Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Mua on oikeastaan alkanut ihmetyttään yks asia. Mua on reilu viikon ajan pyörryttänyt kovasti. Olen pitänyt sitä ihan normaalina, koska näin välillä käy esim. töissä jos olen kyykyssä ja sit nousen siitä ylös. Mut eilen kun oltiin siellä ystävillä niin istuttiin kaikessa rauhassa siinä niiden terassilla.. Niin yht.äkkiä alkoi vintti pimentyä.. Sain just kiinni niiden terassin kaiteesta. Ja sit kun aloin miettimään asiaa.. Niin mua on pyörryttänyt koko tän mökki viikon ajan päivittäin... Jopa useita kertoja päivässä. Viimeks äsken tossa laiturilla kun katsottiin miehen kanssa kaloja! Meillä on kotona verenpainemittari(miehellä oli ongelmia verenpaineen kanssa edellisessä työpaikassa, ku oli niin stressaava työ et ostettiin sit mittari kotiin) täytyy varmaan huomenna mitata ku käydään kotona. Ja sitten pieneen mieleen hiipi ajatus et jos olenkin raskaana.. Ku ei ne menkat tosiaan kestänyt ku sen pari päivää. Tosin siihen en kyllä itsekkään usko.. Mut ku mieli tekee kepposia! No.. Täytyy seurata tilannetta. Jos ei ala helpottaan ja lukemat ei huomenna ole kohdallaan niin täytyy miettiä jos lääkäriin sit menis!
 
TIISTAI 10.7.2008

*Esikoisesta haaveilevat *


Bumba.................kp4/31-34 ..............................yk. 3
Joanna................kp. 11/28...................................yk. 2
Tinkatar...............kp. 11/26..................................yk. 0
gataa...................kp. 13/31-39............................yk. 5
mouku80............. kp. 14/24-39............................yk. 3
juuri.....................kp. 16/28-32............................yk. 2
Kylli-täti................kp 23/25-29...........................yk. 4
Suikale................ kp. 23/29.............. ................yk. 2
Hilipati................. kp. 28/27-35..........................yk. 3
nea85..................kp. 42/34................................yk. 1



*Toista toivovat *

Summer81.................kp 5/28-30.....................yk. 2
Vilinäiti........................kp 5/29.............................yk. 15
Äityli -84....................kp. 9/34-40......................yk. 11
mussu81....................kp. 15/28-32......................yk. 3
Pixie...........................kp. 17/32...........................yk. 1
Ellen83........................kp 21/26.........................yk. 3
Venla-05.....................kp 22/30.........................yk. 1
Emminmamma............kp. 22/27-32....................yk. 3
Poni06........................kp 24/28-32....................yk 1
Suvitus.......................kp 24/25-27.....................yk 3
Jopa73.......................kp. 26/26 (23-38)..............
Caffee81....................kp. 26/26-28....................yk. 4
elmerius80.................kp 33/31..........................yk. 1
äippä67.....................kp. 33/28-32....................yk. 6
Nenya........................kp. 34/41.........................yk. 0
niko06.......................kp. 36/27.........................yk. 2
Heikko-Peikko............kp. 38/45 (40-60)............yk. 1
Salamander...............kp. 39/28.........................yk. 2



* Kolmatta kaipailevat *

aurinkoenergiaa.....kp. 8/28........................... yk. 5
Carla......................kp. 16/26-28....................yk. 1
perhoinen84...........kp. 53/31............................
Äippä84..................kp.57/28-30.....................yk. 4



* Neljättä toivovat *

Päppä................kp 36/26-30.............


* Viidettä toivovat *

Hope08....................kp 27/28..............................


:heart: Haamuilijat :heart:


:heart: Plussanneet :heart:

iida83.....................2. lapsi ..........LA 31.12.2007
Pikkueppu..............4. lapsi...........LA 13.01.2008
Afu-82...................1. lapsi...........LA 21.01.2008
Sonja.....................2. lapsi ..........LA 27.01.2008
Piipi79....................1. lapsi...........LA 01.02.2008
Amalia-...................3. lapsi...........LA 04.02.2008
Hissukka................2. lapsi ...........LA 05.02.2008
Meillevauva............1. lapsi...........LA 10.02.2008
Vauvakuumeinen...1. lapsi...........LA
nipsuli..........................................LA 11.02.2008
Olivia............................................LA
Ciba.......................1 lapsi............LA
Hannipupu.............3. lapsi...........LA
tuittu-tilda..............2.lapsi............LA
äiskä äiskä.............2. lapsi...........LA 14.3.2008
Rhea......................1. lapsi...........LA 11.3.2008
Papagena..............2. lapsi...........LA 13.3.2008

 
Toivotaan Joanna, että pyörrytys johtuis pienestä vatsan asukista :hug:

Itselläni tosin oli noita huippauksia myös aikoinaan, kun töissä piti olla niin paljon kyykyssä ja muutenkin ( olin vanhustyössä). Sitten sain sopivan rr-lääkityksen. Mulla myös ollu pitkin päivii nyt noita pyörrytyksii, mut luulen et hartiat vaan jumissa.

Eilen illalla kun tultiin tytön kans kotiin, niin sokerimuurahaiset oli vallannu meiän makkarit :'( ja miä vihaan kaikkii ötököitä...

Onneks tuli mies kotii ja laitto listojen alle myrkkyy. Sit ne hävis. Täytyy vaan olla nyt tarkka ettei koira tai tyttö mee nuolee niitä listoja. Ei tosin sellaista tee muutenkaan. :LOL:
 
Huomenta!

Mä sitten hötkyilin tänä aamuna ja testasin. No eihän siinä ollu kuin yksi räikyvä kontrolliviiva. Ei näy haamun haamua vaikka millä valolla katsois :ashamed:
Tiedetään.. juu.. menin asioiden edelle. On vaan ollu jotenkin NIIN varmat merkit ilmassa ja nyt on olokin semmoinen et ois tärpännyt. Kärsivällisyys ei meinaa nyt millään riittää tähän odotteluun. No jos viimeisten kiertojen mukaan mennään niin torstaina ois se kp 25 jolloin täti toivottavasti osaa pysyä poissa ja testiin pamahtaisikin kaksi viivaa.
Todella ristiriitainen yhtälö oli aamulla kun testissä näkyi yksi viiva, ja alavatsaa vihloi ikäänkuin V***luna samanaikaisesti :'(
 
Älähän luovuta Kylli-täti :hug: ei oo tätii vielä tullu, joten kyllä se plussa sieltä vielä torstaina tulee :)

Itekin meinasin, et vois testata huvikseen tässä lähiaikoina, mut negahan sieltä tulee kuitenkin. Pitäis koittaa olla testaamatta ennenku menkat ois pitäny alkaa, mut eihän siihen pysty ;)
 
papagena täällä toinen väsy. tosin en ole valvonu lapsen takia. en vaan saa öisin kunnolla nukuttua. ensin en meinaa nukahtaa ja aamuyöt on tosi pahoja. jätin poitsun kans päiväunetkin sen takia ettei ne vaikuttais. rakastan päikkäreitä =)
 
Carla tervetuloa!

Papagena, miten sun tuhruttelun laita on? Onko vielä/lisäänytyny tms.? Harmillista tuo valvominen, mua on taas häirinnyt miehen kuorsaus.

Täällä tuli aamulla vähän enemmän taas sitä tuhrua, ihan paperiin asti. Alkais nyt vaan kunnolla vuoto niin pääsis tästä piinasta. Kuitenkin se pienen pieni toivo elää vielä vaan, vaikka lopputulos on varmaan aika selvä. Tuntuu että menee tämä kauan odotettu kesälomakin pilalle tällä stressaamisella. Ai niin, tänään tässä päivällä lähdetään mökille muutamaksi päiväksi, joten en pääse kuulumisia kertomaan/lukemaan. Älkää kuitenkaan poistako listoilta, tulen takaisin kyllä. Koitan vaan eksyttää tädin... ;)
 
No kolmatta ruvetaan yrittää, kun seuraavat kuukautiset alkaa.. En tiedä kuulunko enään keväthaaveilijoihin, mut rustailenpa kuitenkin =).
Kierukka otettiin pois viime kuun lopussa (koska en jaksanut ainaista tiputteluvuotoa). Terkkari kyl sanoi, että saatan olla jo raskaana, jos viikon aikana olen ollut yhdynnässä.. Ja niinhän me oltiin.. Kahtoo nyt.
Toivottavasti alkais menkat pian, ni vois ruveta toden teolla yrittää.. Ni vois ehkä tietää menkkojen poisjäännistä, että ois raskaana :heart:
 
Tervetuloa kaikki uudet!!! :flower: :flower: :wave:

En tainnut edes eilisiä uusia tervehtiä, kun ollut niin omaa napaa että.. anteeksi :ashamed: uusiahan tänne seuraksi tarvitaankin kun niin moni on plussannu. Vaikka onneksi ne ei oo jättäny meitä tänne rannalle ruikuttamaan!

mussu81 ja caffee81 miekin kade teille, kun jaksatte rehkiä, musta on tullu kesän aikana entistä laiskempi.. miten sais itsensä innostettua nostamaan pyllyn lenkille?
 
UUSILLE TERVETULOA :D :D

Papagena: Baygonin myrkkyä laitettiin ja tehos heti. Sitä kun varovasti sirottelee listojen väliin niin ei lapset ja elukat pääs koskeen. Meillä pari viikkoo sit hyökkäsvät murkut keittiöön ja sieltä myös kanelilla sain pois. Tosin mies myrkytti seinän vierustat ulkoontakin, että oiskohan ollu se mikä autto :)

Hilipati: Mukavaa mökkilomaa ja jätä se täti sitte sinn :heart: :heart:
 
Meillä piti olla tämä viimeinen ehkäisykierto, mutta unohdin sitten eilen ottaa ehkäisypillerin. Ei ollut tahallinen unohdus, mutta epäilenpä alitajunnalla olleen näppinsä vahvasti pelissä. :/ Laskujeni mukaan meneillään on noin kp 11/26, joten jännitystä on luvassa jo parin viikon päästä. Varsinkin, kun viime päivinä on tullut pupuiltua aika usein.

Kuume on kyllä kova, mutta silti tämä varaslähtö hieman mietityttää.
 
Heippa tytöt! :wave:

Hilipati: Hyvää mökkeilyä! Möksäile munki puolesta ku mä en pääse. :snotty: Ajakaa kiertotietä ni saatte tädin eksytettyä samalla.. ;)

Tinkatar: Kaikkihan on mahdollista. Mä tosin unohdin monesti parinakin päivänä napsia oman hormooniannostuksen, enkä silti vahingossakaan ollu raskaana. Jospa sulla ois parempi tuuri.

Mulla vielä vartti, enneku pääsen soittaan neuvolatädille. Eilen oli varattu koko soittoajan, joten kovin toiveikas en ole nytkään. Eikä oireen oiretta vieläkään. Tai aamulla maistu veri suussa, mut tais johtua rakosta kielessä. :/ Pelottaa, että kaikki ei oo niinku pitäs. :snotty:

Onko testausaika jo tiedossa jollakin!?
 
No sainpas neuvolatädin kiinni ja myös labran testi oli positiivinen. Eli eka vastaanotto 27.7 heti aamutuimaan. :eek: Jännittää. Onkohan hirveen noloa ottaa mies mukaan!? Se ku on niin ummikko kaikessa raskauteen liittyvässä ni siitä vois olla sille apua.. :/

Papu: Millon sä aiot ottaa yhteyttä neuvolaan?
 
Heippa :wave:
Nyt täällä kotona käymässä ja ihanaa päästä kirjoittamaan oikealla koneella.. saa käytettyä hymiöitäkin =)
Nyt on verenpaine mitattu.. mittasin oikein neljä kertaa. Ensimmäisella 113/73 ja pulssi 80 (olin just puolituntia etsinyt sitä mittaria) toka oli 94/62 ja pulssi 60. Kolmaskerta 106/71 ja pulssi 60 ja sit neljäs oli 97/62 ja pulssi 54. Mut eipä noi luvut mulle muuta kerro kuin et ei ainakaan ole korkea verenpaine :) Äitille kun mainitsin et pyörryttää niin se sanoi heti et oon raskaana. Mut jotenkin en siihen kyllä itse tahdo uskoa :| sillähän se selvisisi et kävis apteekissa hakemassa testin, mut tuntuu et se olis vaan rahan tuhlausta... no kyllä sitä tietenkiin tyhmempäänkin tulee joskus rahoja tuhlattua :LOL: mut silti!!!!!
 
Täältä taustalta kommentoin Rhea sen verran että mielestäni juuri ensimmäiselle käynnille kannattaa se mies raahata mukaan! Kuitenkin tuo eka käynti on se perusteellisin käynti, kun käydään mm. molempien sairaudet+sukujen sairaudet ym. läpi, eli ihan konkreettinen apu miehestä saattaa olla, ei tarvitse itse muistaa kaikkea :D Ja jatkossa nuo käynnit ovat paljon tylsempiä :whistle: Tai siis enemmän sellaista perus"tsekkausta" :D

Sitten sitä omanapajuttua, kun kerran iski himo kirjoitella. Eli kyllä on pillereiden lopetus laittanut kropan minulla sekaisin. Oksettaa, pyörryttää, rinnat on ihan turvoksissa.. Ja menkat parasta aikaa jatkuvat vaan... :headwall:

Tädin lähtöä odotellen...

Plussatuulia!

:wave:
 
Heissan!

Hilipati toivottavasti mökkeily piristää mieltä ja eksyttää sen v****moisen tädin jonnekin kaaaaaaus.

Kyllitäti se on se lenkille lähteminen kaikista vaikein osuus. Lenkkarit jalkaan ja liikkeelle! Olo on aivan mahtava lenkin jälkeen. Kokeilepas ;) Tuu sit kertoo fiilikset...

Juu, kyllä tuo Plussalista vaan venyy ja venyy...Haikeana sitä katselen ja toivon, että jospa minäkin sinne pääsisin vielä joskus...

Raahaa vaan Rhea ukkos mukaan ekalle neuvolakäynnille. Mua harmittaa, kun mies ei sillo päässy ekalla kerralla mukaan. Toin sille kyllä sit ne isävihkoset luettavaksi, joita tää herra lukee sit ihan paniikissa just ennen sairaalaan lähtöä aamulla klo 4.30 :D No, pääasia että joskus niitä luki...

Tänään oliskin vapaapäivä lenkkeilystä. Kävin tosin pyöräilemässä n. 8kilsaa, kun käväisin tytön kaa kaupungilla. Ukko saa lenkittää koiran tänään. Onkos teillä muilla koiruuksia? Mä oon ihan henkeen ja vereen koiraimmeinen. Meillä asustelee n.3vee suursnautserinarttu :heart:

Tyttö on parasta aikaa unilla, joten taidanpa hiukka kahvia itselleni keitellä...Moro :wave:
 
Bumba: Täytyy siis toivoa, että mies saa vapaata töistä sen verran, että mukaan pääsee. :p Sillä on just kesäloma tuuraus menossa ja on pääasiassa yksin vastuussa koko hommasta, ni voi olla aikas vaikeeta. :/

caffee81: Täällä toinen henkeen ja vereen koira-ihminen! :wave: Mulla kaikki harrastukset ja vapaa-aika + ystävät liittyy koiriin. Tänäänkin agitreeneihin menossa ja viikonloppuna pitäisi kunnostautua näyttelyhehässä. Tosin juoksut pukkaa päälle.. :kieh: Mulla reilu 3-v parsoni narttu. Kuvakin löytyy jostain tästä ketjusta.

Papsu: Sulla taitaa siis olla jo joku tuttu neuvola täti pojan ajoilta? Mulla puhelimessa oli tosi mukava täti, mutta se on sit lomalla ku mulla eka visiitti. Saa nähdä millanen noita-akka se vara-täti on! :eek:

Joanna: En yhtään muista sun kiertopäiviä, mutta jos vaan suinkin on H-hetki käsillä niin testiä hakemaan, hop hop!! =)
 
Papsu Mikä teille tulee lapsien ikäeroksi? Kunhan tuli mieleen... =) Jos meillä tässä kierrossa olisi natsannut, ni suunnilleen 1v10kk olisi ikäero...

Joanna Käypäs nyt hakemassa varmistustesti ja päästä meidät piinasta! ;)

Rhea Ukko mukaan vaan jos suinkin ehtii... Mä en edes ekalla kerralla älynnyt et miehenkin olisi voinut mukaan ottaa, jälkikäteen harmitti.

Hilipati Hauskaa mökkeilyä ja eksytä se täti oikein kunnolla! Vie kauas täältä Turun suunnalta... ;)

Tänne ei mitään uutta. Emmi isovanhemmilla hoidossa, halusivat tytön sinne kun kerran lomalla ovat. Ja nyt pitäisi ehkä saada jotain tehtyä täällä kotona. Käytiin jo miehen kanssa ulkona syömässä, kun kerrankin päästiin ihan kahdestaan.

Ai niin Kylli-tädille negapahoittelut, ehtii se siitä vielä plussaksi muuttua! :hug: Ja aika jännä juttu tosiaan tämä että on "valeraskaana" joka toinen kierto... Rinnat ei tosin ole kipeät,siitä aavistelin ensimmäisellä kerralla. No, äkkiäkös minä nyt kuvittelen nekin aristamaan! :LOL:
 
Hyppään minäkin tänne =) Eli meillä on kaksi lasta (06/03 ja 11/04) jo ennestään, nyt päätettiin aloittaa kolmannen yritys. Edellinen kierto oli sähläystä pillereiden kanssa ja luulin olevani raskaana, en ollut - ja vauvakuume iski taas :D Joten nyt heitin pillerit pois.

Kp 10/28 siis menossa.

Tsemppiä kaikille :wave:
 
Rhea: nyt on kp11/28 joten ei vielä lähelläkään h hetkeä. Mut ne edelliset menkat alkoi tämän huimailun vuoksi mietityttämään, kun tosiaan kestivät sen reilu pari vuorokautta. Mut hanat oli kyllä sen aikaa ihan täysillä. Luulen että huimailu johtuu jostain ihan muusta.. Vaikka siitä et verenpaine käy välillä liian alhaalla.
 
Tervetuloa uudet! :wave:

Carla, Red Dragon, Tinkatar ja khalawah Lisäänkö teidät listaan?

Papagena Meillä tämän piti alunperin olla ensimmäinen yk, kun ajateltiin että n.2 vuotta olisi aika sopiva ikäero. Sen takia ei varmaan ole vielä edellisillä kerroilla onnistuttu ja nyt siis varmaan on tärpännyt, on niinku "ment to be" :D
 
Kaikille uusille tervetuloa! Tinkatar meillä kävi just samoin huhtikuussa. Eka pillerin unohdin just tossa puolivälissä ja tokan unohduksen jälkeen viimeisellä viikolla heitin samantien koko pillerit mäkeen :LOL: No ei tärpännyt siitä kierrosta.

Rhea myös minä olen sitä mieltä, että ukko kannattaa raahata ekalla kerralla mukaan. Meillä ainakin kyselivät kaikenlaista mm. perinnöllisistä sairauksista ym. Eihän mulla olis ollu mitään tietoa miehen suvun sairauksista :ashamed: Ja muutenkin tuli tosi paljon tietoa!

Kiitos kaikille lenkkeilykysymykseen vastanneille. Uskaltaudun siis jatkamaan ja siitä intoutuneena kävin just juoksemassa 8km. Mä olen ainakin ihan nuutunut ja äkäinen jos en pääse tuulettumaan. Alunperinhän aloitin lenkkeilyn levottomien jalkojen takia. En saanut nukuttua iltaisin ilman särkylääkettä tms. mut juokseminen pitää oireet pois.

Plussatuulia kaikille testaajille :whistle:
 

Yhteistyössä