Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Vautsi vau Rhea ja Papsu! :flower: :heart: Hieno homma!
Kylläpä nuo plussat/haamut piristivät minunkin päivääni paljon :D

Voi, tulee pian ikävä, tuntuu että kaikki loikkaavat sinne odotuspuolelle kovin nopeaan. No perästä tullaan sitten :whistle:

Viikonloppuna alkaa vasta täyttyä tuo minun "entinen normaali" kierto. Eli siis vakio oli ennen pillereiden aloittamista tuo 34-35, nyt mennään kp33. En vielä ainakaan ole uskaltanut uudestaan testata, kun kp29 tai oliko nyt 30, näytti negaa... Että eiköhän se täti sieltä viikonloppuna tule.. Menkka oireita on, mitään erikoista muuta ei. :headwall:

Saas nähdä jos kuitenkin pyydän tuon miehen tuomaan kotimatkalla testin tuonne kaappiin. Jos aamulla tilanne ei ole muuttunut, voihan sitä päästää itsensä pois piinasta... Tai jatkaa piinailua, (öh, toiveiden elättelyä siis) vielä pari päivää...

Taas pieni lisäys, mies kun oli sitä mieltä ettei mitään testejä. Eli odotellaan sitten rauhassa. :headwall: (Rauhassa, yeah right!)

No mutta mukavaa viikonloppua kaikille kuumeilijoille! Ja niille joille tuo kuumeilu on jo tuottanut ensimmäisen toivotun tuloksen, eli tuon plussan!

:heart:
 
ai mut on unohettu listalta kokonaan... no meinasin vain kysästä että kuinkas monella on "roskis haamu" pitänyt sitten oikeesti paikkansa, sellainen vain tänään tuli, hailakka todella mutta kumminkin. ekaks oikean ajan puitteissa tuli vain sellainen punainen nesteläiskä ihan eri paikkaan ku mihin viiva pitäs tulla, jätin testin kaappiin muutamaks tunniks ja katoin sitten uudelleen kun oli "kuivunu" ja siinä on haamuviiva ihan oikeessa paikassa! en tiiä miks nyt tein testin tuntuu vain että ne epämääräset menkat oli vain joku tyhjennys vuoto ja olisin kummiski raskaana... no joo tää on taas tätä toiveajattelua! mulla on tullu noita haamuja vaikken ole sitten raskaana ollutkaan. :( siks en nyt oikein niihin usko...
 
Onnea Kylli huomisen kihlautumisen johdosta.. :heart: Ette varmaan ole ihan ainoat jotka ovat kyseisen päivän valinneet... ;) Taitaa olla vuoden ehdottomasti suosituin hääpäivä. Ja pidä oikein hauskaa juhlissa, voi olla viimeset vähään aikaan! :D

Voi kuluisipa nyt äkkiä tämä viikko ja vaikka parikin.. Ei jaksa enää odottaa odottamisen alkamista! =) Ja sit kuitenkaan ei vieläkään ole tärpännyt, argh! :kieh: Onneksi mies lomalla, aika kuluu paljon nopeammin kun ei ole tytön kanssa kahdestaan aamusta iltaan...
 
No niin, nyt tilasin sit jo muutaman raskaustestinkin valmiiksi kaappiin... :D Taisin vallan intoutua tuosta meidän Papiksen plussasta! ;) Testailu saa tosin odottaa vielä aikas kauan... :whistle: Vieläkin olen vakaasti sillä kannalla että tässäkin kierrossa testaa vasta jos tätönen myöhästyy... Siitä tulikin mieleen, että mitäs Hilipatille kuuluu? Joko sormet syyhyää testien kimppuun? ;) Sulla kuitenkin alkaa noita päiviä olla sen verran enemmän kasassa...
 
perhoinen84
Mistä te tilaatte noita raskaustestejä?
Mun olis ehkä kanssa hyvä niitä tilailla kun en saa aikaseksi lähteä kauppaan ostamaan,tai on ollut vaan kauhee kiire nuiden lasten kanssa kokopäivän.
tänään on vähän veliä tullut tosi oksu olo.etoo kovasti. :$
 
Heippa vaan kaikille vanhoille ja uusille! Viikon nettipimento on nyt ohi ja en ryhtynyt lukemaan kaikkia siltä ajalta olevia tekstejä, tuosta listasta ja pari aiempaa sivua selasin. Onnea plussanneille ja muille jaksamista yrittämiseen!

Itselläni sellainen tilanne, että plussasimme viime perjantaina ja uudestaan toisella kerralla tämän viikon tiistaina. Laskettu aika on laskurin ja vähän venyneen viime kierron mukaan 6.3.2008. Vähän jännittää, miten kaikki menee.

En aio poistua vielä, vaan aion kyllä täällä vierailla ja käydä jutustelemassa. Mukavaa viikonloppua kaikille!

Misupai ja Helmisuurimo 5+2
 
Minäkin ilmoittaudun tänne kevätvauvasta haaveileviin. Tosin ehkä ennemminkin tässä kesävauvasta haaveillaan, sillä pillereitä napsin vielä kuluvan kierron ajan. Ensimmäisen kerran jännät hetket iskevät viikon 34 tienoilla.

Onnittelut kaikille plussaajille! Roikun täällä varmaan tulevat viikot ensin pelkkänä lukijana ja elokuun puolella alkanee sitten tuntojen vuodatus.

:)
 
Misupai onneks olkoon! :flower: Maaliskuun odottajiin ja kevätvauvaa odottaviin sitten vain mukaan!

Tervetuloa Tinkatar! :wave: Kyllähän täällä voi jutustella vaikka jännäilyihin on vielä aikaa. Täällä on mukava ja aktiivinen juttuporukka jo kasassa!

Papsu: =) :heart: Kotona on hyvä olla! Meilläkin ukko aikoo huomenna pyyhkästä kaupunkinn, mutta mä jään karvasia lapsia hoivailemaan ku kaverinkin koira tulee yökylään. Mulla ei onneksi menojalkaa vipata ollenkaan. Tylsä se tosin on yksin olla kotona. Mites se sauhuttelun laita tätä nykyä!? :ashamed:

Mulla on välillä kylmä ja välillä kuuma, mahassa kiertää. Ukko haukku jo hormoonihirviöks vaikka möykkäsin vaan likasista astioista ja passuuttamisesta. :kieh: Äsken vessassa tuli vähä vaaleenpunertavaa limaa pyyhkiessä. :snotty:
 
Kaunis kiitos onnitteluista :heart: :heart:

Voi sua Papis :hug: , ehkä se on paras sitten jäädäkin kotiin lepäämään. sitäpaitsi mulle ainakin tulee baari-iltojen jälkeen just sellainen olo nykyään että ois ollu parempi jäädä vain kotiin. On tullu mulla ainakin aikoinaan kiintiö täyteen.
Mut huomenna varmaan mennään hyvässä seurassa käväseen.. ja kun on juhlapäiväkin. Ellen sitten minäkin herkisty. Mulla on nimittäin ollu ihme raivareita nyt parina iltana.. luulen kyllä kuitenkin ihan tavallisiksi pms oireiluksi, just tällä kiertoviikolla on yleensä muulloinkin ihan ihme tuuliviiri.

Onnittelut Misupaille :flower: !

Hyvvee yötä!!! Huomenna meillä onkin sen verran hässäkkää, että palaan kuulolle taas su -iltana.

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

ps. vähä jänskättää :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emminmamma:
Vieläkin olen vakaasti sillä kannalla että tässäkin kierrossa testaa vasta jos tätönen myöhästyy... Siitä tulikin mieleen, että mitäs Hilipatille kuuluu? Joko sormet syyhyää testien kimppuun? ;) Sulla kuitenkin alkaa noita päiviä olla sen verran enemmän kasassa...

:wave: Vihdoin kotona reissusta! Kiva Emminmamma, että joku on muakin ajatellut =) Päivät alkaa tosiaan olla pitkällä, ja tänään olen jo pariin otteeseen kuvitellut tädin saapuvan etuajassa, mutta ei mitään näkyvää kyllä. Testit tuolla kaapissa kummittelee ja koitan malttaa testaamisen kanssa. Pahaa kyllä pelkään, että sorrun ja petyn.. :ashamed: Ainakaan ei oireita..

Rhealle ja Papagenalle ONNEA ONNEA!!! :heart: :flower: :heart: Todella ihania uutisia! =) Listaisitteko vielä oireita!? Kun en oo viime aikoina ehtinyt kunnolla lueskella. Nessuliinille myös varovainen roskishaamuonnittelu!

Päppäkö se kyseli paikkakuntaa? Turustahan tässä kirjoitellaan. B)

Muoks: ylempänä kirjoitin, ei oireita. Tarkoitin siis r-oireita. Tissit on tänään alkanut kipeytyä sivuilta, joka merkkaa tädin lähestymistä. KN oli äsken takana, kova ja aivan kiinni. Tai en ainakaan tuntenut pientäkään reikää mikä yleensä tuntuu.. :/


 
perhoinen84
voisin hieman kertoo taustaa tälle mun vauvakuumeelle.
Elikkäs lopetin pillerit tuossa toukokuun 16päivä koska sain tuomion lääkäriltä ettei ne sopinut mulle.Välivuotoja tuli vähän väliä ja kovia vatsakipuja.multa otettiin myös hiivatestejä ettei se olsi vaivanut mutta ne oli negatestejä kaikki.18.5 tuli ihan normaalit kuukautiset sitten ja mulla on aina ollut kierto sen 31päivää enne pillereitä ja pillereiden aikana tuli aina normaalisti myös sen tauon aikana menkat vaikka vuotelin miten sattuu.
No nyt pillereiden lopettamisen jälkeen ja niiden normien menkkojen jälkeen ei ole kuulunut kuukautisia ollenkaan.Olen ennenkin syönyt pillereitä ja aina lopettamisen jälkeen kiertoni on ollut ihan normaali.Olen kuullut että kierto voi pidentyä pillereiden jälkeen mutta ei itsellä ole aikaisemmin tapahtunut näin.lisäys vielä että söin n.6kk nyt viimeksi pillereitä.
Nyt sitten tosissan olen aika reippaasti myöhässä.Yhden testin olen tehnyt ja se on nega.Mieheni kanta tähän on selvä että hän ei vielä halua kolmatta lasta vaan vasta sitten 7vuoden kuluttua.Itselläni on noussut todella kova vauvakuume nytten tämän odottelun myötä.Olemme käyttäneet ehkäisyä joka kerta (kondomi) emmekä ole huomannut että olisi ollut rikki tai muuta.emme tosin ole tarkastaneet kertaakaan onko ollut reikää.
Nyt surettaa että mitäs jos seuraava testi onkin Plussa.Varmasti syntyy kova riita meidän perheessä.En tiedä mikä päätös on oikea.Pitääkö minun ajatella omia tuntemuksia vai mieheni.Olenko törkeä jos haluankin vauvan ja mieheni ei.masentaa ja itkettää koko tilanne.ihan kauheeta. :ashamed: :'(
ja vielä musta tälle on Jokin SUURI tarkoitus jos ehkäisystä huolimatta tulen raskaaksi :heart:
 
perhoinen84
lisäys:tämän takia pelkään tehdä uutta raskaustestiä koska haluan lisää harkinta aikaa vaikka raskauden mahdollisuus on pieni.
Mä niin haluaisin nyt sen kolmannen ja sitten olisi meidän lapsiluku täynnä :heart:
 
Perhoinen84 älä murehdi! :hug: Asioilla on tapana järjestyä ja monesti miehen kanta kuulemma muuttuu iloisten uutisten myötä. Katso rauhassa testin tulos ja pohdi sen jälkeen vaihtoehtoja. Etukäteen itkeskely ei valitettavasti auta yhtään, stressaat vaan turhaan. Toivottavasti asia järjestyy! :heart:
 
Onnea Misupai! :flower:

Ja Perhoinen84 :hug: Neuvon kuten edellä, että murehdi/ ilotse asiasta vasta kun tulos on selvillä. Kyllä se siitä suttaantuu, usko pois!

Papis Minulla nuo "äidinrakkaustunteet" vaan tuntuu voimistuvan. Alussa myös harmitti lähinnä se ettei voi juoda ja pääse samalla tavalla menemään, nyt ei kiinnosta pätkän vertaa roikkua missään baarissa. Viime v.loppuna kun olin tyttöjen kanssa viihteellä kotikaupungissani, sain kesken kaiken itkupaniikkikohtauksen. Ja tyttö siis turvallisesti isän kanssa kotona, eikä yhtään tarvitse murehtia etteikö olisi parasta mahdollista hoivaa tytöllä. Silti iski ihan hirmuinen ikävä, olin siis myös yötä poissa ja tulin kotiin vasta seuraavana iltapäivänä... Nyt jos vielä raskaudun niin saas katsoa kuinka käy, onko yhtä vollotusta 9kk ;)

Hilipati Tervetuloa kotiin, naapurikaupunkiin ;) Älä nyt vielä ajattele että testaat ja petyt. Plussahan sieltä voi napsahtaa! =) En näköjään ole ainoa pessimisti täällä... :whistle:
 
Moi! Vieläkö tänne mahtuu yksi vauvakuumeinen immeinen mukaan? Olen 25vee ja toisesta lapsokaisesta haaveilen. Yrityskertoja on 4kpl takanapäin ja nyt on meneillään kiertopäivä 22/26-28. Olen joskus käynyt teidän juttuja lueskelemassa ja nyt sit voisin liittyä seuraanne turisemaan :p
 
caffee81 mukaan vaan :wave: Ja tervetuloa kirjuuttelemaan ahkerasti! Lisäsin sut listalle =)

Mie jo heräsin aikasin, ku ei meinaa malttaa nukkua yhtään. Heräsin muuten jo kolmelta yöllä ja valvoin kaks tuntia kun oli ihan sairaan kova NÄLKÄ! Siis keskellä yötä, outoa.... :eek:
 
LAUANTAI 7.7.

*Esikoisesta haaveilevat *

Bumba.................kp1/31-34 ..............................yk. 3
Joanna................kp. 8/28...................................yk.2
Mammutti-Mamma..kp. 8/30.............................
gataa...................kp. 10/31-39............................yk. 5
mouku80............. kp. 11/24-39............................yk. 3
juuri.....................kp. 13/28-32............................yk. 2
Kylli-täti................kp 20/25-29...........................yk. 4
Suikale................ kp. 20/29.............. ................yk. 2
Hilipati................. kp. 25/27-35..........................yk. 3
nea85..................kp. 39/34................................yk. 1



*Toista toivovat *

Vilinäiti........................kp 2/29.............................yk. 15
mussu81....................kp. 12/28-32......................yk. 3
Pixie...........................kp. 14/32...........................yk. 1
Ellen83........................kp 18/26.........................yk. 3
Venla-05.....................kp 19/30.........................yk. 1
Emminmamma............kp. 19/27-32....................yk. 3
Suvitus.......................kp 21/25-27.....................yk 3
Jopa73.......................kp. 23/26 (23-38)..............
Caffee81....................kp. 23/26-28....................yk. 4
elmerius80.................kp 30/31..........................yk. 1
Summer81.................kp 31/28-30.....................yk. 1
niko06.......................kp. 33/27.........................yk. 2
Heikko-Peikko............kp. 35/45 (40-60)............yk. 1
Salamander...............kp. 36/28.........................yk. 2
Äityli -84....................kp. 6/34-40......................yk. 11
Poni06........................kp 21/28-32....................yk 1



* Kolmatta kaipailevat *


perhoinen84...........kp. 50/31............................
Äippä84..................kp.54/28-30.....................yk. 4
aurinkoenergiaa.....kp. 5/28........................... yk. 5



* Neljättä toivovat *

Päppä................kp 33/26-30.............


* Viidettä toivovat *

Hope08....................kp 24/28..............................



:heart: Haamuilijat :heart:

Papagena.........kp 26/~24.................yk 4
Rhea....................kp. 34/30................yk. 1

:heart: Plussanneet :heart:

iida83.....................2. lapsi ..........LA 31.12.2007
Pikkueppu..............4. lapsi...........LA 13.01.2008
Afu-82...................1. lapsi...........LA 21.01.2008
Sonja.....................2. lapsi ..........LA 27.01.2008
Piipi79....................1. lapsi...........LA 01.02.2008
Amalia-...................3. lapsi...........LA 04.02.2008
Hissukka................2. lapsi ...........LA 05.02.2008
Meillevauva............1. lapsi...........LA 10.02.2008
Vauvakuumeinen...1. lapsi...........LA
nipsuli..........................................LA 11.02.2008
Olivia............................................LA
Ciba.......................1 lapsi............LA
Hannipupu.............3. lapsi...........LA
tuittu-tilda..............2.lapsi............LA
äiskä äiskä.............2. lapsi...........LA 14.3.2008 (?)

[/quote]

[/quote]

 
Pikainen ilmoitus, minulle saa tälle päivälle laittaa kp1/31-34 ja yk3. :kieh: Sieltä se täti tuli yöunet pilaamaan :headwall: Jos vaikka Kylli-täti ehdit korjailemaan :heart: ?

Ärsyttävää kun on tuo kierto niin pitkä. Taas niiiiin pitkä aika odotella seuraavaa tärppihetkeä, seuraavaa mahdollista tädin vierailua.. jne. Masentaa.

Älkää poistelko listoilta, vaikka pitäisin matalaa profiilia seuraavan kuukauden :ashamed: Varmaan ei kyllä onnistu se, mutta :whistle:

Nyt ajattelin ottaa ihan tjot-asenteella.

Terveisiä odotuspuolelle, onnea plussanneille, pahoittelut niille joille tätönen kylään tuli :hug: Ja oikein aurinkoista heinäkuun jatkoa, palataan asiaan jonkin ajan kuluttua...

:flower: B)
 
Bumba :hug: Pirun täti... :kieh:

Emminmammalle kiitos taas tsempityksestä! Pessimistiksi tunnustaudun.. :ashamed: En todellakaan usko tästä kierrosta tärpänneen, vaikkakin nyt on yritystä ollut enemmän kuin aikaisemmin. Minkä merkkisiä testejä Emminmamma tilasit? Mulla olis noita Aconin liuskoja tuolla kaapissa.. :whistle:

).( Menkkamaiset tuntemukset jatkuu. Rinnat sivuilta kipeet, alapäässä paineen/jomotuksen tunnetta. Alavatsalla välillä särkyä. Ihmettelen vaan tuntemusten ajankohtaa, kun yleensä nää säryt tulee vasta ihan h-hetkellä ja mulla päiviä siihen nähden vähän. OUTOA!

Ai niin muuten, nythän vasta tajusin, että se Papagenan ennustaja-kaveri tosiaan oli oikeassa!! :eek: :) :D
 
Kirjoitin eilen pitkän tekstin, ampiainen tuli kiusaamaan ja suljin hädissäni koko koneen :ashamed:
Pelkään niitä kavereita ihan tosissani :x

No mutta kuitenkin...
Papagenalle siis megasuuret ilo-onnittelut :flower:
(Kyllä olen kateellinen :D )
Perhoiselle :hug:
Ja vielä Kylli-tädille onnittelut kihlauksesta!!

Meille tuli miehen kans kihlausvuosia 5 täyteen juhannuksena =)

Mulla ollu tänään tosi outoja ja TOSI kovia alavatsakipuja, semmosta et vihloo hirveesti, eikä makaaminenkaan auttanu :/
Kesti vain hetken mut tuntu ikuisuudelta..
Onko muilla ollu tai tietääkö mitään et mistäköhän vois johtua??

Pitäis siivota tää sikolätti |O
 

Yhteistyössä