Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

tuli tossa mieleen, te joilla on jo lapsi/lapsia, niin millon ootte saaneet plussan??? mulla nyt viikkoja 3+3 eli dpo 10..( noinko se merkitään?? ) no kuitennii oviksesta tuo 10 päivää...
jokohan vois plussa näkyä, jos semmonen vois olla tuloillaan???
ku en muista yhtää, millon ite esikoiselta plussasin...
 

Älkää nyt tosiaan vielä masentuko, kyllä se plussa sieltä saattaapi hyvinkin tulla parin päivän päästä testiin näkyviin :heart:

Mie olen lopettanut noin kolme ja puoli vuotta sitten tuon tupakanpolton, mutta poltan kun kännään eli aika vähiin on jäänyt.
Minua auttoi kun en mennyt sellasien kanssa töissä tauolle jotka polttivat ja jos kahvin tai ruuan jälkeen teki mieli tupakkaa niin mulla auttoi jonkun happaman ruuan syöminen. Eikä kannata miettiä ettei polta enää ikinä vaan ainakin aluksi mie ajattelin etten vielä mene tupakalle ja kun sitten sitä koko ajan siirtää niin huomaa että onkin jo ollut pitemmän aikaa tupakatta. Kyllä mulla oli alkuun aika vaikeaa mutta kyllä se helpottaa melko pian. Nämä jutut toimi siis mulla , jollain muulla voi auttaa toiset asiat tuohon lopettamiseen. Nykyään ei tee mieli tupakkaa.
=)

 
täällä lupaavasti nipistelee alavatsaan.. eli kun ukko tulee töistä ni ois sit illalla pupuilut paikallaan :D jos se ovis oliskin nyt sitten.. ihan yhtäkkiä rupes tulee kaatamalla vettä j ukkonenkin jo vähän jyrähti :( pelkään ukkosta :ashamed:
 
mä pelkään myös ukkosta... ihan hulluna :$
mun on aina pakko laittaa musa kovalle tms. etten kuule sitä jyrinää, se on kauheinta :|

Tuolla kun on tuo lista, niin pääsenkö minäkin siihen mukaan? :snotty:
Mulla kp nyt 22/26-28. Eli jänskää kovasti.

Hienoo kun moni on onnistunut tupakoinnin lopetuksessa, siitä on varmasti pelkkää hyötyä tässäkin ;)

 
mä kävin ostamassa testin...ihan varulta. en kyllä tee sitä vielä, ettei sen takia näyttäis negaa. enpä ole testiä tehnykään moneen vuoteen. täällä kans ukkonen jyrisee..mä en onneks pelkää sitä.
pahoittelut negoista!

:heart: B) B) B) :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
 
Rhea vieläki siitä kohdunnapukasta eli nyt löysin jostain toiselta sivulta tosta.. oviksen aikaan se on auki ja pehmeä ja sillai "helposti tavoitettavissa" sit menkkojen aikoihin sama.. jos taas kova ja "kaukana" niin silloin mahdollinen raskaus .... vaikee selittää, mut toivottavasti ymmärsit =)
 
ja nyt mun "oireisiin" vois lisätä palelun.. koko päivän on töissä istuskellessa palellu ja menny koko aika sellasii kylmiä väreitä..... saattaa sit johtua tuosta perhanan ilmastoinnista, mut hetihän mä aattelen et se on raskausoire.. toiveajattelua ilmeisesti :kieh:
 
no olin siellä apteekissa ihan ihmeissäni et minkähän ottasin...otin sit tollasen early detection. en tiiä yhtään millanen. meinasin eka et otan sen millä voi jo ennemmin testata ku muilla. no, ajattelin sit että eipäs hätäillä.
 
summer81 : ok, minkä hintane se oli?
mä varmaan kans seison siel apteekissa hoomoilasena, et minkähä sitä ottais..ja sit mun tuurilla se täti tulee kysyy et tarviinko apua... selitä sit sille et joku halpa mut hyvä.. en kuitenkaa oo valmis mitää monia kymppejä yhteen testiin tuhlaamaan...
 
Äityli -84 voi harmi jos se täti nyt tunkee sinne.. :hug: sen pitäsi jo tajuta pysyä pois..

summer81 siitä kyseisestä testistä olen lukenut että olisi hyvä testi.. millon meinaat sitten sen tehdä?

onneksi on kannettava kone ja siinä akku niin voi vähän kuitenki surffailla ukkosen aikaan.. menis jo pooois :kieh:
 
Heippa kaikki!
Huomasin, et olen ollut listalla vielä ke 27.6, mut sen jälkeen minut oli "deletoitu" bittiavaruuteen.
Viimeksi olen kirjoitellut tänne sivulle 66, mutta tänne tulee niin paljon tekstiä, et kun on pari päivää pois niin on vaipunut unholaan.. tosin eipä mun kirjoituksiin ole mitään kommenttia tullut muutenkaan, joten siinä suhteessa on ihan sama kirjoittelenko vai en.
Joka tapauksessa tätiä täällä kuulostellaan, tuleeko vai ei. Laskurin mukaan tänään olis aika lailla kyläilyaika.
Kaikennäköisiä oireita on kyl ollut ja ne on tuttuja aikasemmista raskauksista, mutta kun ei muisti toimi kuinka pian ne aikasemmin on tulleet.. jotenkin tuntuu ettei ne näin pian voi tulla, ovis oli siis 18.6.
Raskaustestin tein piruuttain jo perjantaina->negat. vaikka tiesin et on liian aikaista ja kokeilin huvin vuoksi myös tänä aamuna ja oli edelleen negat. joten voisin kuvitella et täti ilmestyy kahden vuorokauden sisällä.
Aikasemmin testi on näyttänyt kyl selkeesti plussaa heti eka vai toka pvä siitä kun olis tädin pitänyt tulla.
Eli nyt jännätään kuinka sen neljännen kanssa käy!?
:hug: kaikille joille täti on kuitenkin saapunut!
:flower: onnittelut niille onnellisille jotka ovat jo plussanneet!
 
Terkkui täältä mökiltä :) Täälläkin äsken jyrähteli ja heti piti kipittää sisälle piiloon... minä pelkään kanssa ukkosta :ashamed:

Millään en ole malttanut olla kokonaan poissa täältä, pari kertaa päivässä olen käynyt lukemassa teidän kuulumiset!! Mä niin jännitän teidän puolesta =)

Papis; Mä poltan kanssa ja olin jo tehnyt päätöksen et lopetan juhannuksen jälkeen. Ja kuinkas sitten kävikään :ashamed: Jotenkin niin toivoin et olisin ollut jo raskaana ihan jo senkin takia et se olis ollut hyvä syy pysyä siinä päätöksessä. Mut mä todella toivon että sulla on enemmän luonteen lujuutta kuin mulla ja pysyt päätöksessäs.. pidän sulle peukkuja =)

Täällä kovasti odotellaan tädin pois lähtöä. Liekö tämä loma vai mikä sen tekee, kun käydään miehen kanssa niiiin ylikierroksilla.... mieli tekis kokoajan :LOL: Mut ku ei voi :/

Plussa tuulia kaikille =)
 
päppä kyllähän sä pääset listalle takaisin jos haluat :) sieltä yritettiin poistaa sellaisia joista ei ole kuulunut pitkään aikaan mitään ja muutama muukin on tullut takaisin jo listalle poistamisen jälkeen.. vahinkojahan sattuu vai mitä? toivottavasti se täti ei tule.. se on sitten tyhmä akka ku tunkee nenänsä sinne minne sitä ei haluta.. pidetään peukkuja jospa se älyäis olla tulematta.. ja vielä se testi voi plussaksi muuttua..
 
se oli halvimmasta päästä. jotain vähän päälle 4 euroo. ajattelin et oottelen nyt vielä ainakin vkonloppuun. vasta oon lopettanu pillerit, nii en tosiaan tiiä paljon kierto edes on. mielihän tekis tehä vaik heti! sellanen olo on ollu koko ajan et oon raskaana, mut nyt ku ostin testin nii olo onkin et varmana ookkaan. kai sen ainaki joskus pääsee tekemään..

 
päppä : älä huolestu, ei täältä aina niin helposti putoa, vaikka ei tyyliin joka päivä kirjoita..
tässä oli vaan viime viikolla puhetta, että kun oli paljon sellasia joista ei oikeasti ollut kuulunut pitkiin aikoihin mitään, niin sinutkin oli siinä samassa sitten varmaan vahingossa poistettu..
ilmoittelehan tietosi uudestaan, niin varmasti pääset takasin, viimestään huomisen päivän listan muokkauksiin =)
 
kiitos vastauksista! Jatkan tarkkailua.

äiskä äiskä: Eikös se oo testistäkin kii, että miten näyttää. Vaan jollain tosi herkillä voi saada näkyviin 3 pv ennen menkkojen oletettua alkua, oliko se niin!? Eli voi kai näkyä, mut ei lähseskään kaikissa testeissä. Ja minähän oon elämäni aikana tehny yhden nega-testin, joten mistään en mitään tiedä. :ashamed:

Papsu ja nea
: :hug: Ollaanpas me kaikki nyt samassa veneessä. :snotty: Odottavan aika on pitkä!

No johan, ku viestin lähetin ni väliin oli tullu sivun verran lisää tekstiä! Ei taida nää sivut nyt täällä päivittyä ihan ajallaan. :eek:

suikale
: Täälläkin ukostaa, oneeks ukko tuli just kotiin. :ashamed: Mun pitäs tonne sateeseen lähteä lenkille. :kieh:

päppä: Takaisin vaan juttuun mukaan ja uudet tiedot listaa varten!
 

Yhteistyössä