* Kolmassa kaipaavien JOULUKUU *

  • Viestiketjun aloittaja Sunflower11
  • Ensimmäinen viesti
Kiitos uudesta pinosta minunkin puolestani.

Santulle voimia töihinpaluuseen. Joululomaa odottelen minäkin.

Toivottavasti saat Malania gyneltä valaisua tilanteeseen. Pitäs itsekin varailla aikaa tammikuulle. Ei tästä oikein omin voimin taida tulla mitään.
 
malania sähän meet läpi samanlaista sotkukiertoa kuin mäkin! Toivottavasti löytyy jokin syy edes tohon.. varaa ihmeessä gynelle aika, mulla ei ainakaan kovin hedelmällinen olo ole näiden ihmeellisten vaaleenpunasten ja ruskeiden limojen seassa. Ärsyttää suuresti että aloin edes tikuttaa ovista tässä kierrossa. No ainakin se on selvinny että tasavahvat viivat ei ole ovisplussa tai sitten mä oon o-plussannu kp 11 eteenpäin tänne kp23 asti. Itku on täälläkin herkässä ollu pari päivää. Melkein tekee mieli alottaa terot ja lopettaa tän kierron ihmettely tähän Kummasti tosiaan vaikuttaa yläpäähän kun alapää reistaa..


mymosa
kävin lukasee heinäkuun odotuspinoa, voi kamala mitä uutisia.. itku tuli kyllä :'(
 
Kiitos uudesta ketjusta. :heart:

Täälä tänään (keskiviikkona) taas testattu nega, joten täti punainen se kurvailee pian paikalle. Joutais lomalle sekin vihdoin, mutta ei. :kieh: No, reippain mielin kohti uutta yritystä.

Plussia Siskot ja ihanaa joulukuuta. :heart:
 
pikkuinen saa ja pitääkin udella, sitä vartenhan täällä ollaan. Miulla on määrätty clomit ja terot just noitten sotkukiertojen hoitoon. Miulla meni sekaisin kierrot kun söin minipillereitä. Näin on käynut aiemminkin, ettei sitten oma kierto lähde ollenkaan käyntiin niitten jälkeen. Mut koskaan en ole noita teroja aiemmin syönyt. Clomeja söin esikkoa tehdessä. Sillon sama ongelma kiertojen kanssa. Nytkin tän kierron kyl ajattelin tässä kierrossa vielä jättää terot kaappiin, kun jotenkin vaan uskon, että ongelmani on ollut ovuloimattomuus. Mie aloitin kans elämäni ensimmäiset tikuttelut oviksen perään elokuussa. Oon nyt jo kerinnyt kokeileen useita eri ovulaatiotestejä. Jotenkin luotto miulla on eniten sofin ovistesteihin. Davidin ja prekchekin tikut näytti niin pitkään juurikin tuollaisilta kuin siun testit, etten sit enää tienny millon plussasin. Viime kierrosta sain selkeet plussat kahtena päivänä, olisko ollu kp 26 tai jotain. Ja nimenomaan sofin liuskoilla ja CB:n digillä varmistettuna. Mut sillonkaan ei sitten tärpänny. Enkä voi tietää tuliko ovis LH huipusta huolimatta. Ja mie oon nyt jättänyt kokonaan aamutestaamiset, kun LH hormooni näkyy paremmin päiväpissistä. Eilen oli aamupäivällä tasavahvat viivat ja iltapäivällä testiviiva oli jo vahvempi. Nyt ei oo tähän kiertoon digitestiä, kun en raaskinu ostaa. Ja älä suotta häpeile omaa kroppasi toimimattomuutta, apu löytyy ihan varmasti. Miekin kävin just ehkä oman yläpään takia siellä kynellä. Jotenkin osaan myötäelää erityisesti nyt siun tilanteen, vaikken keskenmenoja olekaan kokenut, mutta ton kropan toimimattomuuden tiedän liiankin hyvin. Voimia :hug:
 
Huomenia! Kiitos uudesta pinosta :) Nauratti tuo otsikko-juttu :D

Myötä-tsemppi-lohtu-halit nyt heti aamusta Santulle, on varmasti rankkaa mennä töihin. Ja sun positiivisen asenteen ja ajattelun energiaa ei voi kuin ihailla. Ei onnistuis multa!
Emmin ja pikkuinen ja malania, voi kun osais sanoa jotain järkevää tuohon kierron sekavuuteen. Haleja ainakin ja varmasti gynellä käynnit on paikallaan. Onneksi tänä päivänä on noita apukeinoja kropalle, jos ei omin päin kierto lähde rullaamaan. Vaikka eihän ne kivoja asioita ole, tutkimukset sun muut.

Mollylle :hug:, pahoittelut negasta. Peukkuja ja plussatuulia seuraavalle kierrolle.

Omaanapaa...
Aijaa.com - 9146487.jpg tuossa taas uusin tuotos. Nyt testasin pregcheckillä ja se väri napsahti samaan tahtiin ton kontrolliviivan kanssa. (aiemmat oli pregent stick jossa ei herkkyydestä mitään haisua) Lauantainahan sitten on oikea päivä testailuun, mutta ei tuossa nyt arvailuja paljon ole, täytyy vaan toivoa että tulokas pysyy kyydissä.
Oikein mukavaa joulukuun alkua ja plussatuulia tähän kuuhun ihan hirveästi!
 
Sunflower, älä vielä :) Katotaan vielä viikonlopun ylitte, kun on testaamisen "oikea" aika. Sunnuntaina pitäisi olla päivän myöhässä menkat, joten silloin varmaan sitten... jännä vaan miten hurjan tumma tuo viiva oli jo nyt, ikinä en ole tommosia viivoja saanut kuin vasta n. vkon kuluttua siitä kuin menkkojen on pitänyt alkaa. Tai sitten tuo testi on vaan pirun herkkä, ja siksi näyttää noin...
 
vau, plussia on tullut! paljon paljon onnea kaikille plussanneille :heart: ainakin filuuri ja runtti (oli muitakin, mut olin jäänyt monta sivua jälkeen niin nimet putos mielestä tietotulvassa:ashamed:)

Ja lämmin halaus niille, jotka sitä tarvitsevat, teitäkin oli taas ... :hug:

Menin tekemään (taas) tänään testin, vaikka vasta kp 21. Olo on ollut niin kumma, ja tämähän alkoi jo viikkoa ennen oletettua ovista. Oviksestakaan en kyllä enää ole varma. Munasarjoja o vuoroin poltellut ja vihlonut ja alavassa koko ajan tärinäkipua. Viisi päivää sitten villiintyi sylkirauhaset, hetkittäin tuntuu etten kerkeä niellä sitä kaikkea :O Etova olo on kuvioissa, mutta sen pystyn kyllä kuvittelemaan itselleni tosi helposti... riittää että miettii "onkohan mulla huono olo, taitaa mulla vähän olla --> olisipa ällötäävää jos olo pahenis..." ja tadaa! Sitten onkin oikein paha olo :) Alaselkä on kipeä, tupakoivat haisevat pahalle, mitähän vielä mielikuvittelisin... ja eilen luulin, että menkat alkoi tai ainakin jotain hulahti ja paljon. Paljastui sitten hyvin pieneksi määräksi älyttömän sitkeää valkkaria. Ei kananmunaa vaan sellaista kuin liimapuikko hieman kuivuessaan..

Oliskohan sittenkin voinut olla ovislimaa (ei koskaan ole ollut näin myöhään, mutta onhan se silti mahdollista). Sen testin tosiaan tein ja maailman haalein, oikeastaan valkoinen viiva tuli. Monta testiä olen jo ehtiny tekemään, eikä niissä ole näkynyt mitään. Reagoisiko ovikseen...Äsken kävin vilkaisemassa sitä, testiaika on jo mennyt tunti sitten ohi, niin oli ihan selkeä viiva siinä. Mutta on tosiaan jo kuivunut, voi johtua siitä. Vaikka niissä selkeissä negoissa ei ole tuntienkaan kuluttua näkynyt mitään. Tyhmää miettiä, tiedän :ashamed: . Jospa vain olisi vähemmän malttamaton ja testaisi sitten lähempänä oletettuja menkkoja... tyhmä, tyhmä, tyhmä...
 
Minulle voi päivittää kp 1/30 yk11
Ei voi sanoa että olisin kovin pettynyt, olihan se päivänselvä asia että ilman ovista ei plussaa tule. Ja jomotuksetkin sen kertoivat. Mukavaa ettei kierto venynyt, vaan alkoi itseasiassa pari päivää etuajassa.

sunflower: Kiitos uudesta pinosta :) Minäkään en olisi tuota kirjoitusvirhettä huomannut jos et olisi maininnut siitä :LOL:

Santtu: Jaksamisia töihin paluuseen :hug: Varmasti alkuun tuntuu kovin raskaalle, mutta josko se veisi ajatuksia muualle. Niin ja :hug: vielä negasta : /

runttipulla: Vau, kyllä tuli vahva viiva pregcheckillä :heart:

morebabies, molly ja Emmaliini: :hug: negoista. Voithan Emmaliini vielä testata ovistestillä, ja katsoa millaista viivaa se näyttäisi.
 
Moonchaser: Katsos kun en tullut tuota ajatelleeksi! Mutta...jos on raskautta niin reagoiko ovistesti siihen? En ole koskaan ovistestiä käyttänyt, ei mitään hajua miten sitä tulkitaan ja tätä ketjua seurattua näyttää olevan tähtitiedettä :O Jospa kipaisisin kaupasta sellaisen.
 
Emmaliini: No minulla ovistesti näytti plussaa vasta siinä vaiheessa, kun raskaustesti näytti haamua sillon kun olin raskaana. Eli ovistesti voi näyttää myös raskauden, ja jotkut sanovat, että ovistesti näyttäisi + myös ennen menkkoja, joten ota näistä selvää :LOL: Ja tietenkin jos ovis olisi nyt tai juuri mennyt, niin o-testi näyttäisi todennäköisesti negaa, koska lh laskee niin nopeasti ja ovis+ tulee päivä-pari ennen ovista.. Tosin minulla limat on tulleet kyllä ennen ovista. Toivottavasti sinulla olisi kyse raskaudesta, eikä oviksesta :)
 
No voi hittonen:eek: Ehkä jatkan kynsien pureskelua, odottelen menkkoja, tutkin oireita ja testaan r-testillä uudestaan parin päivän päästä josko siinä näkyisi selvemmin jotain. Miks en ollenkaan muistanut edellisistä raskauksista että tämä on tällaista piinaa ja odottelua, ja vasta yk 1 :LOL:
 
Emmaliini, mulla oli eka testi kans ihan olematon ja vasta myöhemin se tummeni - haamuksi. Mä voin testata tossa ip huvikseni davidin ovistestillä mitä se näyttää, kun oletettavasti tässä nyt raskaana ollaan :D Pidän kyllä peukkuja sulle hurjasti, että oisit raskaana :)
Moonchaser, jospa nyt joulun kunniaksi sitten tulis kunnon ovis ja siitä sitten kunnon plussakin, peukutan hurrrrjasti.

Niin, oliko jollakin tietoa mimmosia viivoja ja missä vaiheessa noilla pregcheckeillä tulee? Ja Sunflower, kyllä se ovis varmaan sen n. 2 vkoa sit tosiaan on ollut - vaikka laskurit sano muuta ja en kunnon viivaa saanu davideilla...
 
Moonchaser: Parempaa onnea alkaneeseen kiertoon! Nuo ovuloimattomat kierrot ovat niin syvältä...

Omaa napaa: Ovistesti edelleen negaa. Limoista päätellen plussaa voisi odotella jo seuraavan parin päivän aikana, mutta eipä taaskaan :p ennen kuin :snotty:. Tunnelmat edelleen yhtä kärsimättömät. Jospa nyt jo vihdoin onnistaisi? Kärsivällisyys ei ole koskaan ollut vahvimpia puoliani.
 
Runttipullalle ihanaa masumatkaa ja onnellista odotusta :kiss:

moonchaser tsemppiä ja vahvoja ovisviivoja uuteen kiertoon :) onneksi tosiaan ei kierto lähteny venymään vaan pääsit alottaa puhtaalta pöydältä noinkin pikaseen.

emmin kiva kuulla että muillakin on ollu samoja tuntemuksia omista oloistaan, vaikkei tietysti tätä kenellekään soisi. Yläpäässä tuntuu mulla ainakin heittävän vuoristorataa kun perheen parissa oon ylionnellinen ja alapään toimintoja miettiessä ryven suunnilleen pohjamudissa. Onneksi sä oot jo saanut apua, nyt vaan toivotaan että clomit auttaa. Itsekään en teroja meinaa enää syödä, viime kierrossa kokeilin eikä ne mitään tukenu kun meni taas kesken raskaus. Tuliko ovis hyödynnettyä? =)

emmaliini ajoissa olet piinaamassa, sekä yk että kp mielessä :D Vähän jäitä hattuun, jospa se plussa tulisi sieltä jo nyt ja jos ei tule niin vastahan aloititte yrityksen, ei kannata hankkia stressiä liiallisella piinailulla :hug:

Mollylle negapahoittelut.

Mulla loppui kaikki alaselkä ja alavatsatuntemukset eilisiltaan. Aamulla päätä särki ja oli tosi huono olla, ihan ku olis kipeeksi tulossa. Väsymyskin oli aamupäivästä niin kova että torkahdin lattialle :confused:

Tässä tän päivän ihmetyksen aihe. Ovistesti. Niin puhdas nega mitä en oo tässä kierrossa vielä nähnyt. Mutta näinpä senkin. Vähän oudoksuttaa nyt kun eilen tuli tuo muutaman tunnin kestänyt selkeä plussatesti, ja nyt sitten ei yhtään lh:ta punertamaan tota viivanpaikkaa. Eipä ole tämmöistä ollut parina aiempana tikutettuna kiertona.

Aijaa.com - 9147339.png
 
runttipulla tässä mun testit tammikuulta kp 29/27. Aijaa.com - 7355996.jpg Seuraavana päivänä digi sano Raskaana 2-3. Mulla ei kovin nopeasti ala viivat vahvistumaan.
No mulla on ollu aiemmissa vähän samaa, että ekoina päivinä ollu haaleet ja sit useamman päivän jälkeen vasta tummempi. Ehkä se sitten vaan on nyt niin, et ovis oli sen verran ajoissa et sen takia näkyy selvemmin. Lähinna putkahti pieni (pelko) ajatus että ei vaan ole kahta tuolla mahassa, et siks pölähtäis niin selkee viiva....vaikka tietysti tuplaonnihan se olisi, mutta huu.. silti :D
 
runttipulla mä plussasin kuopuksesta niin että 3+4 oli täysin negatesti (meni testiajan jälkeen heti roskiin, en silloin vielä ymmärtänyt tiirailla testiajan jälkeisiä viivoja ;) ) ja 4+0 tuli selkeä plussa yhtä aikaa kontrolliviivan kanssa. Testinä tuo ihan sama kuin sulla. Eli ei se välttämättä tuplia tiedä vaikkka nopsaan saakin tummaa viivaa, ja mulla ultrattiin alussa niin monasti ettei siellä ollut tosiaan alun alkaenkaan kuin yksi kyytiläinen matkassa :)
 
pikkuinen tuli joo hyödynnettyä ovis. Mut pessimistinä nyt sit kuvittelen, ettei täs nyt mitään ovista taaskaan ole ollut. En osaa luottaa noihin testeihin jostain syystä. Eilen siis plus tulos, tänään aamulla viiva, mut haaleempi ku kontrolli ja nyt iltapäivällä lähes blanko. Sain ehkä hiukan toivoa moonchaserin kirjoituksesta, että jos ovis on niin sit näyttää jo negaa kun lh laskee niin voimakkaasti. Me ollaan pupuitu su, ma ja nyt ke. Katotaan jaksaako enää tänään varmistella. Aamuyöllä unen läpi tunsin alamahakipua, mut muuten on vaan ollu tänään aavistuksen vihlontaa ja nipistelyä. Mene ja tiedä siis onko ovista tänään tullu vai ei.
 
emmin sullahan on sitten ihan sama tilanne kuin mulla, mulla oli eilen aamulla testiviiva vahvempi kuin kontrolli, samoin aamupäivällä, mutta iltapäivällä jo vaaleampi, illalla vielä aika vahva mutta vaaleampi ja tänä aamuna ihan haalee viiva enää (esimerkkikuvat linkitinkin jo tohon aiemmin). Ei mulla näin nopeesti ole o-plussa menny ennen ohi.. ja tismalleen samat tallettelupäivätkin, su, ma ja ke ja tänään vielä yritetään, ehkä huomennakin. Sitten huilia.. Saas nähdä kuin meidän käy. Onko sulla mitään kontrollia nyt että oliko oikeasti ovis?

Mun on jotenki vaikee uskoo kanssa että itellä olis ovis, alavatsaa on taas alkanu nippaamaan mutta sitä nyt nippailee muutenkin aina. Aamulämpö ei ainakaan ollu koholla, 36.5 vaan. Päivälämpö oli 37.5 mutta meillä on molemmat lapset kipeinä enkä ihmettelis jos itellekin tulis tauti..

Meillä on näköjään lapsetkin aika samalla ikäerolla, mun esikko on -05 ja kuopus -11 eli kymmenen kuukautta täyttää ihan just. Milloin sun vauva on syntyny? Yk mulla on siksi noin iso kun mulla alko heti menkat maaliskuussa enkä imettäny sitten enää. Kierto on ollu epäsäännöllinen, ja nyt tosiaan noi kolme tärppiä putkeen mutta heti menny kesken. Pieni ikäero olis toiveissa, mieluusti alle 2v mutta epätoivoselta alkaa tuntumaan välillä.

muokkaus vielä. Meinaan repeillä täällä kun sulla on noi jutut ihan kuin mun kirjottamia! Mä tunsin puolen yön maissa unen läpi kun alavatsaa juili, olin ihan unipöhnässä miehen kainalossa ja kirosin mielessäni että mikähän sekin jomottelu on kun ei oviskaan pitäs olla tulossa :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä