*Kolmatta kaipaavien LOKAKUU*

Ihanaa Moonchaser ja Daniella :heart:

Pettunia älä huoli, minä ainaki täälä kovasti edelleen oon.

Teretulemast Tasse

Tänne ei mitään. Jälkivuoto alkaa loppumaan, oli jo pari ihan kuivaa päivää kunnes taas alko tuhruilemaan. :$ Km:stä nyt siis 13 pv ja edelleen näyttää ovistestin mukaan raskaushormoonia olevan elimistössä. MÄÄ EN JAKSA OOTTAA ETTÄ SE HÄVIÄÄ! Fiilikset ollu nyt jo pitemmän aikaa positiiviset ja elämä jatkuu. Mää vaan niiiiiiin ootan et päästäis uutta vauvaa yrittämään. Puoltoista viikkoo ja lähetään miehen kans ulkomaille kahestaan (siis ai herkku!) ja voin kertoa, että sitä ootellessa! Jospas saatais tuliaisina tuua joku alkava kolmaskin mukaan?! HEH! Toiveajattelua ehkä, mutta toivossahan on hyvä elää.

Plussatuulia ja haleja!
 
Ohhoh! Täällähän on viikonlopun aikana tapahtunut vaikka mitä! Moonchaser ja Daniella: onnittelut plussista! :flower: Mukava lukea taas näistä vähän pidemmänkin yrityksen jälkeen plussaamisista. Aina se tuo itsellekin uutta toivoa kun ei ole tosiaan homma mennyt tällä kertaa ihan samalla kaavalla kuin kaksi ensimmäistä.

Filuuri ja Tasse tervetuloa jos en muistanut jo toivottaa! :wave:

Täällä odotellaan seuraavaksi taas ovisplussaa. Limoista päätellen saattaisi olla ajankohtaista ihan lähipäivinä, mutta testi näytti tänään vielä ihan haamua...
 
Oo, plussia tuli taasen - onnea onnea!
Tassellakin pienet lapsoset ja sama kuume - kai tää on tarttuvaa! No, meillä päätettiin tosiaan et seuraavasta kierrosta annetaan palaa... eli ens kuussa en enää taustaile :) Meillä taitas olla hotlareissukin (ensimmäinen laatuaan et lapset jää hoitoon yöksi) tiedoss just suunnilleen sopivasti h- hetken aikoihin.. hihii...
 
Moonchaser ja Daniella: onnittelut suuret ! Nää on aina niin ihania uutisia :)

Ja nyt vaan omaa napaa: esikoisella hurjat tutkimukset päällä, hänellä on asberger -epäily ja
tää arki on jotenki nyt yliraskasta myös ton pienemmän kanssa. En tiedä onko tähän järkeä
haluta kolmatta :( ehkä tää tästä. Oon testaillu ovista, mutta negaa näyttää edelleen.
 
Kiitos onnitteluista :kiss: Kovin on vielä epävarma olo koko asiasta. Tänään digi näytti raskaana 1-2 mutta kasetti testi ei ollut ainakaan tummunut eiliseltä, ehkä jopa vaalentunut :( Eihän se hcg joka päivä nouse mutta vähän vahvistui kemiallisen pelko. Eli näköjään raskaana olen, mutta se miten kauan, jää nähtäväksi. Toivotaan parasta. Perjantainahan vasta pitäisi menkat alkaa.


Daniella: Jee! Ihanaa, onneksi olkoon plussasta :heart: Meillä olisikin sitten samoihin aikoihin laskettuaika, jos minunkin viivat tästä vielä vahvistuisivat :)

emmin: Paljon tsemppiä ja jaksamisia lapsesi tutkimuksiin. Toivottavasti kaikki olisi hyvin!

Malania: Pääsisittepä pikaisesti uuteen yritykseen :heart:

Pettunia: Voi surku :( :hug:

Liljan kukka: Onnea oviksen bongailuun! =)

Äidin onni: Kiitos paljon! Toivoisin niin kovasti sinulle jo niitä menkkoja ja pikaista plussaa! :O+++++++:whistle:
 
Kuulumisia taas täältäkin, pitkästä aikaa. Vähän laiskasti oon tänne tässä kuussa kirjoitellut, oon kyllä käynyt lukemassa.. Jos taas aktivoituisin joskus..

Onnittelut plussanneille :) Tässä kuussa on tullut postitiivisia uutisia aika kivasti, toivottavasti tulee vielä lisää ;)

ON: Ovista yritän bongailla. Kolmena päivänä oon nyt testaillut, kaikissa testeissä ollut tähän mennessä aika samanlaiset viivat, haaleat ja suht tasapaksut. No odotellaan, ehkä se oviskin vielä sieltä tulee. Ainakin peittoja heiluteltu ahkerasti.. ;) Ens viikolla sitten verikokeisiin toteemaan, että ovuloinko tässä kierrossa vai en..

Muutama puhunut täällä lapsiensa iästä.. Meillä on kaksoset, ikää nyt 1v 8kk. Eli jos nyt nappaisi tästä kierrosta, tulisi lapsille ikäeroksi 2v 5kk. Eli kaikki kolme lastamme olisivat alle 3v. :)
 
voi ihanaa ihanaa Moonchaser ja Daniella onnea molemmille :heart: nää uutiset on niin kivoja =)

emmin: jaksamista kovasti teidän perheeseen. itsekkin välillä mietin sitä, kun esikoinen on erityishoitoa vaativa, että onko tähän järkiä kolmatta. mutta kuitenkin uskon että pärjäämme kolmen kanssa siinä missä kahdenkin.

meilläkin pienet pojat kotona 3v.ja 1v. ja jos nyt on tärpännyt niin ikäeroa nuorimmaiseen tulisi noin 1v9kk.

tein raskaustesti tilauksen, saapuu postilaatikkoon todennäköisesti loppuviikosta :) ei malta oottaa ens viikkoon millään, luulen että hätähousuna tuhlailen testejä jo viikonloppuna :LOL:

tervetuloa minunkin puolesta uudet =)
 
).( ovista odotellessa, ajattelin alkaa tikuttaa perjantaina eli kp 12, kun hajuakaan kierrosta. Täytyisi vielä verikokeissa käydä tsekkaa, että jospa se hcg olisi jo laskenut nolliin. Mahassa kyllä tuntuu nippailluja, että luulisi ovulaation olevan tulossa. Mies päätti hoitaa vauvakuumetta omatoimisesti, tietää että tämä asia pyörii mun päässä 24/7 jopa niissä määrin, että stressi voi vaikeuttaa sitä raskaaksi tuloa. Hommasi siis minulle muuta ajateltavaa: chihu-pennun :) Oma rakas pieni chihu-poikani kuoli onnettomuudessa 7/2009 ja siitä asti olen toivonut uutta chihua, mutta mies oli osana onnettomuutta ja sanoi ettei enää ikinä suostu pieneen koiraan juuri onnettomuusriskin takia. Meillä on koko ajan nyt sitten ollut kavereiden koiria hoidossa ja mies haluaisi ison koiran, jonka kanssa harrastaa (tottis, jäljestys, metsästys, nome), mutta koska päävastuu hoidosta on minulla miehen reissaavan työn työn takia, en ole suostunut. Nyt sitten eilen totesi, että on katsonut minulle pentua ja huomenna mennään tsekkaa, jee!!! Ihanaa saada ihan muuta ajateltavaa...
 
Minäkin olen pitänyt hiljaiseloa viime päivät... Lannisti tuo tädin saapuminen siinä määrin, että teki mieli unohtaa koko asia vähäksi aikaa. Mutta nyt on taas katala täti saatu häädettyä ja sitä myöten mielialakin ja toiveet taas nousee! Ei muuta kuin uutta yritystä putkeen! =) Josko meille tulisikin sitten loppukesän vauveli! :heart:

Ihanaa, että täällä on saatu hyviä uutisia! Lämpimät onnittelut Moonchaser ja Daniella! :flower: Toivotaan, että pienet ihmisenalut pysyvät kyydissä!

Ja tervetuloa mukaan joukkoon Filuuri ja Tasse!

Meillähän on lapsukaiset jo neljä- ja kuusvuotiaita, joten ikäeroa tulee joka tapauksessa nuorimpaan ainakin viis vuotta. Kyllähän se välillä epäilyttää, että vieläkö sitä jaksaa vauvarumbaa, kun tottunut jo helppoon... Kun kuopus oppi kuivaksi, taisin tuulettaa, että jes ei enää koskaan vaippoja tähän taloon. Ja tässä sitä taas ollaan... :ashamed:
 
Kauniina Päivänä Tuut: Tervetuloa takaisin! Monesko yk teillä on menossa?

emmin: Voimia! Muistan kun yksi tuttuni - jolla siis kaksi erityislasta (toisella heistä asperger) - totesi että työllistävyys on helposti samaa luokkaa kuin neljän "tavallisen" lapsen kanssa.

Itseäni huolettavat tällä hetkellä eniten pienemmän tytön jalat. Ensimmäiset vaivat tulivat ilmi jo vastasyntyneenä, ja hoidettiinkin heti silloin. Seuraavat ongelmat kävivät ilmi pystyyn nousemisen/kävelemään opettelun yhteydessä. Neuvolalääkärille sain puhua kuin Runeberg, että sain tytölle lähetteen sairaalaan tutkimuksiin. Tänään sain kuulla, että saattaa mennä jopa ensi vuoden puolelle ennen kuin lapsi pääsee siellä vastaanotolle. Eniten huolettaa jos vaiva ehtii mennä pahemmaksi kun tässä vain joutuu odottamaan. Fysioterapeutin mukaan tilanne ei vielä näytä hirveän pahalta, mutta hoitoa vaatisi joka tapauksessa. :|

Ovistesti näytti tänään puhdasta negaa. Ei sinänsä mikään yllätys - kiertojen pituuden vaihtelu kun on mitä on. Saattaa muuttua plussaksi jo huomenna - tai sitten vasta ensi viikolla. Varmaan pitäisi joka tapauksessa ruveta taas peittoja heiluttelemaan...
 
Malania toivottavasti häviäisi hcg nopeasti ja pääsisitte uuteen yritykseen kun mielikin on jo siellä.

Emmin paljon jaksamista lasten kanssa, tutkimuksiin ja arkeen.

Liljan kukka toivottavasti ei menisi ensi vuodelle teidän tutkimuksiin pääsy. Inhottavinta on se odottelu, että jotain tehtäisiin.

Voi miten ihana mies sulla on morebabies kun hankkii koiran! :heart: Teille tulee sitten karvainen vauva. :)

Kollektiivisesti onnea oviksen metsästäjille!

Mä sain tänään eilen tilaamani raskaustestit ja heti piti mennä käyttämään kaksi. Ja niin puhdas nega kuin olla ja voi. Blääh. Ensimmäinen oli 10 yksikön ja toinen 25 yksikön. olisi pitänyt uskoa siihen ensimmäiseen, mutta poltteli niin tehdä se toinenkin kun olen lukenut, että 25 voi välillä näyttää paremmin kuin 10. No, molemmat näytti negaa. :headwall: Haaleen vaaleet viivat mä olen aiemminkin saanut dpo 14 kun raskaana, joten kai tässä toivoa vielä voi olla kun nyt on vasta dpo 9 tai 10. Luulen kyllä, että taitaa olla tuhruilun puute jota mä olen niin mielelläni suurimpana oireena nähnyt, vaan merkki siitä, että elimistö on löytämässä takaisin oikeille raiteille vihdoin näin 5kk imetyksen lopetuksen jälkeen. Kivahan sekin tietysti on, että ei mene puolet kuukaudesta jonkinlaisen vuodon kanssa. :)
 
runttipulla: tuo sama ajatus kummitellut täälläkin välillä.. mutta oon koittanu olla ajattelematta niitä "huonoja" puolia pieniin ikäeroihin.. parasta keskittyä vaan niihin hyviin! välillä miettii että miten jaksaa taas alottaa alusta, just ku nuoremmanki kans alkaa hiukan helpottamaan.. mutta meidän osalta ainaki tenavien luku jäisi siihen kolmeen, niin hoitaa nyt ne kaikki vauva-ajat pois kerralla.. :LOL:

Plussatuulia kaikille! :whistle:

Tällästä täälä... Aijaa.com - kp 30/27 - 8942754.jpg
 
Hienoa, kun plussia ropisee!! Itsellä ei niin juhlahumua tunnu olevan, eilen Davidin ovistikku oli jo aika vahva, tänään ei enää niinkään. Ja digi näyttää ovisnegaa, niin eilen kuin tänäänkin. No, ehkä vika on noissa vanhentuvissa tikuissa, onhan mulla "vasta" kp 13. Viimeksi sain ovis+ tulla digillä kp14. No, tänään olisi kuitenkin tarkoitus vähän touhuilla, oikeastaan ihan sama mikä kp on. Se vaan tärppää jos tärppää :)

Muoks. tjaa.. en siis ole itsekään perillä :D Kp 14 se tänään jo on. Heh.
 
Viimeksi muokattu:
Olipas nätit viivat Jenhy, onnea!

Emmin, jaksamisia teille. Kovaa arkea joudutte käymään läpi. Toivottavasti tutkimukset ja siitä seuraavat tukitoimet tuovat helpotusta koko perheelle.

Itellekin tuli hyvä mieli, kun luin morebabies sun miehen ihanasta koira-ajatuksesta.

Liljan Kukka, viitsitkö muuttaa mulle nyt tiistaille kp3 tai keskiviikolle kp4. Kiitos.

Scatty, meilläkin tulee tuo ikäero kakkosen ja kolmosen välille. Itsestä tuntuu, että nyt jos milloinkaan jaksaisi vauvan kanssa, kun isommat ovat jo niin helppohoitoisia. Haluisin niiiin siihen rumbaan päästä. Mulla tulee ikä vastaan, joten kovin pitkään ei enää aiota yrittää.
 
Viimeksi muokattu:
OI, Jenhylle onnea!

Kylläpä on mukava lueskella, että muillakin pienellä ikäerolla lapsia :) Ja just tuota et menis kaikki samalla "rytinällä" ollaan ajateltu mekin - myöhemmin tuskin enää sit tulis taas alettua samaan rumbaan. Oletan että työmaalla vielä muutaman vuoden kuluttua mullekin on käyttöä jos en menekään ensi kesänä, ja tiedän jo vanhastaan et työt imasee kyllä sitten mennessään ja sitten en malta kyllä varmaan jäädä enää pitkiksi ajoiksi pois töistä. Nyt olis helppo kun on jo pois, niin ei tarvitsisi miettiä "mitä töissä menettää". Vaikkei siellä varsinaisesti mitään kyllä menetä :D
Mutta juu, plussauksia tullut tosiaan paljon, lisää näitä - vaikka toivon tietysti etten nyt vallan yksikseni tänne jää :D
 
Jenhy Oikein paljon onnea!!!

Vitsi mikä plussa aalto :) Tervetuloa uudet Kauniina Päivänä Tuut

Meillä esikoinen on 3v 6kk ja kuopus 1v11kk, seuraavaan tuleekiin sitten jo reippaasti isompi väli. Olisi pitänyt aloittaa yritys heti kuopuksen jälkeen, mutta tyhmänä sillä kierrukalla yritin ehkäistä vauvakuumetta, ei toiminut :LOL: No, toisaalta nyt on saanut nauttia jo pitkään helposta arjesta, kun kuopus on ollut vaippavpaa jo 6kk, syövät itse, tekevät kaiken itse. Ollaan molemmat päästy nauttimaan omasta ajasta harrastuksissa ja vietetty taas ennemmän yhteystäkin aikaa. Perjantaina mennään suklaan maistajaisiin, nam! Miehelle kuitenkin surkuttelenkin, että olen tehnyt tietoisen valinnan jäädä pois töistä lapsien takia eivätkä tarvitse minua mihinkään kun kelloksi: kertomaan milloin syödään, milloin nukutaan, ruokaa eivät onneksi itse osaa tehdä eli siihen mua tarvitaan. Ja kohta hauvavauvan hoitoon :)
 
kiitos hurjasti tsempityksestä ja tuesta, tuntuu mukavalle kun myötäelätte.

Onnea Jenhy!

Voitteko kuvitella, viime yönä, salakavalasti hiipi täti kylään. Oikeesti |O Mitähän tää nyt oikein on, ei koskaan oo ollu näin lyhyttä kiertoa :/
 

Yhteistyössä