Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Rhea oliko haamu kun niin innoissas testaat?

äiskä äiskä hirmuisesti onnea plussasta :flower: :heart: kunpa minäkin saisin :(

Papu tiedä oikein mitä sulle sanoisin.. toivoin niiin että sulle tulee plussa.. kyllä se vielä tulee..

Kylli-täti mä pelkään kans ampiaisia ja ötököitä inhoan hirveästi.. hyi :eek:

muutakin piti kommentoida mut muisti on hyvä mut lyhyt :LOL: täällä meiän riiviö tekee niin paljon kiusaa kun vaan keksii... ja ovispäivät on kyl käytetty ahkerasti ja hyvin.. heti mietin et kyl sen nyt pitäs onnistua.. joten pettymys on tosi kova jos täti sit paikalle tulee joskus :'(
 
:headwall: :headwall:

Samallaisella testillä ku tein sen negan sunnuntaina ni nyt sain mielestäni haamun. Se oli joku Prisman Find Out-pilipali testi tms. Nyt ostin early detectionin, mut en malttanu odottaa edes kahta tuntia ku testasin uudestaan ja pissaki oli veden väristä. :ashamed: Siinä saattaa joku häivähdyksen häivähdys näkyä, mutta kaikki sanoo, että siinä on viivanpaikka, joten voi se olla sit seki. Joutuu odottaa huomisaamuun ja hakee vielä yhen testin. |O
 
Papagena , jaksamisia sulle. Kyllä se plussa sieltä vielä tulee joko sittenkin tässä kierrossa tai sitten seuraavassa.

Täällä meinaa kanssa epätoívo iskeä :headwall: Mie kuvittelin että ovis ois tulossa kun on aika limasta ja venyvää tuolla alaosastossa mutta äsken vessassa käydessä tuli paperiin aika punasta limaa eli taitaa tuo kierto olla edelleen sekaisin ja kohta se täti porhaltaa taas 8 päivän pikavisitille. Mulla oli pillereillä 14 päivänkierto joista noin puolet oli täti kylässä. Ei auta muuta kun vielä odotella ja toivoa että ei ainakaan vielä tulis että sais ton kierron pitemmäksi tuohon vanhaan 28:n. Älkää nyt vielä silti muuttako listaan näitä juttuja. :/

Rhea, huomenna sitten taidetaan saada uusi plussa uutinen kun sie plussaat, Upeeta :heart:
 
Rhea, melkeinpä uskallan jo iloita puolestasi! Niin kuin Kylli-täti tuossa totesikin niin eihän niihin testeihin pitäisi tulla häivähdystäkään jos negaa tarkoittaisivat. :heart:

Papagena jospa tuo täti vielä huomaisi erehtyneensä vierailu kohteestaan ja pakkaisi kimpsunsa ja kampsunsa pois... :)

Nyt töihin mars... :headwall:
 
Varoitus: Tulossa todella surkeita kuvia mahdollisesta haaleasta haamusta. Tosin viiva on selkeämpi livenä kuin tuossa kuvassa.

http://img.photobucket.com/albums/v344/kaapo/DSCN2602.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v344/kaapo/DSCN2605.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v344/kaapo/DSCN2606.jpg

Huomatkaa miten taiteellisesti kuvat on otettu koiran perseen päällä.. :D
 
Näkeehän siinä edes joku jotain!? Joohan? Meillä on niin kökkö kamera ja siinä akku kestää just neljän kuvan verran ni oli hoppu. Ankeeta ku se viivojen päällä oleva "muovi" heijastaa niin herkästi. Oikeaa valaistusta ei oo olemassakaan.

Mulla on maha ihan totaalisen sekasin. :ashamed: 2 kertaa jo tänään käyny ja velliä tulee. :x (Ja kiviäkin kiinnostaa!)

Tervetuloa muuten AnnaManna! :wave:

Papsu: Tosi sekava tuo sun alapää nyt kyllä vaikuttais olevan. Onko vuoto jo siis alkanut vai vain sormeen jäi?

Ahdistavaa ku porukat tulee tänään tänne ja koko päivä ja ilta on menoja ja sit siskot tietty tulee meille yöks enkä aamulla uskalla testata ku ne on täällä. |O
 
Olihan sinne väliinkin jo joku ehtiny kirjotella.. :ashamed: Mä oon hidas.
Tosiaan yks kuva oliki kuvattu sängyn päällä. :p

Mä en ainakaan ite usko kyllä tohon, ennenku johonki oikeeseen testiin saan tuon haamun. Mutta tosiaan sunnuntaina ku samalla testillä tein ni ei siinä näkyny yhtään mitään.. :/
 
^Olishan se mukavaa jos tuttujen seuraan pääsee odottamaan. Mä nyt en vielä oo ollenkaan vakuuttunut. Huomiseen on maltettava odottaa. Jalat ristissä täällä istuskelen, ettei ainakaan pääse pois luiskahtamaan. :LOL:
Eka kierroshan tämä on juu. Miten mä ikinä osaan kertoa ukolle. Jospa mä herään sen kans aamulla 6lta ja tehdään testi yhdessä!? :/
 
=) Toivottavasti tämä luo toivoa teille kaikille tädin kiusaamille ja muille jännääjille: MÄ TESTASIN PLUSSAN viime lauantai-iltana ensimmäisen yrityskierron jälkeen! Kaikenlaisilla palstoilla pyörittyäni olin sitä mieltä, ettei se voi olla mahdollista. Menkkojen olisi pitänyt alkaa jo viikko sitten tiistaina, mutta maltoin mieleni testauksen suhteen lauantaihin asti. Nyt siis kuudes raskausviikko menossa (USKOMATONTA!).

Vointi on ihan hyvä. Mahasta hiukan kivistelee, väsymys on huima ja rinnat sairaan kipeät, mutta mieli on iloinen. Nyt voin toivon ja rukoilen, että pikkuinen pysyisi kyydissä ja saisi keväällä syntyä. Mies on intoa piukassa ja puhelee jo pikkuiselle.

Olen ollut hiukan ulkona teidän jutuista, kun olen ollut viikon reissussa. Toivon kuitenkin hyvää jatkoa ja plussatuulia teille kaikille! :wave:
 

Paljon paljon onnea tansuli!! :flower: :flower:

Kyllikki: Alku kierron ukko oli (siis paljon ennen ovista jo) ihan varma, että oon raskaana ku kerran oli pupuiltu ilman ehkäsyä. Sit ku tein sen negan sunnuntaina ni se ajatteli, ettei nyt sit tärpänny. Nyt se ei enää muista, et menkat ois pitäny alkaa eilen. :heart: Se menee varmaan ihan paniikkiin eka, rassukka. Jos testi siis vielä aamulla jotain näyttää. :eek:
 
Tansuli paljon ONNEA :flower:

Rhea
kyllä se plussa oli, mutta onnitellaan vasta kun itse olet sitä mieltä :heart:

On oikein mukava että näin paljon alkaa plussia kertyä. Itse olen ollut kirjoittelemassa vasta vähän aikaa, mut seurannut olen sivusta pidemmänkin aikaa. Jännättää toisten puolesta josko onnistaa.
 
Onnea Rhea ja Tansuli!!! :flower: :heart:

Upeaa että plussapino kasvaa kasvamistaan! Peukutan että saatais jonon jatkeeksi toi meidän Papis vielä tästä kierrosta! :hug: Seuraavasta sit jo ihan viimesitään, tehdäänkö diili? ;)

Täällä jäi pupuilu eilen väliin ku niin oli flunssainen olo että... Menin sängyn pohjalle kärsimään heti saatuani Emmin unille. Tänään oli aamulla ihan sellainen olo et olisi katujyrän alle jäänyt... |O Nyt hiukan jo ehkä helpottaa, pitäis illalla jaksaa anopin kanssa lähteä kesäteatteriin. Pupuilukin saatin "hoidettua" nyt päiväunien aikaan. Ahkeria ollaan yritetty olla, mutta kunnolla en ole ovista bongannut.. Joku päivä tuli reippaasti valkkaria, muttei mitään venyvää sorttia ja eilen oli hieman maha kipeänä.. Sit ovis oli tietysti eilen kun jäi pupuilu väliin... Alkaa olla sellainen olo ettei kuitenkaan ole tärpännyt, en tiedä mistä tämä pessimismi oikein kumpuaa?! Ja sit tulee sellainen olo et jos nyt ei tärppää, ni ei varmaan enää koskaan... :( Johtuiskohan tästä flunssasta tämä epätoivo? Ärsyttää muutenkin kun nyt on jo niin monta hienoa päivää mennyt ihan ohi tätä saamarin räkätautia podetessa... Taidan palata myöhemmin ja nyt mennä vetämäänpeiton korviin ku Emmi kerran vielä nukkuu... :wave:
 

Yhteistyössä