Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Papsu: Vähän mä kadehdin sun tuntemusta. Mä en oo yhtään vakuuttunu, että kukaan olis kyydissä, vaikka toivon sitä enemmän ku mitään!! Tänään haen ehkä testin ja huomen aamulla testaan jos ei tuhru ala ennen sitä. Onhan se aikasin, mutta en muuten saa mielenrauhaa. Selkee nega on sit ainaki selkee nega.

Kylkikki: Toivotaan, että miehen toive toteutuu! Kukapa sitä pahan haluaisi.


Summer81: Tervetuloa mukaan! Ei tää kyllä oo mitenkään sisäänpäin lämpenevä ketju. Kannattaa silti käydä täällä juttelemassa niin opitaan tuntemaan. =)

Hilipati: Hyvää hääpäivä-illallista! :flower:
 
Oikein hyvää hääpäivää Hilipati!!!!!!!! :flower: :flower: :flower: :flower:

Summer81 laitoin sut listaan, jos kierto muuttuu niin muutellaan sitten :)

Papis jännää ;) ootellaan mitä eukko tuumaa :) Hyvältä kuulostaa päivä päivältä noi sun tuntemukset.


Mulla vääntää vatsaa ihan kuin menkat ois tuloillaan, miten mie en muka ennen oo tällaista huomannu? Ehken oo sit kuumeillu vauvaa vielä niin kovasti, tai sitten kun tikku kertoi millon ovistellaan, niin mieli on heti kehon mukana, sekavaa!
Mut me lähdetään tästä lauantai-illan huminoihin :hug:
hauskaa iltaa tylleröt :LOL:
 
Laskujen mukaan menossa kp17/28, mut kierto ollut täysin arvaamaton viimeisen vuoden ajan.. stressiä kaiketi, tupakin lopetuksesta tulee su täyteen kolme viikkoa :D lisäksi irtisanouduin työstäni ja nyt olis kiire löytää uus.. :whistle: Meillä on myös meneillään yläkerran täys remppa ja tietty tuo ihanainen nuorimmainen on pahimmassa uhmassa, räkätauti päällä ja kuivaksi opettelu menos. Ei käy meillä aika pitkäksi.. :LOL: :LOL:
 
Kiitos kaikille onnitteluista!! Kohta tästä jo lähdetäänkin illanviettoon. Niin ja huomennahan se virallinen päivä vasta on. =)

Papagena, toihan kuulostaa hyvältä! Jos ennustaja on oikeessa ni sit laitat kyllä sen puhelinnumeron kiertoon, nii voidaan muutkin kutsua hänet kahville! =) Ja kuten Rheakin sanoi, kateellinen olen minäkin sun oireista. Toivotaan sen mierkitsevän sitä yhtä asiaa!!

Rhealle myös peukut pystyssä testaukseen!! Ens viikolla en pääse lukemaan teidän kuulumisia, joten joudun olemaan jännityksessä koko viikon! Saa nähdä miten selviän.. ;)

hope08 onnittelut päätöksestä lopettaa tupakointi! Voimia matkan varrelle! Eipä tosiaan kuulosta ainakaan pitkäveteiseltä teidän elämä. Mikäs vanhassa työssä oli vikana jos saa udella?

Roxy lady tervetuloa! :wave:
 
kiitos, onpas kiva kun täällä toivotetaan tervetulleeksi =)
Mukavan tuntuinen porukka tällä palstalla kirjoittelemassa. Toivotaan tosiaan kaikille kaksia viivoja plussa tuloksia! Kiva katsoa mitä keväseen mennessä ehtii tapahtua!

...Tosin en ymmärrä. Lopetin pillerit noin 5 viikkoa sitten, mahd. hedelmöitys tapahtui reilu viikko sitten.. voiko edes olla mahdollista, että noin nopeasti pillereiden jälkeen tärppäisi, ja kun nyt on ilmaantunut jos jonkilaisia oireita raskauteen viitaten....!!Ei siis olla varsinaisesti yritetty, mutta yhtä toivottu olisi jos olen nyt sitten raskaana!ei missään nimessä "vahinko"
 
Tervetuloa roxy lady!

Kaikkihan on mahdollista sodassa ja raskautumisessa, joten jospa sulla heti on tärpännyt. Meilläkin eka yk menossa, mutta kolmet menkat on tullu pillereiden lopetuksen jälkeen.

Hilipati: Kiitti peukuista. Oon ihan tulisilla hiilillä mut mieli on maltettava.


Hope80: Täytyy kyllä nyt sanoa, ettei kateeks käy. Oot melkonen sankari.
=)

Mä kävin sit testit ostamassa. Ei kyllä huomenna oo vielä mitään järkeä testata ku ohjeessaki luki että aikasintaan ku menkat pitäs alkaa. :headwall:
 
täällä haaveillaan viidennestä lapsesta :)
tuntuupa se paljolta kun sen kirjoittaa tänne.
siis mulle viides ja miehellä toinen :whistle:
mun omat 19v,12v,10v ja yhteinen 8kk
tää viikko ollaan pupuiltu ahkerasti ja sitä jatkuu ens viikko kun tullu ostettu niitä ovistikkuja.kp 13/27-28.
jo luulin viime kierrossa tulleeni raskaaksi kun voin pahoin monena päivänä :(
mut mulla toi ikäkin painaa myös vähän tähän raskautumiseen,mut periksi en heti anna :kieh:
 
Tänään ollut taas niin väsynyt päivä kun meni eilen taas hippalointi aamuun asti :whistle:
Vieläki harmittaa se halvatun nega, että pitikin mennä tekemään se testi |O :ashamed:
Noh kai tämä tästä..
Nyt tytölle iltapuuroa ja sit iltakylvyn jälkeen yöpuulle.
Uusille tervetuloa :wave:
 
Kylläpä täällä on paljon tapahtunut viime kerran jälkeen. En ole päässyt käymään kun meidän koneeseen oli tullut joku möhnämato.

Onnittelut kaikille plussanneille. Kesäkuun alussa olen viimeksi koneelle päässyt, joten paljon oli tullut lisää. =)

Minutkin saa kohta listalle laittaa toista haaveilevaksi, ykkønen syntyi 01/05.

Sorry kun kirjotan norjalaisella koneella (sisko miehineen kylæssæ) niin äät ja ööt niin hankala tehdä joten kæytæn nyt æ ja ø...

Toissa iltana mies sanoi sitten sen, mitæ kaks vuotta odotettu, eli KIERUKAN SAA POISTAA!!!!!! Oltiin mun siskon hæissæ ja næin vain kævi.

Eli heti ens viikolla maanantaina soitto læækæriin ja kierukka saa lentææ huitsin nevadaan.

Kertokaa joku tarviiko kierukan poiston jælkeen oottaa luomumenkkoja? Ykkønen tuli ekasta kerrasta kun jætin pillerit pois silloin heinækuun puolessa vælisææ niin elokuun alussa jæin oottamaan.

Joku ehkæ laskeskelee, ettei raskaus ollu kun seitsemænnellæ kuukaudella kun tyttø syntyi tammikuussa. Totta rv 26+5 tæmæ neitokainen tuli ja siksi eilisen paniikissa mietiskelin kun lupa mieheltæ heltisi, ettæ uskallanko sittenkææn? :ashamed:
 
Moi! Enpäs ole aikoihin täällä käynyt saati mitään kirjoitellut. On tuntunut niin pitkältä odottaa tähän heinäkuuhun, jolloin aletaan yrittämään. Mutta nyt siis ollaan "tositoimissa" ja olen jo siitä täpinöissä :D . Niin ja siis kolmatta lasta toivotaan. Tänne on tullut paljon porukkaa, kiva. Ja varmaan täällä jo moni plussannut, onnea heille. Mutta tuun siiis jatkossa käymään täällä useammin, nyt kun yhdestä haaveesta on tullut totta, eli päästy siis itse asiaan, vauvaa yrittämään. En aina jaksanut uskoa siihenkään, mies kun oli alussa vähän epäröivä.
 
Heippa!

Nyt oli pakko kirjoittaa... Oon kyllä teidän kirjoituksia lueskellut melkein joka päivä :snotty: ja hurjasti on tullut uusia kirjoittajia sitten mun kuumeilujen jälkeen ja onneksi myös paljon plussanneita.

Mulla tulee tänään jo 10 raskausviikkoa täyteen ja ihan kivasti on mennyt. Eka neuvola oli viime viikolla.

Erityisesti olen odotellut milloin Emminmamma, Papagena (sainpas selville kuka oot ;) ) ja Hilipati saavat sen toivotun plussan, kun suht samoissa kierroissa silloin toukokuussa mentiin.

Venla-05:n muistan myös sut ja sulle piti sitä sanomani, että meilläkin on esikoinen ennenaikaisesti (tosin vain hieman) syntynyt, ja kuumeillessa olin välillä tosi huolissani muistellessani rankkaa raskausaikaa (poika meinasi syntyä rv 29+, mutta levolla saatiin viikkoja lisää vielä viikolle 36), mutta nyt plussattuani olenkin ollut tosi rauhallinen ja huoleton - murehdin vasta sitten jos siihen aihetta on. En tiedä hormonitko ne tän tekee vai mikä, mutta mulla on nyt ihanan seesteinen olo vaikka kuumeillessa kaikki mahdollinen mietitytti. Niin, ja meidän esikoinen on melkein samanikäinen kuin teidän, helmikuussa -05 syntynyt.

Toivottavasti pääsette kaikki kohta tuonne kevätvauvaa odottaviin =) !
 
Heippa Sonja74, hauska kuulla sinustakin! :wave: =) Olispa itsekkin jo samassa tilanteessa.. :p

Rhea :hug: Sullahan ei ole päivät vielä edes yli, joten älä luovuta! Ei välttämättä vielä edes näyttäisi, vaikka olisikin kyytiläinen matkassa. Ja kuten Papagena sanoi, niin kauan kun ei oo tätiä, niin.. ;)

Äityli -84 sullekkin, että voihan se plussa vaan antaa odotella. oon lukenut monen monta juttua, miten on ihmetelty kun testi nega ja tätiä ei näy. Ja lopulta on sitten pitkä odotus palkittu plussalla. Toivotaan näin sullakin!

Nyt tästä sitten kohta kurvataan reissulle ja oon tosiaan poissa muutaman päivän. Ens viikonloppuna palaillaan. Harkitsen tässä kyllä kannettavan mukaan ottoa, hotellistahan pääsee verkkoon...saattaa hyvin olla, et otankin jos mies vaan suostuu... :wave:
 

Yhteistyössä