Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

rhea mikä sitä sun miestä vaivaa, jos ei pupuilu kiinnosta.. ? :eek:

Täytyy kyllä yrittää pitää huoli siitä, ettei pupuilu muutu ihan mekaaniseksi suorittamiseksi. Toistaiseksi ei ole kyllä vielä ollut sitä ongelmaa.
:p
 
Hannipupu paljon onnea!!! :flower: Toivottavasti aamulla viiva on tummempi :)
Bumba ja Joanna mäkin kuulun huhtikuussa syntyneisiin, mulla synttärit 4.4 :) hyvä päiväys.... helppo muistaa :)

Tänään on nipistellyt alavatsasta ja välillä ihan kunnolla särkenytki.. Mistä lie johtuu... Muutoin ei ovistuntemuksia oo ollu joten ehkäpä viikko sitten olikin se ovis... Kauhee väsymys viel päällä, matkan jälkee oon nukkunu joka yö melkee 12h ja la otin viel n 3h päikkäritki ja silti väsyttää viel ihan kamalasti... Matkaväsymys vaivaa ihmeen pitkään...
No pitänee täst mennä antaa vähän huomioo tolle avokilleki ku tulin just töistä kotiin ja ruusut oli tääl odottamas, mut tää tyttöpäs kiitti ruusuista ja tuli sit nopee lukasee mitä tänne kuuluu :ashamed:
 
Heips!
Ajattelin kysäistä, että kun on ovis kipu niin tarkoittaako se, et H-hetki meni vai on just tulossa??
Itsellä oli luultavasti ovis Su iltana, ihan niin kuin ovis laskuri ennustikin, pitää mulla aika hyvin sen aika arviot paikkansa, ja on oltu kyl jo perjantaista asti ahkeria, luultavasti liiankin, mut harjoitteluahan tarvii aina et pysyy kunnossa..
Tätä on kyl varmaan kysytty jo moneen kertaan, mut ei osunut mistään silmiin enkä jaksanut kahlata näitä sivuja tolkuttomasti läpi.
Joten olisin iloinen jos joku voisi valaista asiaa, jotta olisi toiveita neljännestä.

Kiitoos!!
 
Huh täs on nyt vähän kaverin kanssa nautiskeltu viiniä ja kyllä tuntuu.. =) Yleensä ei ole tapana näin viikolla ottaa..

Rhea, kaikki kyselee sun miehestä. Sama meillä, ei mies aina jaksa/halua ja olen aiva 100% varma että muualla se ei käy. Alkuvuosina meillä oli seksiä useemmin, mutta ei enää "vanhana parina" niin paljon. Kyllä mä tiedän että se kuulostaa oudolta heti jos mies ei halua, mutta näin meilläkin joskus on ja mies on ihan normaali ja uskollinen aviomies (ainakin mun mielestä :) )

päppä mä luulen et oviskipu tulee just sillon kun se munasolu irtoaa, eli H-hetkellä. Sillon siis olis hyvä laskea simpat matkaan.
 
vielä oli pakko tulla lukee viimehetken kuulumiset.. kello sois yöllä kahen aikaan ja sit ennen kolmee pitäis lähtee lentokentälle ajelee..
mouku80: kiitosta vaan =)

nyt on lähettävä kattoo josko tuo avokki olis vielä hereillä... meni siks ajoissa nukkuu, ku se joutuu sillo aamuyöllä sinne lentokentälle ajaa.. kovasti oli suunnitelmissa, et tänää pitää vielä saaha simpat liikkeelle, ennen reissua, mut ei harmi vaan kerenny... mun oli pakko vielä viimesiä kamoja pakata ku isäntä meni jo nukkuu..
nyt meen kurkkaa, josko sitä sais vielä varovasti heräteltyä hommiin...en mä mitenkää yli-innokas oo, mut jos nyt kuitenki vielä kerran ettei vaa mee nää tärpit ohi :LOL:
 
Kyllähän se seksin määrä vähenee kun vuosia karttuu. Ite olin pillereiden aikaan aika usein haluton ja ukko tottu siihen, että aina saa vongata. Nyt kun tietää miten kovasti haluisin olla raskaana, niin ajattelee että mun seksi ehdotukset johtuu vaan siitä. Eli se hannaa vastaan ku tuntuu pakkopullalta kun yhtäkkiä oon ehdottelemassa joka välissä. Vaikka kyllä se pillereiden lopettaminen on seksihalut herättäny.. En nyt paremmin osaa selittää. :LOL:

päppä: mulla vähän samat kysymykset pyörii mielessä. Taitaa siis H-hetki olla parhaillaan.

Mä kyllä lupaan olla kattomatta yhteenkään kalenteriin kun seuraava kierto alkaa. Tää on ihan kamalaa ku aika matelee eikä tiedä mistään mitään. Parempi vaan olla tietämätön kaikista oviksista ja muista päivistä. :x
 
Huomenta! Rhea: mun mielestä toi ei oo mitään ihmeellistä jos mies ei ole aina valmis, meillä ainakin välillä on väsynyt töistään ja lisäks kun on ollu jo vuosikaudet yhdessä niin ei se ole ihan samaa kun alkuvuosina. Ite huomasin ihan saman et halut lisääntyi pillereiden lopettamisen jälkeen. Nyt olen ihmetellyt kun taas tällä vk:lla ei oo pahemmin kiinnostanu, oletan että se ovis oli jo viime viikolla, koska silloin oli oireitakin ja koko ajan ois haluttanu! ;) Muutenkin ihme kyllä tällä viikolla koko kuumekaan ei oo ollu niin pahana.
 
KESKIVIIKKO 20.6.2007

Esikoisesta haaveilevat

Suikale................ kp. 3/29............... ...................yk. 2
Hilipati................. kp. 8/27-35.............................yk. 3
Yohanna.............. kp. 11/34................................yk. 2
Bumba................. kp. 17/~31.............................yk. 2
mouku80............. kp. 17/39................................yk. 2
Rhea.................... kp. 17/30...............................yk. 1
Joanna................. kp. 19/28...............................yk. 1
Tansuli................. kp. 22/28 ..............................yk. 1
Misupai.................kp 23/29-30............................yk. 2
gataa................... kp. 24/37-39..........................yk. 4
juuri......................kp. 24/28...............................yk. 1
Ciba..................... kp. 37/36...............................yk. 2
Daizy.................... kp. 73/38-56, dpo 31.............yk. 2

panikoija.................. 1. haaveissa...............elokuussa alkaa
Tinjami.....................1.haaveissa.................heinä-elokuussa alkaa


Toista toivovat

Bella de la Rosa........ kp. 5/28.............................puoli vuotta
Suvitus.......................kp 5/?................................yk 3
Jopa73...................... kp. 6/26 (23-38).................
äiskä äiskä................ kp. 13/31-33.....................yk. 2
elmerius80................ kp 13/31............................yk 1
Vilinäiti...................... kp 14/28............................yk 14
niko06........................kp. 18/27..........................yk. 2
Heikko-Peikko.............kp. 18/45 (40-60).............yk. 1
Salamander................kp. 19/28..........................yk. 2
Minttu mamma............kp. 27/30-32.....................yk. 2
mussu81....................kp. 27/28...........................yk. 2
tuittu-tilda..................kp. 28/30-34 .....................yk. 3
Emminmamma........... kp. 31/27-32.....................yk. 2

Titania.........................2. haaveissa.................kesäkuussa toiv. sonja.........................2. haaveissa..................ehkä heinäkuussa
Sinuhe.........................2. haaveissa.................heinä-elokuussa
Minja76.......................2. haaveissa..................heinäkuussa
tiksa..........................2.haaveissa...................elokuussa
möttönen....................2. haaveissa..................kesäkuussa


Kolmatta kaipailevat

Tuikui......................kp.13/25..........................yk.3
Ninnukka................kp. 24/30-32....................yk. 4
Äippä84..................kp. 37/28-30....................yk. 4

Mammutti-Mamma....... kp. 21/30..................kesä-elokuussa alkaa hiidi.............................kp..?/28......................heinä- elokuussa alkaa
äitsykkä78..................3.haaveissa................kesäk uussa alkanee MOLLAKKA.................. 3.haaveissa................kesän alussa alkaa


Neljättä toivovat

päppä


Kuudetta kaipaavat

PippurinenMamma.......kp. 32/(26!)32-33...................yk. 1


Haamuilijat

Hannipupu................3. lapsi


Plussanneet

iida83.....................2. lapsi ..........LA 31.12.2007
Pikkueppu..............4. lapsi...........LA 13.01.2008
Afu-82....................1. lapsi...........LA 21.01.2008
Sonja.....................2. lapsi ..........LA 27.01.2008
Piipi79....................1. lapsi...........LA 01.02.2008
Amalia-..................3. lapsi............LA 04.02.2008
Hissukka................2. lapsi ..........LA 05.02.2008
Meillevauva............1. lapsi...........LA 10.02.2008
Vauvakuumeinen....1. lapsi...........LA
nipsuli...........................................LA 11.02.2008
Olivia.............................................LA
 
Tolla listalla on aika monta tyyppiä, jotka ei oo kirjottanu aikoihin mitään. Ja on siellä sellasiaki joilla päivät ois kasassa. Mikähän mahtaa olla tilanne!? :/

Nippailut meni ohi ja nyt on jotenki masentunu fiilis. :( Kai se meinaa sitä, että tän kierron aikana ei mitään oo enää tehtävissä ja tuntuu, ettei me kyl saatu mitään aikaan.

Enää viikko töitä ja alkaa reilun kuukauden loma. Opparia pitää vaan vääntää hulluna että saa sen pois alta. Nyt on vasta aihe valmiina. :ashamed:

mouku80: meilläkin takana jo kuusi vuotta yhteistä matkaa. :heart: Ei se peuhaaminen oo enää niin keskeinen osa kun paljon muutakin yhdessä voidaan tehdä.. =)
 
:) Omien laskujen mukaan mulla pitäisi olla kiertopäivä 26/28 menossa. Lista näyttää 24. :/ Perjantain tienoilla alkaa siis jännäys. Enpä ole kyllä fyysisesti mitään erikoista huomannut, joten saas nähdä.

Meilläkin miehen kanssa jo yhdeksättä vuotta yhteistä taivalta takana. :heart: On vain muutama viime vuosi tullut pelailtua noiden kumien kanssa, joten nyt on taas uutta intoa hommissa, kun jätettiin viimein nekin pois. :LOL: :LOL:
 
Heips, minä en ainakaan ole antanut kuulua itsestäni hetkeen aikaan. Ollaan täällä mummolassa, kun rakennamme tuohon viereen omaan kotia ja täällä tuo koneella käynti on ollut vähän vähistä (vaikka oma kannettava on kyllä mukana, mutku, mutku...).

Mulla olis huomenna päivät täynnä ja perjantaina ajattelin testailla. Ei mitään arvailuja vielä kumpaankaan suuntaan... Mies on kyllä sitä mieltä, että oon raskaana, kun tahtoo emäntä olla vähän uninen (10 tuntia yöllä ja 2-3 tuntia päikkäreitä - ihan normaalia :D ) Reilun viikon ajan jonkin verran nippaillut alavatsassa ja lenkillä ei ole pystynyt vetämään yhtä kovalla sykkeellä ku normaalisti. Mut toisaalta rinnoissa ei ole tuntunut kai mitään ja niistä tiesin viimeksi, että olen raskaana. Joten enpä sano vielä mitään - toiveet tietty on korkealla, mut ylihuomenna se selviää =)

Tuli tuosta seksin määrästä mieleen, että meillä isäntä oli ensimmäistä kertaa tosi kovilla silloin kun jo odotin ekasta. Suunnilleen raskauden puolivälissä mulla oli hormonit ihan sekaisin ja olin ihan valmis vaikka kuinka monta kertaa päivässä. Sillon mies totes, että nyt loppuu kunto :D No aika kultaa muistot ja nyt se tuossa jo haaveilee, et toivottavasti seuraavallakin kerralla olen yhtä himokas... :ashamed:

No ei kyllä tässäkään kierrossa ole yrityksen puutetta jos ei tärppää. Sen verran ahkerasti yritettiin simppoja hätyytellä :whistle:

jep, mutta nyt lähden laittaan ruokaa meidän työmiehille, et pääsevät välillä syömään. Tsemppiä kaikille ja kaunista kesää!!!
 
Juuri ja Rhea: meillä kans pian 9 vuotta yhdessä. Mussu81 ja juuri: toivottavasti saatte hyviä tuloksia! Olen jännäilyfiiliksessä mukana! Ippu: meillä myös käydään aina säännöllisin väliajoin toi "voisitko huomioida mua enemmän" -keskustelu... Eli tiedän todellakin mitä tarkoitat! Sit mies muistaa aina siitä eteenpäin pari päivää olla huomaavainen, ja sit se taas unohtuu... Miehet! :) Ja meillä myös miehen vasta-argumentti ollut usein että munkin pitäis ottaa nenä pois kirjasta välillä (opiskelen siis).
 
voi hemmetti!! tein taas aamulla testi ja himmee haamu siis mitä helv.ettiä!!!
se maanaantain haamu oli ihan vaalean punainen himmeä viiva ja se näkyi ihan selvästi ilman kääntelyä ja tihrustusta,ukkokin sen näki ja nyt sitten tänä aamuna tein uuden ja haamu oli tuskin havaittava,testi oli kyllä eri merkkinen ku haamun näyttänyt!! nyt on siis kp29 ja viimeks menkat alko jotain kp25 !!!
ja jos se hemmetin räikkönen nyt kurvaa tänne ni vedän jussina armottomat perseet ja en avaa näitä sivuja kahteen kuukauteen!! :headwall: :headwall: :headwall:
 
Hannipupu: Yhtäkään testiä en oo livenä nähnyt enkä niistä paljoa tiedä. Mutta entäs jos se sun eka testi oli herkempi kuin tämä seuraava? Ja on tässä kuitenkin vaan yksi päivä välissä, joten ehtii se vielä siitä vahvistuakkin. :hug:
 
Mussu81 ja juuri täällä kans jännäilyssä mukana.. toivottavasti hyviä uutisia tulee..

Hannipupu kyl se voi siitä vielä vahvistua.. pidetään peukkuja ja varpaatkin pystyssä ettei se täti tuu vaan teille.. :hug:

mulla tänään vähän masentunu päivä.. saattaam johtua tädistä tais itten ei.. en tiiä.. pääkin oli heti kipee ku heräsin :| mä oon miettiny et en kävis täällä palstalla ku sitä tulee vaan mietittyä vauvoja ja ku se ei heti tärpänny ni masentaa.. pitääkin tän suhteen olla et mulle kaikki ja heti.. sit se pettymys tulee ja vähän väliä miettii et miks ei.. pitäs saada jotai muuta tekemistä ja miettimistä.. mut ei.. tänne vaan jatkuvasti lukee ja jatkuvasti miettii vauvoja.. :|
 
Täällä Höpöli, en ole käynyt kirjoittamassa pitkään aikaan mitään, tosin olen lukenut mitä muille kuuluu.. täällä kun palstailee, niin vauva-ajatuksista ei pääse irti! =) Nyt sitten fiilistelen, jotta täti varmasti tulee käymään ensi viikolla ja ärsyttää! Hö. täytyy ksekeyttää, tuli vieras!
 
Hannipupu mä sain neljä haamua ennen kunnon plussaa :D Ja musta kanssa tuntui että se toinen oli haaleampi kuin eka. Ja jos sulla oli erimerkkinen testi, niin saattoihan olla että tämä jälkimmäinen oli vähemmän herkkä? Millä muuten testasit? Mä sain ne haamut Aconin herkillä testeillä ja plussan lopulta Apteekin omalla. =)
 
Joanna,kyselit niistä lämmöistä.Mulla oli ne lämmöt kokoajan samat.Vaikka testailin aamullakin niin sama se oli päivälläkin :) Kun en aluks saattanut uskoa että pikkunen masussa kasvais niin monen vuoden yrittämisen jälkeen niin mä mittasin sitä lämpöä ja mittasin ja mittasin..... =)

Hannipupu, kyllä se haamu tosiaan tarkottaa että oot raskaana joten onneksi olkoon! :) tein meinaan ite kaks haamutestiä, ekan mammaksin liuskatestillä toisen apteekin omalla ja kolmannella hain sitten jo clearbluen mihin pläjähti sit tumma piste ruutuun!:)

tosta seksistä kun siitä täällä on nyt aika paljon puhuttu niin,kyllä se aika tosiaan vie monelta pahimmat halut pois. Me ollaan oltu jo vuosia yhessä ja nyt saa vaan haaveilla siitä mitä ennen oli ja kyllä me siitä aiheesta riidelläkkin osataan.. ;) mutta vauvan tekokin latistaa kyllä haluja kun sitä on monta vuotta seksiä harrastanu pelkästään oviksen aikaan ja vaan siitä syystä että halutaan lapsi alulle. älkää sortuko siihen vaan nauttikaa seksistä. Mies just eilen sanoi mulle että nyt sentään voi nauttia seksistä kun ei se ole sitä pakkopullaa vaikka vauva tulla saiskin. Ihan omalla painollaan nyt vaan. Joskus oli meinaan sellasia paineitakin että eihän kun olis pitäny saada simpat matkaan niin miehellä vehkeet oli kun 90v Manta- mummon roikkuvat rinnukset niin eihän siitä mitään tullu vaikka kuinka yritit viekotella.. :LOL: mut sillon ei kyl naurattanu yhtään...


Onks kukaan koittanu mitään kikkoja raskaaksi tulemiseen?
Meillä on jotain pylly pystyyn panon jälkeen juttuja ja greippimehuja koitettu ja kai niistä apua ainakin sillon oli kun kerta raskaaksi tulin.vaikka clomithan ne varmasti suurimman avun toi. Olis kiva kuulla jos ideoita jollakin on.
 
Moikka

Kiitos tytöt,ootte ihania ku jaksatte tsempata mua uskomaan että mä tosiaan oon raskaana

[/b]Hisukka en muista mitkä ne testit oli nimeltään mut ajattelin tehdä vielä huomenna iltapäivällä yhen ja ostan sen kalliin clearbluen kai sitte..apteekin omalla oon noi kaks ekaa plussannu mut olinkin jo ekasta viikolla 8 ja tokasta varmaan viikolla 7 et eipä ollu sillon paineita testailla!!!
Miten mulla nyt on tämmönen paniikki!! just joo taitavainen mun piti boldata pelkkä Hissukka!!! :ashamed:
 
Hannipupu superonnittelut haamuista! :flower: Olisipa itse samassa tilanteessa.

Ens viikolla pitäisi olla tosi ahkerana punkan puolella. Tällä kertaa koitan bongata oviksen alavatsanippailujen mukaan, kun noi limat ei mulla taida olla mikään luotettavin indikaattori oikeasta ovisajoituksesta.

Elmerius80 kyseli raskaaksitulokikoista. Pari kiertoa join greippimehua, mut siitä ei mitään mainittavaa hyötyä ollut. Esikoista kun tehtiin, nostin jalat aina seinälle panon jälkeen ja se kyllä tehosi nopeasti. Nyt kun tätä toista on tjottailtu, oon silloin tällöin tehnyt samoin, mutta eipä ole ajoitus sitten ollut kohdillaan, kun ei tärppi ole käynyt. Oon siis vasta pari kiertoa koittanut tuota ovista vähän enempi bongailla. En tiedä mistä johtuu, mutta nyt olis ihan kamala hinku saada se vauva syliin. Oikeestaan vasta viimeisen vuoden aikana on ollut sellainen olo, että olisi itse valmis toiseen lapseen. Tyttö täyttää tänä vuonna 5-v. joten sekin helpottaa, kun ei ole kahta ihan pientä samaan aikaan. Tyttö oli kyllä tosi helppo vauva, mutta sellainen meniä sitten kun jalkeille pääsi, että heti ei tullut mieleen uutta vauvaa tehdä siihen syssyyn. Meillä on myös mies paljon töiden takia pois kotoa, joten paljon olen ollut tytön kanssa yksinkin. Kai sekin on vauvaintoa verottanut. Miten teillä muilla?
 
Hannipupu: itsekin testailin kunnon haamun reilu kuukausi sitten Apteekin omalla + Rfsu:n testillä. Ja kyllä se vain vahvistui kunnon plussaksi viikon sisällä. Nyt "haamu" on kasvanut sen verran, että tänään oli 1.neuvolakäynti ja :heart: -syke kuultiin (oltiin kyllä jo yksityisellä nähty se jo ultrassa pari viikkoa aiemmin) =) .

Tässä vielä linkki mun ensimmäiseen Apteekin haamuun kp~30/30: http://www.aijaa.com/v.php?i=664674.jpg

Afu ja mini rv 9+2
 
Moi!

Tänään oli töissä ihan veetu päivä! Kaikki meni hyvin puoli kahteentoista kunnes söin (en koskaan yleensä syö töissä) Sit tuli tosi paha olo! No töitä oli jatkettava. Menin sitten ja hajotin sixbägin lattialle... ei muuta kun siivoamaan. Ja sit tuli vielä pahempi olo!!! (en voi sietää oluen hajua) No kaiken tämän jälkeen menin tekemään toimisto hommia ja seuraavat neljä tuntia menikin selvitellessä jotain vaatun tilitys sotkua, joka ei edes selvinnyt!!!! No sitten tehtyäni jo puolitoista tuntia ylitöitä, niin päätin lähteä kotiin! Enkä sit yhtään muistanut sitä kolmostien tietyötä (sitä pitumia siellä hioavat, kun se yks motoristihan kuoli sen takia toissapäivänä ) No siellä sitten istuin autossa pahimmassa ruuhkassa ja liikenne ei luukkunut mihinkään.. puolituntia ja n.4-5km.. hurja tuntivauhti!!!! Voi veetu.. olis jo huominen!
Nyt pitää lähteä kaupunkiin. Tulen illalla lukemaan ja kirjoittelemaan paremmin! Anteeksi purkautumiseni.. mut oli pakko ku pää meinaa hajota.. eikä mieskään ole vielä kotona et olisin sille voinut avautua! :ashamed:
 
Vilinäiti: onnea teille yritykseen! Joanna: toivottavasti loppuilta on sujunut paremmin! :hug:

Näin tänään taas kaverin vauvaa ja se nosti kuumetta taas enemmän pinnalle... Hänellä oli Vauva -lehti ja siinä oli vinkkejä hedelmällisyyden säilyttämiseen. Tosin ne oli niin yleisiä, että kyllä ne kaikki jo tiesin, mutta silti innolla luin. Sellainen mulle uusi tieto siellä oli, että miehelläkin hedelmällisyys (ts. siittiöiden tuotanto ja liikkuvuus) heikkenee neljänkympin jälkeen. Oon aiemmin luullu, ettei niillä oo mitään ikärajaa. No, vähän hölmö ajatus ehkä...

Muuten, kun aina välillä näkee että joku harmittelee kun tuli esim. kirjoitettua kaikki boldilla, niin ootteko huomannu että omia viestejä voi muokata ja poistaa (heh, tai sit oon ite ainut joka sen huomasi vasta vähän aikaa sitten).



 

Yhteistyössä