Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

MAANANTAI 9.7.2008

*Esikoisesta haaveilevat *


Bumba.................kp3/31-34 ..............................yk. 3
Joanna................kp. 10/28...................................yk.2
gataa...................kp. 12/31-39............................yk. 5
mouku80............. kp. 13/24-39............................yk. 3
juuri.....................kp. 15/28-32............................yk. 2
Kylli-täti................kp 22/25-29...........................yk. 4
Suikale................ kp. 22/29.............. ................yk. 2
Hilipati................. kp. 27/27-35..........................yk. 3
nea85..................kp. 41/34................................yk. 1



*Toista toivovat *

Summer81.................kp 4/28-30.....................yk. 2
Vilinäiti........................kp 4/29.............................yk. 15
Äityli -84....................kp. 8/34-40......................yk. 11
mussu81....................kp. 14/28-32......................yk. 3
Pixie...........................kp. 16/32...........................yk. 1
Ellen83........................kp 20/26.........................yk. 3
Venla-05.....................kp 21/30.........................yk. 1
Emminmamma............kp. 21/27-32....................yk. 3
Poni06........................kp 23/28-32....................yk 1
Suvitus.......................kp 23/25-27.....................yk 3
Jopa73.......................kp. 25/26 (23-38)..............
Caffee81....................kp. 25/26-28....................yk. 4
elmerius80.................kp 32/31..........................yk. 1
äippä67.....................kp. 32/28-32....................yk. 6
Nenya........................kp. 33/41.........................yk. 0
niko06.......................kp. 35/27.........................yk. 2
Heikko-Peikko............kp. 37/45 (40-60)............yk. 1
Salamander...............kp. 38/28.........................yk. 2



* Kolmatta kaipailevat *

aurinkoenergiaa.....kp. 7/28........................... yk. 5
perhoinen84...........kp. 52/31............................
Äippä84..................kp.56/28-30.....................yk. 4



* Neljättä toivovat *

Päppä................kp 35/26-30.............


* Viidettä toivovat *

Hope08....................kp 26/28..............................


:heart: Haamuilijat :heart:


:heart: Plussanneet :heart:

iida83.....................2. lapsi ..........LA 31.12.2007
Pikkueppu..............4. lapsi...........LA 13.01.2008
Afu-82...................1. lapsi...........LA 21.01.2008
Sonja.....................2. lapsi ..........LA 27.01.2008
Piipi79....................1. lapsi...........LA 01.02.2008
Amalia-...................3. lapsi...........LA 04.02.2008
Hissukka................2. lapsi ...........LA 05.02.2008
Meillevauva............1. lapsi...........LA 10.02.2008
Vauvakuumeinen...1. lapsi...........LA
nipsuli..........................................LA 11.02.2008
Olivia............................................LA
Ciba.......................1 lapsi............LA
Hannipupu.............3. lapsi...........LA
tuittu-tilda..............2.lapsi............LA
äiskä äiskä.............2. lapsi...........LA 14.3.2008
Rhea......................1. lapsi...........LA 11.3.2008
Papagena..............2. lapsi...........LA 13.3.2008

 
Papsu Miltä testi näyttää? Siirränkö sutkin jo tuonne plussanneisiin, Rhean siirsin jo...

Nenya Lisäsin sut listaan :flower:

Summer81 Tätipahoittelut :hug:

Hilipati Kai täti on tajunnut jo kiertää sut kaukaa?! :hug:

Nyt takaisin sänkyyn jos vaikka sais vielä hiukan nukuttua ennen kuin Emmi herää.. Taitaa tosin olla turha toivo.
 
ONNEA vielä kerran Papagena. Nyt oli kyllä niin selvä viiva, ettei mitään epäselvyyksiä.

Musta tuntuu, että rinnat alkaa täyttymään ja sivuista kipeytymään. Nännit aikaste arat. Alavatsanippailut jatkuu näköjään myös tänään. Tyypillisiä menkkaoireita, mut toivotaan et jotain muuta.

Sateinen päivä taas näköjään tulossa. Mieskin läks kesälomalta töihin et saadaan neidin kans olla ihan kaksistaan.
 
Onneks olkoon Papagena!! :hug: kyllä tuo nyt jo ihan selvä viivan on :heart:

mä oon ollu viikonlopun kavereitten mökillä enkä oo päässy koneelle kertaakaan... joten.. alan tässä ensialkuun lukemaan mitä kaikille näin vklp jälkeen kuuluu =) ja kommentoin vasta sitten ;)
 
Onnea vielä kertaalleen Papis! :hug: On hieno plussa! Mukavaa nähdä et testit toimii, kun en tuollaista positiivista tulosta ole nähnyt livenä, mut jospa jo piakkoin täälläkin alkais näkymään :)

Hilipati meinasitkos testata lähiaikoina?

 
perhoinen84
kävin lääkärissä tänään pyytämässä että ottava verestä raskaustestin niin määräs mut lääkärille suoraan.Ajan sain ens maanantaille.
toivottavasti silloin nyt selviää Missä ne menkat luuraa tai sais edes hyviä uutisia :heart:
 
Onnea papagena:) toi on kyllä niin selkeä plussa ettei paremmasta väliä:) ).( täällä ei vielä mitään ovis oireita.. Viime kierrossahan mulla oli ne kovat menkka kivut just tänä päivänä. Ja silloinhan aloin ovista tikuttamaan, joka sit kuitenkin oli sitten vasta perjantaina. Nyt en kyllä aio millään tavalla sitä pongailla.. Jos raskaantus paremmin sillä tulee jos on tullakseen periaatteella:) Sen verran tota laskuria katsoin et se lupaa oviksen lauantaiks ja siitä kaks seuraavaa päivää on vielä hedelmällisiä. Nyt kun muistelen viime kiertoa.. Niin tosiaan silloin pe ovistikku näytti plussaa.. Ja sit silloin pupuiltiin... Mut muistaakseeni sen jälkeen vasta joskus seuraavalla viikolla. Eli kannattais varmaan vielä jatkaa päivä pari myös sen ovulaation jälkeen. Mut ku sit toisaaltaan ei kai sais pupuilla liian usein ettei siittiöiden laatu heikkene(jostain luin) niin mikä ihme sitten olis paras vaihtoehto. Heh:) No nyt mä aloin kuitenkin miettimään liikaa näitä asioita:) Rhea: koska taas selvisikään se että saatteko sen asunnon? ja Kylli-täti: onnittelut kihlauksesta, en ole tainnut muistaa vielä onnitella:) onko hääpäivä jo valittu?
 
perhoinen84
vielä kysyi se täti siellä lääkärissä että jos olen raskaana onko loppusuunnitelmia.Musta tuntu jotenkin kauheen pahalle että ne edes kysyy tollaista :ashamed: Sitten se niin voivotteli kun meidän nuorin on 11kk...sano että kun toinenkin on vielä niiiiin pieni.pöh :(
 
Toivotaan perhoitnen84 että verikoe tois sen plussan.

:hug:

Ite soittelin lääkärille kun toi verenpainelääkkeen sopivuus ei nyt ollukaan varmaa ( siis raskauden aikana). Oli tullut naistentautien konsultaatio, että mun lääkettä ei saa käyttää raskaana ollessaan. Eipä olleet sitten antaneet jatko-ohjeita. Todenneet vaan. Onpa tosi kiva :headwall:

Nyt sitten odotellaan keskiviikkoon kun lääkäri soittelee ja TOIVOTTAVASTI kertoo jotain hyödyllistä.
 
Kiitos vielä kaikille onnitteluista :heart:
Hääpäivää ei olla päätetty, menee varmasti ainakin vuoden päähän, jos ei ylikin! Häät olis mukavaa pitää alkusyksystä, kenties sitten ensi vuonna :) jos ei seuraavana, katsotaan kuinkas tässä lapsiasiassa mennään, sekin ratkaisee sitten paljon.

Meidän isäntä kosi minua meidän etupihalla. :heart: Oli käynyt aamulla ostamassa hopeakuusen, joka istutettiin pihalle. Se on ihan pikkuinen söötti kuusivauva, joka nyt töröttää pihamaalla. Istutuksen jälkeen ukko kävi kuoharin ja kaksi lasia ja polvistui. Ihaninta oli, kun sillä jäi sanat kurkkuun ja silmät kostui kun yritti kysyä mua vaimokseen. Mä itkin vasta sitten illalla, kun aloin tajuta tilanteen!
Meillä on nyt siis kuusi pihalla muistuttamassa meitä tästä päivästä, sitä saa ihailla joka vuodenaika!
 
Voi Kylli-täti, ihan tässä itsellekkin tippa tuli linssiin kun luin tota sun juttua, kuulostaa todella romanttiselta! :heart: Testaamisen suhteen en oo suunnitellut mitään, ehkä ens viikonloppuna jos vielä aihetta on. Tuskin..

Emminmamma, ei ole täti vielä saapunut, mutta tuloillaan on. Taas napukkaa tutkiessa tuli vähän tuhrua sormeen ja eilen tuli pupuilun jälkeen tavarat v-punaisena ulos. Että näin..mies kyl illalla totesi, että mun tissit on kasvanut! Mistä lie johtuu, voi olla tädin tulokin niitä täydentänyt sitten.

Papikselle vielä kunnon :hug: vahvistuneesta viivasta!!
 
Onnea plussanneille!!

Kyselisin että onko muilla tullut pillereiden lopettamisen jälkeen finnejä? minusta tuntuu et niitä tulee vaan koko ajan lisää... ei mulla ollut edes murrosiässä näin paljoa finnejä.
omaan napaan ei muita "oireita" kuin vihlaisut alavatsassa kummallakin puolella..
Ei millään haluais taas, pettyä varsinkin kun tuntuu et joka päivä kuulee jonkun tutun odottavan!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emminmamma:
MAANANTAI 9.7.2008

*Esikoisesta haaveilevat *


Bumba.................kp3/31-34 ..............................yk. 3
Joanna................kp. 10/28...................................yk.2
gataa...................kp. 12/31-39............................yk. 5
mouku80............. kp. 13/24-39............................yk. 3
juuri.....................kp. 15/28-32............................yk. 2
Kylli-täti................kp 22/25-29...........................yk. 4
Suikale................ kp. 22/29.............. ................yk. 2
Hilipati................. kp. 27/27-35..........................yk. 3
nea85..................kp. 41/34................................yk. 1



*Toista toivovat *

Summer81.................kp 4/28-30.....................yk. 2
Vilinäiti........................kp 4/29.............................yk. 15
Äityli -84....................kp. 8/34-40......................yk. 11
mussu81....................kp. 14/28-32......................yk. 3
Pixie...........................kp. 16/32...........................yk. 1
Ellen83........................kp 20/26.........................yk. 3
Venla-05.....................kp 21/30.........................yk. 1
Emminmamma............kp. 21/27-32....................yk. 3
Poni06........................kp 23/28-32....................yk 1
Suvitus.......................kp 23/25-27.....................yk 3
Jopa73.......................kp. 25/26 (23-38)..............
Caffee81....................kp. 25/26-28....................yk. 4
elmerius80.................kp 32/31..........................yk. 1
Nenya........................kp. 33/41.........................yk. 0
niko06.......................kp. 35/27.........................yk. 2
Heikko-Peikko............kp. 37/45 (40-60)............yk. 1
Salamander...............kp. 38/28.........................yk. 2



* Kolmatta kaipailevat *

aurinkoenergiaa.....kp. 7/28........................... yk. 5
perhoinen84...........kp. 52/31............................
Äippä84..................kp.56/28-30.....................yk. 4



* Neljättä toivovat *

Päppä................kp 35/26-30.............


* Viidettä toivovat *

Hope08....................kp 26/28..............................


:heart: Haamuilijat :heart:


:heart: Plussanneet :heart:

iida83.....................2. lapsi ..........LA 31.12.2007
Pikkueppu..............4. lapsi...........LA 13.01.2008
Afu-82...................1. lapsi...........LA 21.01.2008
Sonja.....................2. lapsi ..........LA 27.01.2008
Piipi79....................1. lapsi...........LA 01.02.2008
Amalia-...................3. lapsi...........LA 04.02.2008
Hissukka................2. lapsi ...........LA 05.02.2008
Meillevauva............1. lapsi...........LA 10.02.2008
Vauvakuumeinen...1. lapsi...........LA
nipsuli..........................................LA 11.02.2008
Olivia............................................LA
Ciba.......................1 lapsi............LA
Hannipupu.............3. lapsi...........LA
tuittu-tilda..............2.lapsi............LA
äiskä äiskä.............2. lapsi...........LA 14.3.2008
Rhea......................1. lapsi...........LA
Papagena..............2. lapsi...........LA 13.3.2008
poistin itse itseni listalta. Kp oli väärin ja kolmatta haaveillaan ei esikoista. Nyt tulee käytyä täällä niin harvoin....
 
Ellen83 kun mä lopetin pillerit n. 4 vuotta sitten, ni mulle puhkes oikein akne. Apteekin aineet akneen auttoivat, en muista enää merkkiä. Meni varmasti yli vuosi ennenkuin hormonit tasoittuivat, se oli minulle melkoinen shokki, koska en ollut kärsinyt iho-ongelmista edes parhaina murkkuvuosina.
 
Emminmamma Kiitokset listaan lisäyksestä :flower:

Joanna Tosta ovulaatiosta niin yleensä kehotetaan jo muutama päivä ennen ovulaatiota harrastelemaan, kun ne siittiöt pysyy 2-5päivää "elossa". Lisää kuulemma mahdollisuuksia tulla raskaaksi kummasti. Mä oon lukenu sellasen jutun tosta siittiöiden laadun heikkenemisestä, että laatu heikkenee, jos ei harrasta seksiä... miehen pitäisi 2-3 x/vkossa jollakin konstilla :) tyhjentää siittiöt niin laatu pysyy hyvänä.... tiedä sitten.

Nyt täytyy mennä tytölle lämmittämään ruokaa. Palaillaan taas.
 
onnea plussanneille!! taas en ole päässy päiviin koneelle ja ihana nähdä että noin monella on onnistanu. mulla ei vaan tätä kuulu, toisaalta en oo myöskään raskaana, tein negan toissapäivänä.. alkaa jo vähän huolettaa että mikä mättää ku ei menkkoja näy.. mut jospa se taas tästä.. B)
 
Tervetuloa äippä67 hmm.. Kukas tänään päivitti listaa.. Ku se on jo tuolla edellisellä sivulla niin en muista. Mut kuitenkin pääset äippä67 listalle jos tahdot:) kerro vaan kiertopäiväsi ja yrityskerta niin lisätään sut sit listoille:) ja tosiaan näyttää siltä et sä et papis millään halua meitä jättää. Mut hyvä niin.. Musta ainakin on kiva et olet vielä täällä meidänkin seurassa. Ja onhan se kiva kuulla vähän noista odotus jutuistakin täällä ettei tarvitse sinne puolelle mennä vakoilemaan. Nenya: tuosta en ollutkaan ennen kuullut, mut näinkun asiaa alkaa miettimään niin ihan järjelliseltä kyllä tuokin kuulostaa. Ei se varmaan hyvää tee et ne siimahännät muhii siellä viikko tolkulla:)
 
Kylli-täti:eek:nnea kihlauksesta, ihana tuo sun miehen tapa kosia.. :) mua kun ei kosittu, kun oli yhteinen päätös mennä kihloihin..

Rhea: hauskasti sanottu tuo sun "mahankasvatus-paita" =) munki varmaa pitäis kohta sellasii alkaa kattelee, ku tuntuu ettei mitkää vaatteet meinaa mahtua päälle... oon tainnu saaha muutaman kilon lisää jo ennen tuota plussaa ja nyt tuntuu et ton plussan jälkeen on turvottanu ihan hirveesti, et kohta varmaan koko kylä huomaa että mä ootan!! :LOL:
Joko porukoille oot kertonu plussa uutisia?? mä kerroin eilen äitille ja se sano että olikin tuota uutista jo odotellu =) isäntä oli kerran pikkupäissään sille sanonu et yritystä on ollu mut ei vaan oo tärpänny...( tasan yks kerta oli mistä ei tärpänny, niin isäntä oli heti hätää kärsimässä ja anopille siitä avaumassa =D )
hei, säkö muute siitä mun miehen veljen pojan sairaudesta kerran kyselit?? eilen sen sain selville sen nimen.. voisin laittaa sulle siitä yv:tä...

Papagena: kiviäkin kiinnostaa-asiasta puhuit.. eli tuosta mahan löysällä olosta... mä yks aamu töihin lähtiessä olin vessassa meikkaamassa, niin tuli niin kiire, että onneks olin jo valmiiks vessassa, muuten olis housuun tullu.. maha ihan löysällä... voiko tuo sitten johtua plussasta, kun en ollu mielestäni mitää erikoista syönykkää...
Sama juttu täällä, ensimmäiseks tuun lukee tänne uudet jutut ja sit vasta meen kattoo tonne odotus puolelle... täällä on vaan kaikki tutut, niin vaikee täältä on pois lähteäkkää =)

sit vähän omaa napaa... väsy on kova.. voisin pitkin päivää ottaa nokosia, mut kun työt meinaa vähän haitata sitä =/ perjantaina oli ihan kauhee öklö olo, huom!! karkkikin ällötti, joka mulle on harvinaista!!! mutta se meni sitten seuraavaks päiväks ohi... nyt taas karkki maistuu ja kyllä melki kaikki muukin ruoka, mut kaikkee pitää sillee varovasti maistella.. ei jaksa syyä paljoo kerralla... mut sit vähän väliä tuntuu et
on nälkä..

vklp oltiin koko porukka kaverin perheen mökillä, niillä 3,5v poika ja sitten 1,5kk ikäiset kaksoset, tyttö ja poika.. vaikka oltiin siellä mökillä ja sain olla ihan vapaasti väsyneen näkönen, eikä tarvinnu mitenkään esittää pirteetä, kun tää pariskunta on ainoo jotka tietää meidän plussasta...
ekana yönä nukuin kun tukki ja toisena yönä sitten lupauduin syöttää vauvat.. ensi kun olit saanu syötettyä toisen vauvan ja kerenny 20min nukkuu, niin herätti toinen ja sitten taas piti lähtee maitoja lämmittelee... oli se aika rankkaa kun oli jo muutenkin koko aika väsy.... mut saipahan nää vanhemmat ees yhen kokonaan nukutun yön, kun niillä ei niitä oo yhtää vauvojen jälkeen ollu...

hassu tunne oli vklp, kun tädin olis pitäny tulla jos olis ollu tullakseen ( onneks siis ei tullu!!! ) koko lauantain ravasin siellä mökillä huussissa kattomassa housuihin, et onko tullu jotai, mut onneks ei.. tuokin nyt sit vahvisti uskoo tuohon, et joku pieni mun masussa asustelee :heart:

tulipa taas paljon tekstiä... :D palaillaan :wave:
 

Yhteistyössä