Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Heipsis taas,

juuri: tarkoitin ihan oikeesti et kiitti lohdutuksesta, ei ollut ironiaa... ;)

äiskä äiskä : pieneltä tuntuu nuo omat (turhaan?) murehtimiset tuollaisten juttujen rinnalla. Hyvä, että jaksat(te) kuitenkin olla optimistisia oman vauvan suhteen.

Joanna: harmi jos sullakin nyt sit menkat alkaa. Mulla oli ainakin tässä kierrossa jotenkin vahva tunne, että EN ole raskaana. Alan luottaa enemmän noihin kropan tuntemuksiin, kun aavistin ovulaationkin et oli jo hyvin alkukierrosta. Toivottavasti samat ja selvät merkit jatkuu tulevassakin kierrossa. Laskin muuten, et jos tulis taas lyhyt kierto ni oltain pari päivää onneks parhaimpaan aikaan miehen kanssa samassa paikassa (eri asia sit pupuilu koska siellä on taas kerran myös miehen sukulaisia).

Ja Papagena: huomasin että mulla ainakin viime kierrossa silloin oli se kuume kun oviskin oli ja sit sen jälkeen se kuume hävisi. Lienee ihan normaalia vaihtelevat tuntemukset, kunhan tietää ettei ihan ole mistään päähänpistosta vaan kyse vaan voittopuoleisesti haluaa kovasti vauvaa (niin kuin varmaan kaikki täällä!)

Illan jatkoja, toivotaan plussia jännäilijöille ja huomiselle parempaa säätä kaikille! B)
 
Rhea: mäkin oon kontrollifriikki. Oli jo vaikeuksia omissa polttareissa kun yhtäkkiä vietiin ja ei tiennyt mitä tapahtuu... Että se lapsi olisi kyllä varmaan hyvä opettaja meille sitten siinä, ettei kaikkea todellakaan voi hallita. :LOL:

Mussu: hyvä et jollain on tota matikkapäätä ja miksei sitä sit käyttäisi kun kerta on! Hauska juttu toi juoksurata!
 
Mouku80:Mä olen kanssa ihan sata varma etten mä raskaana ole. Mut ei se mitään.. huhtivauvakin kuulostaa tosi hyvältä =)
Ja olen kanssa kovasti miettinyt et mitä jos me ei saadakaan lapsia! Joskus entisessä elämässä tuli hölmöiltyä ehkäisyn kanssa eikä silloinkaan käynyt edes vahinkoa... onneks :ashamed:
Miehen toisella veljellä on yks poika 6v. ja sitäkin käsittääkseni tekivät pitkään ja hartaasti, saattaa olla että oli jotein hoitojakin. Siitä asti ovat toista yrittäneet eivätkä ole onnistuneet :( Nyt heillä on ollut jo vuoden verran adoptiohanke päällä ja ensivuonna kai voivat saada lapsen =) Niin sitä olen miettinyt et toivottavasti tuo ei ole sukuvika!! No aika näyttää. Turha murehtia etukäteen!

Rhea; Mä kävin ensiksi vuoden lukiota ja totesin ettei ole mun paikka! Ei ole oikein koskaan ollut tuota lukupäätä! Ja opiskelin hyvinkäällä!

Mussu;Tuo sun laskeskelu kuulostaa just samalta mitä mun mies harrastaa :LOL: Se on mun mielestä jotenkin söpöä kun se laskeskelee milloin mitäkin =)

 
Minä palailen hissukseen mahdollisesti tähän pinoon. Raskaus osoittautui tänään tuulimunaksi vaikka raskausoireet tuntuivatkin vaan lisääntyvän. Huomenna soittelen polille aikaa, ei meinaa sikiöpussi lähteä pois millään (mitä olen sisääni ottanut, en anna pois :kieh: )

Yhdet menkat pitää olla välissä ennenkuin voidaan yrittää paremmalla onnella. Toivotaan siis että kierto palautuisi nopeesti..

 
Maillevauva :hug: :hug: Olet lämpimästi tervetullut takaisin! Olen välillä käynyt Helmissä urkkimassa sun kuulumisia ja paninkin merkille, että oli jotain vuotoja. Tosi ikävä juttu. Haluatko jo listalle takaisin?

Kieltämättä niitä lapsettomuuspelkoja on täälläkin. Parempi kuitenki jättää sellaiset ajatukset taka-alalle ja antaa mennä vaan. Meidän suvussa ei oo kauheesti ollut lapsettomuutta. Mutta mistä sitä ikinä tietää...
 
Pikaisesti lukaisin viimeisimmät viestit läpi..

Meillevauva voihan itku :hug:

Täällä myös yksi kontrollifriikki ilmoittautuu! Juuri tuota tarkoitan mistä edellä on ollut keskustelua. Pelkään sen lisäksi kaikkea mahdollista ja mahdotontakin. Olen aina lähes varma, että minun kohdallane osuvat kaikki; lapsettomuus, tai jos raskaaksi tullaan niin ongelmia siinä/km/tms. :headwall: Minkäs teet :headwall:

Mouku80 pahoittelut tätösestä :hug:

Ihanaa kun sataa! Sopiva ilta käpertyä oman kullan kainaloon :heart:
Mutta kuitenkin aurinkoista huomista kaikille (vaikka sitten vaan noin niin kuin kuvainnollisesti!) :flower:
 
Hei!

Pääsiskös mukaan vielä? Ilmoittauduin tonne huhti-toukovauvaa toivovien joukkoonkin, mutta tää näyttää aika paljon vilkkaammalta paikalta ;) Eli pikkukakkonen olis haaveissa ja ensimmäinen yrityskierto on meneillään.

Pixie.........................kp.5/32..............................yk. 1

Meillevauvalle iso halaus! :hug:

 
heippa. lisäättekö minutki tuohon listaan vaikken täällä kamalan usein ehdi kirjoittamaan. käyn kuitenkin katsomassa joka päivä miten täällä muilla menee..

nea85.................kp.30/34..........................yk. 1
 
En ole tänään koneelle ehtinyt, nytkin ihan pikana. Tyttö ollut taas ihan mahdoton tänään, huomenna taidetaan viedä lääkärille jos vaikka on korvatulehdus tai jotain... :/

Papagena on muuten yksi henkilöistä Taikahuilu-oopperassa! =)

Meillevauvalle :hug:

Ja 30v gradua vaille valmis kemisti. Lyhyesti ja ytimekkäästi. :D

Huomenna yritän taas ehtiä lukaisemaan paremmalla ajalla kaikki jutut!
 
Juu, toki saa udella. Sulla onkin jännät päivät meneillään :) Mulle tuli ekasta raskaudesta tosi vahvat oireet jo ennen plussaamista. Jatkuva jano ja tiheentynyt vessassa käymisen tarve. Joka johtui kyllä varmaan siitä vesimäärästä jota litkin... ;) Plussaamisen aikoihin myös rinnat tuli kipeeks ja aika pian aloin turvota vaatteistani ulos. Parin viikon päästä alkoikin sitten jo pahoinvointi. Olin ihan varma että vartoon kaksosia kun oireet oli niin vahvat, mutta yksi sieltä vaan tuli!
 
mulla ei rinnat ollenkaan arat vaikka yleensä ennen menkkoja on.. mahaa on kovasti juilinu jo viikon verran.. tein testin tänään ku ajattelin että otan muutaman oluen jos on nega ja negahan se oli yllättäen.. kaikkea vikaa oon itsestäni löytäny.. pelottaa joka kerta vessassa läydessä että nyt ne mankat on alkanu ku on semmonen olo..
 
meillevauva: täältä kans Muhkea :hug: teille!!!


Papagena: miten listalle pääsee?? :eek:
meillä siis ennen km oli 6 yrityskertaa (vai lasketaanko puolen vuoden pupuilu raskaaksi tulemisen tarkoituksena siksi ?? )...mutten nyt sitten kuitenkaan tiedä kiertoa..siis normaalisti on aina ollu 28...mitä lie nyt sitten tarkoittaneekaan...

Olen aivan ulalla noista jutuista..pitänee huomenna kysellä jälkitarkastuksessa lekurilta kaikkea..
Pitää varmaan tehä lista että muistaa kaiken kysyä mitä aikookin... :kieh:

JA EXTRA kiitos taas muistamisesta!
Nyt pitää lähtä kyllä nukkuun..
Kauniita unia, ja plussien kuvia... :heart: :heart: :flower: =)
 
nea85: Kaikillahan on erilaiset raskausoireet ja joillain ei oo ollenkaan. Menkkajuiliminenkin saattaa kuulua asiaan, mullakin oli sellasta ekaa odottaessa. Kohdun kasvukipua kuulemma. Se kuulostaa jo lupaavalta että oireet on erilaiset kuin yleensä menkkojen lähestyessä. Ehkä testi ei vielä näytä koko totuutta. Plussaonnea! :):heart:
 
kiitos pixie.. pitää testailla muutaman päivän päästä seuraavan kerran jos ei tule punainen paholainen kylään ennen sitä.. ja jotenki erilaista tämä juiliminen nyt on kun ennen menkkoja yleensä.. tuntuu juilivan oikealle puolelle mahaa enemmän. yleensä menkkajuilit sattuu minulla koko mahaan. mut katsellaan ja odotellaan vaikkei millään malttaskaan. :p
 
Joo, tiedän tunteen... Kärsivällisyys ei oo yks mun parhaista puolista ja noihin aikoihin kun odottelee testin tekoa niin meinaan kuolla jännityksestä! Nytkin mulla on meneillään tosiaan eka yrityskuukausi ja siinä 4. kiertopäivä enkä meinaa millään malttaa odottaa. Blaah... Mitenköhän sitä jaksaa taas odottaa sen 9 kuukautta, koska se vasta on odottamista. Vaikka raskausaikakin oli aivan iiiiihanaa niin olispa jo se päivä kun saa nyytin ensimmäistä kertaa syliin... Jep. Kunhan nyt ensin malttais odottaa että pääsis edes yrittämään. :headwall:
 
minä oon tehny jo 2 testiä viikon sisään.. aina vaan ajattelee että jospa se jo näkys ku kierto on niin kauhean epäsäännöllinen.. ovulaation luulen olleen 15 tai 16 päivä.. ehkäpä pian jo näkyis testissä edes pienen pieni haalea viiva.. ukko alkaa jo hermostua ku joka toinen päivä ollaan varmasti raskaana ja joka toinen taas ihan maassa että eipäs nyt enää ollakkaan.. =) ...oletko muuten pixie minkä ikänen?
 
Oon 27 v. Esikoinen täytti viimekuussa vuoden ja lopetin sillon imettämisen. Menkat alko kyllä jo alkuvuodesta ja on ollu aika säännölliset sen jälkeen. Silti mietin että onkohan hormoonitoiminta tasaantunut vielä imetyksen jälkeen ja kannattaako tota yritystä vielä aloittaa. Mutta enpä jaksa odottaa enää kun kärsivällisyys nyt on sitä mitä on... ;) Mieskin on jutussa mukana niin miksei?

Mutta nyt nukkumaan. Pidän peukkuja pystyssä sulle! Öitä!
 
Huomenta! Mulle voi vaihtaa kp:ksi 1/31-39 ja yk:ksi 5 :( Täti tuli epätoivotulle vierailulle yöllä ja taas kerran ilman mitään varoitusta... No mut ainakin kierron pituus lyheni joten jotain positiivista tästäki asiasta :) Pakko myöntää et pelko lapsettomuudesta nous pintaan, mut toisaalta ehkä se on ihan normaalia kun taas kerran joutu pettymään pahasti... Kumpa voi kumpa tää olis nyt sit se kierto ku raskautuisin.. Jos nyt ei tärppää ni sit pitää pitää todennäkösesti ainakin 2kk tauko yrittämisestä ku hääjuhlapaikka on varattu 7.6.2008 ja en haluu olla just synnyttäny tai viimesimmilläni (hyvähän se tällee on ajatella ku ei toi raskautuminen tunnu oikeen tärppäävän)... Pitää sit katella et mitä tekee, todennäkösesti sen jälkee jatketaa yritystä ja sit oon omis häissäni raskaana jos niin ilosesti pääsis käymään et meilläki tärppäis jossain vaihees... No ei auta ku jatkaa taas eteenpäin päivä kerrallaan... :)
 
Meillevauva: Oikein maga super suuret pahoittelut! :hug: Mukavaa kuitenkin, että haluat meidän kanssa jatkaa eteenpäin.

Joanna: Mäki oon muuten asunu Hyvinkäällä vuoden. Ja nyt ollaan kai ens tiistaina tulossa siellä kaveria moikkaan. =)

mouku80: Toivotaan vaan, ettei pää hajoa ku yrittää pitää kaikki asiat kontrollissa pienen lapsen kans. :LOL: Ehkä sitä sit oppii olemaan joustavampi. Ollaan siinä mielessä ukon kans ku yö ja päivä. Se ei jaksa huolehtia mistään kotiasioista tai toisten viihtyvyydestä. :x

Papis: ;) Eniten se kai johtuu siitä ku totuin jo niin Ippuun. :snotty: Mut kyl mä vielä opin! Katoin tota listaa ja ihan hyvältä näyttää. On siellä kyl tosin sellasiaki nimiä vielä, joita en muista ollenkaan. Useat vaan käy ilmottautumassa täällä ja sit ei puhua pukahda sen jälkeen mitään. :eek: Esim. titania, sinuhe, tuikui ja hiidi. Mulla ei oo niistä mitään muistikuvaa. :ashamed:

aurinkoenergiaa: Listalle pääsee kun ilmoitat kp:t ja sen pituuden, yrityskerran ja monettako lasta toivot. Joku näppärämpi sit lisää sut listalle. Voithan aloittaa yrityskerrat vaikka alusta nyt ja laskea sit kp:t seuraavista menkoista jos niin ikävästi käy, että ne vielä tulee.

Pixie: Tervetuloa mukaan! :wave: Meitä malttamattomia täällä rittää! ;)

gataa: Pahoittelut tädistä! On kyllä epämiellyttävä vieras ja epäreilukin. Toivotaan, että tärppää niin ei tarvitse häiden takia lykätä asiaa. Voisihan se vaikuttaa häähumuun jos viimeisillään on raskaana ja joka paikkaa kolottaa.
 

Yhteistyössä