kattokaas tää mun kroppa kuvittelee vieläkin olevansa raskaana, edelleen tiputtelee verta ja testit oon hyljänny täysin kun ei se haamu ollu hävinny ja rupes ärsyttää koko testailu. Niin hullua, jos joku toinen luettelisi nuo oireet niin vannoisin että se on raskaana mutta mä en vaan usko olevani. Joku mua kuumeiluttaa ja oireiluttaa mutta raskaus se ei ole. Kai se on huomenna soitettava neuvolaan, ei vaan niin yhtään kiinnostais kun oon jo niin käsitelly päässäni koko keskenmenon ja siirtyny uuteen kiertoon. harmittaa koko tilanne. Harmittaa.
Toivottavasti on ollu hyvät isänpäivät kaikilla, testailuonnea ensi viikolle! Ja pikaista kierron alkua meille jotka näitä tylsyyspäiviä viettelee...