* Kolmassa kaipaavien JOULUKUU *

  • Viestiketjun aloittaja Sunflower11
  • Ensimmäinen viesti
Mun oikea nivunen päätti heittää "oireen" ilmoille ja äsken tuli oikein mojova repäisykipu kun aivastin ;) Ovismaista jomottelua molemmissa muniksissa on melkein jatkuvasti nyt, että mitä oireilua toikin repäsy sitten mahtoi olla. Kyllä muuten jännittää huominen, ette usko! Ei mitään käsitystä mitä siellä näkyy vai näkyykö mitään.. jatketaanko luomuyritystä vai saadaanko apuja..

Sunflower
taitaa huomenna avata tän viikon plussatilin, tsemppiä sinne! b:)
 
Oih täällähän on taas jännät paikat! Sunflower hirmuisesti tsemppiä ja viivalle vahvistumista! b=)d

Mulla oli tänään pelätty nt-ultra. Kaikki on onneksi hyvin eli voidaan vihdoin alkaa nauttia raskaudesta =)

Barbbis 11+4
 
Näin pitkään kesti, että sain haavat on nuoltua ja positiivisen mielen yritykseen, joten nyt ollaan valmiita henkisesti taas palaamaan tsekkaa palstaa. Lääkärin kanssa puhuin ja oli sitä mieltä, että viime kierron hävinnyt haamu oli kemiallinen raskaus. No, vuoto alkoi lauantaina, joten kierto oli tasan 28 päivää ja nyt menossa kp 5.

pikkuinen: huomisia lääkäri uutisia odotellaan!
 
pikkuinen miekin jännään siun puolesta ja niitä repäsykipuja miullakin on nyt taas ollu.

barbbis onpa komeet viikot, mukava kuulla et pikkuinen on matkassa ja kaikki on hyvin.

sunflower toivotaan, et oli harmiton tuhru. Paljon plussatuulia sinne.
 
Sunflower11
Barbamama Kiitos mut jotenkin tuntuu et tais olla tässä :( taas tuhruttaa.. Onnea sinulle ultrakuulumisista :heart: Onnellista odotusta!

morebabies: Haluatko listalle? Tervetuloa takaisin!

Kiitos emmin!
 
gynellä käyty... kurkkasi ensin kohdunsuun ja sanoi että täällähän on tosi paljon ovulaatiolimaa..sen olen toki huomannu itsekin! kohdun limakalvo on ohkainen mutta vasemmassa munasarjassa köllötteli 20mm folli :heart: sen kertoo myös heti gynen jälkeen hätäpäiseen vajaan tunnin rakossa olleesta pissistä tehty o testi Aijaa.com - 9182613.jpg

Ovulaatio tapahtuu kuulemma nyt neljän päivän sisään ja maanantaina alan syömään terolutia ja jatkan sen syömistä alkuraskauden ajan mikäli tulee plussa testiin 10 päivän syönnin jälkeen. Ette arvaa, oon niin onnellinen tästä tilanteesta :heart: Jos ei nyt käy tärppi tästä ovulaatiosta, mennään samalle gynelle julkiselle puolelle ensi vuoden alkupuolella ja aloitetaan kierronkartoitus ja clomifen-hoidot. Ongelma on gynen mielestä keltarauhasen vajaatoiminta ja ovulaatiohäiriöt (nyt kp31 ja ovuloin).

Anteeksi omanapailu mutta kävin vaan kertomassa teille kuulumiset, ei tästä oikein muillekaan voi hihkua ja mies lähti töihin niin hihittelen vaan täällä itsekseni ja suunnittelen iltaa ja oviksen hyödyntämistä :saint:
 
sunflower: lisää vaan eli tänään menossa kp 6/28 :)

pikkuinen: noihan oli hyviä uutisia, nyt vaan ovista hyödyntelemään. Sanoiko gyne siihen mitään, kun sulla ne raskaustestit näytti silloin aikaisemmin plussaa kesken kierron, että mistä voi johtua?

).( yritän nyt vaan ottaa rennosti ja yrittää unohtaa yrittämisen. Ovista ajattelin alkaa testaa ensi viikon lopulla.
 
sunflower eikä, olin ihan varma että plussaisit :hug:

barbamama ihanaa isomahaista talvea sinulle :heart: Mä olin vuosi sitten tähän aikaan oikea jättitynnyri, rv 30+ menossa. Sulla siellä pieni lämpöpatteri mukana talven pakkasissa :)

morebabies onko clomikierto menossa? En mä sanonu mitään niistä testeistä, mullahan ovistestikin plussas sillon niin epäilen että johtu ihan siitä. Mutta ovistestin plussa kesti niin vähän aikaa eikä lämmöt nousseet, niin en oo uskonu edes ovuloineeni silloin. Mutta nyt on taas tota testitikusta ulosräjähtävää tummaa viivaa joten uskon että nyt toi ihanainen folli sieltä poksahtaa. Eilen onneksi jo laitettiin simppasia liikkeelle, jatketaan vielä pari päivää varmistellen ja sitten odotellaan joulua :heart:
Apua, kohta joutuu piinailemaan..

Oli niin mahtava tunne nähdä se folli, pelkäsin ihan hirveästi että siellä on pcon runtelemat munasarjat muttei mitään siihen päinkään.

Helpottaa kyllä tietää että toi gyne ottaa meidät julkiselle hoitoihin jos nytkään ei tule pysyvää tärppiä, aika suolainen oli toikin käynti yksityisellä(126e). Tammikuussa kuulemma pitäisi tulla kutsu polille, sama gyne hoitaa meitä siis siellä kuin jolla kävin nyt yksityisellä. Mulla on vähän semmonen tunne että kesään mennessä mun masussa asustaa pieni ihanuus :heart:
 
Viimeksi muokattu:
mymosa
Sun :hug:

Ja pikkuiselle onnea ovis+, tulihan se iha selvä ja vahvakin viiva sieltä viimein. nyt vain tärppionnea :)

Täällä lasketaan, vielä 5 yötä rakenneultraan ja puoliväli häämöttäisi ihan kohta :)

Mymosa ja Menninkäinen 19+4
 
Sunflower: :hug:

Pikkuinen: Olipa mukava lukea hyviä uutisia :) Kaikki mahdollisuudet onnistumiseen on siis olemassa :flower:

Testasin tänä aamuna, ja jatkan iivanpaikkojen keräilyä :headwall:. Sellainen haamujen haamu, jota mies ei kyllä näkis, joten en viitsinyt sille mitään edes mainita. Mutta tälläkertaan tuli näkyviin kuitenkin testiajassa, eikä tunnin päästä, jos jotain postitiivista siitä yrittää etsiä...kp 28, mutta kierron pituus on hieman epävarma, joten seuraavan kerran testaan vasta sunnuntaina.
 
mymosa kiitti, tällä kertaa on jopa aihetta onnitella :LOL:
Tuu kertomaan rakenneultran jälkeen kuulumiset tänne, tyttöä vaiko poikaa... ;) Mä yritän kynsin ja hampain ehtiä odottajien puolelle ennen kuin sä poksahdat synnärillä ;)

emmaliini viivanvahvistumisia sinulle! Mitä testejä käytät? Mä kyllä ehdottomasti suosittelen pregcheck liuskoja, niissä viivan vahvistuminen on kaikkein selkeintä ja myös kemiallinen paljastuu herkästi kun viiva ei vahvistu jokatoinen päivä merkittävästi.

ON: alavatsaa ja alaselkää juilii, pää on ihan jumissa, janottaa ja ruoka ei maistu. Ovislimaa tulee enemmän kuin aiemmissa kierroissa yhteensä. Mä niiiin odotan että aamulämpömittarin lukema pompsahtaa ylös ja päästään askel eteenpäin vauvahaaveissa... Jännittää myös erittäin paljon, vuoto alkaa tasan jouluaattona (dpo13-14) jos ei meille suoda maailmankaikkeuden rakkainta joululahjaa... Gynen määräämä testauspäivä on dpo12 eli aikaisin pitäisi testissä vilkahtaa mutta kaitpa hää tietää mistä puhuu :)
 
Pikkuinen: mulla on niitä kotitestin kymppiliuskoja, cb-digi odottaa kaapissa varmaa plussaa :saint:, on niin kallis ettei viitsi negaan tuhlata. Meidän käpylästä ei varmaankaan marketista pregcheckejä saa, ellei ole apteekin valikoimassa? En tiedä onko noita kotitestin one stepejä jotenkin jalostettu, ei niihin ennen ole mitään viivanpaikkoja tullut : /, siis ainakaan minulle. Ja uskoisin olleeni aina tiiraaja, ei varmaan olisi jäänyt huomaamatta :D

muoks: onpa sulla pikkuinen jännä joululahja tai joulu-epä-lahja odotettavissa :xmas:
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower: Voi ei! Iso lämmin halaus :hug: Jospa sullekin kävisi niinkuin mulle, että seuraavasta kierrosta sitten se pysyvä plussa. Toivon niin! Voimia!

Pikkuinen: Onnea oviksesta! Nyt vain peitot heilumaan :D Peukkuja, että tärppää! b=)d

Kiitos onnitteluista! Toivon niin kovasti, että tekin pääsisitte pian tuonne odottajien puolelle. Plussatuulia kaikille!
 
sunflower: Eikä! :'( Suuren suuri :hug: Olisi kyllä ollut jo sinun aika päästä tuonne odottajiin : / Meinaatteko nyt suunnata sinne lääkäriin?

pikkuinen: Onnittelut oikeasta ovis+ =) Toivottavasti saisitte sen paremman vaihtoehdon joululahjaksi :xmas:

barbamama & mymosa: Voi kun te olette jo pitkällä :heart: Tuntuu ettei mymosankaan plussauksesta olisi kuin pari kuukautta :) Niin se aika menee!

Emmaliini: Toivotaan että viivanpaikat alkaisivat pikaisesti värjäytymään =)
 
Sunflower11
Kiitos teille :)

Barbamama, sopii toivoa.. ei kai tässä auta muuta kuin toivoa..

Moonchaser, alkuvuonna (varmasti ekana arkipäivänä tammikuussa) soittelen yksityiselle (tarviikin kattoo mikä täs meitin kunnassa on..) Ja sit katellaan..
 
kiitos kaikille, ihania ootte :kiss:

lapsoset sain jo unten maille ja tuhraan aikaa kun mies vielä töissä.. Tein tämmösen pienen kuvasarjan ovis-plussasta, etten erehdy tulevissa kierroissa luulemaan noita just ja just testiajalla plussaksi tummuneita o-plussiksi.



Ihan selkeehän toi on miten viiva tummuu jo ennen kontrollia. Eli ihan käypiä taitaa noi pregcheckit kuitenkin olla vaikka suohon olin niitä jo upottamassa ;)

Saa päivittää kierron, nyt menossa kp31/46
 
Viimeksi muokattu:
sunflower:hug:

pikkuinen onpas kivaa kun on noin positiivisia uutisia :) ei muuta kun lihaa piiloon viikonloppuna :D

emmaliini miulla on toiminu onestepin testit hyvin, paremin ku pregchekin liuskat. Ja puhun nyt ovisliuskoista. R-testeissä on vissiin kaikissa vikaa, kun ei plussaa tuu meille ;) ;)

ON: kuukautisfiilis. Pientä kuukautisjomottelua, paineen tunnetta alamahassa. Sanokaa jooko, että mie kuvittelen. Tai uskotelkaa, että tää olis kiinnittymistä. Jos ovis on tullu viime viikon torstaina tai perjantaina, niin mikähän olis DPO nyt?
 
Sunflower: Voi ei... :'( :hug: Niin kovasti olisin minäkin teille jo pysyvää plussaa toivonut!

Pikkuinen: Olipa hyviä uutisia! Toivottavasti nyt tärppäisi ja pysyisi matkassa.

Omaa napaa: Huoh... Tänään tuntui alavatsalla hetken sellaista ihme nipistelyä. Vähän kun olisi neuloilla pistelty. Kyllähän tämä oireiden seuraaminen tuntuu jo itsestäkin hieman surkuhupaisalta. Tänään kävin työkkärissä ilmoittautumassa työttömäksi. Miehellä työt loppumassa lähiaikoina, eikä mitään uutta ole ollut näköpiirissä. Mieluiten olisin ollut edelleen ihan virallisesti kotiäitinä, mutta siihen ei ole varaa. Nyt sitten pelottaa, mitä keksivät siellä meikäläisen pään menoksi. Tämänkin vuoksi toivoisin mahdollisimman pikaista plussaamista. Ainakin toivon, että eivät niin aktiivisesti hätyyttelisi mihinkään turhanpäiväisille kursseille ym. jos voisin kertoa olevani raskaana.
 
emmin sulla on nyt dpo7-8 eli jos sieltä masusta meinaa putkahtaa testitikkuun joululahjaa, saattaisi se jo 2-3 päivän päästä haamuisena pilkistää ;)

Liljankukka kiitos ja onnea matkaan sinullekin, josko saisit sinäkin pysyviä iloisia uutisia joulun alla :xmas: Meillä myös miehen työtilanne hyvinkin kyseenalainen tällä hetkellä, ja mä olen kyllä hyvin mieluusti kotiäitinä edelleen kun esikoinen aloittaa syksyllä koulun enkä pienintäkään kovin hevillä päiväkotiin vie ennen kuin täyttää 3.

ON:dpo0 koitti, vatsa kuralla, päätä särkee, selkää kivistää, nivusia jomottaa. Josko sieltä kohta lähtisi munasolu matkaan, treffikumppaneita on nyt parina iltana laitettu miljoonittain odottelemaan joten ei luulisi olevan hankalaa seuralaisen löytäminen.. sitten vaan jäitä hattuun ja odottelemaan rauhallisena, multahan se onnistuu :p
 
hei kaikki! täällä suunnitellaan kolmosta, vaikka lapsiluku piti olla täynnä, mutta mutta.... tuurilla seilataan ja mies ei paljon stressaa, tulee jos on tullakseen. Minä olen alkanut tärppipäiviä laskeskelemaan (ja parit testitkin on tullut salaa tehtyä, tunnustan!). Esikoinen sai alkunsa melkein vahingossa, toista odoteltiin puolisen vuotta. Nyt on yritelty pari kolme kuukautta, voihan se olla että meille ei enää vauvaa tulekaan, onhan tuota ikääkin... mutta nyt kp 7, vilkaat viikot edessä ;)
 
Tervetuloa mirjami ja onnekasta kiertoa teille :wave:
Minkä ikäisiä lapsia sinulla on entuudestaan?

Täällä on oviksen jälkimainingit menossa, lämmöt pomppasi juuri 37.3. Oli tosi vahvaoireinen ovulaatio, huh sentään jos näitä saa vielä monta käydä läpi ennen kuin meille kolmas odotus suodaan :whistle: Hyvä että pystyin kävelemään kun teki niin kipeää! Ja vatsan veti ihan vesikuralle. Ei testitikuille olisi oikeastaan jatkossa tarvetta, tämmöiset ovulaatiot ei varmasti jää huomaamatta. Nyt sitten piinaillaan päästäänkö plussapinoon jo tässä kuussa vai otetaanko vauvaprojektiin vauhtia polilta. Omat fiilikset on ainakin todella hyvät, kävi miten kävi niin yksin ei tarvitse enää jatkaa yrittämistä vaan apuja on tiedossa. :)
 

Yhteistyössä