Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

perhoinen84
venla-05useimmiten lapset kyllä on mustasukkaisia.Meillä on ikäeroa n.2v2kk lapsilla ja esikoinen oli hyvin mustasukkainen.Nyt vasta on tuo mustasukkaisuus loppunut,toki välillä tulee "kiusaus" kiusata pikkusiskoa.
Tyttö kyllä osaa jo antaa veikalle takaisin ja ikää on se 11kk :D
 
:'( :'( :'( Olisinpa uskonut teitä!!! Aamulla tein negatestin. :snotty: Ja KN oli hiukan pehmeempi, joskin takana, mutta pieni reikä tuntui taas ja sormi tuli tuhruisena ulos. Siis ei tää voi olla totta!!!!! :snotty: Tekis mieli luovuttaa.. :snotty: :snotty: :ashamed: Näillä kp:lla ei oo vielä koskaan alkanut tuhruttelu, mutta näköjään kierto senkun lyhenee. Masentavaa..... |O

Papagena, älä hermostu tuhruttelusta, se on kuulemma ihan normaalia alkuraskaudessa. Ajattele, sä oot tehnyt plussatestin ja iloitse nyt siitä vaan!! :heart: Kyllä se tuhruttelu loppuu, usko pois. Niin kauan kun ei ole kipuja tai oikein runsasta vuotoa, niin ei ole mitään hätää. :hug:
 
Papis: etkö joskus sanonut et Irostakin sulla oli jotain tiputtelu vuotoa aluksi? Vai muistanko mä nyt ihan väärin? Oletko testannut vielä uudestaan? Toivotaan nyt et papulla on kaikki siellä masussa hyvin:) Meidän ystävä pariskunnalle on tulossa toinen vauva ja heidän ensimmäinen (meidän kummipoika) täyttää lokakuussa 4.v ollaan jonkun verran puhuttu siinä että kuin poitsu sit hyväksyy pikkusiskon kun on kanssa saanut aina olla kaikkien huomion keskipisteenä! No... Kovasti hän ainakin nyt odottaa siskon syntymää.. Kyselee koko ajan että kuinka monta yötä vielä? Ja sanoin ystävälleni että varsinkin meidän ystävien ja kummien "velvollisuus" on sitten vauvan syntymän jälkeen edelleen antaa sitä huomiota pojalle(ja unohtaa hetkeksi se vauvan ihailu) , kun varmasti heilläkin käy paljon sitten ihmisiä katsomassa vauvaa! Äääh.. Vaikea selittää.. Mut uskon että ymmärsitte mitä tarkoitan! Mutta nyt aamupalan tekoon ja sitten lähdemme täältä mökiltä kotona käymään, täytyy pestä pyykkiä ja sit käydään juuri tällä samaisella ystävä pariskunnalla.. Heillä on tänään 1.v hääpäivä:)
 
Papagena oon kans sitä mieltä et tiputtelua saattaa olla alkuraskaudesta.. kunhan ei kovia kipuja ole eikä vuoto hirveästi lisäänny.. ja muistelen kans niinku joanna et oisit kertonu et iironki aikaan sulla oli tiputtelua.. kyllä se siitä.. mut kyllä varmaan väkisinki miettii tollasia.. hyvin se aika menee ja papu rupeaa pikku hiljaa kasvamaan :) :hug:

mä tein sit viime yönä raskaustestin ja se oli vahva positiivinen.. siis unessa tietty.. voi hitsi ku nuo unetkin vielä kiusaa mua.. kunpa ne tulis toteen pian :|
 
Huh kun aika rientää,remonttia tehty ahkerasti viime päivät. Yläkerta nyt kokonaan purettu. Lisäksi meille on tulossa kolme vuohta ruohonleikkureiksi ja niille on tehty asuinpaikkaa. Kierrossa päivät alkaa oleen vähissä, saas nähdä kuin käy..onneksi on kaikkea mielenkiintoista hommaa nyt niin ei turhia jännäile. :D
 
Piti jo viimeksi kirjoittaa, että Suuret Onnittelut Plussanneille :flower:
Kylli-tädille paljon onnea kihlautumisesta.
En ole vielä ilmoitellut noita kiertopäiviä. Mulla on kyllä ennätyspitkäkierto 41 päivää :| . Kun tehtiin miehen kanssa päätös yrittää toista lasta niin myöhästyttiin ovulaatiosta parilla päivällä. Nyt harmittaa, koska seuraava kerta on vasta elokuussa 9-14 päivien välillä. Sitten vielä kun mulla on noin pitkä kierto niin jossakin luki, että ovulaatiota ei välttämättä tapahdu.... No viimeksi taisi olla todellakin onnea matkassa, kun tyttömme sai alkunsa heti ekalla yrittämällä. Nyt on mulla kp 33/41 (jos ymmärsin merkkaustavan oikein)....Pitkä aika tohon ekaan yritykseen todellakin on, mutta pyörin täällä kyllä katselemassa ja kommentoimassa teijän kuulumisia :)
 
Papu-pieni: Tee toinen testi. Pitäisi olla jo vahvempi. Ja tosiaan kun eihän se epänormaalia ole jos tuhruttaa. Mullakin on tuhrunnu yhtenä päivänä paperiin asti. Äläkä nyt ainakaan kauheesti stressaa siellä, se tuskin auttaa yhtään. Nyt Iiro isin kainaloon ja jalat kattoa kohti pötkölle. Mieti vaikka niitä nimiä tms. ni saat ajatukset hetkeks pois. :hug:

Hilipati: Eihän tossa sun tilanteessa oo vielä mitään hätää ku Papsu ihan saman kaavan mukaan haamusi!! Uutta testiä vaan parin päivän päästä jos täti pysyy poissa. Tuhrua ei sitten lasketa. Tsemppi rutistus!!

Suikale: Nyt otat webbikamera yhteyden siihen Papagenan ennustaja-eukko kaveriin ni se tittailee sunki silmiin. ;)

Hope08: Ihana ruohon leikkuu systeemi teillä!! :D
 
rhea upea plussa sulla!! onnea! :hug:

tuosta esikoisen mustasukkaisuusasiasta tuli mieleen juttu, jonka olen joskus lukenut jostakin. Taisi olla sen uuden vauvan ristiäiset tms. ja paljon vieraita siis oli tulossa kylään. Vanhemmat olivat laittaneet ulko-oveen (siis sinne ulkopuolelle) vieraita varten lapun, jossa sanottiin jotain tyyliin, että kun tulette sisälle niin menkää ensimmäisenä juttelemaan sen esikoisen kanssa ja älkää puhuko koko vauvasta mitään. Sitten jotenkin vaivvihkaa voi kääntää puheen siihen vauvaan, ja vielä parasta, jos saa johdateltua tilanteen niin, että se isoveikka/sisko johdattaa vieraan sinne vauvan sängylle ja esitelee vauvan. Näin isoveikka/sisko saa tuntea itsensä tärkeäksi. :)
 
leikkasin just ukon tukan, pakkasin kamoja ja kohta pitää lähteä äitin luokse.. onneksi sisko lähtee tyttönsä kanssa mukaan.. eli hetken rauhaa en varmaan saa ku sillä on niin kova ikävä tätiä (sanoi puhelimessa) :D.. jospa ne vauva ajatuksetkin vähän hellittäis
luulin että joudun olee monta päivää ilman nettiä, koska äitillä ei sitä ole.. mutta ukko tuli ja pelasti.. keksi jonku ohjelman koneelleni että pääsen sittenki :D eli aina kun saan hetken rauhaa tytöltä niin käväisen lukemassa kuulumisia.. vielä halimaan ukkoa hirveästi ennen lähtöä


plussatuulia kaikille jännäilijöille :whistle:
 
Hilipati :hug: Älä vielä luovu toivosta! Ehkä sinulle käy "Papikset" ;)

Papsu Sinullekin :hug: Yritä olla murehtimatta sitä tuhrua. Sehän on ihan normaalia alkuvaiheessa ettähieman tiputtelee. Peukut ja varpaat pystyssä toivon että Ilmari-Papusella on hyvällä liimalla varustetut tarrasukat matkassa! Hyvin kaikki menee, usko pois! :hug:

Rhea Hieno plussa! :heart: Vähänkö olen kateellinen! =)

Jokos Kyllikki on toipunut eilisistä kihlajaisista? Toivottavasti oli oikein hauskat juhlat ja uskalsit sitä kuohujuomaakin nauttia ilman huonoa omaatuntoa! Itse uskaltauduin juomaan pari lasillista punaviiniä... ;)

Suikale Toivotaan että oli enneuni! Itselläni viime yönä uni meni vielä hieman pidemmälle, eli minulla oli jo oikein komia massu! Toivotaan, toivotaan...

 
Rhea onnittelut vielä vahvasta plussasta ja onnellista odotusaikaa! Kiitos myös tsempistä, vaikka olenkin lähes varma että huonosti kävi tässä kierrossa. Laskurin mukaan viikkoja olisi kuitenkin jo jotain 3+5, joten luulisi Aconin herkässä testissä näkyvän.

En vaihda vielä kp:ta, seurailen kun vuoto tästä voimistuu niin sitten vasta.
 
Hilipati Täytyy kyllä myöntää että pessimistinä olen itse aina luopunut toivosta testattuani negan... :ashamed: Sillä tavalla mahdollinen täti ei enää kaada maailmaa. Ja jos täti ei saavukkaan, niin ilo olisi kaksinkertainen! =) Ja toisaalta myös, jos se täti sieltä päättää tunkea kylään, ni ehkä sit taas ihan ajallaan kun ei turhia jännäile... :hug: Kuitenkin lippu korkealla, jooko? (Ja pienen pientä toivonkipinää elätellen... ;) )
 
Rhea isot onnittelut plussasta :heart: ja Papagenalle tsemppiä!
Omaan napaan ei mitään ihmeempää...Rinnatkaan ei ole enää arat...En nyt sit tiedä, et mitä ajatella...Pelkään pahinta...Toisaalta hiukka ihmettyttää, et miten mulla on ummetusta, koska se tulee aina yleensä ekana vuotopäivänä ja senhän pitäs olla vasta n. 2 päivän päästä. Ummetusta on ollu kuitenkin jo 3 päivää...Hirveetä arpomista suuntaan ja toiseen...Hmmm...No, eipä ole pitkä aika onneksi enää jännätä. Vaikka taas toisaalta onkin... :/
 
terppa kaikille! mä palailin mökiltä. onnittelut kaikille plussanneille ja haamuille! kauheesti olitte kirjotellu ja en ees millään kerkiä kaikkia lukee. no, mulla tuli sit menkat.. kurjaa. eli nyt olis sit kp 3/29. uutta yritystä vaan sit taas. olin jo varma et oon raskaana. oireet tuntu kaikki löytyvän jne. kai sit kehittelin ne ite. ei myöskään tullu mieletöntä päänsärkyä ja muuta mitä mulla on monta päivää ku menkat alkaa. ihan reilut vuodot on, et en ainakaan voi olla raskaana.
 
Heippa vaan kaikille! :flower:
En ole ainakaan kahteen viikkoon päässy tänne lukemaan teidän juttujanne, ollaan perheen kanssa lapissa lomailemassa, nyt pääsin vihdoin tuttavani koneen kimppuun ja pääsin ilmoittelemaan suuret uutiseni! Tein raskaustestillä plussan 28.6, mitään oireita ei ole ainakaan vielä ollut ja laskuoppini mukaan viikot on huomenna jo rv 6. Tää on vielä aivan uskomatonta, ei oikein tahdo uskookaan. Ja niin muuten hirmuiset onnittelut muillekin plussanneille! :hug:

Ilmoittelen itsestäni taasen viikon kuluttua, kun palataan kotiin ja lueskelen tarkemmin teidän kirjoituksianne, kun olen pudonnut ihan kärryiltä. :)
Mukavaa kesän jatkoa kaikille palstalaisille! =) ja plussatuulia!
 
perhoinen84
mä en vaan jaksa enään :ashamed: Nega testi taas tuli :'( Tätiä ei näy eikä kuulu.Huomenna soitan lääkääriin ja katotaan mitä ne siellä sitten keksii mun pään menoksi.On vaan jotenkin niin turhautunut olo :(

Onnea plussasta Rhea :heart:

 
Kiitos Emminmamma, kyllä tästä taas selvitään..

Nyt on tuhruttelu loppunut, ei ihan tyypillinen tädin saapuminen, mutta tällainen oli toissakierrossa. Eli tiedän mitä on tulossa. Ja tosiaan kun se Acon 10 näytti negaa, niin..mutta pidetään toki se pieni toivonkipinä, jota Emminmamma ehdotti, ainahan pitää pientä toivoa olla! :heart: On se ihanaa kun täällä ymmärretään miltä negat ym tuntuu, mies kun ei oikein mua ymmärrä.. =)

perhoinen84 :hug: Toivottavasti tohtorilla selviää enemmän tilanteesta! Summer81:lle myös pahoittelut tädistä.

Ninnukka02 ONNITTELUT!! :heart: :flower: :heart: :flower:
 
Heippa ystäväiseni!

Lukaisin pikaisesti kuulumisianne, mutten nyt enää muista mitään!

perhoinen84 :hug: , soita vaan lekuriin, niin ei tartte arpoa koko ajan ja olla huolissaan. Mulla oli joskus muutamia vuosia sitten kun lopetin pillerit, niin menkat myöhässä melkein puoli vuotta. Lääkärissä sanoivat että "se on ihan normaalia". Ei todella tuntunu siltä. maha oli TOSI turvoksissa, kaikki neste tuntui kertyvän ihoon ja olin tosi turvoksissa. Tein sen puolen vuoden aikana aika monta testiä.. se oli tosi turhauttavaa. Silloin ei onneksi ollut "vaivana" vauvakuumetta, oli niin eri elämäntilanne silloin.

Hyt on juhlat juhlittu :D , aivan upea päivä/ilta. Sormessa kiiltää timantti. Voisin huomenna kirjuutella teille enemmän, tänään olen ihan uuvuksissa eilisestä. Meillä oli sitten vielä yövieraita enemmänkin..
Juhlin ihan vapautuneesti ja join siideriä illalla. Onneksi tuli tanssittua niin paljon ettei mennyt kuin muutama. Yöllä tuli taas kerran sellainen pistävä vihlaisu alavatsaan. Siihen lopetin viimeisen tuopin kun vedet kihosi ihan silmiin ja piti taas hetki haukkoa henkeä. Tänään onkin muuten tuntunut sellainen paineen tunne vatsassa. Oon aina aiemmin ihmetellyt muita että mikä se sellainen paineen tuntu on, mut nut tuntuu just siltä.
No mut ei saa taas mennä näitten harhojen kanssa pidemmälle, niin ei ala mielikuvitus taas viedä mua jo synnytyslaitokselle...

Pää tarttee unta , on ihan tötterö olo!
mutta onnellinen :heart:
 

Yhteistyössä