Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Hei!

Meillä on kaksi aivan ihanaa poikaa ( 2-vuotias ja ½-vuotias). :heart:
Vauvakuume on jälleen ottanut vallan mieleni sopukoissa. :ashamed: Mies yrittää vielä laittaa kapuloita rattaisiin. Niin kovasti vielä haluaisin oman prinsessan saada. :heart: :) Miestäni yritän lämmitellä tälle kevätvauva-ajatukselle. =)

Onko täällä muita kevätvauvasta 2008 haaveilijoita?
 
Toiveikas
Täällä kans haaveillaan kevät/kesävauvasta 2008. Miestä vielä täytyy hiukan lämmitellä... toivottavasti onnistuu. Jospa loppukesästä saataisiin tuo ehkäisy jätettyä pois :) Opiskelutkin olisi jo loppusuoralla ja valmistuminen häämöttäisi varmasti ennen lapsen syntymää.

Ensimmäinen lapsi on siis haaveissa tällä neitosella.
 
Toiveikas: Kovasti vain onnea miehen lämmittelyyn! =) Toivottavasti onnistuu. Tulehan kertomaan sitten suostuiko miehesi. ;) Minäkin toivon pääseväni "tositoimiin" loppukesästä. :D

Eikö löydy enempää kevätvauvoista haaveilijoita?
 
Täältä löytyy yksi haaveilija. Ennestään meillä on jo yksi kevätvauva vuosimallia 06. Lisää vauvoja saisi kyllä tulla, mutta ei ihan vielä, kun on tuo esikoinen vielä aikasta pieni. Mies myös ihan innoissaan ajatuksesta. Eli varmaankin aloitetaan yritys kesällä. :wave:
 
Täällä kanssa kevät/kesä vauvasta 2008 haaveileva :heart:

Meillä ihanat tytöt 6-vuotta ja 5 kk. Ja mulla aivan kauhea vauvakuume, ja taitaa onneksi olla miehelläkin :)

Voisi alkaa vaikka hetikin yrittämään mutta ei ole ihan vielä rohkeutta. Pelkään esim. alkuraskauden pahoinvointia ja sitä kauheaa väsymystä...mutta voihan olla että niiltä välttyy ensi kerralla :(

Ja olisi kiva saada muutama lisäkilo poiskin ennen kuin taas vatsa alkaa kasvaa :ashamed:

Mutta maltan tuskin odottaa että päästään taas yrittämään :heart:

Kirjotelkaahan kuulumisia
 
Täällä kans odotetaan kuumeisesti päivää jolloin ehkäisyn voisi jättää!!

Vuosi keskenmenosta.. tulin ns. vahingossa raskaaksi (ilman ehkäisyä, mutta minulla PCO joten ei todella odotettu että tulisin raskaaksi), kaikki meni hyvin kunnes synnytys käynnistyi rv 20+2 eikä mitään ollut enää tehtävissä. :'(
Keskenmenon jälkeen mies sitten kertoi ettei halua uutta vaavia vielä. Minulla reilusti ylipainoa ja lyötiin kättä päälle että yritys alkaa kun 24kg on lähtenyt lanteilta =)

Nyt juoksen painonvartijoissa ja paino on lähtenyt laskuun, -4kg! Eli hyvältä näyttää.. ;)

Olen luvannut itselleni synttäri lahjaks odotuksen odottamisen eli takarajana on 30.syyskuuta! =)
 
Täälläkin varovaisia ajatuksia ja utuisia haaveita :heart:
Esikoisnuppu syntyi kesäkuussa 2006, joten arki on vauvantäyteistä jo nytkin. Ajankohtaan tuntuu olevan pitkä aika, mutta todellisuudessa se on edessä ennen kun huomaammekaan.

Ristiriitaisia ajatukset tällä hetkellä on. En halua lapsille isoa ikäeroa vaikkakin 2 pienen kanssa arki voi olla aika hektistä. Ajatus raskaudesta sinällään ei tunnu huippuhoukuttelevalta: väsymys ja pahoinvointi yhdistettynä pienen energiaa pursuavan pojan hoitoon,KÄÄK. Toisaalta olin esikoista odottaessani loppuun asti töissä 23 lapsen päiväkotiryhmässä, joten yksi villikko kotona ei pitäs tuntua missään :kieh: Haluan myös nauttia esikoisesta täysillä ja keskittyä hänen alkutaipaleeseensa täysvoimaisena. Toisaalta uuden vauvan myötä saisin hoitaa esikonkin kotona, taloudellisista syistä minun on palattava viimeistään alkuvuodesta 2008 töihin.

mutta aika näyttää :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.02.2007 klo 14:30 syksyn sateet kirjoitti:
Olen pahoillani keskenmenosta Heikko-Peikko...

Onnea laihdutukseen, se onkin kovaa työtä, mutta sulla on ihana motivaattori ja aivan varmasti onnistut =)
Syksyn sateet: Kiitos! Keskenmeno oli todella kova paikka enkä siitä ole vielä.. ja tuskin koskaan täysin selvinnyt. :/
Sitä suuremmalla innolla nyt laihduttelen että saisin vihdoin sen oman nyytin kotiin asti =)

Aika vaan tuntuu niin pitkältä ja vaikka viikko pudotus on ollut -1kg niin se tuntuu hirvittävän vähältä.. järjellä ajateltuna kuitenkin sehän on tosi hyvin jo! =)

Mulla on motivaattorina esikoisen ultrakuvat jääkaapin ovessa.. niitä kun katsoo tiukan paikan tullen niin ei tee mieli mässäillä! :LOL:
 
Miiruska
Minäkin toivon kevätvauvaa.. meillä pojat on 5 v ja nuorempi kohta 3 v. Pikku prinsessa ois kiva saada, vaikka kyllä se kolmas poikakin menis.. Jos saan mieheni suostumaan, otan kierukan pois alkukesästä, ja sit vain odottelemaan, josko onnistuis :)
 
Kakkonen haaveissa
Heips!

meilläkin kevät/kesävauva haaveissa. Mulla myös valmistuminen osuu toivottavasti siihen vaiheeseen, joten siihen saumaan olisi kakkonen toivottu :)

oli tarkoitus käydä tarkistuttamassa kierukka tässä lähiaikoina, kun ollut nyt vuoden, mutta tehtiinkin päätös että otetaankin samaan syssyyn kokonaan pois =) ennen esikoista kun taisteltiin kuukautishäiriöiden kanssa 1,5 vuotta niin nyt vähän etukäteen sitten otatin kierukan pois, että näkee miten kuukautisten kanssa alkaa menemään. Kierukan kanssa kun ei mensuja ole ollut ollenkaan. Keskiviikkona se poistettiin ja perjantaina alkoivat ensimmäiset. Vähän epäilen että alkavat säännöllisesti tulemaan...

Tosin tässä tänään jo hetken mietin että josko ei käyttäisikään mitään ehkäisyä nyt, vaikka olikin tarkoitus vähän aikaa käyttää... mietin vaan sitä että jos se tärpin odotus on kumminkin niin pitkä niin että mitä sitä turhaan pitkittämään :D Ja nyt mä tässä jo näköjään kirjottelen ajatuksiani moisesta täälläkin.... äkkiä tuo vauvakuume saa vallan :heart: Pari viikkoa sitten vasta mietittiin kakkosta ja nyt melkein jo ollaan "tilaamassa" ;)
 
Anspa83
Täällä olisi myös tarkoitus jättää pillerit pois kevään aikana. Esikoinen olisi siis toiveissa. Mulla valmistumien häämöttää ihan kohta joten sit olis hyvä aika alkaa yritys. Tietysti toivotaan että pian tärppäis että ensi kevääksi saataisiin vauva kotiin. Onnea kaikille yrittäjille!
 
Toiveikas
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.02.2007 klo 00:03 Anspa83 kirjoitti:
Täällä olisi myös tarkoitus jättää pillerit pois kevään aikana. Esikoinen olisi siis toiveissa. Mulla valmistumien häämöttää ihan kohta joten sit olis hyvä aika alkaa yritys. Tietysti toivotaan että pian tärppäis että ensi kevääksi saataisiin vauva kotiin. Onnea kaikille yrittäjille!
Mukava huomata, että jollain on vähän samanlainen tilanne kuin minulla. Minulla tuo mies ei välttämättä ole vaan niin myöntyväinen... Noh, pitää yrittää lämmitellä, jos vaikka hän yllättäisi :p

Koska muuten valmistut?
 
Täällä myös
Täälläkin haaveillaan kevätvauvaa 2008. Yksi lapsi on jo, hää täytti juuri 2 vuotta.

Heikko-peikko! Osanottoni keskenmenosi vuoksi. Minullakin on tarkoitus laihduttaa ennen raskautta, mutta hyvän alun jälkeen on tullut takapakkia. Nyt kiloja lähtenyt ehkä kaksi, tavoite olisi vähintään 10 kg pois, 20 kiloakin voisi ihan hyvin lähteä. Esikoinen syntyi ennenaikaisesti ja haluan varmistaa kaikin tavoin, ettei sama toistu.
 
:wave: :wave: Minä myös haaveilen kevät/kesävauvasta =) Mun vanhin poika aloittaa jo koulun ensi syksynä ja nuorempi poika täyttää ihan pian 3v. Että noiden puolesta vauva menisi jo hyvinkin. Täytyy kyllä myöntää,että se tyttövauva olisi suuri toive :whistle: vaikka mä olisin todella onnellinen pojastakin ja jos sattuisi vielä olemaan ei-allerginen :ashamed: Mieskin on jopa samoilla linjoilla mun suunnitelmieni kanssa...katsotaan katsotaan... :D
 
Täällä kanssa yksi kevät-kesä08 vauvasta haaveileva. Ihka ensimmäinen vauveli olisi siis suunnitteilla. Ensimmäinen yritys lähtee käyntiin tuossa kesän aikana, kun pillerit loppuu. Oikeastaan päätettiin tuosta aloittamisen ajankohdasta jo aikaa sitten ja ajateltiin että ei niinkään yritetä, vaan annetaan vauvalle lupa tulla jos on tullakseen. Tosin kuume on jo kasvanut niin kovaksi että kyllä siitä taitaa tulla "yrittämistä". No katsellaan rauhassa mitenkä käy. Ihana olisi jos kevään/kesän kynnyksellä ensi vuonna oman käärön kotiin saisi, mutta varovasti silti asiasta vielä haaveillen... Tsemppiä kaikille vauvahaaveisille!

 
kyllä vielä uudesta vauvasta haaveillaan josko ensikeväänä tulis... nyt pienin on reilut 2kk mut emme käytä ehkäsyä kosks ei sopivaa oo löydetty ja aina lapsille tullut ikäeroo noin 3v.....
siis 4 haaveissa :) .... tai toiveena :)
 
:wave:
minä kuulun kans tänne.
avokkini ei ole asiasta yhtään innoissaan.
ja se vaan lujittaa mieltäni kun kuvittelen hänet vauvan kanssa ,hoitamassa vauvaa. olen niin varma että hänestä tulisi ihana isä.

meillä tää kone vähän temppuilee,niin en voi kirjottaapitkään ilman et hermot menee, mut tosiaan. haaveissa 2008 :)
 
Minäkin :wave: haluan toisen mamman mussukan :heart: Esikoinen on nyt 1v 2kk Täälläkään mies ei vielä ole innostunut. Alan oikeestaan vasta loppu keväästä tosissani puhumaan. Nyt vähän vihjaillu vaan ;) Jäljellä olevat pillerit loppus heinäkuussa ja uusia en suostu ostaan :D

Kaveri sai just esikoisensa ja en tiedä uskallanko mennä sitä edes katsomaan. Kuinka kauhea kuumeen lisäys siitä vielä tulee. Parin kuukauden päästä miehen serkku saa tytön. Työkaveri ilmoitti syksyllä saavansa... minäkin :headwall: :D

Kaikille plussa tuulia! :flower:
 
Täällä myös olisi toiveissa esikoinen keväälle/kesälle 2007. Ehkäisyn lopetin jo kun pillerit loppui mutta kevätvauva on haaveissa joten vielä hetken aikaa odotetaan. Mies yhtä innoissaan kuin minäkin.. Sitten vaan toivotaan että tärppäisi pian. Mutta realisteina kuitenkin ettei se välttämättä niin helposti käy. Onnea kaikille muillekin kevätvauvasta haaveileville.
 
Meillä tosiaan oli suunnitelmissa että kolmosta aletaan puuhaamaan loppukesästä/syksyllä, mutta jotenkin ei malttais odottaa sinne asti... :ashamed: Jos vielä tärppäämistäkin joutuu odottamaan jonkin aikaa niin sehän saattaa olla ens joulu kun vasta raskautuu :eek:

Kattoo nyt vaikka jo nyt jätettäis ehkäsy pois ja tärppää jos tärppää ja sitten kesällä alkais yrittämään tosissaan :)

No, täytyy vielä pohdiskella :) Niin kiva olisi niitä kiloja vielä karistella pois. Sitä alkuraskauden pahoinvointia ja väsymystä pelkäsin mutta nyt kun kevät jo kolkuttelee ja päivät muuttuu kokoajan valoisammiksi se ei tunnu enää niin "pelottavalta".
 

Yhteistyössä