* Kolmassa kaipaavien JOULUKUU *

  • Viestiketjun aloittaja Sunflower11
  • Ensimmäinen viesti
sunflower peukutellaan että sun viivanen ottais huomisaamuna kunnolla väriä pintaan :kiss:

liljankukka väsymystä täälläkin havaittavissa, äsken torkahdin sohvalle hetkeksi. Mitkä dpot sulla olikaan menossa?

mimosan
onnea uuteen kiertoon ja oviksen hyödyntämiseen, ja ennen kaikkea ajatusten siirtämiseen pois vauva-asioista. Helpommin usein sanottu kuin tehty.. ;)

emmin mä oon aika varma että mä en edes ovuloinu. Sillä onkin hauska seurailla mitä tässä nyt huomaa oireilua itsestään kun torstaina on gyne joka aika varmasti kertoo ettei siellä mikään ole puhjennu. Mun pissi on menny taas sitruunankeltaiseksi kuten viime kierrossa. Ja rinnat on kipeytyneet. Vatsaa turvottaa inhottavan paljon. Kaikki ne aiemmat alavatsan ja nivusten tuntemukset ja selkäsärky on pysyneet tänään poissa mutta tosi paljon limailua on taas, kirkasta ja vaaleanpunaista, siitäkin voi päätellä etten ovuloinu. Eikö pitäisi se kuivakausi tulla jo pikkuhiljaa..
 
Vau, mitä uutisia täällä!!

Santtu: Tuhannesti onnea! Aivan mieletöntä että tärppäsi heti :heart:

Liljan kukka: Ovis onnittelut =) Toivottavasti hyvä hyödynnys tuottaisi nyt toivotun tuloksen!

Sunflower: Jeee! Laita kuva tänne meille ihmeteltäväksi =)

Pettunia: Aina löytyy sopiva aika ja paikka pikaisille ;) Jos ei, niin toivotaan siittiöille pitkää ikää :)
 
Santtu isosti onnea!!! :heart:

Sunflower kävin kurkkaamassa kuvia testistä ja ylemmässä olen kyllä näkevinäni haamun!!! Toivotaan kovasti viivan vahvistumista! :D

Moonchaser jospa olisi osunut nappiin "vauvatilaus" ja parin viikon päästä pärähtäisi selvä plussa testiin!

ON: Vielä en ole kuukausittaista testiä tehnyt. Tuloksen kun tietää jo, niin niin... Mies on kyllä jo heitellyt ilmaan, jos jotain tulosta alkaisi tulla, mutta kun ei kroppa taida olla hereillä niin minkäs sille tekee. Paitsi harjoitellahan sitä aina voi. ;)
Toissayönä näin unta plussa testistä. En ollut jaksanut tehdä tarkistus-varmistustestiä kuten tapana on ja kun sitten lopulta puolisen kuukautta myöhässä sen tein, testiin pärähti kaksi vahvaa viivaa. Eli kyllä kai minut tuon unen perusteellakin voi ihan rehdisti vauvakuumeiseksi lukea! :LOL: Yllätys yllätys tuollaisten unien jälkeen sitä kuvittelee taas vaikka mitä oireita.:whistle:
 
mut saa laittaa taustalle, palailen asiaan sitten vuonna 2012

tänään siis oli se gyne. mulla diagnoosina keskenmenosta johtuva vuotohäiriö. sain primolut-nimisen lääkkeen 10pv kuurina, jonka pitäis nyt ensin lopettaa tää tuhruttelu ja sen jälkeen käynnistää omat menkat 2-4pv kuurin lopettamisesta. seuraavan kierron päivät 15-24 sit taas syön toisen kuurin ja sen jälkeen olis lupa yrittää vauvaa sit ihan tosissaan. gyne sano, et tää on ihan normaalia keskenmenon jälkeen et menee kierrot päin seiniä.

eli plussatuulia teille kaikille murusille, viivan vahvenemisia ja muuta mukavaa!

käyn välillä varmasti täällä kurkkimassa, mut en lupaa et kirjottelen mitään. toisaalta ihanaa antaa sekä ylä- että alapään levätä hetken tästä touhusta.
palataan asiaan ens vuoden puolella :heart:
 
Voi harmi Malania. Onneksi sentään joulu, niin saat muuta ajateltavaa ja aika menee nopeammin.

Sunflower täältä reippaat peukutukset.

Moonchaser, ei meistä ole noihin pikaisiin :) Tänään on ollut aikamoiset juilimiset alavatsalla, liekö ovis sitten tapahtunut. En ole nyt tikutellutkaan. Mites se olikaan, kuinka kauan munasolu elää irrottuaan? Josko huomenna iltapäivällä vielä ehtisi, kun kotiin palataan...
 
Sunflower Kuvaa tänne, jännätään siun puolesta :popcorn:
Hyvältä tuo vaikuttaa. Miulle nuo testit anto aina vaan tosi haaleaa viivaa, siis silloinkin kun digi antoi samasta näytteestä tuloksen "raskaana 3+". Eli käy ostamassa huomenna tai alku viikosta jotain toisia testejä (tahtoo tietää ;) )
 
Sunflower: Pakko oli tulla kuikkimaan, josko sinun viiva olisi tummentunut :D Näen kyllä hailakan viivan eilisessä ja tämän päiväisessä :) Älä nyt loppuviikkoon asti jaksa odotella niiden toisten testien oston kanssa :whistle::LOL:

Pettunia: Ovistestien mukaan 24-48h :)

Malania: Toivottavasti saisit niiden avulla kierron pikaisesti kuntoon niin pääsisitte taas tositoimiin :hug: Minulla on ollut samoja lääkkeitä joskus kaaauan sitten.

Äidin onni: Minulla vasta kp6, joten ovikseen vielä piiitkä aika :) Toivottavasti olisi enneuni tuo sinun unesi :) Minäkin näin joskus tuollaisia raskausunia, kun odottelin kuukautisia alkavaksi. Joskus sain kaksosetkin :LOL: Ja kyllähän ne aina toivoeita herättävät.
 
sunflower hento viivanen sieltä kurkkii, lisätestejä odotellaan peukut pystyssä :popcorn:

mulla voi päivittää kierron pituudeksi 28-38, siltä väliltä ne on olleet helmikuusta lähtien. Nyt oon ihan pihalla tästä kierrosta minkä pituista odotellaan, ei ainakaan tänään alkaneet menkat joten lyhimmän kautta ei mennä. Oireet viittaisi siihen että ovista alkaisi pukkaamaan vasta nyt, niin tolkutonta on ollu limailu ja yltyy vaan. Kun ei nyt ihan ikiuneen olis torkahtanu toi alakerta..
 
Sunflower11
Huomenna on jo ke niin en mä ainakaan silloin testiä tee koska en tänään pää se ostaa :D ja varmaan huomenna - to mennään seuraavaksi kaupoille niin ostetaan sit samalla.. jos on tarvetta..
 
Sunflower: Kyllä minäkin tuossa hailakan haamun näen? Luotettavimpien testien tuloksia odotan minäkin... :popcorn:

Pikkuinen: Meikäläisellä oli maanantaina vasta DPO 1, eli ei tämä väsymys todellakaan voi mikään raskausoire vielä olla. Olen tosiaan ollut jo pari viikkoa kipeänä - poskiontelontulehdusta ynnä muuta mukavaa - joten pistäisin nämä väsymiset ihan sairastelun piikkiin.

Kun täälläkin on moneen kertaan saanut lukea miten useammalla on kroppa mennyt ihan sekaisin keskenmenon jäljiltä, niin kiitollisella mielellä olen toki jo siitä että itse pääsin fyysisesti näinkin helpolla. (Ovis 3 viikkoa keskenmenosta) Vaikka eipä tuo ovisplussakaan tunnetusti vielä mitään takaa. Vielä on monta piinapäivää edessä...
 
Liljankukka mullekin tuli ovikset reilun 3 viikon päästä aiemmista keskenmenoista eli siinä mielessä pääsi helpolla. Tällä kertaa tuli myös ovisplussa 3 viikkoa keskenmenosta mutta ovisoireilut jatkuu joten en usko että munasolu jaksoi irrota.

Siksi en ole edes kärryillä mitkä dpot olisi nyt menossa, emmin voisi tulla oireitaan kertomaan kun siellä taisi ovis vierailla silloin kun pitikin? ;)
Mulla siis alavatsaa juilii, päätä särkee, niskat jumissa ja huono olo ja hirmuinen nälkä vuoronperään = ovisoireita. Huomenna gyne, hui kun pelottaa että sieltä tulee huonoja uutisia... Tänään meen antaa prolaktiiniverinäytteen.
 
pikkuinen tässäpä näitä "oireita" jotka siis selittynee ihan muutoin kuin ovulaatiolla tai raskautumisella:D
väsymys (yövalvomisen aiheuttama?), palelu (pitkittynyt flunssa), alamahan vihonnat ja nippailut (normia tähän aikaan kierrosta) ja nännien arkuus (normi settiä sekin). Että eipä näissä oireissa ole mitään mitä aikaisemmissa kierroissakaan. Paitsi, että nyt tosiaan on ollut lähes viikon kuivakausi, mitä ovuloimattomissa kierroissa ei ollut. Että yhtään en tiedä, onko tärppi käynyt vai ei, mutta en oo aiksemmissa raskauksissa tässä kohtaa tiennytkään yhtään mitään.
 
mulla muuten emmin myös nännit tulleet aroiksi, se on vähän ihmetyttänyt. Väsyttää ihan hirmuisesti (nukahdin eilen kuuden jälkeen soffalle illalla vaikka nukuin aamullakin päikkärit). Aamuisinkaan ei meinaa päästä sängystä ylös. Jotenkin en silti usko että olisin ovuloinu. Limailu jatkuu edelleen, viimeisimmässä tärppikierrossa oli sama juttu että ovislimat ei loppuneet ovikseen mutta sillon nousi selvästi lämmöt, nyt ei ole nousseet.

En ole onnistuneissa raskauksissa mitenkään kyttäillyt raskausoireita kun vähän puskista tuli molemmat, pillereiden läpi eka ja yk1 toka. Ainoot oireilukokemukset on siis keskenmenotärppejä eikä niitä oireiluita halua toiste kokea kun eivät tienneet hyvää.. mentiin jokatoinenpäivä- tjottailemalla ekat 6 yrityskiertoa joten ei hajuakaan mitä tuntemuksia on normaalisti ennen menkkoja, ei ollu niin kova vauvakuume vielä että olisin testaillut ovista tai raskauttakaan ennen aikoja vaan odottelin aina menkat. Menkkakivut mulla alkaa vasta pari tuntia ennen vuotoa, sen verran muistan kesältä.
 
Sunflower11
Mulla tissit kans kipeet (toive ajattelu).. Mies kun eilen kävi kiinni niin tuli melkein itku :D

samoiten nukuttaa koko ajan.. klo 21 oon ihan poikki vaikka melkein 01 aina valvonut :D

Ja nälkä on, heti aamusta vaikka koskaan ei ennen puoltapäivää mee mikään alas..

Mut toiveajattelua nää :D
 
Voi tätä odotuksen odotusta ja oireiden vahtaamista... Tänään jomotellut useampaan otteeseen toisen munasarjan suunnalla, ja ihmetyttää tietenkin mistä moinen? Ovistestin (ja limojen ym. oireiden) mukaan nyt pitäisi olla DPO 3, joten ei voine oviksestakaan johtua. Saapa nähdä miten tässä käy.
 


Tuossa hetki sitten tehty o-testi, mä en oikeesti tiedä itkeäkö vai nauraa. eilen tuli vielä selvästi kontrollia vaaleampaa negaa. Nyt ois kp30, ja viikko sitten tuli viimeksi o-plussa eli siitä ajatellen vois olla dpo6? Jos jotain hyvää pitäis etsiä tilanteesta niin mä en tuhruta enää, ihan on kirkasta limaa ilman veriviirun hiventäkään ollu nyt muutaman päivän. Alavatsaa juilii taas kovasti, välillä ehtii jo toivoa että se loppui mutta alkaa aina vaan uudestaan.
 
Huomenna on gyneaika, jos siellä selvii ettei ole mitään ovikseen liittyvää näkyvillä niin heitän nuo ovistestit syvälle suohon. Ei kai ihminen voi joka viikko ovuloidakaan... ja aika selkeitä plussia on mun mielestä tän päiväinen ja viikko sitten tehty. Ens kierrossa meidän kylppärin kaappiin ilmestyy digitaalinen ovistesti, katellaan sitten vaikka hymynaamoja kerran viikossa :D
 
sunflower miekin nään haamulaisen noissa testeissä, viivan vahvistumista sinne :)

liljankukka miekin olen tooooodella väsynyt, mut en osaa liittää sitä mitenkään tähän vauvaprojektiin ehkä vaan tuo nuoremman herran yökukkumiset aiheena :D

pikkuinen käsittämätön toi siun tilanne. Kyllä miulakin on ollu veikeet ollu kuviot oman kropan kans, mut ei ihan noin montaa ovisplussa :D Toivotaan huomenna saat tietoa et missä mennään. Miekin tein tänään hätäpäiten o-testin, mut ihan puhdas planko, et uskotaan nyt sitten että viikkos sitten tehty plussa on plussa ja sen mukaan eletään. Miun oireisiin voi kyl vielä lisätä huonon olon, sellasen etovan olon... ei mitään mitä oon raskauksissa kokenut, mut oon pistänyt nyt täl viikolla merkille, että huono on olo melkein koko ajan.
 

Yhteistyössä