* Kolmassa kaipaavien JOULUKUU *

  • Viestiketjun aloittaja Sunflower11
  • Ensimmäinen viesti
Pikkuinen, kiitos tiedosta :) Mä nimittäin tossa jo ehdin miettimään et mun tuuria tietty, just möin tuplarattaat pois kun ei niille enää ole tarvetta vaan tavallisilla rattailla, seisomalaudalla /manducalla kyl sit pärjäilee. Mutta siis juu, haen vielä lauantaille apteekin oman testin, sehän ei kai niin järkyttävän herkkä taida olla. Vaikka mitä mä täs kinaan, viiva kuin viiva :D
 
pikkuinen tuntuupa meidän elämäntilanteet ihan samanlaisilta. Miun ovisjutut siis meni niin että eilen aamupäivällä tasavahvat viivat ip kontrollia vahvempi - tänään ap viivanen, ei niin vahva ja ip lähes banko. Miun nuorimmainen on itseasiassa tänään tasan 11kk vanha, olin siis uutena vuotena synnyttämässä. 1.1.2011 oli komee synnytyspäivämäärä :D Miulla on noin "pienet" yk:t kun lopetin imettämisen kesällä, niin sillon alko vast kunnon yritys. Mut ehkäsyä emme mekään oo käyttäny sitten huhtikuun alun. On tää hassua, että näin samoilta kuulostaa meidän elämämme :D

Niin ja ei oo mitään tässä kierros mitään kontrollia, ens kierrosta pitäs mennä.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Pikkuinen12
maijamehi onnea!

emmin meillä on sitten kuukauden ikäerolla noi pienimmät ja vuoden ikäerolla isommat :) Nyt sitten odotellaan pari viikkoa niin nähdään mitä nopea lh-huippu meinas molemmille. Mulla on nyt iltasella alkanu kovasti juilii alavatsaa ja nivusia. Ja pari tuntia sitten tuli ne kuuluisat ovislimat, aika reilu satsi. Saas nähdä kykeneekö mun reistaileva alakertani oikeesti ovuloimaan kun on ollu niin erikoinen tää kierto.
Saitko muuten yksityiseltä clomit ja terot? Mulla on lähete julkiselle muttei ole vielä kuulunu mitään, ens viikon gyne on yksityinen.
 
Tein äsken davidin ovistestin, ja siihen läjähti heti punanen viiva kontrolliviivan lisäksi. Ei niin kirkas kuin kontrolli, mutta kunnon viiva kuitenkin. En mä saanu ovisbongailussakaan noin selkeetä viivaa..... et käypiä raskaustestejä näköjään :D
 
  • Tykkää
Reactions: Santtu81
maijamehi onnea isosti :)

pikkuinen kävin ihan julkisella puolella ja ihan yleislääkärillä. Mut tää lääkäri onkin hoitanut meidän koko perheen alapäästä korvatulehduksiin ja selkäkipuihin. Aivan loistava tyyppi. Ja kävinhän mie interneetin ihmeellisessä maailmassa tutkimassa miten kauan lh piikki voi kestää, ja kyl mie tulin siihen lopputulokseen että vuorokauden. Onks muilla mitään muuta tietoa aiheesta?
 
Runttipulla, olitkos sä silloin elokuisissa 2010? Nyt on sikäli hassua etten sitten kyllä yhtään osaa sanoa laskettua aikaa. Olettaisin kuitenkin että Elokuun alussa se olis.. Selvinnee varmaankin sitten viimeistään nt-ultrassa sikäli mikäli sinne asti selvitään
 
Maijamehi, olin juu siinä porukassa silloin :) Saatkohan sä lähetteen tarkistusultraan, jos vaikka onkin jo paljoln pidemmällä? Sais sit tehtyy ne nt-ultrat yms oikeeseen aikaan varmuudella. Tutulle kävi niin, että olikin kk pidemmällä niin ei saatu enää mittailtua niitä arvioita.. vaikka tietty eihän kaikki halua edes niitä seulontoja. Mutta onnea vielä kerran :)

ON: tein taas aamulla pregcheckin (ja Santtu, niinpä näköjään on sama kuin apteekin oma se puikkotesti - teksteissäkin lukee apteekin oman testin juttuja) ja ihan heti tuli viiva joka minuutissa vahvistu jo lähes yhtä vahvaksi kuin kontrolliviiva.
Nyt sit pää odottaa et milloin alkais menkat, miettii onko kaikki oikeessa paikassa ja kohillaan ja kestääkö tää. Todellakin yhtä odotusta... no, tuttua puuhaa jo mutta näköjään ihan samalla kaavalla mennään taas :D
Parin päivän sisään alan kurkistelemaan tuonne odotuspuolelle, ellei tässä jotain radikaalia tapahdu.....kaikki on kuitenkin aina mahdollista.
 
  • Tykkää
Reactions: Santtu81
Maijamehi: Voi tulihan se plussa sieltä =) Onnea tuhannesti! On kyllä ovis tullut myöhään sinulla tässä kierrossa ilmeisesti. Muistatko yhtään koska teit nega testin viimeksi? Jos se vähän auttaisi hahmottamaan miten pitkällä olet.

runttipulla: Kiitos, sitä minäkin kovasti toivon :) Minä testasin pregcheckillä kp29/30 muistaakseni ja ei kyllä ollut ihan noin vahva mitä sinulla, mutta silti davidin testeihin vettattuna todella tumma :) Tuossa kuva joka otettu testiajalla.
[/URL][/IMG]
 
maijamehi ja runttipulla onnittelut! :heart:

Täällä varattu aika gynelle maanantaiks. Jospas osais sanoo tästä tiputtelu/tuhrutte/välipäivät - vuodosta jotakin, joka auttais myös tähän yläpäässä villiintyvään ongelmaan. :DD

Eilen tein kuitenki taasen sen o-testin ja edelleen näkyy viivaa. Eli meitsillä todellakin ollu nyt 12 pv näkyvää viivaa, et ompas kyllä mahtavaa, jeejee! :p
 
malania hyvä kun sait gyneajan. Mulla se tuhru/tiputtelu/mikälie loppu pariksi päiväksi niin eikös taas tänään tullu aamulla todella paljon verensekaista vaaleenpunasta limaa. Nyt siis kp8-25 välillä ollut vain pari tuhrutonta päivää. Ja vain päri päivää jolloin o-testissä olisi vain hailua viivaa. Eilinen erittäin vaalea ovistikku on muuttunut taas tasavahvaksi tälle aamua. Mä irtisanon kohta ton alakerta-osastoni... sotkee yläkerran toimintaa niin paljon ettei meinaa tulla mistään mitään :headwall:
 
Pikkunen, no mullahan alko toi tiputtelu 11.11 ja siitä lähtien sitte tiputellu jokapäivä jotain lukuunottamatta, öö viittä tiputtamatonta päivää. ETTÄ TERVE!!! Fiilis on mahtava ja silleen! En tiiä mistä voi johtua, onko sillä keskenmenolla sitte vaikutusta tähänki näin paljon! Mut jospa sitä nyt oottelis maanantaihin suht rauhallisesti ja pittäis käärettä yläpäässäkin et tuo kiristys hellittäis ees vähän :D Tuntuu, etten muuta enää teekkään ku karjun lapsille... Eli sekasin on sekä ylä että alapää. Lakkoon vissiin menneet kummatki :D
 
malania ja pikkuinen jos kärsitte siitä tiputteluvuodosta, niin varmaan sitä Terolutia tai muuta keltarauhashormonia kannatta syödä. Eiks pikkuisellakin sitä ollu jo määrätty? Itse skippaan sen, kun ei tiputtele, ja miulla on käsitys et sitä määrätään just tuon tiputtelun takia.
 
Malania täällä pikaiseen puhuu: saa nähä mitä se gyne ny määrää vai määrääkö mitään. Ei mulla ikinä enne oo mitää tämmöstä ollu et siks epäilenki et tuosta km:sta johtuvaa tää tippailu jotenki. saapaskenkä nähä... :)
 
malania tota liiallista tunteiden purkausta on täälläkin suunnalla.. monestakin tilanteesta miettii jälkeenpäin että pitikö ihan niin kovasti napottaa, sekä miehelle että esikoiselle. Meidän pienin vaan naureskelee kun se on pahanteossa, ja pudistaa iloisena päätään äitille takaisin. Sille ei pahinkaan hormonihirmu kykenis ärjymään :)

emmin mulle terolut määrättiin kiertoja tasaamaan että ovuloisin, mutta se lääkäri ei oikeen meinannu sitä tajuta että kyllä mä ovuloin vaikka pitkiä kiertoja onkin. Eihän terolut auta ovuloimaan.

Tiputtelua mulla oli pikkasen ennen ovista viime kierrossa mutta tässä kierrossa sitä on ollu jatkuvasti. Terolut auttaa loppukierron tiputteluun eli keltarauhasen toiminnan vajaukseen. En tiedä loppuisko tää tiputtelu jos alkaisin nyt terolutin mutta se oviksen olemattomuus hämää. Terolut estää sen jos sitä ei ole tullu mutta epäilen ettei ole tulossakaan.

Mittaatko sä emmin aamulämpöjä? Mulla ne ei ole noussu, siitä tiedän etten ole ovuloinu. Alaselkä ja alavatsa on tänään ollu kipeät ja ihan tolkutonta limavuotoa vessakäynneillä, sekä kirkasta että vaaleanpunaista. Jotain nyt siis tapahtuu alakerrassa mutta mitä.. mulla alkaa jo kaikenmaailman kystat ja kasvaimet pyörimään mielessä.
 
Yhtään malttamaton en ole mutta kuitenkin... Tein iltasella vielä toisen ovistestin, ja se näytti jo vähän vahvempaa viivaa. Ei vielä kunnon plussaa kuitenkaan. Jospa huomenna sitten. Vihdoin olen ainakin kuvitellut tuntevani toisella puolella hentoista jomottelua. Tällä hetkellä kovasti toiveet kiinni siinä, että olosuhteet olisivat tuon keskenmenon jäljiltä tavallista suotuisammat.

Ja pitihän se harjoituksen vuoksi jo tänäänkin pistää mies töihin... ;)
 

Yhteistyössä