Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

olen siis tyhmä.. miks en jaksa odottaa.. lupasin tehdä testin vasta sunnuntaina ja testasin taas tänään negatiivisen.. rahat loppuu ku ntestailen vaan joka päivä ja masennun tuloksesta.. kiitos kun lisäsitte minut listaan!! mitenhän joannan ja misupain tilanne? joko on testattu ku noin hyvällä mallilla päivät jo? :D
 
juuri kiitoksia paljon,toivottavasti meni nyt oikein... häpeen silmät päästäni jos ei vieläkään menny oikein...

joo olis muuten ihan törkeen mahtavaa tehä se massaryntäys jonnekkinpäin suomee,käsi pystyyn kuka fanittaa sitä! =) =) =) minä! :wave:

Ootte muuten kaikki niiiiiin ihania että...parempaa vertaistukee saa hakea,ja tässä ketjussa nauretaan paljon mikä on ihanaa,tietty tädin tulo on ikävää mutta tytsyt ootte hiton hyviä nollaamaan tilanteen ja alottamaan uuden yrityskierron jos ei napannu. Yhessä me ollaan vahvoja eikö? Miten mä pärjäänkään ilman teitä loman ajan!...
:'( Mun on varmaan pakko varata jostain kirjastosta nettiaikaa et pysyn kärryillä huomisen jälkeen.
 
Täällähän ollaan tsemppifiiliksissä, tahtoo siis mukaan =)

Mie oon kotoisin Pohjois-Karjalasta, joten miulla etennii nuo Kajjjaanin tupla konsonantit erittäin sujuvvii :LOL: ,
muuttanna oon kuitennii poies kottoota jo hyvä aeka sitte, jotenka nyt asustelen Lahen lieppeillä. Tiällä onnii melekosen jäyhhee porukkoo.
Mutta mie oon soppeutunna ihan hyvin.

Treffeille ehdoton :wave:

nea85 älä menetä vielä toivoas!

Ja kaikki muut ootte tosiaan ihania :heart:
 
Tähän teidän jutusteluun jää tosi pahasti koukkuun kun on päivät kotona lasten kanssa hoitovapaalla ja tämä tietsikka on melkein koko ajan päällä. Siivoukset ja semmoset toisarvoiset jutut "meinaa" jäädä tekemättä :p

Tuo tapaaminen ois varmaan aikasta vaikea järjestää kun ihmiset asuu noin kaukana toisistaa. Mutta ajatus on kyllä kiva.Mie oon täältä kymenlaaksosta.

Tänään päästiin jopa vähän lasten kanssa poutasäässä ulkoilemaan, oli ihanaa katsella kun toinen jo juoksee ja toinen yrittää konttaamalla pysyä perässä.

Missä vaiheessa kiertoa ja kuinka monena päivänä ootte niitä ovistestejä käyttäny, mie en ole ikinä saanut tuolla 5 päivän testauksella ovista kiinni mutta kuitenkin ovis on ainakin joskus tullut koska on jo kaksi lasta?

 
kyllä te saatte valettua ihmiseen uskoa.. kiva lueskella näitä teidän juttuja. mies melkein aina töissä ja vauvahaaveista ei oikein tutuille vielä voi puhua niin kiva kun voi teille purpattaa. :) .. juuri äsken tilasin netistä taas pari testiä lisää, on niin helppoa hommaa ku ei tarvii lähtee apteekkiin vaan testit tuodaan suoraan kotiin B) .
 
Mulla tuli tänään kp 22 vaaleanpunertavaa valkovuotoa, joten sopii varmaan odotella tätiä kylään :ashamed:
Odottelen vielä. V-ituttaa nää ainaiset pettymiset.

Onko kellään muulla tullut tuhrua tai vaaleanpunertavaa valkovuotoa ja silti ollu plussa. Tosin mulla kyllä nytkin nippailee niin et melkein oon varma tädin saapumisesta. :|
 
Mollakka mie ostin kerralla 10 ovistikkua, ja ohjeessa lukee mun kierron kohdalla että aloitetaan kp 9. Mulla siis viime kierto oli vain 25 päivää. mulla toki on nyt kevään aikana kierron pituus vaihdellu 25-29 päivään. mulla menossa vasta eka tikuttelu, enkä siis ole vielä kp 11 mennessä bongannu kuin pari haamuviivaa. Ohje sanoo että viivan pitää olla vahvempi kuin testiviivan, sitä siis odotellessa. Luulis 10 päivää riittävän! Limat tuntuu nyt eilisestä asti kohentuvan. Toivon niin ovulaatiota lähipäiviksi kun on mies kotosalla! Enkä mie niin kirjaimellisesti luota niihin testeihin. Paras kai luottaa omiin tuntemuksiin. mutta ihan sen takia ostin tikut että tietäisin suunnilleen että millon ne näyttää ja näyttääkö ollenkaan, kun viime kierroissa ollaan oikein osutettu ovislaskureiden mukaisien päivien kohdille pupuilut eikä tuota tulosta. Luulen siis että ovuloin aiemmin tai sitten myöhemmin.. toivottavasti jomminkummin! iik.
 
Tehän ootte ollu ihan uskomattomanahkeria!!! Meni vaikka kuinka kauan et sain kaikkien viestit luettua ja nyt jo unohdin puolet mitä piti kommentoida... :kieh:

No miten olis vaikka et tervetuloa uusille :)

Tuosta paikkakunnasta - mä kirjottelen täältä suomen keskipisteen tienoilta. Tai siis meillähän käydään täällä jatkuvaa kädenvääntöä et missä se virallinen keskipiste on, mut ainakin toistaiseksi maantieteellinen keskipiste ilmeisesti vielä täällä meidän suunnalla :D

Jep, mutta ruokapöytä kutsuu. Piti vain käydä vilkaisemassa mitä teille kuuluu enneku menen syömään =)
 
onkos sulla miten päivät menossa kierrossa tällä hetkellä? mullaki jumalattoman huonoa oloa aina iltasin just ennen nukkumaan meno eikä kakilla käynti auta :D .. jospa se nyt olis sulla sitä niin kauhean paljon toivottua pahaa oloa. peukut pystyyn :wave:
 
Kylli-täti ja Ellen83: Mukavaa kun liitytte juttuun mukaan! :wave:

elmerius80: Hyvinhän se lihavointi suju! =) Mä lihavoin niin päin, että kirjotan eka ja sit maalaan sen alueen ja painan B:tä.

äiskä äiskä: Kiva jos kehtaat udella. Ilmoittele sitten tosiaan yksärillä kun selviää.

Nea85: Voi sua kun negan sait. Kärsivällisyyttä! Kaikki on mahdollista niin kauan ku täti pysyy poissa. :hug:

Tänne on taas älysti tullu juttua! Mulla on ruoka lautasella ja vartin päästä pitäs treeneihin lähtee mut täällä mä vaan kirjotan. :ashamed:
Mä oon kans treffailussa mukana jos vaan aika ja paikka sopii! Oon siis Jyväskylästä ja Kokkolassakin tulee usein käytyä. Ens viikolla oon Hyvinkälle ja hesaan menossa ukon kans rokkikonserttiin. :p

Mä en oo ainakaan valmistautunu raskauteen mitenkään, enkä aio raskauduttuakaan pitää mitään hoppua. Tosin vauvan vaatteet on aivan älyn ihquja.. mut mieli on maltettava! |O :D

Mä otin kolmen tunnun tirsat tänään ja mittasin herättyäni lämmön. Se oli 37c, ku normaali lämpö on 36,3. :eek: Olin ihan sika väsyny ja huono olo. Nyt sitte taas sydämen tykytyksetki alko. :/

Nyt syömään raakoja ranskalaisia ja sit treeneihin! :wave:
 
Ellen83 vastaus kysymykseesi, eli minulla ainakin on oletetun oviksen aikaan alkanut nuo menkkakivut ja valitettavasti näyttää siltä että siitä päivästä alkaen jatkuvat aina niihin menkkoihin asti. Tosin vasta yk2 -ja samalla toinen luomukierto ilman e-pillereitä- menossa, joten suurta analyysiä en voi tehdä :) Mutta viime kierrosta alkoi puolesta välistä kiertoa tuo menkkajomottelu ja nyt tämän meneillä olevan kierron aikana bongasin tuon oviksen testeillä samoihin aikoihin kun tuo jomotus alkoi...

Papagena Minäkin näin tässä kuluneella viikolla unta, että rinnat turposivat, maitoa erittyi ja olo oli onnellinen, kun tajusin että raskauteenhan nuo viittaavat :D Sai herätä hymy kasvoilla :D Kunnes tajusin että untahan tuo vain olikin :headwall:

Heipsan taas hetkeksi :wave:
 
Enhän mä mihinkään treeneihin lähe.. siellä tulee vettä taivaan täydeltä. Koira ei likkuis metriäkään tuolla saatikka kuuntelis mitä sille sanon. Hienoo mennä kisoihin kahden viikon tauon jälkeen, mut ei voi mitään. :(

Me mennään muuten kattoon yhtä asuntoo sunnuntaina. Omakotitalon alakerta kokonaan ja vuokra vaan 450?. Se omistaja viettää siellä yläkerrassa satunnaisia viikonloppuja. Käytiin jo ulkoapäin kattomassa ja talo oli tosi hieno ja piha kans. Valitettavasti hakijoita oli pari muutakin. :kieh:

Mulla vaan testaus nyt pyörii mielessä.. mut en uskalla vielä. Olo viittaa jo pikkuhiljaa menkkoihin. |O
 
Okei nyt on maha täynnä ja tiskit tiskattu (onneksi syksyllä saadaan tiskikone...) :kieh:

nea 85 toi kuulostaa NIIN tutulta. Mä teen kans sen "kymmenen" testiä joka kierto. Sitä aina toivoo et jos se tänään tulis se plussa. No tässä vaiheessa kiertoa on taas hyvä vannoa, et nyt en kyllä tee ennenku on täti heti viikon myöhässä :LOL: Mulla on tuolla viis aconin ja yks rfsu:n testi odottamassa, joten se siitä vannomisesta. Heti kuitenkin testaan ku vaan mahdollista :kieh:

Kylli-täti tuo juttu pahoinvoinnista oli tosi hyvä! :D Niin ja tervetulotoivotukset minunkin puolesta :flower:

Rhea minkä rotuinen koira sulla on? Ja missä kisoissa käytte (sori ku utelen...) =) Toivottavasti saatte sen asunnon. Kuulostaa nimittäin aika hyvältä.

Papagena noista unista. Mä näin viime yönä unta et koulu alkoi syksyllä ja reksi antoi mulle lukkarin jossa oli vain 4 viikkotuntia pidettävänä. No minähän nostin kamalan metelin et eihän tolla tuntimäärällä kukaan ole töissä, niin se ilmoitti mulle ettei äitiyslomalla voi tehdä enempää tunteja ku laki ei salli :LOL: :D Vai että nautoja... kuulostaa hyvältä - ainakin jos sais vielä sellaset silmät :D

elmerius80 ihania sanoja ja hyvää kesälomaa B)

Mulla ei kyllä ole paljon kerrottavaa tai oireilua muutamaan viikkoon, ku on taas kierto niin alussa. Tässä vaan toivon et päivät kuluis äkkiä et pääsis tekohommiin... Tuo pupustelu taitaa olla parasta koko tässä touhussa :D :D :D Meillä muuten on kaksi kääpiökania (tyttö ja poika) ja täytyy kyllä sanoa et me ollaan ukon kanssa paljon viriilimpiä ku ne laiskamadot... :LOL:
 
Mä oon tuntiope. Opetettavat aineet matikka ja tietotekniikka, mut opetan kyllä myös kemiaa ja fysiikkaa =) Ja just parhaan ikäisille - 7-9 luokat :D Itse asiassa mä oikeasti tykkään työskennellä murkkujen kanssa. Ne on tosi rehellisiä ja avoimia.
 
Iltaa täältäkin! Tosi ahkeria olette olleet! Hauskahan olisi nähdä livenäkin, mutta olisi se kyllä melkoisen outoa. Saattaiskin tyypit näyttää ihan erilaisilta kuin mitä on omassa päässä kuvitellut. Rhea: tulen huomenna J-kylään, joten saatetaan vahingossa törmätä vaikkei sitä kumpikaan tietäis! ;)

Oireilut kuulostaa monella lupaavalta! Ehkä sit jo parin viikon päästä tulos olis toivottu!? Mä päätin, et elokuussa/heinäkuun lopussa vois kokeilla ovistikkuja. Tosin saa nähdä jos tässäkin kierrossa oviksen tunnistaa ni ehkä niitä ei sit tarvii.
 

Yhteistyössä