Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

arvatkaa vaan kuka kävi töitten jälkeen ostamassa r.testin?? minä :wave:
en mä malta olla huomenaamuna testaamatta, täytyy tehä se sillai salaa isännältä, ku se vielä nukkuu :LOL:
kp:t huomenna tosin vasta 26, mut en mä malta ku se testi tuolla kaapissa oottelee... :kieh:
nyt maate, oottelee aamua... jos ees maltan kunnolla nukkua ;)
( ja aamulla sitten kiroon sitä negaa, mikä luultavammin tulee :LOL: )

hyvät yöt :wave:
 
Plussaonnea kaikille testaajille! =)

Huomenna puolen pæivæn jælkeen sitten kierukka saa kyytiæ. Kyllæ alkaa jænnittææ, kun ei jaksais odottaa, ettææ pupuilemaan pææsis ilman ehkæsyy.

Toisaalta pelot raskauden kulusta ( kun edellinen kesti vain rv26) on suuret, mutta se ettæ sais tæysaikasen vauvan menee kaikkien pelkojen ohi!

Voinkohan muuten raskautuu viæl tæstæ kierrosta, kun menkat pitæis alkaa vasta 20.7???? Tyhmææhæn se haaveilu næin ækkiæ on, mut ykkønen tærppæs heti eka kerrasta, joten toiveita varmaan on? :p
 
perhoinen84
Huomenta kaikille.täällä odotellaan vieläkin tätiä kylään,mutta eipä ole näkynyt.Nyt olisi sen tasan 2vko myöhässä.
Tänään on ollut hirmu outo olo.Pyörryttää koko ajan,inhottavaa.Ei meinannut suihkussakaan tolpillaan pysyä ja jatkuu vaan.
Milloinhan sitä uskaltautuis testailla uudestaan tai milloin olis järkevintä?
venla_05meilläkin esikoinen tärppäsi heti ekalla kerralla jopa ekassa kierrossa pillereiden lopetuksen jälkeen.Kakkosta saikin sitten odotella muutamat kierrot.
äiskä äiskä täällä Jännitetään,millois saadaan kuulla tulokset? =)
Nyt lähden kaverin kanssa + lasten kanssa uimaan.On niin ihanan kaunis sää :flower:
 
huomenta! olittepa kirjotellu paljon..mun pitäs lähtee tänään ajeleen mökille poitsun kans. siellä en pääsekään koneelle. jännitän niin teijän muidenkin puolesta että tulee oleen tuskaa olla pois...ite testaan vasta ku tulen sieltä pois.jos ei tätiä kuulu...nyt oon kyllä ihan varma et kuuluu :'( kaikille tasapuolisesti plussaonnea!!! pysyisin mielelläni mukana listoilla, vaik saatan olla lomailemassa viikonkin.
 
Huomenta kaikille!
Onpas tänne ilmestynyt iso pino plussia!! Paljon onnea kaikille!
Mä yritin pitää itseni kurissa ja kävin vain välillä vilkuilemassa mitä teille kuuluu. Meni sen verran hysteeriseksi edellisen kierron odottelu. Nyt uskaltaudun kuitenin kertomaan että plussa tuli!!!
Jonnekin on pakko päästä kertomaan kun ei oikein uskalleta julkisesti asiasta kertoa. Kahden eri laskurin mukaan nyt olis rv 5+3 ja LA 1.3
Nyt vaan toivon että kaikki on kunnossa ja masussa todella kasvaa joku pikkuinen.
Paljon peukutuksia plussia odottaville!
tuittu-tilda
 
äiskä äiskä, onnea kovasti!! :heart: . haamu tarkoittaa kyllä että olet raskaana, ei sitä viiva tuu siihen muuten ollenkaan. mä kävelin tänään labraan antamaan virtsanäytteen ja sain äsken tuloksen, NEGATIIVINEN, nyt on pakko uskoa että vauvaa meille ei tule tässä kierrossa.. nyt vain menkkoja odottamaan. toivottavasti alkaa pian niin vois sit alkaa uudestaan yrittämään vauvaa.. loppupahan kerralla nyt tääki jahkailu että ollaanko sitä raskaana vai ei.. tsemppiä muille kovasti jotka testailee!!
 
äiskä äiskä Onnittelut haamusta! :flower: :flower:
Nyt piristy munkin päivä ja siivous rupes sujuu :LOL: kaffipaussilla pakko tulla tänne :D


muoks. Onnittelut myös tildalle :flower: :flower: ihanaa kun tulee plussia!
 
pahoittelut tädistä.. :hug: .. kyllä se on salakavala akka ku antaa odottaa itseään just sillon ku on jo varma ettei sitä tarvii katsella pitkiin aikoihin.. kovasti nyt vaan taas vauvan tekoa harjoittelemaan!!
 
:flower: Onnittelut plussasta tuittu-tildalle ja äiskä äiskälle :D
Jos en väärin muista niin myös Roxy Lady halusi listalle...? :wave:

Täällä tätiä odotellaan edelleen, tosin alkaa toivo kuitenkin jo vähän elämään, kun ei ole vielä näkynyt. Taatusti nyt kun näin kirjoitan niin kohta tulee...
Se eilis aamun testi näytti mun mielestä kyl negaa, mut silmät oli viel unessa ja ei ollut lasit päässä, joten jos siin olikin heikko haamu jo testi ajan puitteissa niin en huomannut. Katsoin sitä parin tunnin? päästä uudelleen ja siinä kyl oli viiva joka oli heikompi kuin se toinen.
Mut ajattelin nyt kyl odottaa viel pari päivää, ennen uutta testiä.
Rinnat on kyl kipeet, vihlontaa ja nipistelyä on lähes koko ajan.
Eli peukkuja pidetään! =) :p
Plussa Tuulia kaikille!!!!
 
no niin elikkäs mie vaihdoin nyt nikkiä, ja oli mut jo näköjään tiputettu listalta kun en oo täälä viikkoon käyny! :kieh: eli Bella de... on nyt Nessuliini! :whistle: eli kp on nyt 18/28-30 toista yritetään ja oisko nyt 7 yrityskierto. pupuiltu on joka hitsin päivä, ja ens vkonloppuna lähetään mökille ja kylpylään vuokattiin, joten sielä voi tulla säpinää..siis mökillä ei kylpylässä :LOL: :xmas: välillä tuntuu et oon kummiski raskaana vaikka menkat myöhäs tulikin mut kesti vain 3pvää kun yleensä 6. ?? yökkäys refleksejä tullu iltaisin... no joo kummiski taas kuvittelen kaiken ja täti tulee taas normi aikaan! mutta sellasta täälä! huomenna lähen viemään sisko kultaa leikkaukseen, äsh pitää aamulla herätä jo 5 jälkeen eli tänään ei ehi pupuilla :LOL: :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä