Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Olipas taas tullu tekstiä....huh.. :whistle:
en avannu konetta koko päivänä kun aateltiin että vietetään perhepäivää..
ja kylli-täti : meillä kans pupuiltiin eilen ja vielä tänä aamuna...
mie vaan oottaisin niiiiiiiin paljon että ei tulis ainuttakaan tätiä käymään tuon km jälkeen... :attn:

Vietettiin kyllä niiiiin ihana päivä, lasten ja miehen kanssa että ah!!! :heart:

alkaa vauvakuumettakin pukkaamaan, käytiin kattomassa kaverin lasta, tänään oli tasan 2vkoinen! siis meän kaverit on jostain päin afrikkaa muuttaneet, eli tyttö oli aivan ihana...u know?!!

Papa : kuullostaa tosi ihanalta!
MIe piän Isoja Peukkuja siulle/teille!!! Olet ajatuksissani!! :heart: :heart:

Ja ai niin Tervetuloa kaikille uusille kuumeilijoille!!! :heart: :heart:
 
perhoinen84
Tänään on pakko käydä ostaa se testi sitten.
Viime yön alko kauhee olo jaloissa "levottomat jalat" ja sekin on mulla ollut aina oireena koko raskauden.Uni ei tullut kun jalkoja pakotti koko ajan. KOhta apteekkiin.Jännittää kovasti.toisaalta en voi uskoa että olen raskaana koska käytetty ehkäisyä,mutta pieni toivon liekki toisaalta elää että vauva olisi tulossa.Nyt 13päivää Myöhässä ja outoja oloja alkanut tulemaan.Noh katsotaan Kuinka tässä käy.Kyllä pakko sanoa että jos nyt ehkäisystä huolimatta olen raskaana niin tälle on jokin erittäin suuri tarkoitus. :heart:
Papagena:Oikein paljon tsemppiä tupakoinnin lopettamiseen.Itsekkin tällä hetkellä poltan mutta olen Onneks saanut itseni aina lopettamaan 2 edellisessä raskaudessa ja ollut koko raskaudet polttamatta/imetyksen myös.Jostain syystä sen jälkeen aina retkahdin :ashamed:
 
Huomenia!

Papagena toivottavasti siellä papu itää!Tsemppiä minunkin puolesta lopetukseen. Minä poltan myös. Heti jos tiedän että oon raskaana niin lopetan. Tosin.. :ashamed: .. en oo vielä koskaan ollut, niin voipi olla hankalaa lopettaa. Oon tässä menneinä viikkoina puhunut paljonkin miekkosen kanssa, että josko ihan kimpassa jätettäis röökit sinne kauppaan. Mutta ei isäntä taida olla nyt omasta osastaan pitämässä kiinni. Toista kun ei voi pakottaa eikä käännyttää, näitten riippuvuusasioitten kanssa taitaa olla niin että sen lopetuspäätöksen on lähdettävä ihan omasta päästä. Ja juu.. kun mullakaan ei vielä oo tärpänny vauva asiassa, niin sitä keksii koko ajan syyn polttaa. En vaan oo tarpeeksi vahva tekemään sitä päätöstä!!

perhoinen84 tulethan kertomaan miten kävi? Tsemppiä.. ja onnea :hug:

Tänään olis taas pihatöitten vuoro + isä tulee "kyttäämäämään" kun meille asennetaan takkaa. Huh huh..
mut ihanaa että saadaan taas valmiimpaa. =)

Aurinko paistaa taas, työt kutsuu =)
 
Täällä on kiduttu vatsataudin kourissa :( Eilen kuumetta 38 ja wc-pönttö kutsui turhan usein.. Nyt parempi vointi,onneksi. :)
Papagena Mulla tuli eilen kolme viikkoa tupakoinnin lopetuksesta, sitä ennen poltin 17 vuotta putkeen. Kiva kun täältä löytyy kohtalo toveri lopetukseen :) Isot tsempitykset ja :hug:
 
MAANANTAI 2.7.2007

Esikoisesta haaveilevat

Joanna................kp. 3/28...................................yk.2
Mammutti-Mamma..kp. 3/30.............................
gataa...................kp. 5/31-39............................yk. 5
mouku80............. kp. 6/24-39............................yk. 3
juuri.....................kp. 8/28-32............................yk. 2
Kylli-täti................kp 15/25-29...........................yk. 4
Suikale................ kp. 15/29.............. ................yk. 2
Hilipati................. kp. 20/27-35..........................yk. 3
Bumba.................kp. 29/~31..............................yk. 2
Rhea....................kp. 29/30................................yk. 1
nea85..................kp. 34/34................................yk. 1
Misupai................kp 35/29-30...........................yk. 2



Toista toivovat

mussu81....................kp. 7/28-32......................yk. 3
Pixie...........................kp. 9/32...........................yk. 1
Ellen83........................kp 13/26.........................yk 3
Emminmamma............kp. 14/27-32....................yk. 3
Suvitus.......................kp 16/25-27.....................yk 3
Jopa73.......................kp. 18/26 (23-38)..............
Papagena...................kp. 21/~24......................yk. 4
äiskä äiskä.................kp. 25/30-32....................yk. 2
elmerius80.................kp 25/31..........................yk 1
Vilinäiti.......................kp 26/28.........................yk 14
Summer81.................kp 26/28-30.....................yk 1
niko06.......................kp. 28/27.........................yk. 2
Heikko-Peikko............kp. 30/45 (40-60).............yk. 1
Salamander...............kp. 31/28.........................yk. 2
tuittu-tilda.................kp. 40/30-34 ....................yk. 3
Äityli -84....................kp. 40/34..........................yk. 10
Poni06........................kp ?.................................yk 1


Kolmatta kaipailevat

MOLLAKKA..............kp 12/28............................yk. 1
Tuikui......................kp.25/25..........................yk.3
Äippä84..................kp.49/28-30.....................yk. 4
aurinkoenergiaa.....


Viidettä toivovat

Hope08....................kp19/28..............................



Haamuilijat


Plussanneet

iida83.....................2. lapsi ..........LA 31.12.2007
Pikkueppu..............4. lapsi...........LA 13.01.2008
Afu-82...................1. lapsi...........LA 21.01.2008
Sonja.....................2. lapsi ..........LA 27.01.2008
Piipi79....................1. lapsi...........LA 01.02.2008
Amalia-...................3. lapsi...........LA 04.02.2008
Hissukka................2. lapsi ...........LA 05.02.2008
Meillevauva............1. lapsi...........LA 10.02.2008
Vauvakuumeinen...1. lapsi...........LA
nipsuli..........................................LA 11.02.2008
Olivia............................................LA
Ciba.......................1 lapsi............LA
Hannipupu.............3. lapsi...........LA
 
moikka =) tällä viikolla selviäis sit että miten on masussa..jotenki vaikea uskoa että olis vielä tärppiny ku vasta eka yrityskerta. tosi väsyny olen koko ajan, mut niin kyllä oon yleensäkin. mulla oli kans mahatauti viime viikolla. kuumetta, lihassärkyä ja sit maha ihan sekasin. olin koko viikon töistä pois.
 
Huomenta.

Täällä ei näy tätiä vieläkään. Eilen illalla jo kouristeli siihen malliin että luulin tädin poukkaavan paikalle yön aikana (ja pieni tippa ruskeaa vuotoakin löytyi pöksyistä) mutta tänään ei mitään. Eilen aamulla testattu nega.
Onko täällä ketään kellä ois plussa näkyny vasta tooosi myöhään?

Tosta tupakoinnista, mä poltan kanssa kuin korsteeni. Lupasin itselleni ja miehelle, että heti kun kaksi viivaa näkyy testissä niin tämän tytön sauhuttelut loppuu siihen. Esikoisen odotuksessa vähensin huomattavasti (yks tupakka silloin tällöin), mutta kokonaan en pystynyt lopettamaan.

Kaikille plussanneille hirveästi onnea, ja jännääjille pidän vielä peukkuja.
 
heipsan, kauhiata tää ootus... siis odottamisen oottaminen.. nyt mä jo taas keksin näitä raskausoireita, koko aika jos mahasta nippasee, niin heti aattelee, et nyt se johtuu siitä et SAATAN olla raskaana.. ja tissit kolmatta päivää nyt kosketusarat..

vaikka kuinka päätin, että tässä kierrossa en hötkyile enka aattele mitään siihen suuntaan et olisin raskaana, niin tässä taas ollaan kun kp:t alkaa lähenee kolmee kymppiä..
onneks isäntä on sairaslomalla, niin "en pysty" tilailee mitää testejä netistä, kun se kerkee joka päivä postilaatikolle ennen mua..
se hillitsee onneks vähän testausintoa.. ellen sit tänää töitten jälkee ajais apteekin kautta ;) täytyy nyt yrittää malttaa vielä loppuviikkoon.. jos se täti sieltä sittenki porhaltaa paikalle, niin ei mee sit testit "hukkaan"..

taaskaan en kommentoi, kun en oo teijän parin päivän juttuja kerenny lukee.. mut nyt voisin alkaa selaa noita sivuja taaksepäin.. töissä kun on niin hiljasta, ku melkein kaikki on lomalla..
 
tuohon äsköseen viestiin vielä sen verran, et ei isäntä kiellä tekemästä testiä, mut en halua näyttää tätä mun hössötysintoo sille... oon sen nähen muka ihan tyynen rauhallinen tän asian kans, vaikka oikeesti oonki ihan tulisilla hiilillä :LOL: tulis jo ens vklp!! et pääsis testailee....
 
Mä oon polttanut jokaisen raskauden aikana jonkun verran ja siitä ikuinen syyllisyys. :( Nyt päätin et ei ole lupaa edes haluta vauvaa jos en pysty lopettaan lopullisesti.Mies on myös lopettanut ja tiedän et mun takiani. :D Voiko rakkauttansa paremmin osoittaa. :heart:
 
olettepas ahkerasti kirjotelleet taas. en oo nyt päässy pariin päivään koneelle ja tämä aamu meni teidän viestejä lukiessa. jännään todella teidän kaikkin puolesta! monella just nyt jännät paikat meneillään. papagenalle lähetän tuulen mukana paljon plussa onnea, samoin kaikille muille! millon teet papa testin? minä tein tänään mut negahan siitä taas tuli.. saas nähdä miten tässä käy. tätiä ei näy mut toisaalta luulis että näkyis jo testissä jos olis tärpänny.. vai mitä luulette? nyt aamukahvia juomaan ku sekin on jääny juomatta tänään ku oon lueskellu teidän viestejä jo toista tuntia :D ..
 
Papagena: Tosi paljon tsemppiä lopettamiseen! Ukko lopetti muutama vuosi sitten ku kärsi monta päivää krapulaa eikä voinu polttaa. Nikotiinipurkkaa söi hyvin lyhyen ajan ja sit ei enää mitään. Nykyään polttaa kännissä vähäsen. Pidä ajatukset vauvassa ja omassa terveydessä! :hug:

perhoinen84
: Pahoittelut negasta. Itekki sellasen tein eilen. Jos sulla ei menkat oo alkanu ni sithän on toivoa. (Hyvä sanoo, ku itekki menetin jo toivon vaikka tätiä edelleen odotan :kieh: )

Hope08: Mahatauti on kyllä kamala, hyvä että voit jo paremmin. Toivottavasti viimeisetki pöpöt lähtee pian!

äityli-84: Aika pitkällä on kyllä sun päivät. Luulis, että pikkuhiljaa jotain selviäis. Jaksuja!

nea85: Joillakinhan se näkyy vasta kun on monta monta päivää menkat myöhässä, joten nou hätä.

Meillä on nyt liian monta häppeninkiä samaan aikaan ku alkaa stressiä pukkaamaan. Menkoista ei vielä tietoa, eilen sanottiin, että otetaan se kämppä jos saadaan ja nyt vaan mietin sitä rahan määrää joka menee ja sit huomenna pitäs hesaan lähteä, eikä kaveri, jolle piti mennä yöks, vastaa puhelimeen. Sen piti hoitaa koiraa sen aikaa ku me ollaan MCR:n keikalla. |O

Jatkakaa vaan ahkerasti kirjottelua ku meen nyt käyttään koiran ulkona ja sit palaan tähän koneelle kököttämään ja tappaan aikaa. :LOL:
 
perhoinen84
eiköhän ne menkat tässä ala.jos nyt ei ole 18päivään mennessä alkanut niin uutta testiä vaan itellä peliin.eihän sitä koskaan tiiä vaikka oliskin mutta ei vielä näy.
Pitää aina välillä käydä kurkkimassa roskiksesta testiä jos oliski muuttunut :( toive ajattelua :ashamed:
 
Papu onnea ja tsemppiä lopettamiseen.. kyllä se onnistuu kun mietit tosiaan sitä syytä et miks on lopetettava..

Venla-05 hauska lukea noita sun kirjotuksia ku ne näyttää nii hassuilta.. saa välillä ihan tarkkaan kattoa et mitähän tossa lukee :LOL: tosta kierukasta tuli mielee ku kaveri just kerto et se oli menny laittaa kierukkaa ni se lääkäri ei ollutkaa saanu laitettuu sitä.. illalla kaverilla oli sit ruvennu tulee hullusti verta ja oli joutunu sairaalaa.. se hullu lääkäri oli pistäny reiän kohdunkaulaan.. se on ennenki tehny hirveitä virheitä lääkärinä ja huudellu pitkin käytäviä potilaittensa perään esim et kannattaa käydä testeissä ettei vaan klamydia oo yms.. hyvä ettei mun siskolta tuhonnu kuuloa ku se oli pieni.. mullekin se teki muutaman aika pahan virheen ja en todellakaan oo sille enää menny.. enkä kyl asukaa siellä enää missä se on.. no nii eli menin asiasta vähä kolmanteen mut :LOL:

hope08 tuo on kamala tauti..mullakin oli keväällä ihan hirvee tauti.. toivottavasti menee pian kokonaan ohi :hug:

perhoinen84 :hug: pidetään täti kaukana :)
 
Sanokaas viisaammat, että millon se kohdunnapukka laskeutuu ja avautuu kuukautisia varten? Ja onko se sillon ylhällä ku siihen ei meinaa edes kunnolla ylettyä? En oo ennen tuota seurannut, mutta se tuntuis olevan kaukana takana ja ihan kova. Mitäs se nyt meinaa? Tuhrun pitäs alkaa huomenna ku on kahessa aiemmassaki kierrossa alkanu päivää aikasemmin. :/
 
Papagena : sulla kans ollu pitkään jo kovana tuo napukka (hauska sana :LOL: ) eli sanoisin, et hyvältä vaikuttaa ;)

mä vasta ite parina päivänä oon koko napukkaa oon yrittäny metsästää, ja eilen olin tuntevinaan et se olis pehmee (meinaa siis menkkoja :'( ???) ja tänää ku aamulla kokeilin, en löytäny koko napukkaa.....argh...
 

Yhteistyössä