Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Äiskä-äiskä minunkin mielestä tuo oli hieno plussa :flower:

Kylli-tädille terveisiä, tietysti kaikille muillekin, että täällä ei vieläkään kauhean lupaavalta näytä. :(

Kummaa kun sitä jännäilee melkeinpä enemmän muiden puolesta. Etenkin teidän jotka samassa veneessä olette, eli kp:t rupeavat olemaan täynnä. Kovin koitin katsella jospa niitä plussia olisi ropissut tänään, mutta ei..


Paljon toivoa ei täälläkään ole. Järkky päänsärky ollut koko päivän (niinkuin aina ennen menkkoja) ja tuota holea (papagenaa lainaten :D ) kokeilin äsken ja pehmeämpään suuntaan ollaan menossa ja lisäksi on muuttunut tuollaiseksi pitkulaiseksi koko napukka, ja se itse hole alkaa olla enemmän taas auki... :headwall: Eli eiköhän se täti tässä piakkoin kolkuttele :headwall:

Siispä jännäilen täällä enemmän muiden puolesta :wave: (toivoa menettämättä, yeah right :whistle: )

Rhea kuullostaa todella lupaavalta sinun kohdallasi, testitulosta odotellen :p

Lisäys vielä, että kumma kyllä kun nuo rinnat ovat suorastaan lölleröt. Eli eipä koskaan ennen menkkoja ole olleet näin pehmeät/täyden tuntuiset. Mutta tuota rintojen täyttymistä on ollut liikkeellä tässäkin pinkassa, vai mitä papagena? :whistle: Harmitti hieman kun kerroit mahdollisesta tädin vierailusta. Elättelin jo toivoa itsekin kun samantapaista "oireilua" etenkin rintojen suhteen ollut minullakin...
 
mie oon ihan höynä taas tänään...
en huomaa mitää.. :ashamed: johtuu kai kuumuudesta B) ja lomasta! =)

nyt en enää muista ketä piti onnitella ja kelle piti pahoittelu :hug: halaus jakaa..
Piti taas eilisen jälkeen lukea 3sivua, niin pukkaa unohtuun mitä kenellekkin...
:ashamed: :ashamed: :ashamed:

JA listaan voi mulle siis laittaa kp 2/28 ja yk 5
Olikohan se nyt noin kun oli tuo yks km välissä...
sekoittuu kaikki..

Mie olen aivan kummissain täällä noitten ekan tädin vieraillun (km jälkeen ) takia, koskapa on niin outoa vuotoa...siis tosi vaaleanpunaista, enkä kyllä kovin kipeekään ole... no mutta raskaustesti oli aamulla NEGA!!! Jihuu..näin pian kaavinnan jälkeen... :D

Pääsee pian oikeesti yrittään sitä kevät kääröä.. ;)

pittää kohta tuon miun ihanan ukkelin kanssa mennä saunaan..ja tarkoitan sitä vanhempaa versioo.. ;) ;) :LOL:

Ja ai niin synnytyksen kesto..siitäkö piti??
siis eka oli 25h ja ponnistus vaihe 17min ja toinen oli 64h ja ponnistus vaihe 15min.
 
aivan ihana plussahan se siellä testissä nakottaa. onnea paljon!!!! olette kirjottanu aivan järkyttävän määrän muutamassa päivässä. papagena, elä menetä toivoas. kuulostaa kyl tosi selviltä raskausoireilta noi sun oireet. minä tääl menkkoja vaan odottele. nyt myöhässä n.6 päivää. kierto aika epäsäännöllinen, jospa ne kohta sieltä tulis. oon 99 prossan varma että raskaana en ole ku kävin 2 päivää sit siellä virtsaraskaustestissä, eli tätiä kovasti kylään toivon että saisin alottaa uuden yritys kierron.. tsemppiä ja onnea kaikille!!
 
joo olihan se paljon...siis 64h..lapsivedet meni perjantai aamuna klo 8 ja poika syntyi su iltana 22:40....eikä omia suppareita ollenkaan, siksi synnytyksen kesto oli pitkä...epiduraali epäonnistui kax kertaa ja kolmannella vasta onnasi..epäonnea... :headwall: :headwall:
 
Tervehdys kaikille ja Onnittelut :heart: plusssanneille ja :hug: niille joille täti on kylään tullut.

Harmittaa oikeen kun olen ollut vaan lukemassa enkä ole kerinnyt kirjoittamaan , mutta nyt olen taas yön töissä ja kerkeän perehtyän taas aiheeseen :ashamed:

Meillä on jännät paikat tulossa, en silti usko että ensimmäisellä yrittämisellä kierukan poiston jälkeen tärppäisi mutta mielikuvitus tekee tepposia... päätä särkee, väsyttää, vatsaa aristaa, rinnat on arat ja hyppään vessassa vähän väliä...
Mies on ihan innoissaan ja kyselee että koska sitä voi alkaa testailemaan... viikon verran kun vielä odotellaan :)

 
äiti kiros mulle vasta tässä että minuuki jotut 24 tuntia maailmaan työntämään.. vähältä hänen työ tuntuu sun työhön verrattuna. onko teil tietoa voiko ovulaatio siirtyä paljonki joskus? mul piti olla ovulaatio 16.5, kuitenki juhannuksena pupuilun jälkeen mulla tuli verta, olisko ollu ovulaatio? nyt menkat 6 päivää myöhäs
 
No niin, viimein sain netin toimimaan täällä kesäreissulla. Hotellista siis kirjoittelen nopsaan. Paljon oli jo tekstiä tullut, en ihan huolella pystynyt lukemaan, mutta tärkeimmät kuitenkin eli: ONNITTELUT äiskä äiskä plussasta!! :heart: :heart: Aivan mahtavaa!

Monella muullakin alkaa olla päivät yli, jännää.. =) Toivotaan plussia Bumba, Misupai ym!

AnnaManna tervetuloa joukkoon! Ja muut uudet myös, jos oli... :)

Itselläkin näköjään kp:t pitkällä. Ei yhtään tunnetta raskautumisesta jos ei kyllä toiseenkaan suuntaan :/ Ihan vapaasti olen nautiskellut reissusta, eli alkoakin on tullut otettua. No, ei paljoa sentään mutta kuitenkin. Vielä pari päivää ja sitten kotiin, ihanaa. Ensi viikolla voi alkaa odotella tätiä vierailulle...
 
Täällä on aina niin mukavasti lukemista ,että ei jouda itse kirjoitteleen :) .

Onnitteluja plussanneille :flower: ja :hug: niille joille täti on saapunut.

Synnytyksen kestosta. Tämä meijän esikko tuli melko reippaasti. Vedet alkoi mennä 19.50 ja tyttö syntyi 22.05. Toivottavasti ei tästä nopeudu ,jos tässä joskus taas pääsee synnyttämään ,kun matkaa sairaalaankin on reilu 40 km :whistle:

Iso plussatuuli testaajille !!!!
 
TORSTAI 5.7.

*Esikoisesta haaveilevat *

Joanna................kp. 6/28...................................yk.2
Mammutti-Mamma..kp. 6/30.............................
gataa...................kp. 8/31-39............................yk. 5
mouku80............. kp. 9/24-39............................yk. 3
juuri.....................kp. 11/28-32............................yk. 2
Kylli-täti................kp 18/25-29...........................yk. 4
Suikale................ kp. 18/29.............. ................yk. 2
Hilipati................. kp. 23/27-35..........................yk. 3
Bumba.................kp. 32/~31..............................yk. 2
Rhea....................kp. 32/30................................yk. 1
nea85..................kp. 37/34................................yk. 1
Misupai................kp 38/29-30...........................yk. 2


*Toista toivovat *

Vilinäiti........................kp 1/29.............................yk. 15
mussu81....................kp. 10/28-32......................yk. 3
Pixie...........................kp. 12/32...........................yk. 1
Ellen83........................kp 16/26.........................yk. 3
Venla-05.....................kp 16/30.........................yk. 1
Emminmamma............kp. 17/27-32....................yk. 3
Suvitus.......................kp 19/25-27.....................yk 3
Jopa73.......................kp. 21/26 (23-38)..............
Papagena...................kp. 24/~24......................yk. 4
elmerius80.................kp 28/31..........................yk. 1
Summer81.................kp 29/28-30.....................yk. 1
niko06.......................kp. 31/27.........................yk. 2
Heikko-Peikko............kp. 33/45 (40-60)............yk. 1
Salamander...............kp. 34/28.........................yk. 2
Äityli -84....................kp. 4/34-40......................yk. 11
Poni06........................kp ?.................................yk 1


* Kolmatta kaipailevat *

MOLLAKKA..............kp 15/28............................yk. 1
perhoinen84...........kp48/31............................
Äippä84..................kp.52/28-30.....................yk. 4
aurinkoenergiaa.....kp. 3/28........................... yk. 5


* Neljättä toivovat *

Päppä................kp 31/26-30.............


* Viidettä toivovat *

Hope08....................kp 22/28..............................



Haamuilijat


Plussanneet

iida83.....................2. lapsi ..........LA 31.12.2007
Pikkueppu..............4. lapsi...........LA 13.01.2008
Afu-82...................1. lapsi...........LA 21.01.2008
Sonja.....................2. lapsi ..........LA 27.01.2008
Piipi79....................1. lapsi...........LA 01.02.2008
Amalia-...................3. lapsi...........LA 04.02.2008
Hissukka................2. lapsi ...........LA 05.02.2008
Meillevauva............1. lapsi...........LA 10.02.2008
Vauvakuumeinen...1. lapsi...........LA
nipsuli..........................................LA 11.02.2008
Olivia............................................LA
Ciba.......................1 lapsi............LA
Hannipupu.............3. lapsi...........LA
tuittu-tilda..............2.lapsi............LA
äiskä äiskä.............2. lapsi...........LA 14.3.2008 (?)


tarkastelkaahan, onks oikein.. =)
 
perhoinen84
äiskä äiskä oikein paljon onnea plussan johdosta :heart:
Mun pitäis kanssa varmaan alkaa kohta testailee kun ei kerran tätiä näy.
Jospa sitä ostais jonkun toisen testin kuin viimeks.APteekin omalla testasin viimeks negan.
Ennen olen käyttänyt aina aconia vai mikä hemmetti sen nimi onkaan.
Nyt alan juomaan sumppia ja kohta lasten kanssa pihalle.Mukavaa päivää teille.enköhäm mä tuu taas jorisee päiväuni aikaan =)
 
Kiitos kaikille onnitteluista :hug: :heart:
en mä täältä malta vielä mihinkää silti lähtee :LOL:

Papagena :voi hitsi tuo täti.. :kieh: halit sulle kuitenkin :hug: kyllä teillekkin varmasti vielä Iirolle kaveri tulee :heart:

AnnaManna: tervetuloa mukaan, haluatko mukaan listaan?

aurinkoenergiaa: hurjan kuulosta tuo 64 tunnin synnytys :eek: on sulla ollu siinä urakkaa!! itellä kun tytön synnytys kesti n. 10tuntia (supistuksia tuli sen verran) ja sairaalassa olin sen 3 tuntia ja ponnistus jonkun 30min.. siinäkin oli jo tekemistä :p

Bumba: älä menetä vielä toiveita noitten rintojen "suurentumisen" suhteen, vaikka Papagenalla samat oireet olikin ja täti sitten tuli...
mulla nimittäin sama juttu, mutta plussaksi lopulta muuttui ;)
 
Täti tuli aamulla.
Seuraavan oviksen aikoihin ollaan lasten kanssa reissussa ja lapset nukkuu samassa huoneessa, joten kevätvauva tais jäädä mun osalta haaveeksi :'(
Mut voi poistaa listoilta.

Parempaa onnea teille muille haaveilijoille :heart:
 
Tuikui :hug: No sitten kesävauvan tekoharjoituksiin :wave:

äiskä äiskä sinä kun muistaakseni tetit tän päivän listan niin huomasin että tuittu-tilda on siellä vieläkin, eikös hän plussannu? vois varmaan siirtää plussanneisiin, huimat päivät hänellä muuten..
ja ONNEA SINULLE IHAN HIRMUISEN PALJON!!! :hug: :hug: :heart: :flower: :flower: :flower:
Ihan selvä plussa.

Papis voi ku saisit ajatukset hetkeksi pois siitä raskautumisesta ja nupukasta. Pakko malttaa ootella. (sanoo se, jolla maailman malttamattomin mieli :kieh: ) :hug:
 
Kiitos äiskä äiskä listoille laitosta. =)

Pahoittelut Papagena tädin tulosta :hug: Olis kyllä hyvä, jos voisit jättää ajatukset raskautumisesta vähän taka-alalle. Jotkuthan väittää, että siitä on haittaa, jos liikaa ajattelee vauvan saamista. ( Itse paraskin sanomaan, joka ei muuta tällä hetkellä osaa ajatella) :ashamed:
 
Huomenta:) tuikui: iso hajaus sinne... Teidän pitää pupuilla ennen reissua.. Kyllähän noi siima veikot saattaa elää melkein viikonkin ja eihän sitä tiedä vaikka luonto äiti luulisi haaveet ja siirtäisi sun tärppi päivää.. Mut älä kuitenkaan vielä lannistu.. Ja niinkuin äiskä sanoi, niin onhan se toukokuukin vielä kevättä:) äiskä äiskä: vielä kerran täältäkin isot onnittelut toivottavasti päästään kaikki täältä pian sun luo odottajien puolelle. papis: iso hali! Seuraavassa kierrossa sitten. Päästään muuten aika samaan aikaan jännittelemään ku sulla sen verran lyhyempi kierto. äsken kun listaa luin niin ihan hämmästyin et onko mulla jo 6.päivä! Aika on mennyt jotenkin tosi nopeasti:) Viikon päästä lähdetään täältä mökiltä pois ja sitten lähdetään heti vielä samana päivänä naantalin kylpylään kolmeks päiväks.. Siellä sitten onkin ne tärppi päivät:) sanoinkin miehelle eilen et ens viikolla pitää vähän rauhoittaa tätä pupuilua ku ei siittiöt ehdi kehittymään tällä tahdilla...heh:) tuntuu et laastarin lopettamisella on ollut mieletön vaikutus mun haluihin.. En edes ole tajunnut koskaan et se on saattaneet vaikutttaa asiaan.. No mieshän on enemmän kuin innoissaan asiasta:) mut se siitä... rhea: joko testasit? Mä olen täällä ihan täpinöissäni ku jännitän sun puolesta:)
 
Hui mitä kauhun hetkiä koin äsken jahdatessani ampiaista sisällä lehden kanssa :kieh: , en tiedä kumpi oli enemmän kauhuissaan, ampiainen vai minä. Minä onneksi voitin taistelun lopulta. Mä pelkään niitä inhoja pirulaisia ihan kamalasti.
Vieläkin puistattaa ja vapisuttaa.
:ashamed:

On tää petollinen tämä ihmismieli. Kp vasta 18 eikä millään malta odottaa, että sais varmuutta tuntemuksilleen. Niitähän pukkaa taas koko ajan. Tänään noustessani viimeksi koneelta niin juilas tosi napakasti oikealta puolelta. Tissit on olleet oviksesta asti nänneistä kipeät, ja näitä sivuja lukiessa KUUME kasvaa aivan piinaavaksi. ´

Ootte kyllä ihania :heart:
 

Yhteistyössä