Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Bumba: Voi sitä tätiä! :hug: Toivottavasti et pitkään malta olla poissa!

Hilipati: Tsemppiä jännäilyyn! Tässäpäs jotain oireita: väsyttää, pissattaa ihan koko ajan, mahaa nipistelee, välillä kuumeinen olo.

Tervetuloa uusille haaveilijoille! :wave:

Perhoinen: Älä tosiaan etukäteen murehdi. Eiköhän se mies siitä tule järkiinsä. Kato ensin, onko edes mitään murehdittavaa. :hug:

Papsu: Sun täytyy olla tosi väsyny ku oikeen kahdesti listasit sen oireeksi! ;) Kyllä mä uskon, että siitä röökistä eroon pääset! Paa vaikka se testi sinne röökiaskiin ni ei voi olla muistamatta ku sen avaat.. :D
 
Bumba :hug: typerää.. kyllä se siitä vielä..

Perhoinen yritä olla miettimättä ja murehtimatta etukäteen.. tiedän kyl et se on vaikeeta.. tsemppiä.. kyllä se siitä vielä.. :hug:

Hilipati jospa se plussa napsahtaa sullekin :D

kylli-täti onnittelut sulle kihlauksesta.. :flower:
 
Kiitos vaan kaikille lohduttavista ajatuksista. No uusi kierto, uudet toiveet ja lisää harjoittelua. :D

Kylli-täti oikein paljon onnea kihlauksesta!

Kyllähän noita plussa-uutisia tulen tänne tasaisin väliajoin metsästämään :p Hilipati ja Emminmamma sekä te kaikki muut jännääjät, peukkuja ja plussaonnea!
 
viestejä tullu ihan mielenä.... ;)

Mahtavia uutisia!!
Papagena :Aiwan mieletöntä! Onnex OLOKOON!!! :heart: B) :heart:
Oon jännänny sun puolesta! oltiin mökillä ja usko tai älä, Olit vähän väliä mielessäni...
Rhea : Siellä kans..UPEETA!!!! Onnea myös TEILLE!! :heart: B) :heart:

Ja tädistä iso :hug: teille kaikille sen saaneelle!!!

Oltiin todella siellä mökillä, siis kaverin mökillä, siksi ei oo oltu täällä enkä oo päässy nettiin!!!

kauhiasti tullu tekstiä...
pakko kysyy tuosta kohdun nipukasta..ihan outoa...
mulla siis sen pe kaavinnan jälkeen se meni kiinni ja oli kova..sitte tiistaina oli taas pehmeä ku tuli täti kylään ja viipy vaan pv, ja sitte meni taas kiinni ja oli kova...ja nyt on taas pehmeä ja mulla ovis oireet...
pitää tarkkailla kiertopäiviä että ovatko miten sekaisia...saa muuten nähä tuleeko tätiä enää..siis jos nää oireet todellakin on ovisoireita niin pupuiltu on ja simoja saatu.. :LOL: :LOL: :LOL:

hmm..todellakin sataa vettä... 070707 on varmaan monille ihanin päivä, muttei sään puolesta! Yrittäkää nauttia vaikka sää petti :heart:
JA Kylli-Täti : Onnea SINULLE/TEILLE!!!! toivottavasti mies muistaa kans päivän... :D
Me mentiin kihloihin ja naimisiin samassa kuussa ja samana vuonna, niin ainakin tähän asti mies on muistanu... :D :D
Onko ajatuksissa mennä sitte naimisiin 080808??

Mutta Aurinkoisia ajatuksia sateen keskelle! B) B) !
 
Suikale toivotaan näin! =) Ja sulle myös!!

Bumba kiitos peukutuksista, johan tässä hiukan alkaa jännää olemaan! Toivottavasti se täti ei nyt meille löytäiskään.. ;)

Kylli-tädille onnittelut kihlauksesta! :heart:

Rhealle kiitos oirelistauksesta. Sulla kävi kyllä mieletön tuuri kun näin nopeesti plussasit! Aivan mahtavaa!

Ja 070707 näyttää täällä Turun seudulla ihan hyvältä, aurinko paistaa ja lämminkin on! Ihan kiva, Ruisrockissakin on mukavampaa fiilistellä poutasäällä. Itse en tosin ole menossa.
 
Bumba :hug: Voi että sitä tätiä! Pitääkö sen nyt aina tunkea paikalle kutsumatta?! Ja ethän sinä meitä hylkää, ethän? Et kuitenkaan pysty... ;) Ja hyvä niin! =) Eteenpäin vaan sanoi mummo lumessa! Ja kiitos peukutuksesta :heart:

Hilipati En edes tiedä minkä merkkisiä ne tilaamani tsetit olivat... :ashamed: Ei siinä kai edes lukenut, mitä lie pili-pali-testejä, no halpoja oli! =) Ne oli alessa kotitesti.fi-sivulla, poistuu valikoimasta.. Toivottavasti ei kuitenkaan sen takia että epäluotettavia olisi... :whistle: No, varmaan sit apteekin testillä varmistus jos haamun niillä saa... Jos ja jos, ei kuitenkaan. :( Ei, nyt kyllä heivataan tämä pessimismi romukoppaan ja luotetaan että meille se plussa sieltä napsahtaa, eikös vaan?! :hug:

Nyt kitkemään rikkaruohoja mansikkamaasta :wave:
 
No nyt on siivottu ja touhuttu niin et on selkä himputin kipee :/
Onneks mahakrampit sentään loppu, mitä lie oli :whistle:

Tosta huippauksesta.. En muista huimailiko sillon ku olin raskaana, mut luultavasti ku oon aika huimailija muutenki :snotty:
Mut mun piti ainaki syödä rautatabletteja ku oli hemo niin alhanen, ja nehän sit pisti mahan ihan sekasin :|
Mut en tiiä noin varhasessa vaiheessa.. hmm..
Muistat vaan syödä ja erityisesti juoda näin kesäpäivinä :wave:
 
Papa: mulla on huimaillu ekan raskauden alussa( oli tyttö) ja nyt tän viimeisimmän, tiesin heti ekoilla viikoilla että tyttö olis ollu tulossa...
Naama kukki ja yökötti samat ruoat kun Norasta, ja samanlainen paha olo oli...
Mutta pojan aikana ei huimannu... ;) ;)
 
Kiitokset minut tervetulleeksi toivottaneille...Juu, minäpä sit liityn teidän joukkoonne turisemaan vauvakuumeilusta ym. =) Mulla on ollu rinnat jo 3 päivää arat ja mahassa on kamalasti ilmaa (haisunäädäksi tuo ukko mua jo ehti kutsua, kun eilen kuulemma ilmaa myrkytin :ashamed: ) ja muutenkin tuo masu tuntuu jotenkin oudolle...Mut en nyt halua liikoja tässä taas kuvitella, ettei tule pudottua taas kovaa ja korkealta. Ekat raskausoireet mulla oli kyl viimeksi just tuo ilmaa masussa ja pieni juilinta alamasussa....Arhg...No, onneks jo kp 23 niin ei oo enää ku vajaa viikko jännättävää.
Onnea munkin puolesta plussanneille :flower:
Sateista ja kylmää on, tylsää...
 
Papsu: Juu masu on toiminu. Yleensä mä käyn vessassa 2:lla joka kolmas päivä :ashamed: ja nyt on kyllä tullu tavaraa ihan kiitettävällä tahdilla. Hyvinkin voi oire olla. Mulla myös yleensä iltosin vähä sellanen pöhnänen ja krapulainen olo. Mä ainakin toivon kovasti tyttöä! Toki poikakin on yhtä tervetullut, mut mulla on ihan tyttö olo ollu jo ennen mitään raskautumisia. :saint:

Hilipati: Aika uskomatontahan se on jos nyt tosiaan jo tärppäsi. Meidän suku on kyllä tosi herkästi sikiävää, joten johtuiskohan siitä. :whistle:

aurinkoenergiaa: Kiitos onnitteluista. Vielä ei itelle oo iskeny tajuntaan, mut ehkä se siitä jos nyt huomenna jo kunnon viivan saisi testiin.

Kaveri kävi just 2kk ikäsen tytön kans kylässä ja me vähän syliteltiin ja syötin tyttöä pullosta. Oli se parkuminen kyllä aika pelottavaa.. :eek: Mitä jos ei osaakaan tulkita niitä parkuja, vaan ne jatkuu vaan tunnista toiseen!? :x
Mä en jotenki osaa tonne odottajiin kirjottaa.. taidan jäädä tänne. :ashamed: En mä kyllä vielä itteeni edes odottajaks tunnekkaan.
 
JA siksi ihmisen raskausaika on 10raskauskuukautta jotta siihen kasvaa! =)
sen oman pikku ihmisen eteen tekee kaikkensa että pikkuisella on kaikki hyvin!
Sitä itkua ei vihaa, vaikka se joskus kestääkin :whistle: , sitä saa jostain sellaista voimaa että.... :heart: . Se on varmaan sitä äidinRAKKAUTTA!
voi että...ihana olis olla raskaana, ja rakastua taas! :heart: :heart:
 
caffee81 voi kauhee.. anteeks ku en ilmeisesti oo sua hoksannu toivottaa tervetulleeks :ashamed: siis tervetuloa vaan turisemaan vauvahaaveiluista :D mulla vähän sama et yritän olla toivomatta liikaa ja "kehittelemästä" mitään oireita etten vaan tipu kovaa ja korkealta.. vaikka tippuu silti jos täti tulee :'(

Papu kumpaa sä toivoisit että vauva olisi? veikkaan tyttöä koska poikahan teillä jo olikin :)

öö jotain tais vielä olla mielessä mut ukko tuli keskeyttää ni unohtu :/
 
Kyselisin valkkarista, ootteko huomannut eroa normaaliin? Enemmän, vähemmän, ei ollenkaan?? Itselläni normaalisti menkkojen edellä ja muutenkin runsaasti valkkaria, nyt ei yhtään mitään. Kostea olo kyllä, mutta mitään ei tule ulos :x Sorry tarkat yksityiskohdat.. :ashamed:

Tänään oli myös hirmuinen huimauskohtaus ja väsymys aivan kaamea. Väsymystä kyllä on muutenkin. Kasvojen iho tuntuu rasvoittuvan herkästi nyt, ja vilu ja kuuma vuorottelee. Täti tulossa vai...!? :p Testaisko huomenna jo..... :eek: Onko liian aikaista!!?? Emminmamma tuu apuun, taidan sortua.. =)
 
Papu mä oon kans miettiny tota et jos lapsi saattais olla vammainen.. en haluais itsekään sitä.. se voisi olla hirveen vaikeeta ja tuntuu etten selviäis siitä.. mutta eihän sitä tiiä sit kuitenkaan.. en voisi siitä varmaan ainakaan luopua.. vaikea asia.. et sä mikään paha ihminen oo, tai sit mäkin oon :ashamed:
 
Hilipati kylläpäs sulla kp:t onkin jo pitkällä :) varmaan vaikea malttaa mieltään ja olla testaamatta, mut ehkä kuitenkin kannattais ootta vielä vähän.. parempiki sanomaa ku ite oisin yhtä hätähousu varmaa :LOL:
 
Papagena: et sä mikään paha ihminen ole vaik vammasta lasta et haluiskaan. Itse joudun siihen varautumaan tosiaan kun toi esikoinen synty jo rv26+5 ja toisestakin ne on povannu mulle raskausmyrkytystä ja ennenaikasta synnytystä. Toivotaan parasta kaikille, mut ite oon sitä mieltä, ettei se vammasuus ainakaan mun rakkautta tai vauvakuumetta poista. Pelko tietysti on meillä kaikilla ja kaikki me haluttais terve hyvin kehittynyt lapsukainen.

Mulla ihme lämmönsäätely ongelmia. Välillä todella kylmä ja sitten taas hiki. Onkohan flunssa tulossa? Ihan kun ois pientä lämpöäkin :/
 
Heippa kaikille ja uusille tervetuloa:) papis: et ole ajatustesi kanssa yksin. Olen kanssa joskus miettinyt (kun olen käynyt lukemassa noita tarinoita tuolla sikiöselonnoissa kiinni jäänneitä.. Surullisia tarinoita ja itku on tullut) et mitä jos lapsi ei olisi terve.. Se olis varmaan tosi vaikea päätös et mitä tekisi.. Jos siis selvisi hyvissä ajoin ennen syntymää. mulla oli kans ennen viime menkkoja tosi runsas valkkari.. Ja pidin sitä jo raskaus oireena ku ei mulla laastari aikaan mitään ollut. Tosin ei ollut silloin kyllä menkka oireitakaan! Nyt toistaiseksi olen osannut ottaa tämän kierron tosi rennosti.. Tosin eipä noi päivätkään vielä pitkällä ole. Ens viikolla vasta tärppipäivät! olis se niin ihana jos nyt tärppäis:) mut nyt saunaan...:)
 
Hilipati: MIulla lisäänty valkovuoto huomattavasti ennen plussaamista. Normaalisti on aika kuivaa ennen tädin tuloa. Siitä itse ja mieskin alkoi elätellä toiveita vauvasta...

Nyt vaan väsyttää armottomasti ja nuhakin on. Taidan jatkaa tangolaulujen kattomista.
 
Voi sinua Hilipati! :hug: Vaikeetahan se on aina päättää että testaako vai ei.. Viime kierrossa maltoin mieleni ja rahat säästyi kun täti pärähti paikalle ihan ajallaan. No, haamuhan sieltä napsahtaa jos testaat, eikö näin ole sovittu? ;)
 
Papagena, hyvä! Lopeta vaan se sauhuttelu kokonaan niin pikkuinen voi jatkossakin hyvin! =)

Misupain oireihin verrattuna varmaan kannattaa testaamista lykätä, jotta rahat säästyy minultakin! Vaikka Emminmamma jo sitä haamua huhuilee, niin pettymys on paha jos sitä ei sitten tule..saas nähdä huomenna aamulla miten käy..
Luin vanhoja kirjoituksiani ja samoilla kp:lla on viime kierrossakin KN ollut kova ja takana. Joten.. :'(
 
Papu: Ihan samoilla ajatuksilla tuosta vammaisuudesta. Mä tiedän, että en jaksaisi jos niin kävisi. Ja tosiaan kun kummitytöllä on ollut kehitysongelmia niin sitä miettii, että jos meidänkään kohdalla kaikki ei mene niinku pitäs. Tottakai sitä toista rakastaa oli tilanne mikä hyvänsä, mut valinnan eteen joutuisin, jos selviäis jotain häikkää. Täytyy vaan toivoa, että kaikki menee hyvin. :snotty: Ja onnittelut tumpaamisesta!

Hilipati: Mulla oviksen jälkeen oli pitkään kosteat kelit, mutta nyt om vaan sellanen tunne, mut ei sieltä sit mitään valu kuitenkaan. :ashamed: Unohdin muuten aiemmin, yksi kumma oire on ollut muutaman viikon jo se sydämen tykytys ja paine rinnassa. Tänään on taas ollut jonkin verran. Lisäks nyt on mahassa sellanen ovisnipistely. :/ Kannattaa sen testaamisen suhteen ottaa varman päälle, kuten jo aiemminki oon sanonu ni se turhan negan tekeminen on masentavaa. Ku välttämättä ei siis vielä näkyisikään mitään.. you konw!? :p

Ukko lähti kaljottelemaan ja mä jäin koiran hoitajaks kotiin. (On tuo hoitokoirakin nyt täällä.) Ajattelin kattoa prinsessan päiväkirja 2:sen ja mässäillä. Sit ajoissa nukkuun ni pääsee aamulla testaamaan. Masua tosiaan nipistelee kummasti, alko heti ku greippimehua join. Menin sit kaverillekki tunnustaan, että haamu tuli, ku se kyseli että onko tärpänny. :eek: Nyt on kiireesti porukoille sanottava jotain, ennenku sana leviää. |O
 
Yölliset terveiset Satakunnasta =)
Huomasin lukiessani että olen tipahtanut pois listalta... mutta joka tapauksessa mulla alkaa oleen kierron päivät täynnä joten jos ei tärpännyt, pitäisi tädin tulla käymään. Mutta olen huomannut itsessäni muutamia oireita mitä voisi raskauteen liittää... armoton väsymys, runsas valkovuoto, rinnat arat ja eilen aamulla oli kuvottava olo sekä nipintelyä alavatsassa vasemmalla puolen. Tiedän tiedän, voihan nämä kaikki johtua myös alkavista kuukautisista :headwall: Mutta kun niin odotetaan sitä toista lasta. Pitää malttaa vielä muutama päivä ja jos ei täti ilmesty niin testailemaan vaan ;)

Mahdottoman suuret onnittelut Plussanneille![/b] :flower:
 
perhoinen84
Olin eilen kaverin kanssa muutamalla ravintolassa.Tosissaan ihan muutamalla.seurauksena kun pääsin kotiin oksennuskohtaus.Tämä sama ilmiö kävi viime viikonloppuna kun oltiin ihan juhlimassa kavereiden kanssa.Kotiin yöllä ja oksentamaan.
Eilen olin vielä ihan selvinpäin kun tulin kotiin ja oli todella hyvä olo ja yht äkkiä :x Mä en nimittäin koskaan oikeesti oksenna.Nyt ihan hetkessä nous ylös ja 2peräkkäisenä kertana ettei voi sitä ekaa laittaa Liikakännin piikkiin,niin kuin aluks meinasinkin.Todella karmivaa ja outoa.Eipähän tee oikeesti enään mieli Yhtään lonkeroa
Ukko lähtee mulle hakee nyt sitä tokaa raskaustestiä heti kun apteekki aukee,alkaa nimittäin nyt hieman jännittää.En malta/jaksa odottaa siihen tiistaihin asti kun tulis ne netistä tilatut raskaustestit.
:ashamed:
 
Pidä pintasi :hug: niin tupakan kun Iironkin kanssa. Älä anna kummallekaan periks. Ja positiivista mieltä siihen, että kaikki siellä masussa on hyvin.

Luuletko että Iiro sitten "hyväksyy" pikkukakkosen? Meillä meinaan neiti niin äitin tyttöä, että jos joskua plussa saadaan, niin se 10kk käytetään varmaan tytön aivopesuun, ettei ole kohta ainut.
 

Yhteistyössä