Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Iltoja kaikille :wave:

Tänään tuli tilaamani testit postitse ja en malttanut olla testailematta. Testiin ilmestyi hyvin nopeasti kaksi selkeää viivaa :heart: :D Tuntuu todella epätodelliselta, joten hain vielä apteekista testin ja testailen perjantaina.
 
Ciba hurjasti onnea!!! :heart: :heart: On se kiva et jollain tärppää nopeesti...

Elmerius80 kuulin, että vehnänalkioöljy edesauttaisi raskautumista runsaan e-vitamiinipitoisuuden vuoksi, joten ostin sitä. Olen kerran maistanut ja laatta meinasi kentää, maisui aivan karmeelle. Kyllä mä meinaan sitä alkaa säännöllisesti ottamaan, varmaankin juhannuksen jälkeen. Ensi viikon lopulla muutenkin olis kai aika laittaa simpat liikkeelle. Ja greippimehua olen kaks kiertoa juonut, ei hyötyä...

Kiva kun Afu ja Hissukka jaksaa vielä käydä meidänkin kuulumisia lueskelemassa =)
 
Hannipupu kyllä noi kaks haamua jo plussaa tarkottaa... Paljon onnea!!!
Ciba onnittelut :flower: kera sullekin... Ihana kun noita plussia ilmestyy tähän pinoon tasasta tahtia :)

Ippu :hug: tiedän kyllä tunteen... välillä, ainakin itselläni, tuntuu että touhu menee liian vauvanteko touhuksi eikä rakasteluksi ja sitten kun oikeesti tekee mieli ja paljon niin silloin aika tai paikka ei vaan oo sopiva tai sit just käy niinku sanoit et ovikello soi...

Olin tänään kaverin lapsen 1v synttäreitä juhlimassa ku en viimeviikolla päässy oikeisiin juhliin ja siel oli sit samal käymäs toinenki kaveri jolla alle 1v tyttö... Kyllä meil avokin kaa kummallaki se vauvakuume vaan kasvo entisestää ku niitten menoa siel kateltii :)
Olo on ollu ihan kummallinen tänään, sellasta ihme kuvotusta ilmassa ja mahaa särkeny aina vähän välii ja väsymys on mitä suurin... Nytki voisin tähän nukahtaa... No mut nyt pakkaamaan huomista varten ja syömään iltapalaa... Hyvää juhannusta kaikille!!!! lähetään huomen suoraan töistä mökkeilee ja palailen sit sunnuntaita lueskelemaan kuulumisia... :wave:
 
Niin siis mulla tosiaan ne limat nyt venyy, ja ed. kierrossa sitä ei tapahtunu missään vaiheessa.

Miten se limojen venyminen nyt sit on, kun se liittyy ovikseen... ja ku mulla ei viime kierrossa venyny, ni onko se nyt sit niin, että mä en viime kierrossa ovuloinutkaan ollenkaan?

Greippimehua täällä ryystän tämän kierron... oon jo oppinu tykkäämäänki siitä, ekat lasilliset oli kamalia!
 
Ciba, vautsi vau, onnea hirmuisesti :flower:

Aikas ikävää Ippu että hommat tuolla tavoin keskeytyivät :whistle:

Minä täällä meinaan jo luovuttaa, kun en edes tuohon pirun ovulaatiotestiin saa muuta kuin noita haamuja/viivanpaikkoja :kieh: Tosin ehkä se ovis vaanii nurkan takana jo, mutta silti :headwall: En kyllä enää tee kuin loppuviikosta vielä nuo muutamat testit, sitten saapi jäädä tuo testaileminen. Hulluksihan tässä tulee, kun toiveita elättelee turhaan tuosta ovisplussasta :headwall:

Iskee epätoivo, ettei tästä kierrosta ainakaan raskaudu, kun ei tuosta oviksestakaan ole merkin merkkiä...

Ja tänään oli vielä kaamea päivä töissäkin :headwall: Sähelsin niin paljon, että huomenna menee puolet työvuorosta asioiden korjaamiseen :|

Joten Joanna taisi meillä olla lähes yhtä paha päivä :hug: En jaksa muista asioista enää edes pauhata, nyt nukkumaan tämä päivä pois :D
 
Ciba onnittelut plussasta :flower: !!! Mahtavaa, että täällä tapahtuu hienoja asioita, antaa toivoa meille kaikille.

Ippu voi damn! Toivottavasti saatte omat "verkot" veteen mahdollisimman nopeesti =) . Ja fiiliksen päälle uudestaan myös. Ei tän vauvan tekeminen liian totista hommaa pitäis olla, ja uskonkin, että rakastelemalla ne tärpit varmemmin tuleekin.

Se limojen venyminen kertoo vaan sen, että olet hedelmällisimmilläsi ja ovis on lähellä. Simpat elää kauemmin tuossa venyvässä kanamunanvalkuaista muistuttavassa limassa. Mulla ainakin tulee limaa ennen ja jälkeen oviksen (useampi päivä), joten koskaan en sitä itse h-hetkeä ole niiden limojen perusteella bongannut. Ja vielä jos on ollut kiihottunut siinä välissä, niin sekin lima sekottaa sen oikean ovisliman seurantaa. Mulla kyllä alavatsa nippailee oviksessa sen verran (uusi havainto viime kierrossa), että taidan luottaa siihen enemmän kuin limoihin. Laskurit on mulla järjestään ehdottaneet liian aikaista ovulaatiopäivää, kun on jälkeenpäin laskeskellut menkkojen alkamispäivästä taaksepäin. Mut laskurithan antaakin vain keskiarvon ja jokainen kierto ainakin mulla on vähän erilainen. Luulis kuitenkin, että jos ovisviikon bongaa, ja on aktiivinen joka toinen päivä, niin tulostakin pitäisi tulla. :)



=) =) =) =) =) =)
 
Just, noi hymiöt on kyllä nyt ihan ylläreitä mulle. En iskenyt silmää tuolla välissä, vaan piti olla sulkumerkki kiinni ja lopussa on useampi, kuin piti...Mut koitetaan kuitenkin pitää huumoria yllä, kun vauva on iloinen asia - ja sen tekeminen varsinkin! :LOL:
 
Ai niin, ja hyvää juhannusta kaikille - se tuppaa täällä idässä unohtua, kun ei sitä täällä vietetä. Koittakaahan taikoa plussat seuraavaan testiin kaikilla mahdollisilla kedon yrteillä, mitä tielle osuu =)
 
Onnea Ciba!! :flower: Oliko sulla mitään oireita vielä? Onnea myös Hannipupulle uudesta haamusta!

Voi tylsyys, tänään pitäisi lähteä juhannuksen viettoon ja ainakin täällä sataa vettä! :(

Ippu: harmi ettei onnistunut yritys, vai kerkesittekö vielä myöhemmin? ;) Heh, meillä kävi kerran todella nolosti kun oltiin mun porukoilla ja oli aivan hirvee helle ja ketään ei pitäny olla kotona ja koska oli niin kuuma niin olin ilman vaatteita ja mies oli boksereissa (siis ei tod. oltu tekemässä mitään!!) ja sit yhtäkkiä isäni paukkasi ovesta sisään ja oli ihan et "mitäs helvettiä!?". :LOL: Se varmaan nyt luulee että meillä on tapana kotonakin hengata alasti. Sori kun kerron täällä kaikki noloimmat jutut! :ashamed:
 
TORSTAI 21.6.2007

Esikoisesta haaveilevat

Suikale................ kp. 4/29............... ...................yk. 2
Hilipati................. kp. 9/27-35.............................yk. 3
Yohanna.............. kp. 12/34................................yk. 2
Bumba................. kp. 18/~31.............................yk. 2
mouku80............. kp. 18/39................................yk. 2
Rhea.................... kp. 18/30...............................yk. 1
Joanna................. kp. 20/28...............................yk. 1
Tansuli................. kp. 23/28 ..............................yk. 1
Misupai.................kp 24/29-30...........................yk. 2
gataa................... kp. 25/37-39..........................yk. 4
juuri......................kp. 25/28...............................yk. 1
Daizy.................... kp. 74/38-56, dpo 32.............yk. 2

panikoija.................. 1. haaveissa...............elokuussa alkaa
Tinjami.....................1.haaveissa.................heinä-elokuuss a alkaa


Toista toivovat

Bella de la Rosa........ kp. 6/28.............................puoli vuotta
Suvitus.......................kp 6/?................................yk 3
Jopa73...................... kp. 7/26 (23-38).................
äiskä äiskä................ kp. 14/31-33.....................yk. 2
elmerius80................ kp 14/31............................yk 1
Vilinäiti...................... kp 15/28............................yk 14
niko06........................kp. 19/27..........................yk. 2
Heikko-Peikko.............kp. 19/45 (40-60).............yk. 1
Salamander................kp. 20/28..........................yk. 2
Minttu mamma............kp. 28/30-32.....................yk. 2
mussu81....................kp. 28/28...........................yk. 2
tuittu-tilda..................kp. 29/30-34 .....................yk. 3
Emminmamma........... kp. 32/27-32.....................yk. 2

Titania.........................2. haaveissa.................kesäkuussa toiv. sonja.........................2. haaveissa..................ehkä heinäkuussa
Sinuhe.........................2. haaveissa.................heinä-elokuussa
Minja76.......................2. haaveissa..................heinäkuussa
tiksa..........................2.haaveissa...................elokuussa
möttönen....................2. haaveissa..................kesäkuussa


Kolmatta kaipailevat

Tuikui......................kp.14/25..........................yk.3
Ninnukka................kp. 25/30-32....................yk. 4
Äippä84..................kp. 38/28-30....................yk. 4

Mammutti-Mamma....... kp. 22/30..................kesä-elokuussa alkaa hiidi.............................kp..?/28......................heinä- elokuussa alkaa
äitsykkä78..................3.haaveissa................kesäk uussa alkanee MOLLAKKA.................. 3.haaveissa................kesän alussa alkaa


Neljättä toivovat

päppä


Kuudetta kaipaavat

PippurinenMamma.......kp. 33(26!)32-33...................yk. 1


Haamuilijat

Hannipupu................3. lapsi


Plussanneet

iida83.....................2. lapsi ..........LA 31.12.2007
Pikkueppu..............4. lapsi............LA 13.01.2008
Afu-82....................1. lapsi...........LA 21.01.2008
Sonja.....................2. lapsi ..........LA 27.01.2008
Piipi79....................1. lapsi...........LA 01.02.2008
Amalia-..................3. lapsi............LA 04.02.2008
Hissukka................2. lapsi ...........LA 05.02.2008
Meillevauva............1. lapsi............LA 10.02.2008
Vauvakuumeinen....1. lapsi............LA
nipsuli..........................................LA 11.02.2008
Olivia...........................................LA
Ciba..................... 1 lapsi.............LA
 
Kiitoksia onnitteluista.

Mouku80: Ei oikeastaan mitään ihmeellisiä oireita ole ollut. toisinaan mahasta juilii ja eilen illalla oli kuin pala kurkussa. hiukan etova olo.

Aamulla piti vielä tehdä uusi testi, niin tulihan siihenkin kaksi tummaa viivaa. Huomen aamulla teen vielä yhden testin (kun tuolla kaapista löytyy) yhdessä miehen kanssa.
 
Ippu: Olipas huono ajoitus appiukolla. Nyt vasta ite tajuaa miten vakavaks se vauvan teko voi mennä ja miten se vaikuttaa seksi elämään. Kaikki ilo pitää ottaa irti niistä kerroista ku se on spontaania.

Ciballe onnittelut vahvasta viivasta! ja Hannipupulle peukut uudesta haamusta, kyllä se siitä vahvistuu!

Joannalle ja Bumballe parempaa päivää tänään!
 
täältä onneks täti on lähteny.. oli vaan kaks päivää.. onneks :) eilen meiän riiviö teki temput.. siis pupu.. pudotti päällensä kukan ja sit mullat niskassa ihmetteli et mitä tapahtu.. oli hauska näky :D

Vilinäiti toivottavasti tuotti tulosta vällyjen alla =)

Ciba ja Hannipupu älyttömästi onnea :hug: :flower:

Rhea innostuin noista sun hymiöistä, mut en tiiä osaanko laittaa niit tänne.. hmm.. täytyys tutkia..
 
"Huomenet" kaikille ja onnittelut plussista ja haamuista.

Ite tässä kovasti jännäillään. Testi polttelee, mut en kyllä vaivaudu ennen huomista, ku ei ole mikään herkkä testi :D

Tuli tuosta seksikeskustelusta mieleen, et ollaan miehen kanssa oltu kohta 12 vuotta yhdessä (olin 14 ku alettiin...) ja meillä seksielämä on aaltoillut aika lailla. Yleensä jompi kumpi on aktiivisempi, mut joskus sattuu sellaisia kausia ettei kumpikaan juuri kiinnostu ja sit taas jos satutaan molemmat yhtä aikaa sellaiseen saumaan et himotaa kovasti niin se on sitte oksat pois. Valitettavasti sellaisia kausia on harvoin ja ne kestää vaan muutamia kuukausia maksimissaan :D

Jep, mut nyt täyy mennä ottaan gratiini pois uunista. Tsemppiä ja kesäistä mieltä kaikille :flower:
 
Heips!
Täällä jännätään, kuinka mahtaa käydä.. ovis oli kipujen perusteella su-iltana ja oltiin pidetty harjoittelu hetkiä jo ennen sitä, silloin ja viel tiistai aamuna..
nyt on ollut pari päivää väliä ja tietty mun tuuril just ne ois ollu oikeet päivät.. joten luultavasti pieleen män taas.. Mutta toivotaan parasta.
"tätiä" olis lupa ootella n.2.7 laskurin mukaan ja yleensä se on aikas paikkansa pitäny.
Parempi kyl olis jos kiertäs kaukaa, vaik naapuri pitäjän kautta, mut kuulostellaan..
 
Nyt tuli täti tänne pillereiden jälkeen kylään eli jos joku listaa paivittää niin mulle vois laittaa kp 1/28 ja yk1. Minut siis sieltä kolmatta kaipailevista löytää listalta. Toi mun kierron pituus menee vähän arvailuksi mutta toi 28 se oli ennen noita paria e-pilleri kokeiluja.Toivotan jo näin hieman etukäteen, Hauskaa juhannusta kaikille tasapuolisesti ja muistetaan heilutella niitä peittoja ahkerasti!
 
Ippu: Eihän tuo nyt niin vakavaa oo, samalta se varmasti maistuu kutenkin ja se makuhan ratkasee!

mussu81: Pistäydyppäs sitten kertomassa kun päätät tarttua siihen testiin.

Nyt mä oon pahis ja lähden töistä vähän etuajassa.. Palaan koneelle seuraavan kerran vasta lauantaina. Ehkä se tekee mulle ihan hyvää! :| Pitäkäähän itsenne naisena. Eikä mitään jymypaljastuksia ennenku mä ehdin takas.. :snotty: =)

Hyvää Juhannusta kaikille! Nauttikaa toisistanne!
 
Onnea plussanneille ja tsemppiä sitä yrittäville :heart: . Niin tosiaan tiistaina poistettiin se kierukka ja lääkäri tokaisi lähteissäni " että hommiin vaan", vähän olin yllättynyt kommentista mutta naurahdin ja totesin, menossa ollaan :LOL:

Mulla hedelmällisin aika parhaillaan laskujeni mukaan ja onhan se peitto heilunutkin :whistle: Täti pitäisi poiketa heinäkuun alussa, 10. päivän tienoilla mutta toivotaan että kiertää kaukaa.
Meikäläisellä jussi menee työn merkeissä, mutta iloista keskikesän juhlaa kaikille kevätvauvasta 2008 haaveilijoille ja muillekin jotka tätä lukevat :heart:
 
Mukavaa jussia kaikille! Nopsasti vain lukaisin, mitä tänne kuuluu. Ollaan pikavisiitillä kotona Ranskan maalla vierailun jälkeen ja jatketaan tästä pikaisesti ja turvallisesti mökille. HIrveää luettavaa lehdistä, mitä täällä on sillä aikaa sattunut. Vähän jo jänskättää, ku ens viikolla ehkä pääsee testailemaan. Testit on mukana reissulle...
 
no hellou! ja onnittelut kaikille plussanneille ja haamuilijoille! en jaksanut kaikkea tuosta väliltä lukea :ashamed: joten en oo ihan ajan tasalla! en mie teitä jätä! ei vain oo nyt ollu fiiliksiä tällekkään palstalle kirjotella kun menkat alko just kun oikein alkoi toivoa että nyt! no yks pieni hyvä puoli! ei tarvi olla tänään kuskina! =) eli pääsee muutaman siiterin ottaan seurassa! no väsymys painaa ja maha on sekasin en tiiä miks,välillä vihloo.. |O no jännitystä tieten taas... no katsellaan! Hyvää jussia kaikille!
 

Yhteistyössä