Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Rhealle ja Papagenalle PAAALJON onnea!!! :flower: :flower:

Täällä täti tiputtelee viimeisiä pisaroitaan ja luulisin et huomiseen mennessä on jo pakannut tavaransa ja häipyy. Sitten ei muuta kun odottelemaan oikeita hetkiä. ;)

Aikooko plussanneet/haamuilijat siirtyä tuonne odottajien puolelle, vai malttavatko käydä kurkkimassa meidänkin kuulumisia? Musta ainakin on ihanaa kun joku kertoo omasta raskaudestaan (oon käyny kurkkimassa odotus puolen pinoja :ashamed: ).

Jännääjille vielä plussa puhalluksia... :whistle:
 
Rhea ja Papagena ette usko kui mä oon innoissani, et saan teijät mukaani tuonne odottajiin!!! päästään jatkaan juttuja sitten sielläki :heart:

Äityli -84 minä ainakin aion käyä täällä lukemassa ja kirjottelemassa jatkossakin, tuolla odottajissa on ainakin maalismasuissa 08 vielä jonkun verran hiljasempaa, et täällä on senkin takia mukava pino, kun on niin aktiivista kirjottelua =)
 
PAAALJOOOON ONNEA plussanneille :flower: :heart:

Onneksi Papagena se täti tajus paeta paikalta :D

Nyt vaan toivotaan että me muutkin päästään teidän matkaan odottajien puolelle. Täällä ovistellaan parhaillaan, ja toivottavasti toi ilta olis sen verran rauhallinen tolla neitosella, että päästäis pistää miehen kans peitot heilumaan.
 
Papu paljon onnea :flower: :heart: älyspäs se täti sut jättää rauhaan.. tarrasukkia ja vahvaa liimaa niihin pienelle..

Rhea lyttömästi onnea sullekin ja liimalla varustettuja tarrasukkia :heart: :flower:

kaikille kelle täti on tullu :hug:
 
Heippa kaikille!
:wave: :wave: Täälläkin kuumeillaan. Luin noita vanhoja juttuja sieltä täältä ja nyt on muodostunut suurinpiirtein kuva keitä täällä on ja missä vaiheessa yritystä :) . Meillä on tytär kohta 9-kuukautta ja viime viikonloppuna juteltiin josko meille perheenlisäystä näinkin lyhyellä aikavälillä suotaisiin. Tyttö sai alkunsa jotenkin vähän liiankin helposti heti ensi yrittämällä. Tuntuu ettei niin helposti toisen kanssa voi käydä. Toivotaan kuiteskin, että vaikka aikaa menisikin niin toinen lapsi vielä saataisiin....
 
:flower: Nenya hello!!!

Mullapa on ollut ihanan rauhallinen aamu, oon saanu lukea lehteä rauhassa ja juoda kahvia. Ei kyl pystyny ku yhden kupin juomaan, tuli ällö olo. Mut tuoreet mansikat ja tilkka sitä ihanaa vanillamansikkajogurttia kuppiin oli taivaallista!! Suosittelen :heart:
 
rhea ja papagena aivan älyttömästi onnea !!! :heart: :heart:

ja nenya tervetuloa mukaan! Hyvää, että tulee uutta porukkaa, kun vanhaa siirtyy plussanneisiin. :)

Eiliset pupustelut sitten siirtyi kun piti alkaa miehen kanssa kinaamaan jostain ihan turhasta. Pitää tänään koittaa olla vähän pitkämielisempi, että saadaan simpat matkaan. :LOL: :LOL: (siitähän voi tulla vaikka pahankurinen lapsi, jos äkäisenä pupustelee) :kieh:
 
Kiitos kaikille onnitteluista! :ashamed:


Vaikka kyllä sitä yhen testin joutuu vielä tehä muutaman päivän päästä. Ja aion pysyä tässä pinossa ainakin niin kauan, että oon ekan kerran lekurilla käyny vahvistuttamassa asian. Joten ette musta eroon pääse vaikka haluaisitte! :D

Kai mun on vaan masua alettava kasvattaa.


Ja ennen kaikkea Papagena (virallisesti) älyn sika mega paljon onnea haamusta!
Mahtavaa, että voidaan yhdessä siirtyä odottajiin kun/jos viiva vahvistuu! Ootkos jo LA:n laskenu? Mulla olis noin 11.3.2008. Sen voi muuten lisätä tonne haamuilijoihin.


Nenya: Tervetuloa mukaan!

Nyt sieltä mamma soittelee, että ovat tulossa mökkeilemästä taas shoppaileen, joten on mentävä laittamaan kutrit ojennukseen.
 
Suikale ja Kyllikki =) Meillä ainakin kp:t aika samaa luokkaa kun tuossa äsken tutkailin tuota listaa.. Jotenkin aina hauskaa että on samaan aikaan joku muukin tulisilla hiilillä. ;) Nyt seurataan noita muita typyköitä tuonne plussanneiden puolelle, eikös vaan? :D

Huomaa että flunssa hellittää kun ajatukset ovat 1000 kertaa positiivisemmat kuin eilen.. Emmi unilla, joetn ukko peiton alle! ;)

Ja Nenya Välkommen! :flower:
 
Aivan älyttömän paljon onnea rhea ja papagena:) ja kiva että jäätte meidän seuraksi vielä ainakin hetkeksi... Kun tuli jo tunne et tulee pian teitä ikävä! ja arvon muut leidit.. Mehän teemme kaikkemme että pääsisimme pian myös tuonne odottajien puolelle.. Eiks jee? :) niin ja uusille kovasti tervetuloa :) kiva että saa taas tutustua uusiin "kavereihin" :)
 
JEE UPEEEETAAAA MAHTAVAAA!!!

Papis onnea ihan tuhannesti!!Oon joka päivä käyny lukemassa sun ja tietty muidenkin kuulumiset mut jotenki eläny vahvasti mukana sun jännäilyissä ja pettymyksissä ja nyt vihdoinkin papu on tarttunu mukaan eli onnea vielä kerran ja liimaset tarrasukat mukaan!!!

Ja tietty muillekkin plussaneille ONNEA
ja tulkaahan myös tonne kevät vauva 2008 puolelle sinne entisten kuumeilijoiden joukkoon!!!

Ihanaa mahtavaa upeeetaaa ihkuuu!!!!!!


:heart: :heart: :flower: :flower: T:Hanni & Helmi 6+3(tai jtn)

ai niin mulle voi laittaa arvioiduksi laskettumisajaksi 25.2.2008.
 
Emminmamma niin ne päivät näkyy olevan samaa luokkaa.. ei vaan millään jaksais tätä piinaviikkoa.. toivon kyl niin paljon ja tosissaa sitä et pääsis plussanneiden joukkoon.. kuume on niin iso.. välillä tuntuu kauheaa epätoivoa ettei tästä mitään tule.. välillä taas että sitä on vaan yritettävä mut ei jaksais ja haluais yrittää kauaa.. haluisin jo kokea raskauden, synnytyksen ja sen kun ensimmäisen kerran näkee oman vauvan ja kun sen kanssa sitten pääsee kotiin yms.. ensimmäistä kun haluan niin kaikki olisi uutta ja varmasti ihanaa ja varmasti välillä hermoja raastavaa mutta silti niin ihanaa.. hmm.. jospa sitä nyt menis touhuamaa jotai.. pää halkee tästä kuumeilusta vielä :/
 
Emminmamma ja suikale on tosiaan mukavaa, et päivät on samoissa lukemissa. Tää on TOSI rassaavaa tää oottelu ku oottaa jotain näin paljon KUIN HULLU PUUROA :LOL: :LOL: !!!!!

Piinaviikko tosiaan.. Sit pieni kuiskaus: meillä ois huomenna tarkoitus järkätä pienimuotoiset kemut, on meinaan sormukset oottamassa huomista varten... Kavereita on tulossa ihan muista syistä juhlameinigillä iltaa viettämään niin informoidaan tuo kihlaus sitten samalla :heart:
Tosi omaperäistä laittaa 7.7.07 sormuksiin, mut muistaapahan ukkokin tulevaisuudessa. Kaiken muun romanttisen höösäyksen oon antanu sen järkätä huomisaamuksi, kun sormukset yhdessä valkattiin. Halusi ihanasti itse sitten "yllättää" huomenna ennen kemuja! Ihan kivaa et on muutakin oottamista tässä hullun kuumeilun keskellä :D

Sit mua hieman arveluttaa tuo juhlajuoman nauttiminen kun testaaminen ei vielä tuota varmaankaan mitään tulosta.. mä nimittäin ajttelin juoda huomenna juhlajuomaa ja unohtaa hetkeksi nää raskautumisasiat. Onkohan tuo teistä ihan viisasta?
 

Rhea ja Papagena, tosi ihania uutisia :heart:

Kylli-täti, ei se kait tuossa vaiheessa nesteiden nauttiminen ole vielä pahaksi.

Tänne tuli täti kylään kp 16 , eli hormoonitoiminta on vielä sekaisin ja kierto tosi lyhyt. :'( Minut voi poistaa listalta ainakin väliaikaisesti. Pitää vähän odotella että tuo kierto pitenee ja kun täällä käy lukemassa teidän juttuja innostuu hieman liikaa asiasta. Eli vetäydyn takavasemmalle ainakin vähäksi aikaa. :wave:
 
Ensinnäkin, Onnea Rhea ja Papagena PLUSSASTA!!!Jeee... Tarrasukkia mukaan!! :heart: :flower:
:hug: meille kaikille joille täti kuitenkin saapui... :'(
=) Tervetuloa SuNi ja Nenya :wave:

Jos joku listaa päivittää, niin mun kierto päivän vois vaihtaa... mites se nyt meneekään..??? täti tuli eilen, onko tänään kp1 vai 2??? ja olisko yk. vaik 4?? sinne päin ainakin kun aikasemmin ollut tjot..

Papis meidän tuttava pariskunta on Kajjjaanista lähtöisin, käyvät siel aina sukulaisia moikkaamassa ja emännän isä on hoitokodissa oliko se nyt Ristijärvellä (vaik ketäs tää nyt kiinnostaa, kerroinpa kuitenkin)

Kylli-täti meillä on mökki siel Asikkalassa Päijänteen rannalla ja olen aikanaan asunut itsekin muutaman vuoden Vesivehmaalla, miehen suku on Asikkalasta kotoisin ja sukua on siel päin.
:flower: ONNEA kihlauksen johdosta!! :flower:
 
Isosti onnea Rhea ja Papagena :heart:
:hug: niille joille täti tullut.

Voisiko joku kuka listaa päivittää laittaa mun kiertopäivät sinne eli ne on tänään 20/28-32. Iiiks..ensi viikon lopussa olisi tarkoitus testailla ,jollei täti yllätä. Testejäkin oikein tilasin kasapäin :D . Mun mies mun raskautumisesta ihan varma. Hän tietää niin kuin tiesi viimeksikin :) . Olisipa itsekin asian suhteen noin varma ja huoleton :| .

Kylli-täti ...minäkin meinaan lähteä tänään vähän pilestämään ,kun olisi ensimmäinen mahdollisuus/hinku 1½ vuoteen lähteä yhdessä miehen kanssa niin ,että voidaan molemmat vähän juodakin vettä väkevämpää. Ja onnea teille :flower: .
 
Alkuperäinen kirjoittaja Papagena:
PERJANTAI 6.7.

*Esikoisesta haaveilevat *

Joanna................kp. 7/28...................................yk.2
Mammutti-Mamma..kp. 7/30.............................
gataa...................kp. 9/31-39............................yk. 5
mouku80............. kp. 10/24-39............................yk. 3
juuri.....................kp. 12/28-32............................yk. 2
Kylli-täti................kp 19/25-29...........................yk. 4
Suikale................ kp. 19/29.............. ................yk. 2
Hilipati................. kp. 24/27-35..........................yk. 3
Bumba.................kp. 33/~31..............................yk. 2
nea85..................kp. 38/34................................yk. 1
Misupai................kp 39/29-30...........................yk. 2



*Toista toivovat *

Vilinäiti........................kp 2/29.............................yk. 15
mussu81....................kp. 11/28-32......................yk. 3
Pixie...........................kp. 13/32...........................yk. 1
Ellen83........................kp 17/26.........................yk. 3
Venla-05.....................kp 17/30.........................yk. 1
Emminmamma............kp. 18/27-32....................yk. 3
Suvitus.......................kp 20/25-27.....................yk 3
Jopa73.......................kp. 22/26 (23-38)..............
elmerius80.................kp 29/31..........................yk. 1
Summer81.................kp 30/28-30.....................yk. 1
niko06.......................kp. 32/27.........................yk. 2
Heikko-Peikko............kp. 34/45 (40-60)............yk. 1
Salamander...............kp. 35/28.........................yk. 2
Äityli -84....................kp. 5/34-40......................yk. 11
Poni06........................kp 20/28-32....................yk 1



* Kolmatta kaipailevat *


perhoinen84...........kp. 49/31............................
Äippä84..................kp.53/28-30.....................yk. 4
aurinkoenergiaa.....kp. 4/28........................... yk. 5



* Neljättä toivovat *

Päppä................kp 32/26-30.............


* Viidettä toivovat *

Hope08....................kp 23/28..............................



:heart: Haamuilijat :heart:

Papagena.........kp 25/~24.................yk 4
Rhea....................kp. 33/30................yk. 1

:heart: Plussanneet :heart:

iida83.....................2. lapsi ..........LA 31.12.2007
Pikkueppu..............4. lapsi...........LA 13.01.2008
Afu-82...................1. lapsi...........LA 21.01.2008
Sonja.....................2. lapsi ..........LA 27.01.2008
Piipi79....................1. lapsi...........LA 01.02.2008
Amalia-...................3. lapsi...........LA 04.02.2008
Hissukka................2. lapsi ...........LA 05.02.2008
Meillevauva............1. lapsi...........LA 10.02.2008
Vauvakuumeinen...1. lapsi...........LA
nipsuli..........................................LA 11.02.2008
Olivia............................................LA
Ciba.......................1 lapsi............LA
Hannipupu.............3. lapsi...........LA
tuittu-tilda..............2.lapsi............LA
äiskä äiskä.............2. lapsi...........LA 14.3.2008 (?)
 
HURJAN PALJON ONNEA Rhea ja Papsu :flower: :flower: :flower: Täytyy kyllä myöntää, että olen kateudesta vihreänä :whistle: Mut on oikeasti ihana, et tulee plussia. Taas oma into kasvoi, et ehkä tästä vielä itsekin pääseen odottajien puolelle joskus siirtymään ;) Ainakin kovasti jo eilen lämmiteltiin... :D

Tipahtaneille iso :hug: . Se on ainana yhtä pettymys vaikka kuinka yrittäis olla toivomatta liikoja. Silti sitä aina odottaa, et jos tämä olis just se kierto.

Meillä täällä ovista odotellaan, vaikka viime kierrossa se taisi olla vasta siinä 16kp:n paikkeilla, mut onhan se hyvä harjoitella et osataan sitten oikeeseen paikkaan simppoja laittaa :LOL: :LOL: :LOL:
eli yrittämisen puutetta ei ainakaan ole ollut huomattavissa. Saa nyt sitten nähdä tuottaako se taaskaan mitään tulosta. Aika aktiivisia ollaan oltu lähes joka yk :D Mut niin kyllä yleensäkin B)

Jep aurinkoista viikonloppua kaikille. Me suunnistamme huomisaamuna Kaustisille Semmareita fanittamaan B)
 
Kyllikki: Onnea kihlajaisista! Enkä mä usko, että se niin vakavaa olis noin alkuvaiheessa juoda, jos kuitenkin tajuaa kohtuudella nauttia, eikä mitään alkoholimyrkytystä ja vatsahuuhtelua kaavaile. :D Mä en saanu kihlajaisjuhlia ollenkaan.. :snotty:

MOLLAKKA
: Ikävä tilanne. :hug: Palaathan sitten takaisin ku kierto alkaa normalisoitua!?

Kiitos taas uusille onnittelijoille. :heart:

suikale: Tossa Poni06:n viestissä oli kp 20/28-32 ja tuolla listassa on 22/28-32. Mutki sais varmaankin liittää papsun seuraan haamuilijoihin!? :whistle:

Nyt on taas shoppailtu ja ostin mä hennesiltä yhden mahankasvatus paidan jo.. :ashamed:
 

Yhteistyössä