*Kolmatta kaipaavien ELOKUU*

mymosa
Lapsityövoimaa :heart: Pistin molemmat vuorottain polkemaan mun selkää.. teki muuten hyvää.. istuivat sohvan selkänojalla ja jaloilla polkivat.. on meinaa kipeät ja jumissa hartiat ja niska.
 
Jaahas, elikkä miulla olikin sitten tätin kyläily päivät
Miulle voipi päivitellä: Kp1, yk2

Ja ne kaks viikkoo sit olleet menkkakivut ja nippailut olikin sit vissiin oviskipuja. Joten toiveissa olisi tämä kierto normaali, eli ovulaatiokin tapahtus. Esikon kohdalla todettiin ettei niitä ollut tullut joten nyt on sit hyvä jos oma kroppa pelaa ja onhan miulla ne ovisliuskat nyt tukena.
 
moonchaser en usko et nuo kivut oli tulevista menkoista,kerta mulla on nyt juurikin tasan kolme viikkoa edellisistä menkoista eli nyt on kp21..ja pitäs laskujen mukaan alkaa ens viikon loppuna.
enkä usko raskauteenkaan koska me ei olla kuin kp6 ja kp20 sekstattu...että näinkin ahkeria
 
LepikonHeta
PieniTytönTylleröinen: Mulla oli viime kierrossa noin viikko oviksen jälkeen kuin kuukautiskivut-tyyppisiä kipuja viikon! Kohtua supisteli, häpyluuta poltteli ja kipu säteili lonkkiin. Silloin bongasin oviksen testillä, joten oli varmaa ettei ollut se ja kuukautiset oli kyllä erityisen niukat. Yksi kunnollinen vuotopäivä ja monta pienen pientä tiputtelupäivää... Stressi tai joku hormonihässäkkä???

ON: Viikko vielä kunnes pääsee taas uuteen kiertoon. Onneksi tässä kierrossa noita oviksen jälkeisiä tuntemuksia huomattavasti vähemmän, voisi olla jopa merkki siitä, että pikku hiljaa elimistön hormonitoiminta tasoittuu. Ovistestit kaapissa odottelee, ja miehelle varasin naprapaatille ajan :LOL: Kuukausi aikaa saada itsensä p*antavaan kuntoon, muutoin kuukauden päästä taidan itse käydä "paatilla" :vampire:
 
Vaikka täällä ei enää oo mahollisuuksia siihen kolmanteen pienokaiseen, niin pakko vastailla. Mä olen myös miettinyt mahdollisuutta kahteen ovikseen. Mulla on aika säännöllisesti joka kolmas/joka neljäs kierto sellanen, että tuntuu kun ois kahesti. Menkkakivut alkaa yleensä vasta edellisenä päivänä vuodon alkamisesta eli tuskin n.vuorokauden/kahden kipuilut viikkoa ennen voi siitä johtua. Tai en kyllä tiiä, mutta kummalliselta se kuulostais. Mä ikävä kyllä kärsin niin kivuliaista ovis-kivuista, että välillä joutuu makaamaan kaksinkerroin ja popsimaan särkylääkettäkin, ois siis ihan kiva jos tommoset turhat kipuilut jäis pois. Ei kellään ois faktaa asiasta?
 
Täällä olisi luultavasti menossa DPO 1. Limat vähenneet jo olemattomiin, eikä tällä hetkellä mitään ihmeellisiä tuntemuksia - kuten ei vielä viikkoon olettaisi tulevankaan. Eilisiltana jäikin sitten peitonheilutukset väliin, kun lasten nukuttaminen vei molemmista kaikki voimat. Pienemmälle ainakin yksi poskihammas tulossa, ja huuto/kiukkuaminen on sen mukaista. :kieh: Pari viimeisintä yötä ovatkin olleet mitä tehokkainta lääkettä vauvakuumeeseen. |O Joka tapauksessa kuvittelisin, että jos kuitenkin sen ovisplussan jälkeen on jo kertaalleen toimittu, niin raskaus alkaa jos on alkaakseen. Tilastollisesti se todennäköisyys raskauden alkamiselle taisi normaalitapauksessakin (=ovulaatio tapahtuu, ja yhdynnässä ollaan "oikeaan aikaan") olla vain 25%. Joten ei :p ennen kuin :snotty:.

Joku taisi kysellä siitä onko haittaa jos pupuilee liian usein. Muistelen kuulleeni että aiemmin olisi pidetty parhaana toimia tuolla "joka toinen päivä"-taktiikalla, mutta ettei kerran päivässäkään vielä siinä mielessä olisi liian usein. Mutta en sitten tiedä mitä jos useampana peräkkäisenä päivänä pupuilee 2 kertaa päivässä tai useammin. Tosin harvoin kai kahden lapsen vanhemmilla tällaiseen tarjoutuu edes tilaisuutta? :LOL:
 
mymosa
Liljan kukka, täällä peukutetaan :) Mehän siis oltiin vain ovisplussa päivänä pupuiltu ja sitä aiemmin se edellinen viikonloppu.. joten kyllä sekin voi riittää, että toivotaan teidänkin pupuilujen riittävän.
 
Päätin ensin, etten tule tänne ollenkaan tämän kierron aikana, mutta mieli muuttui ;) Tuntuu, että tauko teki terää ja varmaan jatkan vain silloin tällöin täällä piipahtamista.

Pidettäiskö taas pienet esittäytymiset, kun porukkaan tulee koko ajan uusia?

Minulla on kaksi lasta edellisestä liitosta ja nykyisen miehen kanssa yhteistä yritetään. Vuosi sitten syntyi meidän enkelipoika ja sen jälkeen ollaan kovasti yritetty uudestaan, mutta ei vain tunnu onnistuvan. Menetyksen jälkeen se on tuntunut välillä todella raskaalta. Siksi olenkin nyt pitänyt vähän hengähdystaukoa.

Meillä on tosiaan isommat hoidot alkamassa, mutta luomusti yritetään koko ajan. Eihän meillä ole mennyt yhtään ainutta kiertoa ohitse yrittämisen puutteen vuoksi. Aina on tähdätty oikeisiin päiviin ja alkuun oli kaikenlaisia "kikka kolmosia" käytössä (greippimehu, punaviini, ovistestailut, lämmön mittaamiset jne.). Kesällä kokeiltiin kolme kiertoa clomeilla ja lugetkin olivat parissa kierrossa apuna. Nyt mennään taas ihan luomusti ilman mitään apuja. Testeissä ei ole löytynyt mitään syytä lapsettomuuteen. Aiemmat raskaudet ovat alkaneet luomusti ja kaksi niistä ensimmäisestä kierrosta.

Itse olen hieman pessimisti meidän onnistumisen suhteen. Onneksi mies jaksaa aina vain olla varma, että joku päivä meillekin se onni suodaan. Ehkä se on omalta kohdaltani jonkinlaista itsesuojeluvaistoa, etten toivo enää niin kovasti. Jatkuvat pettymykset vievät mielen niin matalaksi...

Heja: Kiva kuulla sinusta! Ota ihmeessä yhteyttä vaikka oikeusaputoimistoon ja kunnan sosiaalitoimistoon. Niistä saat apuja tilanteeseen. Ehkä exääsi saadaan kontakti viranomaisten kautta.

Varhaisultrista on ollut juttua. Olen itse käynyt kahdessa viimeisessä raskaudessa yksityisellä varhaisultrassa varmistamassa, että raskaus on oikeassa paikassa ja syke näkyy (rv 6+). Vaikka pettymys tuli meilläkin eteen myöhemmin, kyllä se helpotti oloa niinä epävarmoina alkuviikkoina. Lääkäri jutteli, että hänen mielestään sen pitäisi kuulua kaikille tehtäviin vakioultriin. Sillä voidaan sulkea pois vaaralliset kohdunulkoiset. On täällä listallakin tullut sen verran niitä tilanteita eteen monille, ettei se mitenkään harvinainen tilanne ole. Seuraukset voivat olla todella vakavia :( Siksi maksan mielelläni ylimääräisestä ultrasta tuossa kohtaa. Ei se takaa mitään jatkon suhteen, mutta sulkee ulos nämä ikävät asiat (kohdunulkoinen ja tuulimuna). Ehdottomasti siis menisin, jos raskauden saisin vielä kokea.

Sukupuolesta meillä ei ole toivetta. Niin kovasti toivotaan LASTA, ettei pikkujutuilla ole mitään merkitystä. =)
 
mymosa
Tänään tein sitten viimeisen digin ja siihen tuli odotettu teksti "raskaana 3+", rv ois 4+6, kp34/27 js dpo20.

Saankin nauttia hetken ihanasta rauhasta, kun mies pakkas lapset autoon ja hurauttivat anoppilaan touhuamaan. Mä ite suuntaan me&i vaatekutsuille tuossa päiväsellä, saa nähä pystyykö olla ostamatta mitään ;)
 
Mymosa: Kyllähän tuon luulisi riittävän. Esikoisemmekin on kävelevä todiste siitä että keskeytetty yhdyntä EI ole kovin tehokas ehkäisykeino. Joten omakohtaistakin kokemusta löytyy siitä miten pisarakin voi riittää. :D

Varhaisultrista vielä sen verran, että itse kuulun siihen joukkoon joka voisi sinne periaatteessa ihan mielellään mennäkin jos ilmaiseksi pääsisi, mutta en oikein raaskisi siitä maksaa. Yhdellä pienellä paikkakunnalla olen kuullut kunnan kustantavan myös varhaisultran, mutta poikkeuksiahan tuollaiset ovat.

Barbamama: Kiva kuulla taas pienen tauon jälkeen sinustakin!

Pikaisena esittelynä: Meillä kaksi ensimmäistä raskautta saivat alkunsa todella helposti, mutta kolmatta on saatu jo vähän aikaa odotella. Haluaisimme kolmannen mielummin ennemmin kuin myöhemmin, koska tuo kolmas voi myös jäädä viimeiseksi. (Takana kaksi sektiota.) Eikä tässä enää ihan nuoriakaan olla. Itselläkin on kolmenkympin rajapyykki jo ohitettu ja miehellä neljäkymppiä on jo lähempänä kuin kolmekymppiä.
 
Menkkoja ei ole vieläkään ihme kyllä tullut, tänään siis kp30/dpo13. Kai 31pv:n kierto olisi sitten normaali ovikseen suhteutettuna. Tänään huomasin että nännitkään ei arista enää yhtään, joten viimeinenkin toivon kipinä raskautumisesta katosi :( Edellisessä raskaudessa oli jo ties mitä oireita tässä vaiheessa ja kyllä minä sillon "tiesin" olevani raskaana, toisin kun nyt.. No onneksi osaa odottaa menkkoja niin ei tipu niin korkealta, ja voinhan pitkästä aikaa olla tyytyväinen kierron pituuteen. Tässä kierrossa oikeasti olisi ollut mahdollistakin raskautuminen.

emmin ja Tuuska: :hug: Onnea kuitenkin uuteen kiertoon!

Varhaisultrasta, en tiedä tulisiko mentyä. Edellisessä kävin kovien alavatsa kipujen takia ja kyllähän se rauhotti mieltä. Varmaan tilanteen mukaan sitten seuraavassa :)


mymosa: Onnittelut vielä tuosta digi tuloksesta =)
 
tänne ei omaan oloon kummempaa,ttäällä pikaisena esittelynä kans: kaksi tyttöä,kumpaakaan ei olla niinkään "tarkotuksella tehty" eli tulee jos tulee. joten en osaa sanoa yrityksen kestoa,meillä ei ole olleskaan ollut koko tänä yhteisaikana ehkäsyä,jätin ehkäsyn pois,kun oltiin oltu 3kk yhessä.

joten kauheen hedelmällisiä ei olla,muuten olisi jo liuta lapsia:D

mut nyt kävin tuossa tammikuussa gynellä joka totesi mulla sen pco:n ja tuon takia vika lapsettomuuteen on mussa.
katsotaan nyt alanko syömään 4 kiertoa enään clomeja,mulla ikää on vielä,mut haluan et muksut on tehtynä ennenkuin täytän 30v.
 
Hellurei!
Ei mitään tuntemuksia taaskaan/vieläkään mihinkään suuntaan!:( Kyllä mä tossa ens viikolla ke viimeistään taas testailen:) En kuitenkaan malta siihen tädin viralliseen vierailupäivään odottaa;)

Mut joo mä voin myös pienen esittäytymisen..

Eli naimisissa miehen kanssa ollaan oltu 5v ja poika syntyi -07. Raskaaksi tulin heti ensimmäisestä kierrosta kun pillerit jätin pois.(järkytys:)) kun olin varautunut jotenkin että meneehän siihen aina ainakin muutama kk.. Sitten tyttö on vuosimallia -09 ja hän sai alkunsa toisesta kierrosta pillereiden lopetuksen jälkeen. Nyt siis toiveet on korkeella tän kolmannen kierron kohdalla;)
Tytön syntymän jälkeen elettiin hieman sumussa koska vauvalla todettiin vakava synnynnäinen sairaus. Parisuhde meni väärille urille miehen puolelta(syytä minussakin, mutta..) Asuttiin muutama kk erillään, mutta jollain kummalla tavalla saatiin homma kuitenkin pienen breikin jälkeen toimimaan ja nyt menee hyvin!:) ja tytön tilanne on ainakin nyt hanskassa:) Nyt elellään suht tavallista lapsiperhe arkea mutta sairaus on etenevä niin operaatioita on jossain vaiheessa edessä..

oho.. meni oikeen elämänkerraksi:)
 
Liikuttavaa oli lukea Daniellan "elämänkertaa". Viimeksi tänään iltapäivällä mietin mitä jos nyt sitten saisimme sen kolmannen lapsen, eikä lapsi olisikaan kaikin puolin terve. Eräs tuttuni - useamman lapsen äiti - mainitsi joskus, että jokaisen raskauden myötä on jännittänyt yhä enemmän tuota kohdussa olevan lapsen terveystilannetta. Ajatuksia siitä, ettei tämä hyvä tuuri lasten terveyden suhteen voi jatkua loputtomiin. Ja tietysti huoli siitä, miten jaksaisi huolehtia niistä aiemmista lapsista jos uusi tulokas vaatisi aivan erityistä huolenpitoa. Omassakin tuttavapiirissä on ollut niin keskenmenoja, kohtukuolemia kuin vakavia synnynnäisiä sairauksiakin. Itse olen kokenut odotusajan toisaalta ihanana, mutta samaan aikaan monien huolien täyttämänä aikana. Samaan aikaan iloa uudesta elämästä, ja huolta sen tuomasta muutoksesta ja vastuusta.

Mutta nyt kun elokuu lähenee loppuaan, kyselisin samalla olisiko joku halukas hoitamaan syyskuun listan päivittämistä? :wave: Samalla voitaisiin varmaan pitää jonkinlainen nimenhuuto. Taustailijoiden joukossa taitaa olla jokunen joista ei ole pariin kuukauteen kuulunut mitään...
 
Täällä ei kummosta, pupuiltu on, toivottavasti tuottais tulostakin.. Ovulaatiotestejä miulla ei ole vieläkään, ehkä sitten ensi kiertoon. Tosin toiveet nyt tässä kierrossa.. :)

Varhaisultrassa en käynyt aiemmin, tuskin nytkään menisin. Tosin tuplaraskauden takia kävin muutenkin ultrassa varsin usein.
Olen myös miettinyt tuota, että voiko onnemme jatkua sen suhteen, että kolmaskin lapsi olisi täysin terve. Varsinkin kun lapseni syntyivät niin pieninä. Eli pelko siitä, että jotain kävisi on aina mielessä.. Yritän kuitenkin muistaa, että tuskin uudelleen lapseni syntyisivät niin pieninä..

Eli esittelyä täältäkinpäin..
Miehen kanssa ollaan oltu yhdessä 8 vuotta, naimissa 5 vuotta. Lapsista alettiin varsinaisesti haaveilemaan 2008 alkuvuodesta, pari kuukautta sen jälkeen jätettiin ehkäisy pois. Ensimmäisestä kierrosta tulin raskaaksi, mutta se päätyi keskenmenoon (rv8). Sen jälkeen ei hetkeen mitään tapahtunutkaan, raskaaksi tulin seuraavan kerran vasta 15. kierrosta. Ja tästä siis syntyivät rv30 pikkukeskosina kaksosemme 2010.
Kaksosten jälkeen otin hormonikierukan, joka ei minulle sopinut (tuli itsekseen ulos). Aloimme miettimään olisiko jo kolmannen lapsen aika, ja niinpä sitä nyt tässä yritetään.. ;)

Liljan Kukka Mie voin vaikka ottaa tuon syyskuun listan päivityksen. Se nimenhuuto olisi tosiaankin ihan hyvä idea.. :)
 
Meillä on takana vähän vaisu viikonloppu :( Ehkä ovuloin viikonloppuna, mutta testit loppuivat. Löysin kyllä pari todella vanhaa testiä kakkosen yrityksen ajalta, mutta tuskin kolme vuotta vanha testi enää toimii :)

Taisin jo aikaisemmin kertoakin jotain meidän tilanteesta. Eli perheessä on kaksi tyttöä, kolmas lapsi on toiveissa. Lapset ovat nyt 3 ja 5, ja ovat molemmat saaneet alkunsa toisesta kierrosta siitä huolimatta, että mulla on todettu pco ja mulle on sanottu, että raskaaksi tuleminen tulee olemaan vaikeaa ellei mahdotonta ilman lääkkeitä. Katsotaan nyt sitten, käykö kolmannen kohdalla niin, että jää vain haaveeksi, vai käykö samanlainen ihme. Mullakin alkaa ikä lähennellä 35, niin tuntuu, ettei tämä raskaus olisi samanlainen kuin aikaisemmat, kun olin siinä kolmenkympin molemmin puolin.
 
Hei!

Esittelenpä minäkin hieman itseäni, vaikka ihan vasta tänne palstalle tulinkin...
Eli ollaan Etelä-Suomesta kotoisin ja ikää molemmilla päälle 30. Eka lapsi syntyi -05 ja toinen -07. Molemmat synnytykset oli niin vaikeita, että pitkään ajateltiin, että meidän lapset on nyt tehty. Kun ensimmäinen syntyi alateitse ja toinen suunnitellulla sektiolla eikä tietääkseni ole enää mitään "kolmatta" tapaa synnyttää... : / No niin vain kävi että kuume voitti pelot ja nyt on menossa eka kierto pillereiden lopettamisen jälkeen ja toiveet korkealla! Molemmat aikaisemmat raskaudet on alkanu kolmannesta kierrosta, mutta onhan tässä toki ikää tullu lisää...

Oviksen aika lähestyy... Oon jo parina päivänä tikuttanu, mutta ihan puhtaita negoja on ollu. No, loppuviikosta sen pitäisi laskurien mukaan vasta ollakin. Kysymys teille, joilla kokemusta ovistesteistä: Jos tikuttaa joka päivä, alkaako se testiviiva jotekin pikkuhiljaa ilmestyä ja sitten tummua oviksen lähestyessä vai pärähtääkö se tumma viiva ihan yhtäkkiä tiskiin puhtaan negan jälkeen? Hommailtu on kyllä joka toinen päivä meiningillä, joten sinänsä kai osin turhaa tuo tikuttaminen on. Tärppää, jos on tärpätäkseen!

Mitään poppaskonstejakaan ei ole käytössä..Jouduin jättämään greippimehun yhden purkillisen jälkeen, kun se aiheutti ihan kamalaa närästystä! :x Tai sellainen konsti on kyllä käytössä ja tepsinyt aikaisemmilla kerroilla, että en ryntää heti pesulle peiton heilutusten jälkeen, vaan jään makoilemaan ja välillä saatan nostaa jopa jalat seinälle! Ei kovin romanttista, ja miestä se naurattaa, mutta so what! :LOL:

Moonchaser: Eikö sulla ois jo testailun aika? ;)
 
LepikonHeta
Kopsaan kuulumiset tuosta toisesta ketjusta kun nyt ei oikein ole sellasella tuulella, että "turhia juttelisi". Ihan mökötys olo. Toivottavasti sais töihin itsensä motivoitua eri asenteella. Tuota hoitoalaa on vaikeeta tehdä mykkänäkun erikoisala on puhuminen ja vielä tiedotusvuorossa olemista pari päivää....

Tällä viikollahan se taitaa vaihtua kolmatta kaipaavien syyskuuksi? No, tällä menolla taidan käydä läpi kaikki kuukaudet pariinkin otteeseen...


ON: On taas niin hehkeetä avio-onnea, että :( Mielessäni jo miettinyt oman asunnon hankintaa ja sitä miten itsekseen tapetointi onnistuisi. Ei mitään siis oikeeta, mut mie mökötän yleensä hartaasti ja antaumuksella kevyesti kaksi viikkoakin ja mies menettää hermonsa siihen viikossa. Sitten kun toinen alkaa laukomaan ja aukomaan suutaan niin siitähän saa taas syyn mököttää ja itkeä tillittää... Lisänä astetta suurempi vitutus niin a*vot. Parisuhteen ainekset sievästi sotkussa.

Kp:t menee jotain 23.päivää. Perjantain, lauantain aikaan menkkoja odotellaan. 90% varma ettei tässäkään kuussa tärpännyt, häpyluun vihlontaa ja nivelkipua ollut, aiemmissakin kierroissa merkkinä ollut menkkojen tulosta. Samoin tuota itkuherkkyytä mietin, että taitaa tosiaan olla menkat tulossa ja hormonitasot romahtamassa.... Joten tätiä odotellessa :)

++++:whistle: teille kaikille, mie taidan julistautua aidoksi mahoksi. :(
 
Miekii esittäydyn, elikkä kohta 30 emäntä itä-suomesta. Miulla on aikasemmasta liitosta poika -06 ja nykyisen mieheni kanssa poika joka synty niinkin ihmeellisenä päivänä kuin 1.1.2011. Melkein heti aateltiin, että kolmonen vois tulla lyhyellä aikavälillä (ajatuksena et valvotaan nyt kerralla nää lapset) sen jälkeen on meidän lapsluku täynnä. Ensimmäinen avioliittoni oli helvettiä ja ero vaikea. Nyt siis meillä on onnellinen liitto ja ihana perhe, et niin se elämä voi kääntyä. Tän kolmosen yrittäminen pääs käyntiin vasta tossa jussina, kun lopetin imettämisen ja menkat alko. Ekaa muksua tehtiin melkein 1,5 vuotta ja toka sai alkunsa pillereiden unohtamisella. Kolmosen kohdalla jää nyt siis nähtäväksi raskaudunko helposti vai vaikeesti. Kierto on epäsäännöllinen. Mut nyt siis ostin ovisliuskoja elämäni ensimmäistä kertää :D

Plussatuulia kaikille, ja Barbamama tervetuloo takas :)
 
Minulle voi päivittää kp1/28-32 yk6. Tuhru alkoi eilen illalla ja hanat aukesivat aamulla :( Onneksi "surutyö" oli käytännössä jo tehty kun tiesin että menkat tulevat kun ei ollut raskausoireita ja luotan muutenkin vahvasti vaistooni.

Kai minäkin pienen esittelyn voisin rustata :) Eli minulla on 6v tyttö ja 1v poika, toiveissa vielä 1-2 lasta. Minulla myös 30-v on "rajapyykkinä" lasten saannille, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Lähinnä siksi kai, kun olen esikoisen saanut hyvin nuorena, niin haluan loputkin "nuorena". Esikoinen tuli yrittämättä ja kuopus ensimmäisestä yrittämästä ehkäisyn jälkeen. Synnytyksen jälkeen olemmekin toivoneet kolmatta pienellä ikäerolla, mutta eipä ole vieläkään kuulunut. Kierrot ovat olleet synnytyksen jälkeen väliltä 21-33pv. Lähinnä lyhyitä. Imetyksen lopetin heinäkuussa, joten jospa tämä hyvän mittainen kierto kertoisi nyt että hormooni toiminta alkaa pikkuhiljaa heräilemään. Ongelmana ei ole ollut ovuloimattomuus, jota olen testaillut maalis-huhtikuusta lähtien, vaan luteaalivaiheen lyhyys (eli aika oviksesta menkkoihin), joka on pahimmillaan jäänyt vain 5 päivän mittaiseksi. Tässä kierrossa päätin ottaa poppaskonstit käyttöön, katsotaan miten käy. Lähdenpä näin aluksi greippimehu ostoksille :LOL:

mymosa Ostin niitä suosittelemiasi femiflor maitohappobakteereja :) Miten pitkän kuurin ja millä annostuksella itse söit niitä?

Scatty: Muutama nega testi tuli tehtyäkin mutta tosiaan menkat alkoivat tänään :( Noista ovistesteistä muuten, niin minulla on aina tullut positiivinen ihan negan jälkeen. Eli varsinkin jos vaan yhden kerran päivässä testaa, niin on tosiaan edellis päivänä ollut ihan hailakka haamu (mitä aina) ja seuraavana ihan vahva plussa :)
 
Heippa kaikki!

Täällä ollaan lomalla työstä ja vauvan yrityksestä, tässä kuussa ei hyödynnetty ovispäivää ja yritys oli muutenkin jäissä, ollaan oltu vuoronperään kipeenä! :(

Klinikalle soittelin viime viikolla ja aikaa saatiin 6.9, luulen että mies joutuu viemään simppanäytteen ja sitten määrätään tuo clomifen parantamaan siimahäntiä, jos sillä sitten saataisiin viimein se PLUSSA!! viimeksi paransivat sen verran, että raskaus lähti käyntiin toisella yrityskerralla. Mä niin toivon ja rukoilen että niin kävisi taas.. Haluttiin silti yrittää ensin normisti jos vaikka olisikin onnistunut, kun kaksi raskausta on jo koettu!! mutta kun on vikaa niin eihän se sitten onnistu :(

Ollaan reissun päällä, mutta käyn teitä välillä moikkaamassa ja tulen kertomaan ensi viikon klinikka uutiset, seuraavaksi sitten pyörähtää Yk 5 clomejen kera ( i hope)

Mut voi laittaa nyt laittaa taustailemaan, kiitos paljon!!

Mymosalle vielä paljon onnea!!:flower:

ja kaikille muillekin vielä testaaville plussasäteitä lähettelen!!
pahoittelut kaikille tädin kohtaaville!
 
Viimeksi muokattu:
Ovistesteistä: Juuri noin kävi tässä kierrossa minullekin. Edellisenä päivänä negaa, ja seuraavana todella selvä plussa. Kai se joillakin voi pikkuhiljaa myös vahvistua, samalla tavoin kuin raskaustestien kanssa, mutta ymmärtääkseni melkein yleisempää on, että ovisplussaa ei voi edellispäivän testituloksen perusteella ennakoida.

Kati82: Kiva kun otat ensi kuun päivityksen. Ja jos meillä nyt sattuisikin tässä kierrossa onni suosimaan ja teillä ei, niin voin lähettää siulle ne loput ovistestit. Pessimistinä kuitenkin epäilen että saatan tarvita niitä vielä itse...

Ja pahoittelut kaikille tädin kohdanneille. :( Tuo kuva muuten näyttää mystisesti hävinneen ensimmäiseltä sivulta. Osaako joku kertoa miten sen saisi takaisin tai laitettua tilalle uuden? En tosiaan ole mikään haka näiden tietokonejuttujen kanssa...
 

Yhteistyössä