Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

=)
MIe ihan onskuna... :heart: :heart:
Ei kyllä plussia..tai siis varmistan vielä aamulla raskaustestillä...mutta toivon ettei ole plussaa... =) =)
Kuullostaa varmaan oudolta, mutta se meinais sitten sitä että oma kierto palautuu!!!!
Eli perjantaina kävin siellä kaavinnassa, ja nyt alko tänä aamuna menkat!!!
Eli täti tuli kylään...JESS!!!
Nyt siis kp 1/28!! miun kp voi lisätä sitten tuonne listoille...ja nyt olllaa yritetty yhdestä km huolimatta siis nyt olis 5yk...

Nyt sitten noin puolessa välissä kiertoa mulla on ovis, ja aivan mahtavaa...päästään yrittään uutta mahdollista raskautta!!!

Ja Lämpimä :hug: kaikille uusille ja vanhoille!

Papa: olet mielessä koko ajan ;) ....siis miten voit??
Hassua kun on kuullu että joku on samasta kaupungista niin jännä miten sitä jänskittää eri tavalla sitte..ihan kuin oltais enemmänkin tuttuja... :whistle:

Hassua...
oletteko kaukanakin??

juups... mutta onnea kovasti plussista :heart: :heart: :heart: :heart: !

 
Te ootte ihan yliaktiivisia... :D
Me ollaan päivät raksalla/porukoiden luona, joten pääsen aina vasta iltaisin lueskelemaan. Ukko varmaan kohta suuttuu ku istun heti sit tunnin koneella...

Onnittelut kaikille plussanneille/haamunneille :flower: ja :hug: kaikille joita täti muisti...

Täältä aurinkoisesta ja helteisestä tuppukylästä ei mittään uutta... Vähäisiä päiviä yritän kasvattaa ja odotan ens lauantain Semmareitten keikkaa :D
 
perhoinen84
ihanaa kun toiset jaksaa iloita Menkoista.tosin on sitä itekkin joskus tullut niistä iloittua.Täällä ei tätiä näy.kovat on "menkkakivut"vaikka vuotoa ei ole.Ei kyllä toisaalta ole oireita että menkat alkaiskaan.Itelläni tulee rinnat aina todella kosketusaroiksi kun menkat alkaa mutta ei nyt oo rinnat ees kipeet.Mihin hittoon ne on voinut eksyä.Usko alkaa pikkuhiljaa loppua :ashamed:
 
Papu yritin mennä kattomaan ton aijaa linkin mut se menee vaan kaksplussan sivulle.. eli ei taida ihan olla oikein :/ toi neuvo on muuten ihan hyvä ku en mäkää osais laittaa.. muuten jääkö toi kuva sit sinne aijaa sivuille vai voiko sen poistaa sieltä?

mulla maha tosi kipee.. onkohan ovis tänään? eilen pupuiltiin :D
 
Heippa pitkästä aikaa. Ahkerasti olen kyllä taustaillut, mutta aika ei koskaan tunnu riittävän että ehtisi mitään kirjoittaa.. :ashamed:

Täällä ollaan myös koko perhe kesäflunssassa, kurkku kipeä, kauhea nuha ja hieman kuumetta. Onneksi tyttö alkaa jo olla kunnossa. :heart:

Onnittelut äiskä-äiskälle ja tuittu-tildalle plussista! :flower:

Ja täti-pahoittelut kaikille joille tullut kutsumaton vieras.

Papagena Mä olin kanssa ekalla yk:lla valeraskaana! :D Sain hankittua kaikki raskausoireet pelkällä erinomaisella mielikuvituksella... Väsytti, vilutti, rinnat oli arat, tuli maitoa... Sen takia olenkin nyt hieman yrittänyt hillitä tätä palstailuakin, ettei mielikuvitus taas tee tepposia. Mutta toivotaan että sulla oireet merkkinä pienestä Ilmari-papusesta! ;) (Sähän kyselit joskus nimi-ehdotuksia ja toi Ilmari oli musta niin osuva Iirolle kaveriksi) Ja taas todistit meille että olet palstan tietokone-guru! Näinhän olen jo aiemminkin todennut... =)

Kiva että Sonjakin ehti piipahtamaan! Toivottavasti pian "nähdään" odotus-puolella!

Ja Meillevauva, tuli kyllä oikein tippa silmään kun luin ton sun uskomattoman tarinan! Paljon onnea! :hug:

Mitäs vielä... No, täällä ovista odotellaan ja ahkerasti ollaan tässä kierrossa harjoiteltu. Toivottavasti tulos on nähtävissä kahtena viivana muutaman viikon päästä... =) Nyt ei siis ainakaan pitäisi olla siitä kiinni, niin kuin viime kierrossa kun tuli viihdyttyä lakanoiden välissä vähän liian harvoin. :/

Ja tervetuloa kaikki uudet, en nyt viitsi kaikkia nimeltä mainita kun teitä on tullut taas niin paljon lähiaikoina.Mutta tasapuoliset tervetulotoivotukset itse kullekin! :wave:

Nyt parantelemaan flunssaa vällyjen väliin miehen kainaloon. Ties vaikka taas "lohkeis" ;)
 
Ja siis mullahan tästä jutusta ei näytä tulevan lasta eikä pask...... tai se toka tuli ku just kävin vessassa :LOL: mut lasta tästä ei näytä tulevan. Täti sen sijaan näyttää tulevan ihan ajallaan. Oon tosi ihmeissäni, mikä kumma se nuo tissit on sit kasvattanu / täyttäny? Jos mun oma kroppa mut tällai onnistuu pettämään ni mihin piruun sitä enää voi luottaa...?

T: Raivostunut, turhautunut, pettynyt, masentunut ja perin juurin iloton Papagena.
 
Kun kovasti toivoo raskautta, voi kroppa ruveta antaan oireita siitä. Henkimaailman juttuja kuten se että paljon yhdessä olevien naisten kierrot pikkuhiljaa muuttuvat samoiksi.. :eek: no,tää taas johtu siitä että luolamiehiä ei välttämättä riittäny jokaiselle luolanaiselle, miehen oli helpompi hedelmöittää naiset kun ne oli kätevästi kaikki kerralla hoidettu. :LOL:
Mulla oli sisar yhdessä synnytyksessä mukana ja hän oli niin empaattinen että tunsi synnytyssupistuksia.. :whistle:
 
Huomenta!

kiitos Papagena noista kuvan lisäys ohjeista, täytyy illalla kokeilla kun kotia pääsen.. on se hyvä että meillä on täällä aina joku tietokonenero, joka osaa neuvoo vähän tyhmempiä (en tarkota tietsikkanörttiä :LOL: )

voitko sen verran muokata mun kohtaa, että laitat mut sinne haamuilijoihin, mutta annat silti tuon kp:n olla tuolla ylhäällä, kiitos :)

voihan hiton täti, ku aina tunkee paikalle kuokkimaan... tuo on kyllä jännä kun sulle tulee noita oireita ja vois tosissaan luulla et pikku papunen olis kyydissä, mutta ei, täti perhana!!! :kieh:

tuo hope08:n juttu pitää ikävä kyllä paikkansa.. hauska tuo viimene lause =) että joku on niin hyvin mukana synnytyksessä, että itekkin tuntee supistukset :D
 
Joo siis vielä ei virallisesti täti ole tullut, mutta tuhrua tulee ihan samalla tavalla kuin yleensäkin tässä vaiheessa kiertoa. Kun mullahan alkaa tuhru aina pari päivää ennen kunnon vuotoa, joten ihan normirytmillä mennään. Jännä vaan ku aamulla KN oli ihan kova taas kuitenki vielä...
 
Huomenta:) täältä täti lähti hippulat vinkuen jo maanantai iltana, eli vierailu kesti vaan 2.5vuorokautta. Sinänsä outoa ku yleensä kestää 5päivää. papis: kuin tupakka lakko voi? Mä niin toivon että sä saisit sen plussan:) jännä kuin täällä niin myötä elää "tuntemattomien" ihmisten puolesta:) ja kaikille plussanneille hirmuisesti onnea:) äiskä: olis kyllä kiva nähdä se sun haamu:) aika monella tuntuis olevan päivät jo hyvällä mallilla... Toivottavasti saadaan vaikka jo tänään paljon plussia:) rhea:mikä siellä tilanne?
 
Huomenta!

Joanna: Mites ne menkat noin lyhyet? Meinasitko testata vielä kuitenkin.. vaikuttaa niin niukoilta.

papis: voi ei.. mä niin myötäelän täällä sun kanssa. Tupakasta pääset varmasti eroon vielä. Älä heitä kirvestä kaivoon!!!!!!!! Vielä on mahdollisuus, ku täti ei oo paikalla "virallisesti".

Täällä on ollu puhetta "kuvitelluista" oireista ja oireista kun läheinen esim. synnyttää. Mulla on molemmista kokemusta. 3 vuotta sitten kun ystäväni synnytti, niin samaan aikaan aivan eri puolella kaupunkia tunsin omassa selässäni kipua. Mä vaan tiesin että nyt ystävän lapsi syntyy. Siis heräsin siihen kipuun keskellä yötä. Sama juttu kävi siskoni tytön syntyessä, poikien kohdalla näin ei taas käynyt, jännä juttu.

Ja toisella yk:lla tänä vuonna mulla oli niin varmat raskausoireet, että ajattelin pommin varmana tehdä plussan. Vilutti, vatsaa nippaili (ei oo aikaisemmin koskaan), oli lämpöä, vatsaa turvotti ja huippasi. Sitten kuitenkin menkat tuli ajallaan. En kyl tiiä oliko sitten varhainen km.. nimittäin seuraavassa kierrossa ei ollut mitään tuntemuksia, ei finnejä, eikä mielialan vaihteluita-- ei mitään.

nyt taas on kaikki PMS oireet. Eilen olin tosi ärtynyt ilman mitään syytä. Teki mieli olla vaan piilossa, eikä vastata ees puhelimeen. Naamaan on ilmestyny pari ärhäkkää finniä joita ei yleensä ole. Vatsa on ku ois 6 kk raskaana. Tissit on nänneistä kipeät. Ihme kiertoja!!!!!!! toivo elää kuitenkin plussasta..
 
Papu pidä pintasi tupakkalakon kanssa.. toivon kovasti ettei se täti tuu sinne.. eikös pientä vuotoa ja jopa pienet menkat voi tulla vaikka olisi raskaana?

täällä on aika hiljaista tänään.. mulla sellanen olo et ei tää vauvahaave taida koskaan toteutua.. kamalan hätäinen olen mutta kun vauva kuume on ollut tosi kauan jo ja nyt kun sen voisi saada niin.. välillä tekee jopa mieli itkeä kun tuntuu niin turhauttavalta.. jos ukon vielä tänään vetäis peiton alle.. eikös vielä tänää ole mahdollista raskautua jos ovis oli eilen? ainakin kivut oli kamalat..
 
suikale: vuorokauden sisällä oviksesta pitäs saaha simpat liikkeelle, eli jos eilen ovis niin kyllä tänäänkin saattaa vielä keretä.. ;)

Vilinäiti: ootko testannu???

aurinkoenergiaa: ihana et joku on ilonen tädistä =) onha se tietty hienoo et kierto lyhenee/tasaantuu =)

perhoinen84:piti oikein selata taaksepäin ja kattoo mitä oot kirjotellu, kun huomasin sun kp:n..
millos viimeks olitkaan testannu??
 
Siis mikä ihme mua vaivaa??!! Mulla on pikkuruisia punaisia näppylöitä vatsassa ja perskannikoissa, ja kutittaa niin vietävästi!!! Ei oo ikinä ennen ollu!!
En oo saanu aurinkoa juuri näille alueille.. Jotain ihottumaa tää on. Mutta mistä kummasta.. :eek:
 
Mä poimin tuolta mahdollisesta raskausoire-ketjusta tällaisen listan, KIITOS JA ANTEEKSI LISTAN TEKIJÄLLE (TILHIÄINEN) , että tänne sen VARASTAN!!

Oireiden koonti:

tässäpä kuumeilijoille palstan käyttäjillä ilmenneitä mahdollisia plussaoireita:


rintojen arkuus ja turpoaminen
nännien kummalliset muutokset, mm. tihkuminen, vaaleat pisteet, sinertyminen
hurja väsymys
nälkä
ruokahalun katoaminen
jano
tiheä vessantarve
vellova etova olo
raudan maku suussa
suun kuivuminen
huimaus
päänsärky
kumma nippailu alavatsassa
alavatsan vasemman puolen vihlonta
jännä häpyluun tai niiden seutujen epämääräinen vihlonta
runsas valkovuoto
seksihalujen katoaminen
hurjat seksihalut
käsien puutuminen
reisien väsyminen
palelu, kuumeinen olo, korkea ruumiinlämpö, flunssainen olo
nenän tukkoisuus erityisesti aamuisin
verenvuoto ikenistä ja/tai arat ikenet
nenäverenvuoto päivänä jolloin menkkojen pitäisi alkaa
vahva pissa
ummetus
vatsa kuin potkupallo, turvotus, pinkeä maha
kohdunnapukka on kova, kiinni (ei-synnyttäneillä erityisesti)
äkäisyys, kiukkuisuus
pitkämielisyys, siis että mikään ei suututa
itkuherkkyys
joku kumma intuitio, että nyt tärppäs
levoton olo
alkoholi/tupakka ei maistu
täysi oireettomuus

oksentelu tietenkin
närästys
hartiakivut
emättimen kuivuus
omituiset mielihalut
kahvi ja/tai aamiainen ei maita
runsas hikoilu
tuhruvuoto
alavatsan vihlonta noustessa tai nostaessa


 

Yhteistyössä