Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

elmerius80 ¨hyvä hyvä
hienostihan se onnistuu :D mä lihavoin samallalailla ku rhea..

MOLLAKKA mulla kans vähä toi siivous siirtyny päivästä toiseen ku jämähän aina koneelle lukee kuulumisia.. onneks tänään vihdoinkin sain siivottua ja kunnolla..

Papagena mitenkäs sitä voidaan? vieläkö on huono olo.. en muuten ennen ole kuullu et menis vessassa isommalla hädällä huono olo ohi.. no mut kerta se on ensimmäinenkin myös tässä asiassa..

Rhea omakotitalo ois kyl unelma.. toivottavasti teitä lykästää..

suvitus etköhän sä listalle takaisin pääse.. poistettiin vaan sellaisia kenestä ei ole aikoihin mitään kuulunut.. tuskin on hätiä mitiä..

jyväskylästä minäkin.. ja juu tapaaminen ois ihan kiva idea, eli siis mukana olen jos paikka ja aika passaa sitten joskus :wave: hautausmaalla ja tätin luona käytiin.. ois pitäny sanoa sille et meille et sit tuu moneen kuukauteen enää :D unista muuten.. oon nähny hirveesti unta että oon raskaana tai että mulla pieni poika vauva ja aina se on se poika vauva..mä välillä hermoilen et jos se ei nyt tärpää ni sit unohan koko jutun kun taas joskus mietin noita ovistestejä että pitäis kokeilla.. kauhee ku vauvakuume nii hirvee et tekis mitä vaan että se onnistuis..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kylli-täti:
Ja toivotaan että ei muut tädit kuin mie enää vieraile tällä palstalla!!!
Toivotaan
;)
Juu, tosiaan. Mä vetelen clomifeneja ja niillä ovis tapahtuu tai ainakin kerran on todistettavasti tapahtunut :heart:
Muuten en sitten ovuloi ollenkaan. Nyt kyllä juilii niin, et tää ei voi olla mitään muuta, kuin et täti kurvaa meille viikon päästä. :kieh:
 
myö sovittiin ukon kans että jätetään ehkäsy pois ja vauva tulee jos on tullakseen.. ja mä oon ihan täpinöissäni jo ekasta yrityksestä.. hullu tämä ihmismieli. kaikki mulle heti ny.. ukko alkaa olla jo hermonu mun höösäyksestä ja pakko jo vähä salassa siltä noita testejä ostella lisää ku sillä palaa hermo ku joka aamu melkein meikäläinen istuu vessassa puol tuntia testitikkua tiiraamassa B) .. pikku hiljaa alkaa jo oppia tuntemaan teidät ja mieleen hahmottuu kuva teistä kaikista.. =) .. iso tuki olette kyllä vaikken montaa päivää tääl ole viel ollu.. huomenna taas aamulla varmasti istun pöntöllä ja tikkuun sihtaan vaikka lupasin etten tee testiä vasta ku sunnuntaina.. papagena muuten,mun kaveri sanoi että hällä alko oireet heti hedelmöityksen jälkeen.. ällötys ja väsymys.. itse oon myös tuntenu kaikki oireet heti hedelmöityksen jälkeen vaikka punanen paholainen on housussa varmasti viimestään huomenna :x
 
Mun mies on simppoineen Saksassa, joten on saanut ihan rauhassa netissä roikkua. =) Saas nähdä miten tulevana yönä, kun mies kotiutuu. :p Aika vaan ei ole paras mahdollinen, mutta pitää vähän harjoitella sitä tositilannetta varten sitten. :LOL: :LOL:

Mutta meinasin äsken käräyttää kämpän, kun jätin pannun levylle kuumenemaan ja sitten juutuinkin taas tänne. :eek:
 
Vilinäiti ja muut
mulle on ihan vieras käsite tää clomifeni ja oon kuullu myös joistain muista aineista. Mitä ne on? Tällä clomifenillä siis saadaan aikaan ovulaatio?

Mä siis yritän tässä kierrossa saada omaa ovulaatiotani selville, joten kiinnostavaa tietää, että on lääkkeet olemassa jos ei omasta takaa systeemit pelaa =)

Juuri herranen aika sentään,
äläs nyt kotias meidän takia polta!! Vaikka tänään oon ollu mieki enemmän koneella ku missään muualla.
 
Vähänkö te ootte ahkeria kirjottelijoita! Mukavan vilkas paikka... :)

Niin kyselin tuosta raskauteen valmistautumisesta kun foolihappoa ravintolisänä suositellaan kaikille muistaakseni jo pari viikkoa ennen raskautumisyrityksen aloittamista. Mietin vaan että kuinka moni sitä oikeesti syö ja oonko vähän turhan tunnollinen kun tuollasia suosituksia noudatan?

Mun mies haluaa mun syövän omega-kolmosta, koska jossain (Tieteen kuvalehdessä? Sitä se ainakin lukkee...) sanottiin että sillä olis tutkittu olevan vaikutusta oppimishäiriöiden synnyn ehkäisyyn. Niillä kun on tota suvussa niin ajateltiin että eipä siitä ainakaan haittaa ole jos kokeilee.

Ellen83:
Mun maha turpoo aina oviksen aikoihin ja ainakin kuvittelen "tietäväni" kummalta puolelta munasolu irtoaa. Tai sitten oon vaan ihan säälittävä oman navan tuijottelija joka kuvittelee vaikka mitä hulluja. :p Mutta muistan kyllä huomanneeni tuon jo joskus teininä kun raskautuminen tai muu siihen liittyvä ei ollut käynyt vielä mielessäkään. Mutta kipua ovikseen ei liity, mutta ei mulla pahemmin liity sitä menkkoihinkaan.
 
Aina vaan sataa.. :(

suvitus: Eiköhän sut saada listalle takas jos haluat.

mussu81: Mulla on parsoni ja ihan agility kisoihin ollaan menossa. Tosin vaan seuran omiin pikkukisoihin. :p http://img.photobucket.com/albums/v344/kaapo/IMG_0233.jpg] Tässä meidän vauva! :heart:

suikale: juu oma talo ois siisti. Vähän oon kyllä pessimisti kun ei meille koskaan mitään mukavia asioita tapahdu..

mouku80: Jos mä liikun täältä mökistä johonkin niin hyvinkin voidaan vahingossa törmätä. Nyt ei kyllä säät suosi matkailijaa. :/

Teho osasto ->
 
pixie minä ainakin syön foolihappoa, kun olen kasvissyöjä ja muutenkin popsin b-vitamiinia ja niissä näytti olevan just se 0,4 mg/pilleri. Ja nyt kun otit puheeksi niin tarkistin tuosta soijarouhepaketista niin siinä näyttää olevan 0,3 mg/100 g tuota foolihappoa (just siitä olin makaronilaatikkoa vääntämässä, kun se pannu meinasi liedelle palaa). Ja foolihappoa ei kai voi saada yliannostusta, joten turvallisin mielin uskaltaa syödä.

Mutta se mikä hieman epäilyttää, on tuo soijan syönti. Kun joskus ohimennen näin jossain lehdessä artikkelin, että se aiheuttaisi ongelmia poikavauvoille. Ilmeisesti jotain sukupuolielinten epätäydellistä kehittymistä jne. Syynä kai joku soijassa oleva kasvikunnan estrogeenivastaava. Mutta tuo oli tosiaan muutama vuosi takaperin ja en ole sen koommin asiasta kuullut (vrt. perunalastut/ranskikset, joissa tutkimuksen mukaan oli ties mitä myrkkyä, mutta kuka sitä enää muistaa).

Onkos täällä muuten muita kasvissyöjiä, olisi kivaa pohdiskella juttuja yhdessä? :wave:
 
Ohhoh miten paljon kirjoituksia on tullut. Ollaan varmaan tämän sivuston aktiivisin pino! :D

Nauratti tuo juurin talonpolttomeininki! :LOL: Ei sinänsä, vakava asia, mutta syy..... =)

Mä en tosiaan tiedä että koska se ovis on, vai onko jo ollut! Mulla lämmöt pysyy vaan alle 36, vaikken säännöllisesti olekkaan mittaillut. Tarkoittaako se etten ovuloi ollenkaan?? Tuntemuksia ja limoja kyllä on ollut. :/

Vilinäiti, miten sulla todettiin ovuloimattomuus?

mussu81, meillä on hieman eri intressit! Oon aina ollut sikahuono kaikissa mainitsemissasi aineissa... :ashamed: Olisin varmaan lääkäri jos nuo olis hallinnassa. Arvostan todella matemaattisesti lahjakkaita ihmisiä, kun itselle on ollut aina niin vaikeeta.
 
Tosi paljon olette kirjoitelleet... =) ku aattelee että eilen kävin, ja sen jälkeen 3-4sivua tekstiä tullu!
Olipahan lukeminen...
Nyt ei sitten muista puoliakaan mitä piti kirjoittaa.....
Mutta Papagena : Ehken ihan talon ympäri juokse alasti..asutaan nimittäin rivarissa :LOL: .Vois vanhat pojat olla mielissään...
ja siis kp 28 (tasan) mutten nyt tiedä monesko menossa..varmaan huomisesta alkaa ku ei km helpolla sujunukkaan, tänään jälkitarkastuksessa lekuri vaan totesi että istukka on vielä tallella ja siksi olen kipeä, huomenna aamulla kaavintaan!!! :headwall:
tympäsee ja itkettää :'(

Ja ovulaatiosta: ekan synnytyksen jälkeen oon tuntenu AINA ovulaation..ja arvatkaapa mikä niihin kipuihin luonnollisesti auttaa?? No SEKSI tietennii... ;)
olo on aivan taivaallinen pupuilun ajan... Tiedän itseasiassa jo paria päivää aiemmin milloin on ovis ovella...
Muttei se siltikään oo tärpänny..siis ennen km, yk oli 6 ! Eka lapsi tuli ajatuksesta ja toinen 1 yk jälkeen ja nyt kolmatta saa oikeasti tehä, ja sitten vielä menee kesken :( :(
Nyt huomisen kaavinnan jälkeen ajateltiin ihan tosissaan (ainakin minä ) tähtäilee.... :LOL:

En muista mitä vielä piti kirjoittaa :eek:
Pitäis mennä nukkuun ku aamulla aikasin pitää lapset herättää ja viedä ne kaverille hoitoon ja puol 8 pitää olla siellä sairaalassa ja EI saa syödäkään mitään..tuskaa...ja mikä vielä pahempaa...EI saa juodakaan MITÄÄN.
Mitenkähän selviän :eek: :eek:

Ai niin Mie oon Kajjjaanista jos ei vielä oo kukkaan huomannu murteesta.. =) B)
 
aurinkoenergiaalle :hug:
Kadehdittavaa asennetta sulta löytyy, että täällä jo suunnittelet seuraavaa yrityskiertoa. Voih, kun itseltäkin löytyisi voimia moiseen sitten jos vastaavassa tilanteessa joskus on. Aika yleisiä keskenmenot taitaa olla, että aika monen kohdalle se ikävä kyllä osuu varsinkin jos on monta lasta haaveissa... Mutta voimia sulle!

Oviksesta: tosiaan unohtui mainita se selkein oire. Eli siitähän sen huomaa että tekee mieli... tehdä lapsia ihan tolkuttomasti! :D

juuri: Mä en oo kasvissyöjä, mutta en syö punaista lihaa. Eli kanaa, kalaa ja kananmunaa kylläkin. Soijaakin syön sillon tällön, enkä oo kuullut tuosta ongelmasta poikavauvojen kehityksessä. Pitääpä ottaa oikein asiaksi ottaa selvää...





 
papagena eikös se numero ollut jotain 11.. ööh!! no ei vaiskaan, muistissa on. Tuli tuosta mieleen, kun meillä oli miehen kanssa hieman epäselvyyttä kihlautumispäivästä, kun kosiminen tapahtui yöllä (sängyssä :ashamed: ) ja ei oltu varmoja, että kumman vuorokauden puolella niin päätettiin sitten että 1.12, kun se on helpompi muistaa tuosta 112. =) Ja jos mieheltä pääsee unohtumaan ko. tärkeä päivämäärä (mitä usein tuppaa tapahtumaan) niin voi sanoa, että soitapa kuule vaikka hätänumeroon ja kysy sieltä. :LOL: :LOL: :LOL:

Mutta tuosta kasvissyönnistä.. (ei ole liian henkilökohtaista kysyä ). Eettisistä syistä en syö lihaa. En voi sietää sitä, miten eläimiä kohdellaan. Voisin ehkä syödä riistaa, mutta silloinkin haluaisin itse metsästää, jotta voin olla 100% varma alkuperästä jne. Mutta koska tuota taitoa ei ole tullut vielä hankittua niin ilman lihaa sitä ollaan.. oltu muuten jo 12-13 vuotta (ei muista enää ). Ja jotenkin niin tottunut jo tähän elämäntapaan, ettei muuta edes mieti. Paitsi nyt näiden lapsijuttujen yhteydessä, kun en oikein tiedä, mitä ruokaa sille mahd. lapselle tulisi syötettyä. Aloin muuten etsiä soija vs. raskaus -artikkeleita netistä ja voi ahdistus :eek: :eek: ! Varmaan pitää lopettaa syöminen (ja juominen :) ) kokonaan jos raskaaksi pärähtää, kun kaikki on nykyään vaarallista (mansikatkin).

Niin ja munia ja maitotuotteita käytän, mutta nekin mielellään luomuna. Eli lakto-ovo vege siis. (mutta vähän ristiriitainen olen, kun koiralle tulee kuitenkin pötsipalleroita osteltua :( )

Mutta joo, tulipas pitkä selostus. Pitää mennä ottamaan se makaronilaatikko pois uunista, ettei se kohta ole liekeissä. :/

Pusipusi kaikille ja kauniita unia. Minä kaahaisen kohta lentokentälle sitä miestä noutamaan. :p
 
Voi naiset teitä.. mun piti nopeasti käydä lukemassa päivän uutiset ja painua sitten unten maille, mut tuntihan siinä meni ja viimeiset pikaluin läpi =)
Miten mä ikinä pärjään mökillä kaks viikkoo ilman nettiä? :/ Mies kyllä kysyi tänään et haluanko ottaa tän läppärin mukaan mut vastasin et en B)

Uusille tervetuloa :)

Mouku;Mäkin pääsin polttareissani juoksemaan saunaa alasti ympäri :LOL:

Rhea; Joo tosiaan hyvinkäällä kävin amiksen ja asuin silloin riksussa. Nyttemmin taas palannut tänne kotiseudulle Janakkalaan =)

Äiskä-äiskä; ja joku muukin kyseli mun testaamisesta.. niin testattu kyllä on ja negojahan ne on näyttänyt, siitä niin kimpaannuinkin etten nyt kyllä meinaa testata ennenkuin on päivät yli. En meinaa edes ostaa testiä mukaan mökille.. käyn sitten lähikylän apteekista ostamassa jos tulee tarvetta =)

Mutta täällä ei tosiaan mitään uutta.. päivät siis 27/28 ja oireet pysyneet samana. Tosin mahaa ja selkää särki eilen mut ei enään tänään. Tänään ollut ihan mahdotonta toi valkovuoto.. en muista et olis ollut eläissäni tälläistä!!!

Mutta nyt nukkumaan, vaikka huominen menis töissä kyllä varmaan vaikka päällään seisten, sitten alkaa loma B) Huomaahan sen keleistäkin... (täälllä satanut kolme päivää putkeen) :LOL:

Olette kaikki ihkuja :D
 
Rhea teilläpä on tuo minun "unelmieni" koiruli :heart: Muusta koirarodusta en ole vielä osannut edes haaveilla. Ehkä joku päivä tuollainen parsoni löytää tiensä meidänkin tupaan :) No onneksi toistaiseksi meillä on tuo meidän kisuvauveli (15-vuotias kyllä jo), sillä tällä hetkellä ei aika/into vielä riitä koiran kanssa puuhailuun! (Niin ja siis tosissaan tässä vauvaa/lasta tehdään, ja koiralle meillä ei aikaa muka ole :ashamed: )

Harmittaa kun en päässyt vielä viime kierrosta edes testailemaan. Täti pamahti kp32 kylään ja kun olin suunnitellut että siellä kp36-37 paikkeilla aikaisintaan on testien vuoro :headwall: Toisaalta säästyipä rahaa, mutta olisihan se ollut kiva harjoitella tuota testaamista/saada vähän jännitystä elämään :D

Nyt olen vielä "onnesta soikeana" kun sain tuolloin kp20 tuon plussan ovistestiin! Toistaiseksi näköjään riittää plussa kuin plussa :LOL: Ei vaiskaan, mutta kiva tietää että kropassa jotain tapahtuu.

Luin muuten jostain (en nyt muista mistä, joten en menisi vannomaan että tiedot pitävät 100% paikkaansa) että miehen siittiöistä n. 1% on hedelmöityskykyisiä. Ja niistä hedelmöityskykyisistä 1% pääsee määränpäähänsä (munanjohtimiin saakka). Niin ja naisen munasoluista sitten n. 20-25% on hedelmöittymiskykyisiä. Ja että siis noin joka 3. tai 4. irtoava munasolu on "oikeanlainen". Kuulostaa karulta, jos pitää tällaisenaan paikkaansa. Onneksi puhutaan miljoonista, kun on kyse yhden satsin siittiöistä :LOL: Ehkä niitä sitten riittää perille saakka kuitenkin melko mukavasti. Ja eihän lopulta tarvita kuin se yksi onnekas! :D

Toivottavasti ei tuo edellinen kuulostanut liian masentavalta :ashamed: Ja tosiaan, tuskin aivan noin asia on. Oli vain pakko laittaa tuo tännekin kun on mielessä pyörinyt pitkin viikkoa :whistle: Korjatkaa vapaasti jos omaatte luotettavampaa tietoa!

Öitä kaikille!
:D
 
Hei kaikki! ilmoittauduin tuolla aikaisemmin jo mukaan ,mutta eipä mua listoilla näkynyt :whistle: . No meillä eka yritys aluillaan. Kakkosesta siis haaveillaan. Tämä esikko joka parhaillaan imuttelee rinnalla täytti tänään 10 kk. Minulla on ollut kahdet kuukautiset synnytyksen jälkeen ,mutta kierron pituutta en tiedä yhtään. En ole edes seurannut kun oli tarkoitus aloittaa kakkosen yrittelyt vasta noin vuoden päästä ,mutta en malta odottaa ja mieskin nyt mukana :D . Sitähän ei sit koskaan tiedä milloin tärppää. Voihan siihen mennä se vuosi :/ tai ylikin tai ei tärppää ollenkaan. Mutta ihana alkaa jännäilemään. Pitää alkaa vähän laskeskella kierron pituutta niin saan lukuja listoille.
Mitähän muuta itsestäni kertoisin..Olen 32 v, yrittäjä. Aviomieheni on 30 v hitsaaja. Asumme Pohjanmaalla ja juuri aloitamme rakentamaan uutta taloa, jonne mahtuu paljon lapsia :D . Meidän rinsessa sai alkunsa tammikuussa 06 ,kun olimme häämatkalla :heart: ja tosiaan nyt 10 kk:n ikäinen aivan ihantuttava pikku pallero.
En tiedä kuinka aktivisesti tulen kirjoittelemaan ,mutta luen kuitenkin jutut päivittäin. Melkoisessa palstailu koukussa olen minäkin :p
 
PERJANTAI 29.6.2007

Esikoisesta haaveilevat


gataa...................kp. 2/31-39............................yk. 5
mouku80............. kp. 3/24-39............................yk. 3
juuri.....................kp. 5/28-32............................yk. 2
Kylli-täti................kp 11/25-27...........................yk. 4
Suikale................ kp. 12/29.............. ................yk. 2
Hilipati................. kp. 17/27-35..........................yk. 3
Bumba.................kp. 26/~31..............................yk. 2
Rhea....................kp. 26/30................................yk. 1
Joanna.................kp. 28/28................................yk. 1
Misupai................kp 32/29-30...........................yk. 2
nea85..................kp. 31/34................................yk. 1
Meillevauva

Toista toivovat

mussu81....................kp. 4/28-32......................yk. 3
Pixie...........................kp. 6/32..........................yk. 1
Ellen83........................kp 10/26.........................yk 3
Emminmamma............kp. 11/27-32....................yk. 3
Suvitus.......................kp 14/?............................yk 3
Jopa73.......................kp. 15/26 (23-38)..............
äiskä äiskä.................kp. 22/30-32.....................yk. 2
elmerius80.................kp 22/31..........................yk 1
Vilinäiti.......................kp 23/28.........................yk 14
niko06.......................kp. 27/27.........................yk. 2
Heikko-Peikko............kp. 27/45 (40-60).............yk. 1
Salamander...............kp. 28/28.........................yk. 2
tuittu-tilda.................kp. 37/30-34 ....................yk. 3
Äityli -84....................kp. 37/34.........................yk. 10
Poni06........................kp ?.................................yk 1

Kolmatta kaipailevat

MOLLAKKA..............kp 9/28............................yk. 1
Äippä84..................kp.46/28-30.....................yk. 4
Tuikui......................kp.22/25..........................yk.3
aurinkoenergiaa.....



Viidettä toivovat

Hope08


Kuudetta kaipaavat

PippurinenMamma.......kp. 41(26!)32-33...................yk. 1


Haamuilijat


Plussanneet

iida83.....................2. lapsi ..........LA 31.12.2007
Pikkueppu..............4. lapsi...........LA 13.01.2008
Afu-82....................1. lapsi...........LA 21.01.2008
Sonja.....................2. lapsi ..........LA 27.01.2008
Piipi79....................1. lapsi...........LA 01.02.2008
Amalia-...................3. lapsi...........LA 04.02.2008
Hissukka................2. lapsi ...........LA 05.02.2008
Meillevauva............1. lapsi...........LA 10.02.2008
Vauvakuumeinen...1. lapsi...........LA
nipsuli..........................................LA 11.02.2008
Olivia............................................LA
Ciba.......................1 lapsi............LA
Hannipupu.............3. lapsi...........LA
 
Huomenta kaikille! Lähtee reissuun ihan kohta. Toiv. lista tuli oikein kun en pääse sitä kohta enää muokkaamaan. Hirvittää jo etukäteen tuleva lukurumba sit ku pääsee koneelle. Rhea: joo lomalle periaatteessa, joudun kyllä siellä myös lukeen elokuun alussa oleviin tentteihin (töissä en oo siis ollu tänä kesänä ollenkaan).

Sori en ehdi millään kommentoida kaikkea mitä tänne on taas tullut. Hengessä mukana!

:wave: kaikille!!
 
Huomenta!

Oikein mukavaa reissua mouku80!

Mun kp listalla olis tänään 12/ 25-29, jos joku osais korjata, itse en uskalla mennä noin hyvää listaa pilaamaan :$

Papagena jostain olen lueskellut että lisääntynyt valkkari on RASKAUSOIRE. Sulla kyllä tulee päivittäin lisää merkkejä.. toivon sulle erittäin paljon +++tuulia :) Siitä greippimehusta en muista minäkään sen enempää vaikka sitä kaapista löytyy. Kai se liittyi jotenkin siihen raskaaksi tulemiseen. Sama pää kesät talvet.

Aurinkoenergialle :

:hug: Todella ihana asenne sinulla!

Jee, aurinko näkyy pitkästä aikaa!!!
 
Papagena: Etpä oo ainut joka olvia ajattelee kun meidän koiran näkee. ;) En kyllä muista että oliko se saman rotunen. En oo niin kalja ihminen. :D Sulla kyllä oireita alkaa oleen kivasti. Mut pidetään silti pää kylmänä niin ei käy samalla tavalla ku viimeks. :hug: Eikös greippi mehu vahvista niitä limakalvoja sen foolipitoisuuden ansiosta ja sit samalla edesauttaa raskautumista ja myös oviksen pongaamista. Näin muistaisin.

aurinkoenergia: Täällä olet myös ajatuksissa ja voimia koitokseen. Joskin taidat olla jo toipumassa. Ei oo reilua, että ihminen joutuu tollasta läpikäymään. :hug:

Bumba: Hyvän unelmarodun oot valminnu! Tosin tää ei kyllä oo sieltä helpoimmasta päästä, mut sitäkin mahtavampi tunne kun koiran saa toimimaan. Meidän hauvalla vaan on miljoona pakkomiellettä ja neuroosia, joista mielelläni luopuisin. :kieh:

mouku80: Rentouttavaa ja ennen kaikkea aurinkoista lomaa! Tsemppiä luku-urakkaan! Ei kyllä kateeksi käy vaikka ittelläkin se opparin vääntö alkaa ja 20 kirjaa odottaa lukijaansa. :eek:
 
Vähän omaakin napaa! :ashamed:

Mittasin aamulla 7ltä lämmön ku ukko läks töihin. Oli 36,5 ja sit 3h myöhemmin näytti jo 36,7 vaikka olosuhteet oli ihan samat. Eilen siis tosiaan 37. Täällä myös tavallisesta poiketen edelleen suht kosteet paikat mutta ei mitenkään älyttömän. En muista yhtään onko ennen ollu. Mut tisut ei oo kipeet ollenkaan ja mahaakin nippaa vaan satunnaisesti, joka tosin voi viitata myös menkkoihin.

Kerrankin ei sada joten me hipsitään sessun kanssa ulkoileen ja sit väsään raparperipiirakan. :p
 
).( Eilen järkyt mahakivut illalla, oliskohan nyt sit se ovis ollut. Simpat laskettiin matkaan ja tässä kierrossa ollaan oltukin vähän ahkerampia, joka toinen päivä suunnilleen pupuilua ;) Edelleen kyselen jos joku sattuu tietämään, että jos lämmöt ei nouse lainkaan, niin tarkoittaako se ovuloimattomuutta? En tosiaan ole säännöllisesti seurannut, itse asiassa vaan iltaisin joskus mitannut. Eilenkin mittari näytti 35,4 ja ovikselta tuntui. Mittari ihan uusi, joten siinä ei vikaa...

Toivottavasti aurinkoenergialla sujui kaikki hyvin tänään! :hug:

Olen jäämässä kesälomalle ja varmaan aika epäsäännöllisesti pääsen kuulumisianne lukemaan seuraavan neljän viikon aikana. Tosin vasta sunnuntaina ollaan lähdössä reissuun, joten kyllähän tässä vielä ehtii! =)
 
rhea, papagena + muut olvi-koiran ystävät olvi-jeppe onpi kettuterrieri
http://www.city.fi/videoni/video/1729/ :) söötti

hilipati lämpö pitäisi mitata aamulla heti herättyään ennen kuin nousee ylös (edes vessassa ei saa käydä ). Mulla kävi tässä muutama aamu takaperin niin, että nukahdin uudestaan se mittari suussa. :LOL: Onneksi sitten heräsin siihen piipitykseen (aika hidas se meidän mittari).
 

Yhteistyössä