Okei nyt on maha täynnä ja tiskit tiskattu (onneksi syksyllä saadaan tiskikone...) :kieh:
nea 85 toi kuulostaa NIIN tutulta. Mä teen kans sen "kymmenen" testiä joka kierto. Sitä aina toivoo et jos se tänään tulis se plussa. No tässä vaiheessa kiertoa on taas hyvä vannoa, et nyt en kyllä tee ennenku on täti heti viikon myöhässä
Mulla on tuolla viis aconin ja yks rfsu:n testi odottamassa, joten se siitä vannomisesta. Heti kuitenkin testaan ku vaan mahdollista :kieh:
Kylli-täti tuo juttu pahoinvoinnista oli tosi hyvä!
Niin ja tervetulotoivotukset minunkin puolesta :flower:
Rhea minkä rotuinen koira sulla on? Ja missä kisoissa käytte (sori ku utelen...) =) Toivottavasti saatte sen asunnon. Kuulostaa nimittäin aika hyvältä.
Papagena noista unista. Mä näin viime yönä unta et koulu alkoi syksyllä ja reksi antoi mulle lukkarin jossa oli vain 4 viikkotuntia pidettävänä. No minähän nostin kamalan metelin et eihän tolla tuntimäärällä kukaan ole töissä, niin se ilmoitti mulle ettei äitiyslomalla voi tehdä enempää tunteja ku laki ei salli
Vai että nautoja... kuulostaa hyvältä - ainakin jos sais vielä sellaset silmät
elmerius80 ihania sanoja ja hyvää kesälomaa B)
Mulla ei kyllä ole paljon kerrottavaa tai oireilua muutamaan viikkoon, ku on taas kierto niin alussa. Tässä vaan toivon et päivät kuluis äkkiä et pääsis tekohommiin... Tuo pupustelu taitaa olla parasta koko tässä touhussa
Meillä muuten on kaksi kääpiökania (tyttö ja poika) ja täytyy kyllä sanoa et me ollaan ukon kanssa paljon viriilimpiä ku ne laiskamadot...