Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Uskomattomia uutisia Meillevauva!! ONNEA!!!! :heart: :heart: :heart: :heart:

Rhealle kiitokset ovulaatioselvityksestä. Hienot käyrät sulla muuten! Mul on se ongelma et ku aamulla herään, nii en tosiaanka muista maata sitä kahta minuuttia ylimäärästä et mittais lämmön. pomppaan siinä samassa ylös ja suihkun kauttaa aamiaiselle. En vaan muista :ashamed:

Mammutti-Mamma pääset varmasti takaisin listalle, älä pahoita mieltäsi :hug:

Bumba, mä olenkin joskus Hansassa katsellut, et kukas kaunokainen toi on...;)

Kuulin muuten, että gyne oli yhdelle kaverille sanonut, että ei kannata pupuilla joka päivä. Siittiöiden laatu kuulemma heikkenee. Oli sanonut että korkeintaan joka toinen päivä. Tiedä sitten. ;)
 
Heippa kaikille!

Kirjoittelin tänne ketjuun muutaman kerran toukokuussa. Meillä on nyt menossa yk 2. Tuolloin kuukausi sitten menkat alkoivat kuin alkoivatkin kp 32/29 :'( Olin kierron puolivälin jälkeen jo ihan varma raskautumisesta, mutta kuvitelmaa se sitten olikin. Pari iltaa meni itkiessä ja tuntui, että ihan toivottoman pitkä aika on taas edessä, mutta niinpä sitä on sitten taas kp 32 tänään. Olenkin ollut ihan tuulisilla hiilillä koko viikon. Täytyis varmaan vähän rentoutua, niin saattais tärpätäkin...

Mutta siis tuosta ekan kierron pettymyksestä noustiin sitten ylös ja touhuttiin todella ahkerasti. Ovista en kyllä bongannut! En tikuttele mutta en huomannut mitään ihmeellisempiä limoja :( Sen sijaan noin kp 20 tuli hurjasti todella vahvaa, keltaista valkovuotoa! Olin tietysti aivan innoissani - kiinnittymisvuotoako? No, kp 26 puolestaan nenään ilmestyi komea PMS-finni ja olo alkoi olla todella ärsyyntynyt... ja stressaantunut. Oon koko viikon nukkunut huonosti, ja oonkin ollut todella väsynyt iltaisin. Käyn jotenkin ylikierroksilla. Alavatsassa on välillä menkkamaista juilimista. Toisaalta maha ja rinnat on turvoksissa, mutta olo ei silti kovinkaan toiveikas ole.
 
papagena:
No en tiiä! Mut olisin kyllä halunnu kaupasta yhtä toista, mut lyhkäseks jäi käynti, hehheh.
No miespä oli ostanu kaappiin kaks raskaustestiä ja toinen oli pakko tehä, TIETENKI.
No nega oli, ylläri!!! |O
Toisen testin teen vasta ku menkat kuukauden myöhässä :whistle:
 
Mussu81 Metritavarasta aloitetaan rakentamaan ,jahka saataisiin aluille. Meidän piti ensin tehdä mittavat laajennukset meidän vanhaan taloon ,joka on isäni kotitalo ,mutta sitten päädyttiin uuden tekoon. Meni vaan koko projekti uusiksi. Oli todella vaikeaa löytää piirtäjää talolle kesäkuussa. Siksi tämä homma venyy. Ensi viikon alussa kaivuri tulossa. No nyt olen kyllä sillä asenteella ,että jossain vaiheessa talo on valmis ja hyvää kannattaa odottaa :D . Miten teillä?

En muuten osaa lihavoida...mites se menikään? Jossain siitä oli.. :whistle:


 
Yhden yön olen reissussa ja heti kun palaan kotiin ni on näin paljon luettavaa, ootte taas ollu niin ahkeria sisko kullat :) su lähen 2 viikoks reissuun ni sen jälkee meneeki varmaan sit viikko ku luen mitä ootte sillä aikaa kirjotelleet... =)

mouku80 mulla ihan sama että kyllä sitä toisaalta oon ilonenki ku täti tuli kylään just sen takii et kierto lyheni lähemmäs 'normaalia' ja sit toinen asia minkä oon huomannu on se et nyt ku oon pillerit lopettanu ni menkkakivut on hävinny kokonaan... Ennen ku söin pillereitä ni tein aina kuolemaa ku mahaa särki niiiiin paljon, no sit pillereiden aikana se helpotti vähän mut selkää särki hirveesti, nyt ei yhtään mitään... :)

uusiakin kuumeilijoita on tänne tiensä löytänyt joten tervetuloa joukkoon mukaan!!! :)

(nam nam nam, syön tässä samalla mummilta poimittuja mansikoita, oi kuin hyviä :) )

Oli puhetta että missäpäin sitä asustellaan... Mä kirjottelen täältä pääkaupunkiseudulta nii ja senki oon tainu unohtaa mainita että ikää löytyy 22v :)

Rhea pitelen peukkuja et saatte sen asunnon :) Ite ostettiin just se kerrostaloasunto ja ootan malttamattomana et päästäs muuttamaan... Siin olis sit se yks ylimääränen huonekin josta niin kovin haaveilen lastenhuonetta :) ollaan remppa tekemäs koko kämpäs ja oon sanonu miehelle et siihen huoneeseen ei ainakaan hetkeen kosketa koska olishan se tyhmä rempata se heti uudelleen jos perheenlisäystä tulis :whistle: toivotaan, toivotaan.... Niin ja toi teidän koiruus on aivan hurjan söpö :) mäki haluun....

juuri mä en ole ihan kokonaan kasvissyöjä... mutta siis en syö punasta lihaa ollenkaan, kalaa ja kanaa kylläkin aina välillä.... varmaan jos yksin elelisin niin söisin pelkkiä kasviksia mutta kun toi mies jo nytki valittaa siitä kun meillä ei ole koskaan pihvejä jne... aika vähän kalaa ja kanaakin tulee syötyä mutta syödään kuitenkin... jotenkin helpompi tehä aina yks ruoka eikä kummallekin erikseen omia... saa nähä mitä sitten käy kun lapsi tulee, todennäköisesti lapselle ja miehelle sitten samaa ruokaa ja mulle oma... mites teillä? En oo kyl ottanu tarpeeks selvää noista et mitä kaikkia juttuja pitäs saada ja mistä niitä saa kun ei punasta lihaa syö mut hengissä täs on pysytty :) ruoka allergioitakin aikalailla ni seki rajottaa jo paljon, oon esim pavuille allerginen...
Pixie taidetaan siis aikalailla samoilla ruokatottumuksilla elellä :)

Luen tässä aina yhden kirjoituksen ja kirjottelen aina samalla ettei sitten pääse unohtumaan et mitä piti kirjottaa niin tulee nää jutut nyt tälleen kummallisesti... mut helpompi näin...

aurinkoenergia iso :hug: voimia!

papagena noi sun oireet kuulostaa niin lupaavilta :) jospas siellä massussa asustelis pikku veitikka joka alkaa jo äitiä vähän kiusata? :)

meillevauva hurjan paljon onnea!!!! Oon niin ilonen sun puolesta... Mukavampaa ylläriä et varmasti olis voinu ees saada... varmasti ollu ihan uskomaton fiilis ku oot kuullu iloset uutiset :) :heart: paljon tarrasukkia :flower:

Joanna sullakin noi oireet kuulostaa tosi lupaavilta!

Hyvää lomaa lomansa alottaneille ja viikonloppuja muille!!

Kylläpäs aika vierähti täs lukiessa... Aamulla pitäs polttareihinkin jaksaa aikasin lähtee ja viel pitäs pakata 2 viikon kamat ennen ku meen nukkumaan... ehkäpäs siis siirryn pakkauspuuhiin... Öitä kaikille!!!

piti hieman korjailla ku täs väsymykses lihavoin vahingos tekstit enkä nimiä, hups :)
 
LAUANTAI 30.6.2007

Esikoisesta haaveilevat

Joanna................kp. 1/28...................................yk.2
Mammutti-Mamma..kp. 1/30.............................
gataa...................kp. 3/31-39............................yk. 5
mouku80............. kp. 4/24-39............................yk. 3
juuri.....................kp. 6/28-32............................yk. 2
Kylli-täti................kp 13/25-29...........................yk. 4
Suikale................ kp. 13/29.............. ................yk. 2
Hilipati................. kp. 18/27-35..........................yk. 3
Bumba.................kp. 27/~31..............................yk. 2
Rhea....................kp. 27/30................................yk. 1
Misupai................kp 33/29-30...........................yk. 2
nea85..................kp. 32/34................................yk. 1


Toista toivovat

mussu81....................kp. 5/28-32......................yk. 3
Pixie...........................kp. 7/32..........................yk. 1
Ellen83........................kp 11/26.........................yk 3
Emminmamma............kp. 12/27-32....................yk. 3
Suvitus.......................kp 15/?............................yk 3
Jopa73.......................kp. 16/26 (23-38)..............
äiskä äiskä.................kp. 23/30-32.....................yk. 2
Papagena...................kp. 19/~24......................yk. 4
elmerius80.................kp 23/31..........................yk 1
Vilinäiti.......................kp 24/28.........................yk 14
Summer81.................kp 24/28-30..................... yk 1
niko06.......................kp. 26/27.........................yk. 2
Heikko-Peikko............kp. 28/45 (40-60).............yk. 1
Salamander...............kp. 29/28.........................yk. 2
tuittu-tilda.................kp. 38/30-34 ....................yk. 3
Äityli -84....................kp. 38/34.........................yk. 10
Poni06........................kp ?.................................yk 1

Kolmatta kaipailevat

MOLLAKKA..............kp 10/28............................yk. 1
Äippä84..................kp.47/28-30.....................yk. 4
Tuikui......................kp.23/25..........................yk.3
aurinkoenergiaa.....



Viidettä toivovat

Hope08....................kp17/28..............................


Kuudetta kaipaavat

PippurinenMamma.......kp. 42(26!)32-33...................yk. 1


Haamuilijat


Plussanneet

iida83.....................2. lapsi ..........LA 31.12.2007
Pikkueppu..............4. lapsi...........LA 13.01.2008
Afu-82....................1. lapsi...........LA 21.01.2008
Sonja.....................2. lapsi ..........LA 27.01.2008
Piipi79....................1. lapsi...........LA 01.02.2008
Amalia-...................3. lapsi...........LA 04.02.2008
Hissukka................2. lapsi ...........LA 05.02.2008
Meillevauva............1. lapsi...........LA 10.02.2008
Vauvakuumeinen...1. lapsi...........LA
nipsuli..........................................LA 11.02.2008
Olivia............................................LA
Ciba.......................1 lapsi............LA
Hannipupu.............3. lapsi...........LA
 
Päivittelin listaa..

Antakkee anteeksi, jos män viärin :ashamed:

Onpas täällä tapahtunut vuorokaudessa taas paljon! Erityisen paljon onnea meillevauva :hug: Ihanaa että kaikki kääntyi näin :flower:
tarrasukkasia minunkin puolestani.

Aikas kuumat paikat taitaa olla nyt usealla tänä viikonloppuna..
+++ tuulta puhaltamaan, :attn: ja malttia.. siellä on kierrot niin monella lopuillaan, että onkohan teillä kynsiä enää?

suikale; henkilökohtainen kysymys, kun meillä on nuo kp.t niin kivasti samallaiset tässä kierrossa, että ootkos ovistellut? Mä en saa ainakaan tikkuun haamua kummempaa. tosin tänään en oo vielä tikuttanut, vasta puolenpäivän aikoihin..

Kiitos Vilinäiti; täytyy mennä lukemaan lisää lapsettomuusasiasta..

Oikein hyvää lauantaita kaikille!!

=)
 
mulla ihan p*aska fiilis...en päässy reissuun kalajoelle (sinne lähti bussiporukallinen perhekerhollisia) kun oli eilen se kaavinta. Ukkoni on bussikuski ja joutui siis lähteä ajelee niitä sinne, otti kyllä tytön mukaan, mie jäin poijan kanssa kotia. nyt sitte mietin ja pähkäilen täällä ittekseni, että kiva kiva, nyt se miun rakas on siellä muiden kauniiden (vähä pukeisten ) naisten ympäröimänä, ja mie oon kotona. en saanu aikaseksi vauvaa enkä päässy reissuunkaan...
Tiedän tää oon vaan joku oma itsesyytöskausi....v:mäinen sellainen.... :headwall: :headwall:
tympii vaan..

pitäis alkaa vaikka siivoamaan...
tai lähtee pihalle...


Anteeksi tää purkautuminen... :ashamed: :ashamed:
 
Jippii!!!!!!!!!!!! Nyt se alkaa, bongasin elämäni ensimmäisen oviksen tikuttamalla. Tuntuu niin hienolta saada edes johonkin tikkuun kaksi viivaa :LOL:

aurinkoenergiaa :hug: Lähe mieluummin pihalle, ja jätä siivoukset. Siellä ne odottaa. Toivotaan Kalajoelle vaikka vesisadetta ;)
 
Meiillevauva todella ihana uutinen ja onnea odotukseen.

Papagena ja Rhea teillä vaikuttaa nuo oireet aika lupaavilta. Kiva Papagena kun tulit listalle oikein kp;en kanssa niin päästään kunnolla jännäämään.

Meidän pesue kävi eilen kesälomareissulla...kolmessa huonekalukaupassa ja ruokakaupassa, :) . Tuntui oikeasti ihanalta reissulta kun mies normaalisti viikolla aamusta iltaan töissä ja lisäksi parina viikonloppuna viettänyt autotallissa laatuaikaa rautaromujen kanssa. Pienestä se ilo irtoaa.
 
ANTEEKSI, eipä nuo tummennus asiat vielä meikäläiseltä luonnistu, oli tarkoitus tummentaa vain nimimerkit, toivottavasti edes muuten tuli oikeiden ihmisten asioita kommentoitua ja lisäksi erityisesti Kylli-tädille pupuilu rikasta lauantaita.
 
Huomenta!

Tai oon mä ollu jo pari tuntia hereillä, mut silti! =) Tuli pupuiltua, käytyä suihkussa ja tein vielä molemmille kunnon aamupalan. Nyt ukko tiskaa. :D

Mä taidan huijata itteeni ihan kiitettävästi. Nyt nimittäin alko menkakipuilut ja naama kukkii heti kunnolla. Jos seiskalta mittaa lämmön ni se on normilämpö mut kymmeneltä se näyttää melkeen 37:ää.

Mut ei tullu tuhrua ku puuhasteltiin ja yleensä jo tässä vaiheessa tulee jotain pientä.

aurinkoenergia: Kylläpäs sulle nyt sattuu ikäviä juttuja. Ainaki ne naikkoset sit kärähtää siellä auringossa ja ne on tosi punasia ja kamalan näkösiä.

Kylli-täti: Onnittelut pongauksesta! Siitä se lähtee! Kirjota kaikki mahdolliset tuntemukset ylös ni niitä voi sit verrata seuraavassa kierrossa (jota ei tietenkään tuu kun nyt ootte ahkeria oviksen aikaan.) :attn:

Joanna: Pahoittelut tädistä!

Reea-parsoni kiittää kaikkia kehuista! :heart:

Nyt vähän leffaa ja sitten ukon kans kuntosalille. :p
 
Täällä mökillä sataa...Tylsää ku ei voi pupuillakaan kun hanat on ihan auki! Mä tässä laskeskelin et jos tässä kierrossa raskaudun niin vauva saattaa jopa saada saman syntymäpäivän ku äiti:) jos menis viikon yli lasketunajan... Mun ystävä on kätilö ja paljastin eilen sille et "projekti" on alkanut.. Ihan siksikin että siltä saa sitten paljon apua ja tukea jos tarvitsee:)
 
kiitti! ja kiva kun joku vastas..ajattelinkin et oonko ihan ulkopuolinen ku vasta harjottelen näitä kirjotteleen..mielenkiinnolla oon muutaman päivän lueskellu muiden juttuja. mutta tosiaan tahtosin toisen lapsukaisen. poika jo 4v.
 
Tervetuloa mukaan summer81 :flower:
Laita omat kp:t ym jos haluat listalle :)
Minä täällä innokkaana voin päivittää, kun alkuun pääsin :LOL:

Kylläpä Kylliä nyt naurattaa, kun on simppaset pistetty yritykseen. Isäntä tokaisikin homman jälkeen iloisesti, että "älä tule paha lapsi, tule hyvä lapsi" :LOL:

toivotaan toivotaan..

Kiitos kovasti kannustuksesta :flower: :D
 
Toivottavasti aurinkoenergialla on jo parempi mieli! :hug:

Ei voi kuin toivoa että juuri tässä kierrossa olisi ne kelvolliset siittiöt ja munasolu liikkeellä. Nyt ei ainakaan ole siitä kiinni ettei olisi toimittu. en sitten tiedä missä vaiheessa jotain tuntemuksia pitäisi tulla? Tuskin nyt heti hedelmöitymisen jälkeen. No, ei tässä nyt tarvii ku vajaa pari viikkoa odotella, näkee sitten. Olishan se plussa kiva lomaylläri. :heart:

Lähdetään tänään juhlimaan meidän hääpäivää, mennään ravintolaan kahdestaan syömään. Ajatella, vuosi sitten oli aika ihanaa... :heart:

summer81 tervetuloa joukkoon kuumeilemaan ja jännäilemään! =)
 

Yhteistyössä