Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Laitoin sut Hannipupu nyt plussanneisiin listalla. Ok? Mahtavaa kyllä, että tulee noita plussia. Ei malttais odottaa omaa vuoroaan, varsinkin kun esikoinen vasta toiveissa niin kaikki olis uutta ja ihmeellistä. Nauti raskaudestasi!
 
Nyt kyllä otti ohraleipä... mikä siinä on ettei opi ikinä! Miksi menin tekemään taas sen testin, miksi??? No, negahan se siellä ja muutenki alkaa toivo hiipumaan. Oireita löytyy kyllä ,mutta missä TAAS viipyy plussa. Mul on ollu monia keskenmenoja samalla tavalla, että on raskaana ja testi näyttää negaa ja veritesti taas plussaa. Sit se alkaaki vuotaa. Toisaalta tää etovuus ja väsymys ei ole poistunut mutta jotenki ei enää jaksa ajatellakaan. Lähdetään kuudeksi viikoksi reissuun joten kyllä mun täytyy siellä gynellä käydä ennen sitä. AAAAAAGHHHH!!!!!
 
siis kevään kuumeilijalistalle...
meillä tuli viikko sitten keskenmeno rv 7+3. :'(
nyt vaan mietityttää milloin vois alkaa kokeilemaan uudestaan...pitääkö siihen OIKEESTI kysyä lupaa lääkäriltä?
pahin alkaa olla ohi ja haluis uusia tuulia, uutta mahdollisuutta ja kaipa se uusi vauva sais lohdutettua sen verran menetystä että jaksaa ...
tosin meillä on jo kax lasta: tyttö-00 ja poika -04, mutta nyt ois hyvä aika kolmannelle.

tietääkö joku täällä että pitääkö odottaa eka menkkoja km jälkeen ennenkuin voi alkaa yrittämään..???
ja jos pitää niin miksi?
Olisin todella kiitollinen jos joku vois valaista!! =)
 
Meille sanottiin Naistenklinikalla kun kaavinnasta kotiuduin, että suositellaan yksiä menkkoja, että kierto tasaantuisi ja kroppa normalisoituisi. Tosin eivät kieltäneet heti yrittämästäkään. Meillä ekan kaa kaksi keskenmenoa peräkkäin kun raskauduin heti tyhjennyksen jälkeen, mutta mitään näyttöähän siitä ei ole johtuiko se siitä. Tiedä ja mene... Yksilökohtaisia juttuja oikeastaan.
 
olen ensimmäistä kertaa tänne kirjoittamassa.. jätimme mieheni kanssa ehkäisyn pois kuukausi sitten, nyt minulla on ollut viikon ajan nipistelyä alamahassa molemmin puolin.. kuukautiset ovat todella epäsäännölliset, mutta niiden pitäisi alkaa viikon sisällä. onko muilla ollut nipistelyä näin pian raskauden alussa vai onko tämä nyt aikainen keskenmeno tai jotain muuta? n.2 viikkoa sitten tiputti verta kolmen päivän ajan. onnea kaikille tuleville äideille, kiitos jos vastaatte.
 
Nyt minäkin uskaltaudun ilmoittautumaan tänne listalle. Meidän esikoinen on 10 kk:n ikäinen ja nyt päätimme mieheni kanssa jättää ehkäisyn pois. Vauva saa tulla ,jos on tullakseen. Ainakin alku katellaan näin. Jos mitään ei ala kuulua noin puolen vuoden sisään niin sitten voisi alkaa harkitummin yrittään =) . Imetän vielä ,mutta kahdet selkeät kuukautiset on ollut jo. Yhtään en ole laskeut kierron pituutta. Tämä meidän tyttö sai alkunsa todella helposti, kun lokakuun lopussa lopetin pillerit (joita olin syönnyt lähes 15 vuotta), niin tammikuun alussa tulin raskaaksi. Aika näyttää miten tämän kakkosen kanssa käy. Ihana näin alkaa taas jännäilemään :D .
 
voisitko vähän kertoa milloin raskausoireesi alkoivat esikoisen kohdalla? minä tein tänään testin joka oli negatiivinen tottakai, loppu viikosta uusi testi. tuo alamahan kipristely vaivaa todella. liekkö normaalia näin alussa jos olen raskaana.. ovulaatiosta noin 10 päivää
 
Tuo meidän esikoisen alku oli niiin helppo ,että en edes seurannut mitään oireita. Menkat oli viikon myöhässä niin tein huvikseni testin ja plussa tuli =) . Mun mies oli asiasta täysin varma ,kun mielialani oli niin vaihteleva. Ainut raskausoire jonka muistan ja josta olen päiväkirjaan kirjoittanut oli väsy ja nälkä.
 
TIISTAI 26.6.2007

Esikoisesta haaveilevat

juuri.....................kp. 2/28-32..............................yk. 2
Suikale................ kp. 9/29............... ...................yk. 2
Hilipati................. kp. 14/27-35............................yk. 3
Yohanna.............. kp. 17/34.................................yk. 2
Bumba.................kp. 23/~31...............................yk. 2
mouku80............. kp. 23/30-39............................yk. 2
Rhea....................kp. 23/30.................................yk. 1
Joanna.................kp. 25/28.................................yk. 1
Tansuli.................kp. 28/28 ................................yk. 1
Misupai.................kp 29/29-30............................yk. 2
gataa...................kp. 30/37-39............................yk. 4
Daizy.................... kp.79/38-56, dpo 32...............yk. 2

panikoija................. 1. haaveissa...............elokuussa alkaa
Tinjami.....................1.haaveissa.................heinä-elokuuss a alkaa


Toista toivovat

mussu81....................kp. 1/28-32......................yk. 3
Bella de la Rosa.........kp. ?................................puoli vuotta
Emminmamma...........kp. 8/27-32......................yk. 3
Suvitus......................kp 11/?............................yk 3
Jopa73......................kp. 12/26 (23-38)..............
äiskä äiskä................kp. 19/31-33.....................yk. 2
elmerius80................kp 19/31..........................yk 1
Vilinäiti......................kp 20/28..........................yk 14
niko06.......................kp. 24/27..........................yk. 2
Heikko-Peikko............kp. 24/45 (40-60)..............yk. 1
Salamander...............kp. 25/28..........................yk. 2
tuittu-tilda..................kp. 34/30-34 .....................yk. 3
Titania...............................................................yk 1

sonja.........................2. haaveissa..................ehkä heinäkuussa
Sinuhe.........................2. haaveissa.................heinä-elokuussa
Minja76.......................2. haaveissa..................heinäkuussa
tiksa..........................2.haaveissa...................elokuussa
möttönen....................2. haaveissa..................kesäkuussa


Kolmatta kaipailevat

MOLLAKKA..............kp 6/28............................yk. 1
Tuikui.....................kp.19/25..........................yk.3
Ninnukka................kp. 30/30-32.....................yk. 4
Äippä84..................kp. 43/28-30.....................yk. 4

Mammutti-Mamma....... kp. 27/30..................kesä-elokuussa alkaa hiidi.............................kp..?/28....................heinä- elokuussa alkaa
äitsykkä78...................3.haaveissa...............kesäk uussa alkanee


Neljättä toivovat

päppä


Kuudetta kaipaavat

PippurinenMamma.......kp. 38(26!)32-33...................yk. 1


Haamuilijat


Plussanneet

iida83.....................2. lapsi ..........LA 31.12.2007
Pikkueppu...............4. lapsi...........LA 13.01.2008
Afu-82....................1. lapsi...........LA 21.01.2008
Sonja.....................2. lapsi ..........LA 27.01.2008
Piipi79....................1. lapsi...........LA 01.02.2008
Amalia-..................3. lapsi............LA 04.02.2008
Hissukka................2. lapsi ...........LA 05.02.2008
Meillevauva............1. lapsi............LA 10.02.2008
Vauvakuumeinen....1. lapsi............LA
nipsuli..........................................LA 11.02.2008
Olivia...........................................LA
Ciba..................... 1 lapsi.............LA
Hannipupu..............3. lapsi............LA
 
Testataanpa toimiiko värit =) Ei näköjään toimi, vitsi mikä tietokonenero! Sainpas tuon punaisen, en ymmärrä miksei se toinen väri näkynyt vaikka "nimi" oli oikein... :whistle:

Täti on pakannut kamansa ja eilen päästiin jo pupuilemaan Tai mikäs sitä estää tädin vieraillessa touhuamasta.. :whistle: Harvemmin sitä kuitenkaan sillon raskautuu..

Nyt pitäisi olla ajan tasalla siitä mitä teille kaikille kuuluu. =) Oli niin paljon luettavaa, etten edes muista kenelle piti kommentoida ja mitä..

Onnittelut Hannipupulle ja Ciballe! Loistavaa työtä tytöt! ;) Ilmoittakaa LA kun tiedätte... Ja käykää jatkossa moikkaamassa meitä!

Ja Bumba, sinulla on samana päivänä synttäritt kuin mun miehellä! =) Itselläni kuusi päivää teidän jälkeen..

Uusille tervetulotoivotus ja kertokaahan tietonne jos haluatte listautua. :flower:

Olikohan jotain vielä... No, palailen kun muistuu mieleen!

Ippu sä kun oot haka noiden värien kanssa, ni saatko toimimaan ne joiden "nimessä" on numero?
 
Plääh... Kyllä se testi oikeassa oli. Täti tuli viimeyönä :'( Ja aivan hitsinmoisten kramppien kera. Tänään pakottauduin aamulenkille ja nyt on olo hieman ihmismäisempi :/ No pari päivää menee taas pettymyksestä palautuessa ja sitten saakin alkaa taas uuden jännäyskierroksen. Mies oli kyllä tosi hellä ja ihana lohdutellessaan mua aamulla :saint:

Eli nyt kp. 1/28-32 ja yk.3 (en nyt enää tiedä varmaksi kierron pituutta ku näyttää alkaneen heitellä...)

Minä vetäydyn pariksi päiväksi nuolemaan näppejä ja palailen sitten takaisin ku on mieli vähän piristynyt :ashamed:
 
poni06 ja nea85: Tervetuloa! :wave:

Listasta sais varmaan taas poistaa sellasia nimiä, jotka ei oo kirjottanu mitään!? Mitä ootte mieltä? :saint:

Aikaisen negan testanneille kärsivällisyyttä! :attn:

Kyllä kypsyttää kun ei tapahdu mitään. Kaikki muut listaa erilaisia oireita ja tuntemuksia. Mulla ei oo MITÄÄN!! :snotty: En usko pätkääkään, että tää kiekka ois tuottanu tulosta ja vähän kyllä masentaa. Aika taas matelee. |O Mulla ei oo pillereiden lopettamisen jälkeen ollu edes mitään menkkaoireita etukäteen, joten senkään suhteen ei oo mitään olotiloja, joita vois tulkita.

Onnea Hannipupu vielä kunnon plussasta! :flower:
 
Huomenta, tervetuloa uudet! Nea85: mun mielestä noi on ihan normaaleja oireita, jotka voi johtua siitä että omat hormonit alkaa toimia pillereiden jälkeen. Mullakin oli ekassa kierrossa enemmän vatsan nippailua ja rinnat oli kipeät. Samoin oli tokassakin kierrossa alussa. Toki voithan olla raskaanakin, toivotaan niin!

Rhea: mulla on ihan samat fiilikset etten todellakaan jotenkaan usko että tässä kierrossa olisi tärpännyt. Oikeestaan ois kiva kun täti kohta tulis ni tietäis kierron pituuden. Vaikka oltiinkin miehen kanssa varsinkin alkukierrosta aktiivisia, niin nyt ei ole kyllä mitään oireita mihinkään suuntaan. No, jos se jännitys nousisi vielä tuossa viikon päästä. Samoilla päivillä mennään (paitsi mulla oli viimeksi ainakin pitempi kierto)!
 
kaikille uusille tervetuloa..

mussu81 voi itku sitä tätiä.. menis niille jotka sen oikeesti haluaa luokseen.. sukulaiset :/

Rhea mullakaan ei ollu oikei mitää oireita menkoista mut silti ne tuli :kieh: mut jospa se ei teille tunkis :)

täällä riiviö meinas syödä mut ku tein aamupalaa.. pomputtei jaloissa hulluna ja jos en ois välillä liikkunu ni ois nipistäny hampaillaan nilkasta.. niin hulluna halus tomaattia
löysin kaupasta tosi ihania kahvikuppeja.. oi kun tulis syksy ja viileät ilmat ni vois mennä viltin alle sohvalle ja kuumaa kaakaoo sellasee kuppii..se sopii niin hyvin käsiin ku kahdella kädellä pitää kiinni ni kädet lämpenis.. oi =) niin kuten huomaa pidän enemmän viileistä ilmoista kuin kauheasta helteestä.. varsinkin näin kaupungissa.. lisää kahvia hakemaan..
 
Voi mussu81 tiedän tunteen!! :hug: Tsemppiä sitten uuteen kiertoon!

Tääl ei kummempaa, ovis on varmaan ihan oventakana, ja tänään pitääkin varmuuden vuoksi herätellä himot. Jospa vaikka tällä kertaa.. ;) Odottajien puolelle on jo maalismasut perustettu, olis niin kiva päästä sinne! Eipä sillä, että tässä pinossa mitään vikaa olisi.
Luin muuten eilen, että 90% lasta yrittävistä pareista raskautuu vuoden sisällä yrityksen aloittamisesta. Malttia siis, kyllä se vielä tärppää.. :heart:
 
Ippu Jos säkään et niitä toimimaan saanut, ni sit ne ei toimi! :D Eli tyydytään joo numerottomiin sävyihin. Ja hyvä että saa jonkun hymyilemään heti aamulla! :hug:

Taitaa Emmille tulla lisää hampaita kun päivät on yhtä huutoa ja jos lusikkaa edes näyttää ni huuto senkun yltyy... :kieh: Meinaa kyllä hermo mennä kerran jos toisenkin, argh. Kai se pian taas helpottaa ja onneksi miehellä alkaa parin viikon päästä loma. Ja enpähän enää kauaa ole tytön kanssa kotona, syyskuun alusta olis tarkoitus palata töihin, hui. Vähän jo jänskättää miten homma lähtee toimimaan... :eek:

aurinkoenergiaa Ystäväni sai rv 8 keskenmenon ja heille sanottiin että hyvä olisi yhdet menkat saada välissä, mutta ei olisi kuitenkaan kuulemma maailmaa kaatanut vaikka yritys olisi alkanutkin heti perään... Ota siitä sitten selvää! =)

Hilipati Minä taas luin jutun jossa oli että 30v naisilla vaan 60-70 %munasoluista on hedelmöityskelpoisia... Eli minulla käytännössä vaan joka kolmas kuukausi mahiksia... :eek: Ja siihen vielä oikeat ajoitukset päälle, niin ei ihme jos ei heti tärppää... No, nyt siis yk. 3 eli nyt siellä siis hedelmöityskelpoinen yksilö kypsymässä! :D
 
Tervetuloa poni06 ja nea85!

Täällä on tänään synttärit!:) synttärilahjaks toivoisin sitä plussaa parin viikon sisään :) ainakin toimeliaita ollaan oltu ja oviskin bongattiin ja lämmöt on nyt koholla sit ihan kunnolla eli varmasti ovis oli . =) ja ne limat,voi herranguugeli.. :ashamed: pers märkänä mentiin muutaman päivän ajan. Mä luulen että pari varmistusvarvia joutuu vielä ottamaan tässä tän ja huomisen aikana.. :D
Meillä isäntä oli oikeen huomaavainen tänäaamuna,herätteli mut pusuilla ja meni keittämään aamupuuron.Sen jälkeen tuli puuroa sänkyyn mutta puurot kyllä jäähtyi...
:D oli meinaan muuta tekemistä.. :LOL:
Isäntä meinaan teki "talletuksen" ja tokas että hyvää syntymäpäivää kulta!
kyllä mua nauratti hetken aikaa että näinkö sitä lahjotaan :LOL:

tuli tossa mieleen että minkäköhän ikäistä porukkaa täällä mahtaa kirjotella?pientä galluppia jos pukkais... ihan mielenkiinnosta tahtos tietää :) ite siis tänään 27vee.. =) tuo hymykin hyytyy vielä...kun ikää alkaa karttuu lissää..
 
Blaah. En tiedä, mitä uskallan tänne enää kirjoittaa. Kälyni löysi tän ketjun, ja mun pitänee vaihtaa nikkiä. Oon tänneki niin paljo hänestä kirjoitellu, et pitää poistella noita mun viestejä tuolta takaa päin ja palata tänne uudella nikillä. Mä luotan siihen, että tunnistatte mut sit. En voi kertoa sit, että mä oon nyt entinen Ippu.
 
Ippu no voi kökkö. Tuo itseänikin välillä pelottaa että jos joku tunnistaa mut täältä. Enhän mä nyt mitään hirveän salaisia juttuja täällä pui :D mutta mulle tämä anonyyminä kirjoittaminen on vähän koko homman idea, silloin voi kertoa paljon avoimemmin asioistaan ja ajatuksistaan. =) Ilmoita vaikka yv:llä sun uusi nikkisi, mä en ole kovin hoksaavaista laatua! :LOL:

Plussia plussia kaikille... täällä edelleen taustailen ja jännään teidän kanssa. =)

Hissukka rv8+0
 

Yhteistyössä