sunflower eikä, olin ihan varma että plussaisit :hug:
barbamama ihanaa isomahaista talvea sinulle :heart: Mä olin vuosi sitten tähän aikaan oikea jättitynnyri, rv 30+ menossa. Sulla siellä pieni lämpöpatteri mukana talven pakkasissa
morebabies onko clomikierto menossa? En mä sanonu mitään niistä testeistä, mullahan ovistestikin plussas sillon niin epäilen että johtu ihan siitä. Mutta ovistestin plussa kesti niin vähän aikaa eikä lämmöt nousseet, niin en oo uskonu edes ovuloineeni silloin. Mutta nyt on taas tota testitikusta ulosräjähtävää tummaa viivaa joten uskon että nyt toi ihanainen folli sieltä poksahtaa. Eilen onneksi jo laitettiin simppasia liikkeelle, jatketaan vielä pari päivää varmistellen ja sitten odotellaan joulua :heart:
Apua, kohta joutuu piinailemaan..
Oli niin mahtava tunne nähdä se folli, pelkäsin ihan hirveästi että siellä on pcon runtelemat munasarjat muttei mitään siihen päinkään.
Helpottaa kyllä tietää että toi gyne ottaa meidät julkiselle hoitoihin jos nytkään ei tule pysyvää tärppiä, aika suolainen oli toikin käynti yksityisellä(126e). Tammikuussa kuulemma pitäisi tulla kutsu polille, sama gyne hoitaa meitä siis siellä kuin jolla kävin nyt yksityisellä. Mulla on vähän semmonen tunne että kesään mennessä mun masussa asustaa pieni ihanuus :heart: