Miksi on olemassa pizzamauste, kun kert pizzeriatkin käyttävät oreganoa pizzan päällä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AllaPollo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin sitä vaan ihmettelen, että mihin sitä pizzamaustetta käytetään, kun pizzerioissakin laitetaan pizzojen päälle oreganoa. Mutta niitä käytetään siis molempia. Itse olen käyttänyt vaan oreganoa. ;)

Oregano on oreganoa ja pizzamausteessa on mukana mm:Oregano, basilika, valkosipuli, mustapippuri ja sipuli.

Pizzamauste sopii erilaisten pizzojen ja pikkulämpimien sekä jauheliha- ja kasvisruokien maustamiseen.

Mausteet ovat aineita, joita kukin saa käyttää mielensä mukaan. Mausteiden sekoittajafirmat ovat luoneet hirveän määrän erilaisia sotkuja (grillimauste, kalamauste, pizzamauste jne. avuttomia varten ja myyntiä lisätäkseen), joihin sekoittavat puhtaita maustekasveja ja -yrttejä. Minä käytä vain oreganoa pizzan päälle. Makuasioita.

Helppo sekoitushan se on... Ei tarvitse itse pähkäillä, mitä laittaa päästäkseen toivomaansa tulokseen.

Mutta aidot, tuoreet, yrtit ovat parhaita. Tietenkin. ;)

En itse omista Suomessa sijaitsevaa pizzeriaa, mutta Albaniassa asuva perheeni on sitä mieltä että oregano menee aitoon pizzaan ja pizzamauste on hömpötystä. - Erion Krasniqi 24-vuotias

Yhteistyössä