*Kolmatta kaipaavien LOKAKUU*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Liljan Kukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Emmin: Ettei vain olisi kiinnittymisvuotoa? Olisi kyllä tosiaan hämmästyttävän lyhyt kierto.

Kauniina Päivänä Tuut: Onpa teillä ollut jo pitkä odotuksen odotus! Onko tälle epäonnelle olemassa jotain tutkittua syytä? Ymmärrän kyllä jos tällaisesta pinosta haluaa vetäytyä välillä vähän sivummalle kun muut pinossa pidempäänkin notkuneet ovat plussanneet viimeistään parin vuoden sisään... :|

Omaa napaa: Nyt alkoi epäilyttämään onko noihin Davidin tarjous-ovistesteihin luottamista? :O Limat ovat olleet selkeämmät kuin eilen, mutta testit näyttävät aivan putipuhdasta negaa. Tein tänään siis jo toisenkin testin, ja aivan yhtä negatiivinen. Myös jonkinlaisia nippailuja olen kuvitellut toisella puolella vihdoin viimein tuntevani. Kai sitä pitäisi varmuuden vuoksi kuitenkin peittoja heilutella. (Kun ei eilenkään saanut aikaiseksi.)

Jopas emmin on jäänyt kierto lyhyeksi. Onko se siis ihan kunnon vuotoa vai voisko olla vaikka kiinnittymisvuotoa?

ON: kyllä harmittaa ihan älyttömästi nyt. Aamulla tein testin ja sain siihen haalean hailean haamun. Rupesin jo suunnittelemaan miten kerron miehelle illalla kun se tulee reissusta kotiin. Sitten lounaalla alkoi tuntua sellaista menkkajomotusta ja kun kävin tarkastamassa tilannetta, niin joo, tiputtelu on alkanut. Eli se siitä sitten. Alkais nyt sitten kunnon vuoto äkkiä kanssa, niin pääsisi uuteen kiertoon. :( Harmittaa harmittaa harmittaa! :headwall: Ja tyhmä minä kun näin aikasiin testasin edes, ilman sitä ei olisi toiveet noussu niin paljoa ja olisin vaan ajatellut, että okei ei sitten. :headwall:

filuuri:hug: harmi,juu ei noita testejä kannata ihan kauhean aikasin tehdä.kun sitten tulee se suuri pettymys... täällä ei mitn.tuntemuksia mihinkäänpäin,en muista oliko mulla nyt kp23? siis kun ei edes varsinaisesti yritetä..hillun muuten vaan täällä roikkumassa ja lukemassa tiedän juttuja:D

Liljan kukka: Minulla ne puikkotestit toimi ainkakin. Kasettiovistestillä testasin raskautta, ja ainakin sen näytti. Toivottavasti ovis löytyisi pian! Ai niin, minulla tuli todella paljon limaa ja ns. limattulppa 1-2 päivää ennen ovista.

filuuri: Toivottavasti tuhru loppuisi!

emmin: :hug:

Sain tänään dpo 13 pregcheckillä ihan tumman plussan :heart: Davidin kasettitestit olivat tosi hyviä aikaisessa testailussa (dpo8 selkeä viivanpaikka/roskishaamu ja dpo 9 selvä haamu) MUTTA surkeita vahvistumaan! Joten suosittelen todella teille jotka testaatte aikaisin davidilla, vaihtamaan parempaan pian haamun saatuanne ettei tule turhaa stressiä kun viiva ei vahvistu. Davidin liuska r-testit olivat taas ihan susia ainakin minulla, maanantaista näyttänyt vain samaa haaleaa haamua. Oli kyllä sellainen testisuo, etten suosittele kenellekään testausta ennenkun menkkojen olisi pitänyt alkaa :laugh:

• Tykkää
Reactions: Santtu81
Emmin, ei kai nyt menkat noilla kiertopäivillä. Huomioon ottaen sun normaalin kierron. Mikä on nyt tilanne? Kiinnittymisvuoto olis aika hyvä juttu :)

Moonchaser, hyvä, että testasit toisella merkillä. Mielenrauhaa.

Ovis ja raskaustestejä tilattu pino. Tästä se taas lähtee.

Moonchaser: Muisti palailee taas pät-kit-täin. Nyt vasta muistin että tulihan se ovis+ viime kierrossakin vasta muutama päivä sen jälkeen kun ensimmäiset limat ilmestyivät. :headwall: Kotiäidin muisti on tosiaan hyvä, mutta lyhyt.

Ja pitäisihän tuo nyt hoksata jo siitäkin kun halut ovat vielä olleet täysin hakusessa, että ei se otollisin aika taida ihan vielä olla käsillä... Joka tapauksessa taitaa tulla taas vähän pidempi kierto.

Filuuri: Voi kurjuus. :( Nuo "turhat toiveet" ja kovaa korkealta tippuminen on aina niin paljon ikävämpää kuin kohdata ikävä tilanne ilman etukäteistoiveita.

Viimeksi muokattu:
morebabies Ihana tuo koirajuttu :) Välillä haaveilen meillekin uudesta (toisesta) koirasta, mutta ehkä nyt ei ole sen aika..

emmin Epäilisin tuon olevan kiinnittymisvuotoa..

Jenhy Onnittelut :flower:

Filuuri :hug:

Liljan Kukka Samassa veneessä ollaan.. Ovisplussaa ei ole täälläkään kuulunut. Viisi päivää olen nyt testaillut. Joka päivä testiin tullut viiva, ei kuitenkaan yhtä vahva kuin kotrolliviiva. Ja tummuus/vahvuus tuntuu pysyvän samana. No jos vaikka huomenna tulisi testiin jotain muuta, ainahan sitä voi toivoa... ;) No ensi viikolla pääsen sitten verikokeisiin toteamaan, että ovuloinko tässä kierrossa vai en. Peitot on meillä heiluneet nyt varsin ahkeraan, eli siitä ei ainakaan pitäisi olla kiinni ;)

filuurille paaaaljon rutistuksia

kauniina päivänä tuut on teillä tosiaan ollu pitkä odotuksen odotus :/ voimia!

ON: mie en oikeen tiedä voisko tää millään ilveellä olla kiinnitysvuotoa, kun miulla ei aikasemmissa raskauksissa ole sellasta ollut. Sen lisäksi oon tikuttanu ovista aina kp 12 alkaen, ja mielestäni ne on olleet negatiivisia. Parina pävänä oon varmistellu viel CB:n digillä. Joten toiveet siitä taitaa olla pohjalukemissa. Vuoto on tosi niukkaa, mut kuitenkin pitää olla tampooni. Lisäksi on kuukautiskipuja. Joten taitaa tää tätiä olla. :( Tästä virikkeen saaneena soitin eilen lääkäriin ja sain ajan ensi viikon perjantaille. Pakko kait se on käydä alapäätä vilauttamassa, sen verran veikeitä nää miun kierrot on. Mut te kenel on ollu kiinnittymisvuotoja, niin kertokaa minkälaista se on?

T: yks hormoonihäiriöinen

Kiitos lohdutuksista kaikille. Tänään jo parempi fiilis ja vaikka menkat ei ole edes vielä alkaneet, niin mieli jo suunnattu uuteen kiertoon. :) Noi pettymykset on aina niin ankeita, mutta mikä pahinta, tiedän seuraavassa kierrossa toimivani ihan samalla tavalla. Mitään en opi ja toiveet on tapissa. :D No, tulis nyt täti äkkiä, niin pääsisi aloittamaan lämpöjen mittailun ja jossain vaiheessa sitten tikuttelun. Tällä kertaa ei jätetä ovista tuntemusten varaan! :laugh:

emmin jos sulla on ollut ovuloimaton kierto? Mä muistelen kuulleeni, että ne voi joko olla pitkiä tai sitten tosi lyhyitä. Jos tuo ei siis ole kiinnittymisvuotoa. Hyvä varmasti, että varasit ajan lääkärille, niin saat ainakin selityksen. :)

Kauniina päivänä tuut teillä on niin pitkä odotuksen odotus takana, että toivottavasti se pian palkitaan. :)

Viimeksi muokattu:
Emmin: Minulla oli ensimmäisessä raskaudessa oikein kunnon perinteinen kiinnittymisvuoto. Ensin alkoivat aivan tavanomaiset kuukautiskivut, ja sitten vuoto. Ensimmäisen päivän tuntemuksilla ei siis mitään eroa normaaliin menkkojen alkamiseen. (Tietysti ihmettelin, että mitäs ne nyt näin aikaisin alkavat, kun olivat noin viikon etuajassa.) Seuraavana päivänä tuo vuoto jo loppuikin. Ymmärtääkseni kiinnittymisvuoto voi niukimmillaan olla vain pieni veriviiva valkovuodon seassa, ja runsaimmillaan hämää luulemaan että kyse on vähän niukemmista kuukautisista.

Liljan Kukka Lupautuiko kukaan ottamaan tätä pinoa ensi kuuksi kontolleen? Jos ei, niin mie voin sen ottaa. Toki mielellään annan kyllä jonkun muunkin hoitaa sen ;)

ON: Täällä ei ihmeitä, ovistestailut meneillään. Viivan saan kyllä testiin, mutta eipä sen tummuus tunnu mihinkään muuttuvan. Aamulla taas uutta testiä..

kati Ota ihmeessä päivitykset jos vaan muistat, minäkin mielellään ottaisin, mutta olen luvannut itselleni (ja miehelleni), että pyörisin täällä mahdollisimman vähän. Parantaakseni raskautumismahdollisuuksia...

).( eilen kävin taas hcg:ssä eli tänään tulokset, jotka toivottavasti ovat vihdoin=0. Ovista pitäisi alkaa tänään tikuttaa kp 12, mutta ajatukset tuossa ihanassa hauvavauvassa!!! Joten miehen suunnitelma toimi paremmin kuin hyvin. Ollaan tänään menossa kahdestaan suklaanmaisteluiltaan, mutta en edes raaskisi kun tuo ihanuus jää tyttöjen ja lapsenvahdin kanssa kotiin. Tässä teille päivän piristykseksi kuva:

Voi hyvänen aika mikä ihana pieni karviainen! Tulee melkein itsellekin kosteat silmät kun katsoo noihin pyöreisiin nappeihin. :heart: On teillä ihana karvavauva morebabies! Pidän peukkuja, että hcg on nyt nolla.

Toivottavasti Kati82 on saanut tänään tumman otestiviivan.

Filuuri Eikö olekin, tekisi vaan mieli pitää sylissä ja helliä, ja hän olisi kyllä siihen hyvin innokas, mutta yritän samalla opettaa alusta asti ettei koko ajan olla sylissä, kun on noita muitakin syliin pyrkijöitä. Mutta kolmatta pyrkiää ei tällä menolla tule: Hcg edelleen 8,5 :(

morebabies: Onpa söötti kuva! :) Voin hyvin kuvitella että tuollainen pieni hauvavauva on omiaan saamaan ajatukset tehokkaasti muualle.

Ovisplussaa odottelen edelleen. En nyt vielä ole ihan toivosta luopunut tämän kierron suhteen, kun viimeksikin plussa taisi tulla vasta kp 20 tienoilla, mutta tylsäksihän nämä pitkät kierrot välillä käyvät. |O

morebabies: onpas teillä sielä suloinen karvakorva =)
kurjaa että hcg edelleen koholla :$

mulla nyt kp 26/30-32, alaselkää on juilinu nyt pari päivää ja nivusissa tuntuu vihlaisuja sillon tällön. oviksen jälkeen oli muutama kuiva päivä ja sen jälkeen on ihan selkeästi kosteammat päivät ollu. yleensä oon sinne menkkojen alkuun kuiva ku korppu ;) ihan vähän vaan tulee sellanen toiveikas olo, mutta jalat on visusti maassa!

pikkuflunssaa pukkaa päälle, toivottavasti ei tästä pahene.

huomenna testailen omaksi iloksi :D

Ihana hauva! :)

Tääl alkaa maanantaina ovistestailut (tai sunnuntaina)

Vitsit, mä oon täs karppaillut ja pudotellut painoa sen avulla ni nyt tarvii sit syödä viljoja ennen keliakiakokeita -.-. No, jos sit ottaa päivittäin jotain täysjyvää. Ottavat samalla kilppariarvot (lääkäri sano sen liittyvän olennaisesti myös hedelmällisyyteen) ja jotain muitakin verikokeita otetaan. Niitä tuloksia sit ootellaan, ens viikolla labraan.

Sunflower11: mä pidän tehokkaana tuota karppausta. ite oon aikoinaan kokeillu puottaa painoa keventäjissä, sitte niillä pussipirtelöillä ja pöperöillä, ne ei toiminu mun kohalla. sitten kuulin karppauksesta ja tämän vuoden tammikuussa olin neljä viikkoa ihan pienillä hiilareilla 20-30g päivässä ja puotin 8 kiloa sinä aikana, eli aikas paljon. sen jälkeen palailin normiruuan pariin, mutta hillitysti viljatuotteita, sain sitten vielä kaksi kiloa pois. bmi putosi 27 ---> 24 tuona aikana =) yksi kilo on tullut tuosta takaisin kesän aikana, mutta muuten on pysynyt kilot kurissa, vaikken oo ehtiny paljoa liikkumaankaan. toiveissa olis vielä viis kiloa pois, mutta pikku hiljaa. jossakin vaiheessa meinaan taas karpata ja puottaa painoa, mutta pysyväksi elämäntavaksi en aijo sitä ottaa.

tsemppiä painonpudotukseen :)

Piti kaivaa omat oireseuranta tuolta toisesta ketjusta, koska mimosan nivuskipu kuulosti tutulta ja kappas, sitähän on ollut plussa kierrossa. Joten tärppionnea sinne! :)

Dpo-1 vain ovisplussa ja gynen varmistus follikkeliin.
dpo0 ovisplussa, rinnat kosketusarat, nippailua oikealle jossa follikkeli ja alamahassa painon tunne
dpo1 ovistesti negaa, samat oireet muuten
dpo2-4 oireet vähenemään päin, kiukuttaa, häpyluu/nivusissa pientä viiltokipua.
dpo5--> samoja tuntemuksia, nännit kipeytyneet hieman enemmän.
dpo8--> Nippailua vuoroin vasempaan ja oikeaan, ensimmäistä kertaa rintojen kivistystä, sellainen piukaksi meneminen ihankuin kylmä olisi käynyt (olin sisällä huppari päällä), välillä kylmä ja välillä kuuma (clomit??) Niin ja alaselkä on ihan mahdottoman kipee. Palelua, ilman kuumetta.
dpo9 hienoinen haamu ja kovat menkkamaiset juilimiset
dpo10 hienoinen haamu myös toisessa testissä, lievää kuvotusta ja menkkamaiset juilimiset jatkuu. myös oikealla puolella tuntuu, että menisi sarja kuplia hetkittäin.
dpo14 Digiin "raskaana 2-3"

Onnittelut painoa pudottaneille!
Itsekin haluaisin saada vähän painoa alaspäin, vaikken lihava vieläkään ole. Enemmän liikuntaa voisi auttaa, saisi ainakin itseään vähän kiinteämmäksi..

Juuh, eipä nuo meikäläisen ovistestien viivat ihan kauheesti muutu.. Tänään ihan pikkasen tummempi viiva, muttei yhtä tumma kuin kontrolliviiva. Oon ottanu kuvia testeistä, sanokaas onkos miulla toivoa ;)

Aijaa.com - 8960027.jpg

Kati, onpa vahvaviivainen rivistö. Itse olen aina tulkinnut plussassaksi, jos vasen reuna on tuollainen täysin vahva. Eli niin kuin tuo sun tämän päiväinen. Millaiset menkat sulla oli viimeksi. Ettet vain olisi raskaana, kun noin vahvaa viivaa näyttää jatkuvasti. Vai onko muilla kokemusta, että noin pitkään tulee noin hyvät viivat. Mulla kyllä on ennen ovista täysin blankko ja siitä sitten pikkuhiljaa vahvistuu jopa viikon verran ennen ovista. Eli vähän eri tavoin joka tapauksessa näyttävät eri ihmisillä.

Filuuri, joko uusi kierto alkoi.

Morebabies, ihana koirahauveli. Mut voi harmi tuota hcg:tä.

Olikos meillä lokakuussa kolme plussaa. Mimosan voiskin sitten aloittaa marraskuun plussakolmikon.

kati82: johan on vahvaa viivaa vainen! Siitähän sie varmaan tiiät et onks tuo viimeinen ovis+ kun se haalenee se viiva.

Yritin kattoo pregcheck-paketista ohjetta et lukooko siellä ettei saa tehdä aamupissasta, muttei lukenut et kai nekin voi. Tosin teinhän mä davideistakin aina aamusin..

heipsan :)
kati82, mitenkäs jos tuo meinaakin raskautta? Kun ovistestithän kans reagoi siihen et josko on raskaana... :) Peukut sille ainakin, et niin olis :)
Morebabiesin koira on kyllä suloinen :) Toivotaan että se hcg pian nyt vaan laskisi, mut on varmaan inhottavaa kun joutuu sitäkin vahtimaan tässä. :(

ON: alotin foolihapot ja postissa tuli kasa ovistestejä ja pari raskaustestiäkin. Jaa, et tjot -meiningillä... :D No, täsmäiskuiluksi se menee kuitenkin joten mitäpä sitä sitten sen enempää pohtimaan :D Nyt vaan oottaa et tulis kurapäivät ja pääsis vauhtiin tässä hommassa. :)

Yhteistyössä