* Kolmassa kaipaavien JOULUKUU *

  • Viestiketjun aloittaja Sunflower11
  • Ensimmäinen viesti
Sunflower11


Torstai 29.12.2011


kp 31->

KauniinaPäivänäTuut...kp 57/24-28...........yv 6+
Äippä27....................kp 41/32-33...............yk ? -03 -05


kp 21-30

Moonchaser................kp 29/30................yk 11 -05 -10
*Molly*......................kp 28/28-31...........yk 4
morebabies...............kp 27/28...................
Bindi..........................kp 22/30-36...........yk 4 -06 -09



kp 11-20

Whisky Peat...............kp 15/30-35...............yk 5 (tm 07/11)
Emmaliini...................kp 14/35..................yk 2
Liljan Kukka...............kp 13/28-37..............yk 11
Pettunia....................kp 12/28-35................yk 13 -08 -10


kp 1-10

Pikkuinen12.............kp 6/27-46.................yk10
Bamboo81..............kp 5/25-28...............yk 2 -08 -10
mimosan...................kp 5/28-32...................yk 5 -08 -10
mirjami_73...............kp 2/25...................yk 5
Iltatuuli.......................................................



PIINAILIJAT..dpo, haamuilut ym..



MENOSSA MUKANA enemmän tai vähemmän:

Sunflower11
Malania
Äidin onni
Miima81
Tuuska
Fiona-neiti
Tasse
nereida


2011 PLUSSAT - ONNEA!


TAMMIKUU
Kerran vielä yk 7
Äpyli
sporty yk 8
kaneli87 yk 3
Mädchen yk 15
Santtu81 yk 4
äiti88 yk 6

HELMIKUU
Koiksa-79 yk 2
Herttaliisa yk 1

MAALISKUU
Karamelliapina yk 5
EevaN
Sametuli yk 2

HUHTIKUU
Niisku74 yk 6
m0308

TOUKOKUU
raparperitaivas
kipakko
Bassets yk 9

KESÄKUU
Tails yk 11
*JS* yk 7
Iina73 yk 1

HEINÄKUU
Minnarun yk11
moomin(34)

ELOKUU
Tähti77
Annastiinakerttuli yk2
Kultakurkku yk3
Mymosa yk18
Malania yk2

SYYSKUU
LepikonHeta yk3

LOKAKUU
Enisa84 yk5
Aanna yk2
Barbamama35 yk14
Daniella yk5
Jenhy yk2

MARRASKUU
PieniTytönTylleröinen
Kati82 yk7
Filuuri yk2
runttipulla yk 1

JOULUKUU
Maijamehi
Santtu81 yk1
Emmin yk 4

PLUSSANNEIDEN PINO LÖYTYY TÄÄLTÄ:
KOLMANNEN ODOTTAJAT

PÄIVITYSPYYNNÖT LIHAVOIDULLA JA PUNAISELLA! KIITOS!
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jaahas. Kiitos uudesta kasasta! Ja ajatelkaas... jos mun raskaus olisi ollut ja mennyt niin kuin kuuluu, olisin jäämässä joulukuun lopussa lomille ja sitten mammalomalle tammikuussa :(

Mutta ei sitten. Uusi vuosi, uudet kujeet :)
 
Enpä huomannu kirjotusvirhettä minäkään :LOL: Kiitti uudesta pinosta!

Whisky peat mä oon yrittäny välttää tota ajattelua, mutta väkisinkin käy mielessä missä vaiheessa olisin jos jokin raskaus olisi jatkunut.. kohta voisi olla joko rakenneultra, np-ultra tai varhaisulta. No ens viikolla on kohdun ja munasarjojen ultra, onhan sekin jotain : /

Tän päivän o-testi on tässä Aijaa.com - 9141882.jpg
ja mun testailuhistorialla alkaa nyt toivo heräämään että huomenna tulee vahva +. Sen verran nopsaan kehittyi nyt viivanen ihan tommoseksi tasavahvaksi, kuvakin otettu heti testiajalla. Eikä jatka tummumistaan testiajan jälkeen kuten negatulokset tekevät. Vähän yllätyin tästä tuloksesta kun eilen tuli vielä semmosta melkeen plussaa tasavahvaa myöhään illalla. Alaselkä on nyt tosi kipeä, kurkku kipeä, aamulämpö 36.5. Että kyllä mä vaan taidan teidät filuuri, pettunia ja muut yllättää ja ovuloida kohta puoliin :saint: Tosin gyne saa sanoa viimeisen sanan tähän asiaan =)

Ehtiiköhän runttipulla tulla näyttämään tämän aamun plussaansa meille? :wave:

Ja morebabies, testikauppaan mars ja tuplaviivoja kehiin ;)

Päivittäjä laitatko mulle kp23, yksi päivä tupsahtanut liikaa :wave:
 
mymosa
Onnea Pikkuinen ovisplussasta :) Nythän se on jo ihan selvä plus, kun nuo muut ovat olleet mun silmään vain aika lähellä (niitä kun on tottunut pco:laisena arvuuttelee)

Morebabies, pahoittelut negasta :(

Toivotaan, että joulupukki tuo punaviivaisia r-testejä joululahjaksi monelle.
 
kiitos uudesta hienosta pinosta:LOL:

Tänäääään tärähti plussa o-testiin... tai mie tulkitsen sen niin, voi olla et huomenna on virallinen o + päivä, mut kyl toikin jo tasavahva on. Yritin latailla kuvia, mut en ees saanu niitä tähän koneelle :/ Ja kiitos clomien, nyt näyttäs ovis tulevan sillon ku yleensä olis tapana meikäläisellä eli kp 18-19. Jänskättää, maanantaina on laitettu varastoon siementä, et tänään tai huomenna vielä ukonkellistystalkoot :D
 
Sunflower katos en huomannu, oikein olet siis laittanu =)

mymosa
tämmöistä riviä oon tässä kierrossa saanu tikutettua Aijaa.com - 9142507.jpg ja aina on tuoreena tasavahvaa, välillä jopa aavistuksen kontrollia vahvempaa viivaa ollut muttei yhtään varmaa plussaa saati että tikku vain haamuilisi. En yhtään yllättyisi vaikka multa löytyisi pco:n viittaavaa. Kiitos onnitteluista, arvaas onko tätä odotettu taas melkein kuukausi :D josko tää ovis kantaisi niin pitkälle että saisin liittyä odottajien puolelle.. Sullakin siellä puoliväli häämöttää vai tuliko jo?

emmin meillä siis samanaikaista jännäämistä, onnea oviksesta! :) :flower:
meillä myös maanantaina talleteltu ja tänään sekä huomenna varmistelut. Sitten piinaillaan :popcorn:

morebabies eikä.. mikä testi sulla oli käytössä? Kai testasit samalla kuin eilen? Viivoja kannattaa yrittää vahvistella aina samanlaisella testillä. Tsemppiä nyt vielä, sulla on tätiin vielä piiitkä aika ja moni on plussannut vasta tätipäivänä. :hug:

Mulla edelleen alaselkä juilii, ja munasarjoissa kipunoi vuoronperään.. arvaatkaa vaan miten kovasti toivon jouluksi plussapalloa mahaan kasvamaan... semmoista joka pysyy kyydissä kesän loppuun asti :heart: nyt vaan odotellaan lämpöjen nousua niin pääsee tosissaan piinailemaan. Mistä tää energia jännäämiseen oikein löytyy vaikka kolmasti jo pettynyt, oon ihan pösilö! :saint:
 
Kiitokset uudesta pinkasta! En hoksannut kirjoitusvirhettä minäkään ennen kuin Sunflower siitä erikseen mainitsit. :LOL: Hauskan jouluinen tuo kuvakin. :xmas:

Helpottavaa taas kuulla etten ole ainoa tärähtänyt - mitä tulee näihin äitiysvaatteiden haalimisiin. Jotenkin olin elänyt siinä luulossa, että "taudinkuvaan" kuuluu yleisemmin vauvanvaatteiden hypistely ja haaliminen. Itsellä siihen ei taas ole minkäänlaista tarvetta, koska vauvanvaatteita ja -tarvikkeita on varastossa edelleen enemmän kuin tarpeeksi. Sen verran hyvässä kunnossa ovat kaikki, että tuskin ottaisin äitiyspakkaustakaan tavarana.

Valitettavan tuttuja ovat minullekin olleet nuo Moonchaserin kuvaamat tunteet kitkeryydestä niitä kohtaan, joilla kuopus on samanikäinen tai nuorempi kuin itsellä, ja odottavat/on jo vauva. Itse jouduin pistämään Facebookinkin tauolle vähäksi aikaa, kun keskenmenon jälkeen sinne suorastaan tulvi tuttujen vauvauutisia. Viikon sisällä tuli kuusi "olen raskaana" ilmoitusta. (Normaalisti olen niitä saanut lukea ehkä korkeintaan kerran kuussa.) Eniten korpesi eräs tuttu, joka plussasi samana päivänä kuin minä, ja on heti vessasta ulos päästyään julistanut asiaa kaikille tutuille ja tuntemattomille naamakirjaa myöten. Hänelläkin lapsia jo enemmän kuin yksi, ja kaikki raskaudet alkaneet helposti. (Eikä ilmeisesti yhtään keskenmenoa takana, kun tuntuu pitävän itsestäänselvyytenä että kaikki menee hyvin.) Toisaalta nyt kun hehkutusta on jo pari viikkoa jatkunut, alan tuntea jo lähinnä myötähäpeää ihmisen puolesta. Yhdessä kuvassa esittelee jo "vauvamahaansa" vaikka raskausviikkoja on 6+.

Joka tapauksessa tässä on nyt joutunut käymään yhdenlaisen suruprosessin läpi sen suhteen, että meille ei sitten tällä kertaa tullut sitä pientä ikäeroa. :'( Luultavasti sekin suru jossain vaiheessa väistyy, jos vain pysyvämpi raskaus saa alkunsa jne, mutta ottaa varmasti aikansa.

Runttipullalle vielä onnittelut plussasta! :flower: Hyvä etteivät kaikki kuitenkaan näyttäisi jäävän tänne pitkämatkalaisiksi.
 
mymosa
Pikkuinen, näyttää kovin tutulta toi lista, tuollaista melkein plussaa minäkin sain silloin kun pco:n vallassa testailin. Ja sitten, kun sain clomit niin oli iso ihme, miten selvästi viivat tuli :)

Täällä tosiaan puoliväli häämöttää, vaikka tuntuu, että sinne kuitenkin on vielä kauhean pitkä matka. 13 päivää ja ois rakenneultra, nyt mennään 18+2 viikoilla.
 
WP aloitti ajattelun niin tulipa mullekin mieleen: La on viimeinen äitiysvapaa päivä ja su olisi pitänyt alkaa vanhempainvapaa, mutta tämäpäs joutuukin ensi viikolla töihin :'(

Tänään kp 27/30 aamulla testattu nega (miksi ihmeessä piti mennä se tekemään kun viimeksikin tuli haamujen haamu kp 27/27 ja plussa 29/27). No mahaa nipisteli menkkamaisesti koko aamupäivän (ja tietty laitoin siteen housuun kun en kotona ollut ja laukussa ei muuta suojaa). No nippailut loppu eikä mitään (muuta kuin valkkaria) ole näkynyt... Sunnuntaille menkkoja odotan. Yritän jaksaa maanantaille testailun kanssa jos ei ole alkanut.
 
WP, kiitos :heart: :hug: En tarkoittanut että sinulla (tai muillakaan) olisi vähempipätöinen asia/tilanne. Tuli vaan mieleen kun on aika herkkänä tällä hetkellä :(
Tiedän, ettet tarkoittanut enkä sitä sillä ottanut :) Edelleen olen sitä mieltä, että tuulimuna oli "helppo" moneen muuhun menetykseen verrattuna, koska kohdussa ei kasvanut juuri mitään, vauvan alkua ei ehtinyt näkemään eikä tuntemaan. Surullista se todella oli, mutta siitä löytyi minulle voimaa. Menetin enemmänkin haaveet ja toiveet, moni on menettänyt jo olemassaolevan vauvan. Jokainen selviytyy tavallaan.
 
Pikkuinen on sulla kyllä paljon tukevaa viivaa noissa testeissä, mutta onnea taas kerran plussasta, mä kun olen niin vietävissä, että noista monet oli jo plussan näköisiä. :)

morebabies pahoittelut negasta, mutta sulla on tosiaan niin vähän päiviä, että jos se vielä muuttuu?

Kaikille menetyksiä kohdanneille pahoittelut, mutta erityisesti Santulle. :'( Meinaatko sä mennä töihin vai jatkatko saikulla? Olet kyllä aika urhea, jos töihin meinaat jaksaa. :hug:
 
mymosa
Kovasti halauksia täältäkin Santtu ja WP... Herkillä ollaan täälläkin, kun noita suru-uutisia jälleen tuolla huhtikuisissa sai lukea. Mietin jo uskaltaako tässä palstailla enää, kun pelottaa sitten omalle kohdalle.. Ettei tässä ollakaan ns. turvallisilla vesillä.

Vaikka menninkäinen välillä vähän vilkkaammin jo potkutteleekin..
 
santtu ja wp sekä morebabies erityis halaukset.

mymosa onpas siula komeet viikot jo :)

Pikkuinen: samanlaisen sarjan oon tehnu aiemmin tässä syksyllä, kuin siekin. Ja sillon en varmaankaan ole ovuloinut ollenkaan. Nyt eka clomikierto ja sunnuntaina testaus aloitettu, ihan puhdasta negaa tai haaleeta haamuu ja sitten tänään aamupäivällä vahvat viivat ja iltapäivällä viiva oli jo vahvempi ku kontrolli. Mut meillä tosiaan on yhteiset piinapäivät. Onpahan kenen kans jänskäillä.
 
Täällä kurkistelee ahdistus.. aamupäivän tikutus oli vielä tommonen plussatesti mutta iltapäivällä jo vaaleni ja nyt illallakin jäi plussa uupumaan. Mun ovulaatio on hukassa ja pahasti :| Jotenki ahistaa mennä sille gynelle esittelemään munasarjoja jotka ei oo onnistunu tehtävässään tässä kierrossa. Muutenkin jo ahdistaa sinne meno kun joutuu kertomaan keskenmenoista, ei tunnu yhtään hyvältä puhua ääneen oman kropan epäonnistumisesta kun pelottaa ettei tää tästä ikinä enää ala toimimaankaan. Ja pahasti näyttää siltä ettei tästä mitään tuu, tänään taas vaaleenpunasta valkovuotoa... Kun tietäis miks ne ovisplussat aamulla vilkahti tikuissa kun ei ne sitten kestäneetkään muutamaa tuntia pidempään, teinköhän jotain väärin :headwall: Eilen otin kyllä illalla gramman paratabsia päänsärkyyn, ja tänäänkin on pakko jos meinaan unta saada.. Olisko sillä sitten tuhraantunu koko ovis..

Tältäkö tää kolmannen lapsen tekeminen nyt sitten tuntuu :'(
Onneks mukeloiset nukkuu jo, meen piiitkään kuumaan suihkuun ja palaan huomenna asiaan, josko täältä löytyisi hyviä (plussa)uutisia..

Santulle voima- :hug: Syvästi arvostan sun voimaasi ryhtyä jo nyt neljännen lapsen yritykseen, en uskalla edes kuvitella miten rankkoja tunteita oot joutunu käymään läpi ja silti susta huokuu elämänmyönteisyys ja saat suunnattua ajatuksia tulevaan.
 
mymosa
Pikkuinen, toisillahan se huippu voi olla todellakin nopea, ettei välttämättä enää näy muissa testeissä, vaikka oisikin tehty saman päivän aikana.
Tallennusta vain, tuo tämän päivänen on kyllä niin selvä plussa :) Ja viimeistään sitten gynellä asia selviää, tsemppiä.
 
mymosa mulla on kahdessa kierrossa jotka oon tikuttanut, huippu kestäny tasan 2vrk. Huomenna on viimeistään eräpäivä oviksen ilmaantua kunnolla testiin, syyskuun kierrossa se tuli kp24. En tajuu miksi edes jaksan stressaa tätä asiaa kun ei meidän pitäny "kunnolla" yrittää edes ennen kun on gynellä käyty. Ei sitä vaan osaa vissiin luovuttaa :ashamed: ja kyllä taitaa olla piparitarjoilu miehelle tänään kun tulee töistä kotiin, sen verran kova hinku on sinne plussapinoon etten anna testisekoilujen täysin lannistaa.. ;)

emmin onnea sulle loppukiertoon, sulla nyt ainakin on ollut selkeästi plussa joten hommiin vaan =) saitko muuten sillon syyskuussa yhtään testiajalla tullutta selkeetä plussaa? Mulla on parissa edellisessäkin kierrossa tullut vahvaa viivaa useinkin, siksi on ollu melko turhauttavaa tää testailu. Plussa on sitten ollut selvästi havaittava. En oo aiemmilla yrityskierroilla tikutellu ovista, ekan km jälkeen alotin. Miksi sulle on muuten clomit määrätty? Onko sulla muita hormoni- tai lääkeapuja käytössä? Anteeksi utelu :D
 
Kiitos uudesta pinosta!

Mää oon ihan sekasin. Kattelin tuossa hurjaa remonttia netistä ja härregyd ku mua alko itkettämään ku ne onnelliset uuden talon omistajat itki! Huh. Olipas tunteikasta!

Tänne ei edelleenkään mitään. Tänää taas tullu pikkusen ruskeeta vuotoa ja alan olemaan vahvasti sitä mieltä että taian kyllä käyä kunnon lääkärillä (=gynellä) tutkituttamassa tuon alapään... jospa sitte auttais tähän yläpäähänki samalla ;)
ovistestit näyttää niin tasasta viivaa että en tiiä mikä niistä olis plussaa. ja mikä parasta, näyttäny jo 21.11 asti, et otappa sitte selevää. hohhoijjaa!!!

ehkäpä olis parempi lopettaa koko kyttääminen ja unohtaa koko tikuttaminen hetkeks. en tiiä. ärsyttää!
 

Yhteistyössä