Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Uusille tervetuloa! :flower: niin ja Hannipupulle vielä kerran onnea nyt kun plussa on vahvistunut!!

Kesälomaa viettelen ja kummityttö 5v kylässä koko viikon joten vilinää ja vilskettä on ilmassa :) Prinsessa muistipeliä ollaan jo ainakin 20 kertaa pelattu, mut tosi ihanaa et se on tääl pitämäs mulle seuraa :)

Viikon päästä h-hetki alkaa olla käsillä... Kunnon ovistuntemuksia ei oo ollu sen Irlannin reissun jälkeen, mut en tosin oo varma et oliko sitä ovista ees sillo... Mut jos oli ni testissähän pitäs näkyy jo plussa ja kierron pitäs siis lyhentyy ;) en elättele tääl mitää toiveita en :whistle: Eilen ku menin nukkumaan ni ekaks alko kipeähkö mahakipu ja sit tuntu ku joku olis puukolla kerran survassu mahaan, kipua kesti hetken ja se oli sellanen kunnon vihlasu mut sit se katos ja mitään ei tuntunu enää sen jälkee... Mitäköhän seki oli... Oon täs nyt huvikseni sillon tällön mittaillu lämpöjä ja ne ei oo ollenkaan koholla, joten ehkäpä en tässä kierrossa sit ovuloinnukkaan ollenkaan... Ehkä täs tulee liikaa mietittyä noita asioita, pitäs vaan osata ottaa rennosti mut aika vaikeeta se tuntuu olevan... Mut nyt muistipeli kutsuu taas :)
 
Tällä nikillä vielä!
Aioin siis vaihtaa sen. Sit mä sisuunnuin, että ja perkele, enhän mä ala tanssia kenenkään pillin mukaan, mulla soi oma pilli ja siinä on niin pirun hyvä soundi, että sitähän en muuksi muuta!!
Sit mä poistelin niitä mun viestejä tästä ketjusta, siks tää sit on monta sivua lyhyempi tää ketju nyt. Sit hokasin, että oonhan mä kirjoittanu vaikka mitä muutakin ja vaikka minne muualle, eli mun on helpoin hakea viestejä mun omalla nikillä, ja poistella sitä kautta kaikki.
No, hain viestejä kaikilta alueilta haulla IPPU, ja jouduin yllättymään. Täällä on joku muukin Ippu/ippu. Samalla nikillä on kirjoiteltu johki lapsettomuusketjuun, ja se en siis tod. oo minä! Eli joudun vaihtaan sitä nikkiä sit kuitenki! Mutta ilmoitan kyllä itseni, että Ippuhan se tässä. Jos näitä lukee joku-tiedätte-kyllä-kuka, ni sit lukee. Mulla on oikeus ajatuksen ja sananvapauteen, ja jos niistä pitää palkokasvia nenään imutella ni jo on köyhä elämä. Harmittaa älyttömästi, ku meillä oli tosi mukava juhannus yhdessä, ni heti jussin jälkeen sit tällainen saikkaus. Ja varsinki ku kyseessä on ihminen, joka on mulle tärkeämpi ja rakkaampi, kuin omat siskot, melkein. Läheisempi ainaki.
Ja naurettavinta jutussa on, että tää tapaus sai mega-perheriidanki meillä aikaiseksi. Ukkohan se ku asettuu siskosa puolelle, niinku aina... mä ajattelen, että asia ku asia, ni puolison pitäis pyrkiä tukemaan puolisoaan, ja puolison pitäis olla sydämessä etusijalla. Mut ei... ja mullahan onkin AINA ollu sellainen tunne, että mieheni sydämessä mulle ei koskaan ole yhtä suurta sijaa, kuin siskollaan. Ne on tosi läheisiä. Siis TOSI LÄHEISIÄ. Tän ajatuksen myötä alkaa sit vauvakuumekin vähän rakoilemaan, ja laskemaan. Jos nyt en oo jo raskaana, ni voi olla, että tilanne muuttuu... mut tämä teksti on nyt kirjoitettu tästä keskeltä tätä riitaa, tai oikeestaan mykkäkoulua, joten voi olla että ajatukset muuttuu, kunhan asiasta lisää puhutaan ja sovitaan (?), mut nyt tuntuu perin juurin lohduttomalta kaikki.

Mut tällä hetkellä näin, ilmoitan uuden nikkini heti kun sellaisen keksin...
 
Ippu tuo toinen samalla nikillä kirjoittanut on varmaan ajalta ennen palstauudistusta, ja oli kirjoittanut harmaana. Saattaa nyt näkyä mustana, ne vanhat harmaitten viestit kai muuttui mustiksi palstauudistuksen yhteydessä niin että nyt näyttää kuin olisi sun kirjoittamasi, mutta enää ei pysty samalla nikillä kirjoittamaan paitsi tietty harmaana tuonne Mitäs nyt-puolelle. Että sen puoleen ei ole tarpeellista vaihtaa nikkiä. Mutta tee kuten parhaaksi näet =) Olipas sekavasti selitetty. :D

Mun mielestä sä et ole täällä mitenkään loukkaavasti kenestäkään kirjoittanut, jos itse lukisin vastaavaa itsestäni niin hetken ehkä sulattelisin mutta en suuttuisi. Ei olisi aihetta. =)
 
Vielä sen verran Ippu jatkan edelliseen että voithan perustaa tuonne Kerhot-osioon suljetun kerhon, missä voit rauhassa kirjoitella ihan mitä haluat. =) Helmikuun odottajista sellainen perustettiin juuri. Jos perustat sellaisen niin tahtoo mukaan vaikkei enää kuumeilijoihin kuulukaan. :D
 
Elmerius; Paljon onneaa vaan, paljon onneaa vaan :D
Ikää kyselit.. mä olen 26 ja risat, kohta iskee varmaan kolmekympin griisi :eek:

aurinkoenergiaa, nea85 ja poni06 TERVETULOA :wave:

Hannipupu; :flower: Onnea vielä kerran, me muut tullaan perässä, ennemmin tai myöhemmin =)

Mussu81; täti :hug:

Ippu; Tosi kurjaa toi kaikki :hug: Toivottavasti saatte välit selvitettyä niin kaikilla on parempi mieli. Olen kanssa joskus miettinyt et mitä jos joku tunnistaa mut täältä, kun just siks uskaltaa kirjoittaa kun kukaan ei tunne!!

Täällä on ollut ihan kamala päivä!! Aamulla väsytti ihan älyttömästi..eikä kyllä vieläkään ole helpottanut vaikka puoli tuntia torkuin. Kun pääsin töihin niin olis mieli tehnyt lähteä takaisin kotiin!! Siellä ei illalla oltu tehty mitään.. kaikki työt tekemättä ja myymälä kamalassa kunnossa!! Itku meinas tulla :snotty: Koko aamu päivän pidätin itkua ja yritin pitää silmiä auki kun niin väsytti. No itkutus meni puoleenpäivään mennessessä onneks ohi. Mut väsymys on kamala!! Joko mä olen raskaana tai sitten mun stressinsietokyvyn raja on ylittymässä :headwall: No onneks perjantaina on viimeinen päivä töitä ennen lomaa.. sit mä nukun ainakin viikon putkeen!!!

Mahdollisia raskausoireita siis löytyis: Väsymys, itkuisuus, rinnat on vähän arat, ja lämmöt nyt kolmatta päivää puoliastetta normaalia korkeammat!! Tosin nämä kaikki kyllä kai sopii myös siihen että täti se sieltä jölköttelee kylään :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emminmamma:
Hilipati Minä taas luin jutun jossa oli että 30v naisilla vaan 60-70 %munasoluista on hedelmöityskelpoisia... Eli minulla käytännössä vaan joka kolmas kuukausi mahiksia... :eek: Ja siihen vielä oikeat ajoitukset päälle, niin ei ihme jos ei heti tärppää... No, nyt siis yk. 3 eli nyt siellä siis hedelmöityskelpoinen yksilö kypsymässä! :D
:LOL: Naurattaa toi viiminen lause!! Aika hyvä, toivotaan Emminmamma että näin olisi! Meilläkin nyt tosiaan yk 3, että jospa täälläkin sitten! Enpä muuten ole tullut ajatelleeksi tuota seikkaa, että kaikki munasolut eivät olekkaan hedelmöityskelpoisia. Tavallaan se antaa lisäuskoa tähän hommaan, että tähän astiset varmaan ovat olleet viallisia yksilöitä =)

Elmerius kyseli ikää, olen 25-vuotias, eli hedelmällisimmässä iässä kuulemma. Ei siltä just tällä hetkellä kyllä näytä! :eek: Onnittelut muuten synttärien johdosta! :flower:

Mua sit taas kiinnostaisi ihmisten koulutustasot. Itse olen suorittanut alemman korkeakoulututkinnon (AMK). Mites te muut??

Kylläpä Papagenan tilanne on vaikea. Toivottavasti kirjoittamasi sähköposti toisi asioihin selvyyttä. :hug: Itse olen kylläkin huomannut, että sähköpostit tulkitaan usein väärin. Jouduin hiljattain setvimään tahatonta väärinkäsitystä, joka aiheutti melkoisen riidan ystäväpiirissäni. Kyse oli kirjoittamastani sähköpostista, joka oli ymmärretty väärin.
 
ainiin.. piti kysyä et tietääkö joku mikä on rfsu:n testin herkkyys? Kun sitä ei löydy tosta paketista eikä niiden nettisivuilta? Onko apteekin oma herkempi? HeHee.. en ole tehnyt uutta testiä, mietin vaan et kummalla tekisin sitten jos oikeasti se täti ei viikonloppuna tule!!

Hilipati; Mä olen aikoinaan käynyt amiksen! Parturi-kampaajan paperit siis on kaapissa. Enpä koskaan ole niitä töitä leipätyökseni tehnyt. Olen kyllä opiskellut tässä työn ohessa pari vuotta sitten. Mut en tiedä mihin koulutustasoon esimiehen erikoisammatti tutkinto kuuluu??
 
No en sit malttanu kuitenkaan olla kirjoittamatta... Näpit tuli nuoltua ja nyt on fiilis oikein hyvä. Kävin jo hakemassa perhesuunnittelun sivuilta uudet pupustelupäivät :D Onneksi sattui aika hyville päiville. Ollaan mm. juuri sopivaan ajankohtaan menossa kahdestaan Kaustisille Semmareita fanittamaan... :D Itse asiassa ensi viikonloppuna ollaan jo menossa Kalajoelle yhdeksi yöksi... eli päästään jo vähän harjoittelemaan... :D

Papgenalle paljon voimia ton tilanteen kanssa. Se on tosi p***amaista tapella läheisten kanssa. Me käytiin kans äitini kanssa tosi taistelu tänään ja suht tyhmästä asiasta, mut molempien hermoja taitaa rassata, ku pyöritään kaikki päivät samoissa nurkissa (rakennetaan porukoitten lähelle ja laitan työmiehille ruokaa äitin keittiössä...) :kieh:

Elmeriukselle: ikää on nyt karvaa päälle 26 (muutama viikko sitten täytin) ja Hilipatille et olen muutama vuosi sitten valmistunut FM.

Emminmamma toi oli tosi hauska :LOL: mä oon myös kolmannella yk:lla, joten jospa se nyt sitten tärppäis :D

Joannalle tosi paljo peukkuja plussan puolesta. Aika hyvältä kuulostais :)

 
Joanna: toivotaan sulle plussaa joo! (Ja kyllä meille muillekin vois tulla.)

Hilipati: Mulla on kans AMK-tutkinto, mutta kun tuntui ettei riittänyt sellaisiin työtehtäviin mitä haluaisin tehdä niin lähdin opiskelemaan maisterin tutkintoa, toivottavasti olis vuoden päästä jo valmis viimeistään. Gradua pitäis aloitella mut en oo oikein päässy siihen kiinni. Ja ikää kun joku kyseli niin nimimerkistäkin voi päätellä että 27.

Papagena: tervetuloa! ;) Toivottavasti asia selviää pian ettei tarvitse enää murehtia. :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mouku80:
Hilipati: Mulla on kans AMK-tutkinto, mutta kun tuntui ettei riittänyt sellaisiin työtehtäviin mitä haluaisin tehdä niin lähdin opiskelemaan maisterin tutkintoa, toivottavasti olis vuoden päästä jo valmis viimeistään. Gradua pitäis aloitella mut en oo oikein päässy siihen kiinni. Ja ikää kun joku kyseli niin nimimerkistäkin voi päätellä että 27.
Itsekkin olen tuota maisterin tutkintoa miettinyt ja varmaan jossain vaiheessa koitan päästäkkin koulutukseen. Alalla tosin töitä kyllä riittää muutenkin! Sitä olenkin miettinyt, että olisko jo pitänyt pyrkiä koulutukseen ja tehdä lapset vasta sen jälkeen....

 
Hilipati: Minäkin mietin samaa, mutta nyt onneksi näyttää että saan alle kahdessa vuodessa tehtyä ton tutkinnon kun sain reippaasti hyväksilukuja aiemmista opinnoista (olen tehnyt myös avoimessa). Jos ei vauva kohta ilmoittele tulostaan, niin ehdin käydä ainakin kaikki kurssit jo varmaan ennen sitä. Toisaalta en kyllä pistäisi niitä opintoja lasten edelle sunkaan tilanteessa. Mulle on ainakin sanottu että kun ikää on tietyn verran niin kannattaa joka tapauksessa alkaa lapsia yrittämään jos tietää että niitä haluaa.
 
Voi Hemmetin hemmetti! Tiputin sit seinältä tollaisen kyykkyspariskunta "taulun" saatiin se häälahjaksi. Siihen oli maalattu meidän nimet ja hääpäivä ja takana oli runo!!! No tuhannen nuuskakshan se meni :snotty: Mies kyllä lupas et saa sen vielä kasattua... en kyllä usko! Lohdutti vaan kyynelehtivää vaimoaan. Tästä päivästä ei tule mitään.. mä menen nukkumaan!!!!
 
Uusi kuumeilija esittäytyy! Uusi ja uusi kun lapsosia on jo neljä.. ei pitänyt enää tämän kuumeen iskeä vaan kuinkas kävi..pari sinisiä silmiä vakuutti et meille tarvitaan vielä yksi vauveli. ;) alan toteamaan tuon miehen kuumeen ikuiseksi.. :LOL:
 
jätin pillerit pois puoli vuotta sitten eli siitä mahan vihlonta ei voi johtua. tänään ollu myös pakki aivan sekaisin.. kun vaan malttas odotella sunnuntaihin niin sit pitäis kyl jo tulos viimeistään näkyä.. vaikka menin jo tilaamaan kauhean läjän testejä niin tuskin maltan odottaa sunnuntaille ja testailen jo parin päivän päästä.. tänään oli myös lämpöä 37.3.. tyhmää vähän etsiä kaikkia mahdollisia raskausoireita itsestä mut minkäs tälle voi kun omassa päässä on ajatus että nyt tärppäsi..
 
Papagena :hug: Kiva, että saitte asiat puhuttua, inhottavalta kuulosti tuo tilanne aiemmin :heart:

Mussu81 :hug:

Elmerius80 onnea :flower:

Rhea ja Mouku80 samoissa kiertopäivissä näköjään mennään :D Mitään oireita ei oikeastaan minullakaan ole. Tosin alkoi taas tuossa perjantaina alavatsasärky+alaselkäsärky ja on jatkunut siitä saakka. Lauantaina testit näyttivät ovista, joten uskoin että siitä oli kyse. Nyt kuitenkin epäillyttää, kun on ihan särkyä, ei mitään vihlontaa tms. vaan 24h särky selässä ja alavatsalla. Viime kierrosta alkoi samanlainen jomotus puolivälistä kiertoa ja menkathan ne sieltä tuli. Taitaa olla liian vähän aikaa pillereiden lopetuksesta tai jotain..

Uusille tervetuloa minunkin puolesta! :flower:

Koulutustasosta oli kysymys, itsellä AMK tutkinto (lähes uunituore) ja miehellä vielä koulut käymättä (mutta vakkarityö toistaiseksi) Ja kertauksen vuoksi mainostan vielä että ikää oli minulla 23v. ja miehellä pian 25v.

Kovasti kaivataan omaa nyyttiä tänne kotiin :heart: Voi kunpa...
 
Ikäkyselyyn vastausta tulisi näin: melkein 26 vee. Koulutus on kasvatustieteiden maisteri/luokanope. Mies on parisen vuotta iäkkäämpi. On palstailu vähän jäänyt, kun reissun päällä on. Oireita ei paljon ole, mutta toiveet on vielä korkealla, testiminen menee kyllä loppuviikkoon. On kiva huomata, että täällä ei ole yksin jännityksensä ja toiveidensa kanssa, onneksi. Jännittävää viikkoa ja plussapisaroita kaikille! Saa nähdä, millon seuraavan kerran pääsen koneelle...
 
hei vaan,

minulla ikää jo 28 v. Kauhia, kun sitä on jo vanha. Joskus oikein pitää pysähtyä miettimään, että paljokos siellä mittarissa jo olikaan. Ja koulutukseltani olen ihan kohta just ja pian valmis maisteri. :)

Ostinpas tänään sitten tädin vierailun kunniaksi oikein pari olusta. Ai että maistui hyvältä, varsinkin kun oli toiseksi viimeinen tentti (ikinä ) ohi! B)
 
KESKIVIIKKO 27.6.2007

Esikoisesta haaveilevat

mouku80............. kp. 1/24-39............................yk. 3
juuri.....................kp. 3/28-32..............................yk. 2
Suikale................ kp. 10/29............... ...................yk. 2
Hilipati................. kp. 15/27-35............................yk. 3
Yohanna.............. kp. 18/34.................................yk. 2
Bumba.................kp. 24/~31...............................yk. 2
Rhea....................kp. 24/30.................................yk. 1
Joanna.................kp. 26/28.................................yk. 1
Tansuli.................kp. 29/28 ................................yk. 1
Misupai.................kp 30/29-30............................yk. 2
gataa...................kp. 31/37-39............................yk. 4
Daizy.................... kp.80/38-56, dpo 33...............yk. 2

panikoija................. 1. haaveissa...............elokuussa alkaa
Tinjami.....................1.haaveissa.................heinä-elokuuss a alkaa


Toista toivovat

mussu81....................kp. 2/28-32......................yk. 3
Bella de la Rosa.........kp. ?................................puoli vuotta
Emminmamma...........kp. 9/27-32......................yk. 3
Suvitus......................kp 12/?............................yk 3
Jopa73......................kp. 13/26 (23-38)..............
äiskä äiskä................kp. 20/31-33.....................yk. 2
elmerius80................kp 20/31..........................yk 1
Vilinäiti......................kp 21/28..........................yk 14
niko06.......................kp. 25/27..........................yk. 2
Heikko-Peikko............kp. 25/45 (40-60)..............yk. 1
Salamander...............kp. 26/28..........................yk. 2
tuittu-tilda..................kp. 35/30-34 .....................yk. 3
Äityli -84.....................kp. 35/34.........................yk. 10
Titania...............................................................yk 1

sonja.........................2. haaveissa..................ehkä heinäkuussa
Sinuhe.........................2. haaveissa.................heinä-elokuussa
Minja76.......................2. haaveissa..................heinäkuussa
tiksa..........................2.haaveissa...................elokuussa
möttönen....................2. haaveissa..................kesäkuussa


Kolmatta kaipailevat

MOLLAKKA..............kp 7/28............................yk. 1
Tuikui.....................kp.20/25..........................yk.3
Ninnukka................kp. 31/30-32.....................yk. 4
Äippä84..................kp. 44/28-30.....................yk. 4

Mammutti-Mamma....... kp. 28/30..................kesä-elokuussa alkaa hiidi.............................kp..?/28....................heinä- elokuussa alkaa
äitsykkä78...................3.haaveissa...............kesäk uussa alkanee


Neljättä toivovat

päppä

Viidettä toivovat

Hope08

Kuudetta kaipaavat

PippurinenMamma.......kp. 39(26!)32-33...................yk. 1


Haamuilijat


Plussanneet

iida83.....................2. lapsi ..........LA 31.12.2007
Pikkueppu...............4. lapsi...........LA 13.01.2008
Afu-82....................1. lapsi...........LA 21.01.2008
Sonja.....................2. lapsi ..........LA 27.01.2008
Piipi79....................1. lapsi...........LA 01.02.2008
Amalia-..................3. lapsi............LA 04.02.2008
Hissukka................2. lapsi ...........LA 05.02.2008
Meillevauva............1. lapsi............LA 10.02.2008
Vauvakuumeinen....1. lapsi............LA
nipsuli..........................................LA 11.02.2008
Olivia...........................................LA
Ciba..................... 1 lapsi.............LA
Hannipupu..............3. lapsi............LA
 
huomenta :wave:

jopas oli eilen illalla hommaa, kun piti kaikki viestit lukee, että pääs kärryille, mitä täällä on tapahtunu :LOL:
ja nyt tietenkään en yhtää muista, kelle piti kommentoida ja mitä...

Papagena : hyvä, että saitte selvitettyä sen teijän jutun... :)

uusille tervetulotoivotukset :wave:

joku kyseli noista nimistä (olisko ollu Rhea ), kellä on jo päivät pitkällä eikä oo aikoihin kirjotellu tänne, nii kyllä mun mielestä niitä voi poistaa..
voihan ne sitten lisätä takasi, jos heitä tänne takasi tulee =)

Ikäkyselyyn, ite oon siis 23v. syyskuussa 24v.
ja koulutuksesta, merkonomi olen.. lähihoitajakoulu jääny kesken kun oloin esikoista oottaa ja sit se on jääny roikkumaan, kun töissä oon ollu aina vähän pisempiä ja lyhempiä pätkiä...

Mukavaa taas kattoo noita omia kp:tä, kyllä ne pikkuhiljaa taas on siitä lisääntyny.. nyt jo peräti 20 :D ku tuntuu et vastaha ne vähä aikaa sit oli jotai 2 tai 3 :eek:

dodii.. nyt ollaan taas ajan tasalla :LOL:
ja eikun töitä taas tekemään... heipsan :wave:
 
Huomenta!

Nea85: ok, ymmärsin väärin että olit vasta lopettanut pillerit! :) Toivotaan siis, että nyt tärppää!!

Papagena: kiva että saitte jutun selvitettyä nyt!

Täällä heräsin harmaaseen sadepäivään ja kun kömmin ylös, niin tätihän siellä oli ovella! Mulle voi siis päivittää listaan 1/24-39 ja yk 3. Näköjään tuli sitten lyhyempi kierto kuten aavistelinkin, ja nyt ei taas voi pahemmin tietää seuraavan kierron pituutta. Kaiken lisäks ollaan ensi kuussa miehen kanssa puolet ajasta eri paikoissa, joten ei pidä nostaa siis toiveita liikaa siitäkään... Blääh!
 
mouku80: :hug: on se täti vaan pirullinen kaveri, kun aina tuppaa kylään, vaikkei sitä välttis kaivattais :kieh:

onpas hiljanen aamu, kaikki vielä nukkumassa?? tai töissä??
nyt kun ite taas töissä oon ja kerkee istumaan koneella, niin koko aika käyn kurkkimassa, onko tänne tullu jotai uutta... ;)
 
Kylläpäs täällä on ehtinyt taas tapahtua. Katsotaas muistanko puoliakaan mitä piti kommentoida. :p

mouku80 ja mussu 81: Pahoittelut tädistä! :hug:

elmerius80: Myöhästyneet synttärionnittelut. :flower: Ikäkysymykseen: Olen siis pian 25 ja mies 24.

Hilipatin koulutuskysymykseen. Oon ylioppilas-parturi-kampaaja (kävin molemmat koulut yhtäaikaa) ja nyt valmistun toivottavasti jouluna AMK:sta tradenomiksi.

aurinkoenergiaa ja hope08: Tervetuloa mukaan! Aktiivisesti vain kirjoittamaan! :wave:

äiskä äiskä: Minähän se olin, joka listan päivitystä ehdotti. =) En uskalla ite mennä sörkkimään, mutta koko ajan tuntuu uusia tulevan ja kuitenkin on paljon, jotka ei kirjoita ollenkaan. Tosiaan voi sitten listalle uudestaan lisätä jos palaa takas meidän keskuuteen.. :saint: Mullakin on muuten syyskuussa synttärit! :D

Papagena: Tosi ikävä tilanne sulla.. onneksi saitte sovittua asiat. Mä ainakin jään aina murehtimaan hirveesti tommosia asioita ja niistä tulee hirvee olo. Toivottavasti myös miehen kanssa pääsitte sopuun ja vauva-hommat jatkuu samaan malliin. :D Mä en ehkä koskaan opi kirjoittamaan sun nickiä oikein, joten etukäteis pahoittelut siitä. =)

).( Voiko sellainen sydämen läpätys ja pieni ahdistus olla raskausoire? :ashamed: Mulla nyt pari päivää olla ahdistava olo vatsan ja rinnan alueella. Sellanen ku jännittää älyttömästi, mut se ei mee pois välillä. :/ Nyt myös nipistää mahaa, mut se luultavasti johtuu nälästä. :( Täällä tuntuu useammalla olevan jännäilyt viikon sisällä. Hui! :attn:
 
Joku kyseli ikää, mietin tässä että taidan olla vanhin tästä joukosta, noin kuukauden päästä jo 33 vuotta pamahtaa matkamittariin.

Onkos kellään muulla kesäflussaa? Tuntuu ettei ehkä lähde pois ikinä. Onneksi noi meidän perheen pikkuihmiset on jo edes vähän
parempana.


Onkos kukaan uskaltautunut niitä mansikoita syömaan sen lehtijutun jälkeen, mie olen muutaman maistanut. Jotenkin en jaksa uskoa että tässä suomen maassa olisi oikeasti käytössä mitään vaarallista ainetta ilman erityismainintaa pakkauksessa. Voin tietysti olla väärässäkin!


Toivottavasti noita plussa uutisia tulisi edes jollekkin lähiaikoina, olisi jotain jännättävää kun itsellä on niin kauan edes niihin ehkä tuleviin tärppipäiviin.

 

Yhteistyössä