Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

täytyy tänää tutkia, kun apteekkiin pääsen... joku herkkä sitä on sitte ostettava ja ihan taatusti en huomisaamua pisempää malta olla testaamatta.... ja huomenna täällä sitte kiroon, että miks tuliki tuhlattua rahoja jos (ja kun) negaa näyttää..... :LOL:
 
joo-o, eihän hätä tämän näköinen ole, mut tää on tosi outoo kun ei tähän kirjoitteluun ja pähkäilyyn plussasta/negasta tottunut. Käyn kyl päivittäin katsomassa jutut, jos olen kotona netin luona, en vain useinkaan saa kirjoiteltua kommentteja.
Mitähän tietoja mahdatte haluta?
Kierto on pituudeltaan keskimäärin 27vrk, mut yritys kierrosta ei hajuakaan.. nuorin synt.06.05-06, eikä estoja ole käytetty, täti tuli ekan kerran kun neiti täytti 3kk, imetys loppui kokonaan kun täytti 1v2kk, joten ehkä se pitäis laskee siitä. Mut nyt ei jaksa alkaa laskee..
palataan asiaan. :)
 
Toimiiko muilla tuo hakutoiminto? Mulla se näyttää jotain ihan kummallista sivua. :/ Yritin siitä kohdunnapukasta löytää infoo enemmän siis..

Päppä: Siksi siis ollaan ihmisiä poistettu listalta, kun jotku ilmottautuu pinoon ja sitten ei käykkään enää kirjoittelmassa ja uutta porukkaa pukkaa kokoajan niin lista kasvaa ihan älyn pitkäksi. Takaisin paluu siis kyllä onnistuu. Voihan sitä välillä aina laittaa kommentin, että on vielä pinossa mukana, vaikkei muuten haluaisikaan jutustella, niin sitten tiedetään olla poistamatta. Sori ku näin sekavasti taas asian ilmaisin, kiirettä pukkaa. :D

Meen testaamaan onko mut ja koira tehty sokerista.. :wave:
 
Juu juu. Kiitos, asia selkis jo =) , ihanaa kun noin moni viitsii saman asian selvittää, tääshän tuntee itsensä jo ihan "blondiksi", eikä todellakaan ollut negatiivisesti tarkoitettu tuo vaan huumorilla, vaik ehkä huonolla semmoisella.
Eli tiedot olis kait näin: kp 28/26-30.................
ja sitä neljättä kaipaillaan( ja vaikka viel viidettäkin)
 
Mä lipesin tilaan netistä 2kpl Clearbluen testejä jo valmiiks :ashamed: :ashamed: puolustukses sanon et ne oli tarjoukses.. ja tarttis ne joskus kumminkin ostaa.. :whistle: :whistle: Tuli katseltua jo tota miestä sillä silmällä et taidan kellistää sen tänään :LOL: ihan varmuuden vuoks. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja hope08:
Mä lipesin tilaan netistä 2kpl Clearbluen testejä jo valmiiks :ashamed: :ashamed: puolustukses sanon et ne oli tarjoukses.. ja tarttis ne joskus kumminkin ostaa.. :whistle: :whistle: Tuli katseltua jo tota miestä sillä silmällä et taidan kellistää sen tänään :LOL: ihan varmuuden vuoks. :D

:LOL:
Mulla myös ClearBluen testi odottaa visusti varjellussa paikassa omaa aikaansa. oon ihan testihullu.. :$
 
^ ja ^^ Kannattaa vaan se mieli malttaa niin kauan ku mahdollista. Ei oo nimittäin negan tekeminen mitään herkkua. :/ Vaikka onhan se odottaminen ihan kamalaa eikä aika tunnu kuluvan millään. :D

Sopivasti sade lakkas ku päästiin pihalle ja nyt alko uudestaan ku sisälle päästiin. B) Hyvin ajoitettu lenkki siis.

Koira katkas multa sopivasti etusormen kynnen niin pääsen kunnolla tutkimaan sitä nupukkaa. Oliskohan se jo laskeutunu jos menkat ke alkais niinku tavallisesti pitäs. Tai huomenna jo tuhrun pitäs alkaa. On tää vaan niin vaikeeta. Muuta tekemistä kaipais itse kukin, että ajatukset sais pois tästä.

 
Meille tämä olisi ns. ennalta suunnittelematon yllätys, kuitenkin tosi ihana sellainen. Mutta vaikka ensin olin kauhuissani, niin melkein heti se kauhu, muuttui kauhuksi siitä että jos en nyt olekaan raskaana!! On tää ihmisen pieni mieli kummallinen :LOL:

Nyt oon jo ihan täysilla valinnut rattaista myöten kaikki meidän bebelle, enkä edes tiedä olenko raskaana! Täytyy varmaan rauhoittua tässä. Vaikka olen varma, että moniakaan näistä oireista en varmasti kuvittele!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rhea:
^ ja ^^ Kannattaa vaan se mieli malttaa niin kauan ku mahdollista. Ei oo nimittäin negan tekeminen mitään herkkua.

Koira katkas multa sopivasti etusormen kynnen niin pääsen kunnolla tutkimaan sitä nupukkaa. Oliskohan se jo laskeutunu jos menkat ke alkais niinku tavallisesti pitäs. Tai huomenna jo tuhrun pitäs alkaa. On tää vaan niin vaikeeta. Muuta tekemistä kaipais itse kukin, että ajatukset sais pois tästä.
:LOL: :LOL:
En tiennyt edes tämän napukan olemassaolostakaan mitään, ennekuin tulin tänne palstalle. Nyt vähän väliä on pakko tutkailla että missä se nyt vaeltaa ja pehmeenä ja auki vai kovana ja kiinni ja milloin mitäkin :LOL:

Ja Rhea: puhut niin asiaa, Negoja ei ole kiva saada. Silloin murtuu kaikki unelmat
 
Äityli -84 :hug:

Enpäs sitten minäkään malttanut olla testaamatta. Negan tein siis tänään kp 29. Viimeksi kierto oli tuo 31 ja joskus kauan sitten vakio oli 34-35. Aamulla ajattelin vielä että selvä peli. Siispä tänään kun oltiin koko päivä reissussa, uskalsin juoda pari pientä olutta + energiajuomaa+ syödä salmiakkia -tolkuton määrä :whistle:

Ehkä vielä on toivoa, mutta edelleen vaikea uskoa raskautumista. Kohdunnapukkaa olen minäkin tutkiskellut, viime kierrosta olin jo toiveikas kun kn oli kova, kiinni ja korkealla. Mutta yön aikana alkoikin sitten jo menkat ja kn oli hetkessä muuttunut siis auki, alemmas ja pehmeäksi. Joten nytkään en tuohon räpläämiseen oikein luota.

Taaskaan en ehdi muiden juttuja kommentoida :headwall: Näköjään omat asiat kuitenkin ehdin hyvin kirjoitella :whistle:
 
Nyt jo alkaa vähän matkakuume nousemaan. Aamulla siis lähtö hyvinkäälle ja illaks helsingin jäähallille. En onneks ehdi kummemmin vauvajuttuja pohtia ja luultavasti täti saapuu keskiviikkona viimeistään. Jos ei saavu niin yksi testi vielä lymyää laatikossa. :whistle:

Tuo Bumban kommentti napukan kovuudesta ja yöllä alkavista menkoista onneksi taas tiputti maanpinnalle, eli ei meinaa mitään, että nyt on vielä kova ja toooosi takana (hyvä, ettei ranne vääntyny ku sitä metsästin :ashamed: ).

Papagena: Millon seuraava testaus? Et kyllä saa plussata tässä välissä ku oon pois, jos en kylässä pääse koneelle. :eek: :p
 
Enhän mä vielä täältä minnekkään pääse. Aamullakin varmaan pitää käydä vielä täällä roikkunassa.. :LOL:

Ärsyttää suuresti ku ukko on ollu pyörällä ajamassa koko päivän ja nyt salilla jo yli 2h. Soitti vaan mulle, että pese se raidallinen huppari, huomenna pitää olla kuivunut. En mä mikään kodinhengetär kuitenkaan oo. :kieh: Mä oon ottanu selvää juna-aikatauluista, nukkumisesta ja muusta ja se vaan huitelee maailmalla. :/

Nyt viimehetken pakkaamiset ja sit sänkyyn. Ehkä siis vielä huomenna pistäydyn jos ehdin. Hyvää yötä ja kiitos matkatoivotuksista! Yritän pysyä ainakin hengissä! =) :wave:
 
Ooooh, oottepa te ahkeria. Tulin tänään vasta viikonloppulomalta ja täällähän on tapahtunut vaikka mitä...

gataa: Et varmaan pääse lukemaan sieltä mökiltä, mutta vastaan sulle nyt silti. Kysyin ravintoterapeutilta tuota asiaa, että onko vauvalle tai lapselle vaarallista olla syömättä punasta lihaa. Ja vastaus oli, että ei siinä punasessa lihassa oo mitään ihmeellistä. Jos syö kalaa, kanaa ja kananmunaa niin pitäs saada tarpeeks kaikkia ravintoaineita. Eli samalla ruokavaliolla meidän tytsy on kuin minä ja hienosti kasvaa ja on ollu tosi terve koko pienen elämänsä :heart: Sit jos ihan kasvissyöjä olis niin pitäis syödä sillon tällön soijaa.

Joanna: Se tietää hyvää onnea jos äidillä ja vauvalla on synttärit lähekkäin! Toivottavasti tärppää! =)

Papagena: Mun täti on kans sellanen että se näkee silmistä jos joku on raskaana. Tosi omituista... Se ihan säpsähti kun näki minut sillon kun vartosin esikoista, eikä ollu kerrottu vielä kenellekään. Toivottavasti sun serkku osaa kans asiansa ja pikkupapu on kyydissä!

Noista eri testeistä täällä on ollut puhetta niin piti mainita, että jos käyttää niitä kaikista herkimpiä testejä niin on riski että saa tietoonsa liian alussa olevan raskauden... Kuulemma yli puolet alkaneista raskauksista menee kesken ihan alussa ennen viidettä viikkoo ja "menkat" saattaa tulla sillon ajallaan tai on vaan pari päivää myöhässä. Keskenmenosta ja alkaneesta raskaudesta ei sillon edes tiedä jollei oo testannu liian aikasin. Oon kyllä paraskin puhuja kun oon varmaan kaikista kärsimättömin, mutta siihen menkkojen alkamispäivään kannattais odotella ennen kuin testaa... Sillon mahdollinen masuasukki olis jo varmemmilla vesillä :)

Ihanaa, miehellä alko tänään sopivasti kolmen viikon loma ja mulla alkaa vähitellen olla kierto siinä vaiheessa et vois alkaa kunnolla yrittään kohta. Jee, lopultakin yksi odotus olis ohi ja pääsis edes yrittämään! :D
 
Huh meillä oli tosi kiva päivä!
Käytiin korkeasaaressa ja piti mennä grillaa mut sateen takia tultiin tekee vartaat uuniin :D
Ja nyt on niin veto pois et hohhoijaa.
Nyt suihkun kauttaa nukuttaa tyttöä.
En ehtinyt vielä muiden tekstejä lukemaan mutta taisi joillain olla 'huonoja päiviä' joten pahoittelut niistä :hug:
 

Yhteistyössä