Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

mouku80 :) siellä on näköjään harrastettu samaa kuin täälläkin viime yönä, eli nimien vatvomista. Erona vain sinuun, että me ei miehen kanssa tunnuta löytävän mitään hyviä ehdokkaita. Kun ei halua mitään liian tavallista + pitäisi olla helposti ulkomaillakin lausuttavissa, mutta sitten taas oudommissa nimissä tulee vastaan taivutusongelmia ja "ai kirjoitetaanko se kahdella iillä"-ongelmia. :attn: Mutta ainakin on tullut karsittua pois niitä "no ei tuota nyt ainakaan"-nimiä.

Ja monethan sanoo, että sitten kun sen vauvan näkee niin se vain näyttää niin jonkin nimiseltä . =)
 
Niin juuri, sitä mäkin mietin (haaveilen) että olisi useita mahdollisia nimiä valmiina, ja niistä voisi sitten valita mikä sopii juuri kyseiselle vauvalle parhaiten. Meillä kyllä lähinnä vain minä olen näitä nimiä miettinyt, ja sitten kysellyt mieheltä onko ok. Ja jos keksin useampia, niin hän voi vaikka niistä sitten valita niin toiv. kumpikin on tyytyväisiä. :)
 
Sainpas sen ukon suostumaan eilen.. :LOL: Tosin nyt se vaatii viikon loman. :kieh: Ehkä kuitenki jussina taas. :x Sais nyt vaan selville millon se ovis on.. :/

Tuota listaa äsken tutkailin ja tuli mieleen, että miks siinä on esim 06/07 ja sit perässä yk 1. Kun eikös ne oo vähä sama asia. Jos on yk 2 niin sehän meinaa et toukokuussa on alkanu jne. Ton kk/v jutunhan vois poistaa niin ei sit niin helposti nuo rivitkään jatkuis seuraavalle.. :x Ymmärskö kukaan? :ashamed:

Tervetuloa uusille! En edes muista enää kenet oon jo toivottanu ja kenet en. :ashamed:

Hannipupu: Super mycket paljon onnea haamusta! Kerrohan heti kun vahvistuu! :flower: :heart:
 
on ollut vähän haipakkaa täällä Moskovassa. Oli anoppi kylässä viime viikolla ja nähtävyyksiä kierrettiin, minkä ehdittiin. Meikäläisellä sitten tätikin tuli vierailulle perjantaina, joten kp 5 / 26 (23-38) on tällä hetkellä tilanne . Oli ovis sitten vissiin vasta silloin myöhemmällä ajankohdalla meikäläisellä, koska täti saapui siihen nähden ajallaan. En kyllä tissikipua ymmärrä vieläkään, sellaista ei ole koskaan ennen ollut ellen ole ollut raskaana. Mutta, ei muuta kuin uutta yritystä vaan, ensi viikolla täytyy olla ahkerana :D Ennustaja Elli muuten povasi meille 03/08 poikaa sytyväksi, joten saas nähdä pitääkö ennustus paikkaansa :LOL: Sitä haluaa uskoa vaikka mihin humputuksiin, kun vauvakuume vaivaa...

Tänne on tullut paljon uutta porukkaa, tervetuloa kaikille minunkin puolestani! =)

Ja pahoittelut niille, joille on täti tullut kylään - kyllä se eukko saadaan vielä häädettyä!

Plussanneille ja haamuilijoille roppakaupalla onnea ja tarrasukkia :flower:
 
Kiitos kovasti onnitteluista,vaikee uskoo et meille on nyt sit kai tulossa se jaakko kolmonen!!! Testailen huomenna aamupisusta vielä uudelleen ja hei oliko niin ettei suositella papa-kokeeseen menoa jos on raskaana!!?? Mulla nimittäin ois huomenna aika varattuna.Ihan epätodellinen olo mut perus negatiivisena ajattelen koko ajan vaan mitä kauheeta voi tapahtua ja et tuskin se siellä pysyy ja ei varmasti oo ainakaan oikeessa paikassa vaa jossain torvessa kumminkin!!!Sekavaa tekstiä...apua!!! :p
 
Onnea tuhannesti Hannipupu! =) :flower: Papassa voi kyllä käsittääkseni käydä raskaudenkin aikana, tosin en ole ihan varma, kannattaa varmaan varmistaa asia etukäteen. Mä kävin esikoisen raskausaikana papassa plussauskierrossa, kun en tiennyt vielä olevani raskaana, jälkeenpäin ajatellen kiinnittymisen aikoihin varmaankin. =)

Minähän olen sinne helmikuun ketjuun kirjoitellut, ja käsittääkseni tämän ketjun Bella de la Rosa ja helmikuisten Bella DelaRosa eivät ole sama ihminen. Helmikuisten Bellalla on 7-kuinen vauva, eikös tällä meidän Bellalla ollut jo vähän isompi lapsi?

Täällä tulee edelleen taustailtua tiheään, vaikka kirjoittaminen on jäänyt vähemmälle. Plussakiertoa kaikille =)

Hissukka rv7+0
 
Listalle on tainut eksyä kohdalleni painovirhe, eli tosiaan kp 16 vasta menossa :D Niinkuin mouku80 ja Rheallakin :) Jos vaikka Ippu jaksaa vielä korjailla.

Nyt lenkille :D Tosiaan kun mainitsin tuosta 20kg painon noususta, vasta tänään oikeasti tajusin että se on valtavasti! Tosin painoin tuon miehen tavatessani hieman normaalipainoani vähemmän. 10 kiloa on silti ylimääräistä etenkin tälle kropalle! :kieh:

Ja tänään täytyisi miettiä noita juhannusherkkuja :kieh:
 
Bumba: Kyllähän herkkuja saa jos jonkinlaisia väsättyä myös terveellisesti! =) Eteenkin jos esim. grillaa niin kalaa, lihaa ja vihaneksia vaan hulluna. Ja dipattavaks porkkanoita, omenaa jne. Kermaviili tietty kevytversiona. ;) Mahtavaa kun ite pääsee ekaa kertaa tänä kesänä grillaileen mökille! :p

Mulla on ehdottomasti niitä ovis nipistelyjä nyt! mahaan sattuu ihan pirusti, meni hetki ennenku tajusin mistä on kyse. :whistle: Tuleeko ne nippailut siis just sillon ku on ovis vai ennen sitä? :/ Aika menee niiiin hitaasti! Onneks on lyhyt työviikko ja pääsee sukuloimaan viikonloppuna, jospa se aika sit kuluis nopeemmin!? B)

Mitäs muille kuuluu kun ei kuulu mitään!?
 
juu,kiitoksia että sain liittyä purkamaan vauvakuumetta muillekkin kun vain miehelleni :) meillä on tosiaan 4-kuinen tyttö jonka syntymän jälkeen vannoin että en ikinä tee lapsia,(ikinä ei pitäis sanoa ikinä!)sen verran vaikea oli neitin synnytys. Meillä takana 6 vuotta lapsettomuutta,pöljät hakeuduttiin hoitoihin vasta parisen vuotta sitten ja clomeilla saatiin raskaus aikaiseksi. mutta meni siihenkin tovi. Nyt sitten kuumeillaan taas vaikka vauva talossa onkin. ;)
Saa nähdä miten tuon oviksen kanssa käy,juhannuksen aikaan mullakin laskurin mukaan pitäis olla parhaat päivät,paha vaan,ollaan koko suvun kanssa mökillä jussina joten voipi olla hiukan hankalaa saada omaa rauhaa.. mutta jos vaikka sitten saunassa. :p joskus tuli niitä "pusikkopanoja" harrastettua kun ei todellakaan saanu sitä omaa rauhaa missään niin lähettiin sit ukon kanssa kävelylle metsään. ;)
nyt yritetään ihan luomusti siis ja jos ei tärppää niin clomeja taas kehiin.ja kuumemittari kovassa käytössä :) ekan raskauden arvasin jo ennen testiä siitä kun lämmöt ei laskenu 37,2 mihinkään niinkun aina oli laskenu.

Tosta paino-ongelmasta sen verran että mulla ei ihme kyllä tullu kiloja kun 7 raskauden aikana,ja hyvä niin kun tuota elopainoa on omasta takaakin liikaa jo sen 10 kg.. :)

nyt pitää lopettaa,kun neiti heräs mutta mukavaa päivää kaikille! :)
 
Kiva kuulla että moni pääsee mökille juhannusta viettämään! Sinnepä mekin, miehen sukulaisten kanssa. Se ei tosin oo järven rannassa. Meillä on sikäli hyvät nukkumajärjestelyt että päästään ilmeisesti erilliseen aittaan, ainut että aitta on hieman heppoinen ja olemme jo aiempina kesinä saaneet pientä kuittailua aamupalalle, että koko aitta on heilunut ja ovat sitä sit porukalla katelleet keittiön ikkunasta... :LOL:
 
Onnea haamuilijalle! :flower:
Kerro, kunhan tulos vahvistuu!

Kertokaas te, joilla jo kokemusta on, että kuinka pian teillä on alkanut pahoinvointi hedelmöittymisen jälkeen? Kiinnostaa tietää, kun sellaista on hiukan liikenteessä, vaikka mahdollisten menkkojen alkuun on vielä viikko.
Mies kyselee innoissaan, että onko siellä ketään, mutta mä en jaksa uskoa, että näin pian tärppäisi. Katsotaan...

On mukava lukea kanssasisarten tuntoja ja kokemuksia. Te ootte vaan niin ahkeria, että kun on viikonlopun poissa, on kova urakka päästä kärryille. ;)

Hyvää juhannusta kaikille!
 
voi voi voi.. typerältä kyl näyttää toi kp2 :| saa ootella vielä kauan tärppipäiviä ja jännittelyä.. blaah :/ no jospa se menis äkkiä.. täällä taas ilma synkkenee vaikka aamulla näytti niin hienolle ilma.. sain jopa tunnin jumpat vedettyä :D jos en aamusta sitä tekis ni en illallakaan jaksais.. miettis vaan et no huomenna sit.. vielä ku on heinäkuu lomaa ni rehkis sen.. ehkä :D se on vaan niin tylsää ja typerää puuhaa.. ikinä oo ollu mikää urheilunystävä.. pitäs mennä jakamaan nokkonen ku juuret pukkaa ulos ruukusta.. ja sit ruoan tekoon..
 
Elmerius80 mielenkiintoinen tarina teillä. Ihana kanssa kuulla, että teitäkin lopulta onni on lykästänyt, vaikkakin pidemmän kaavan mukaan. Kiva kuulla kanssa että selvisit tuolla 7 kilolla raskausaïkana. :) Kun tosiaan oma mielenkiinto painon pudotukseen liittyy lähinnä siihen, ettei mieli tekisi olla norsun kokoinen jos vaikka raskaaksi joskus tässä tulisinkin. Etenkin kun ylimääräistä jo valmiiksi hirmuisesti! No mutta jos tässä ehtisi jonkun kilon karistamaan pois. Lähinnä tuo ylenpalttinen herkuttelu on suurimpia ongelmia :p

Me kanssa jussina ollaan sukulaisten mökille menossa :D Ja tullaan nukkumaan omassa rauhassa yläkerrassa. Silti saa nähdä uskaltaako sitä siellä "remuta". ;) Kun melko äänieristeetön paikka on. Ja lattialaudat narisevat jo kevyestä askeleesta...

Ja sen oviksen olettaisin tuossa to-la aikavälillä olevan. Tänään tein toisen tuollaisen aconin ovistestin ja samanlainen haamu/viivanpaikka ilmestyi. :( Olisihan nuo mökkiolosuhteet ihanteelliset jälkeläisen alulle saattamiseen, ja vielä tuo ajankohta juhannuksena :) Eikös juhannuksena eniten niitä "vahinkoja" tapahdu :whistle:

Kiitos Ippu korjauksesta! :flower:

Nyt on pakko lähteä ulos! Kamalaa, kun ei mitään tekemistä mukamas ole. Mies ja kaikki kaveritkin töissä ym. Itse kökin täällä koneella ja huokailen kun aika menee niin nopeaan. Ja huomenna taas töihin, illalla sitten kiroan kun en mitään ole saanut tehtyä vapaapäivinä! :kieh:

Zaukki! :wave:
 
Bumba: mulla on kans tänään sellainen päivä etten saa mitään aikaan. Tylsyys... kiva että tänne sentään on tänään suht ahkeraan kirjoitellu porukka niin voi lueskella. Hauskaa että mainitsit noista juhannusvahingoista, itekin oon maaliskuun lapsi! ;)

Hyvää yritystä kaikille kierron puolivälissä oleville ja hyvää juhannusta myös muille, tosin roikkunen täällä vielä huomenna ja ylihuomennakin...
 
Onnea Hannipupulle haamusta :hug: joko on viiva vahvistunu??

mouku80: kyllä sait mutkin nauramaan tuolla teijän aitta-jutulla :LOL:

ens yönä olis sit englantiin lähtö =) nyt alko vähä jänskättää :p
eli maanantaina oon sit kehissä taas, ellen sit veljen koneella käy lukemassa teijän juhannusjuttuja.. (tosin taidan sittenkin jättää väliin, jos sivuhistoria jääki näkyviin, enkä osaa sitä poistaa, nii hetihä se tajuaa, että meillä vauvahaaveet on käynnissä ;) )
juhannus taitaa tosin olla hiljasta aikaa, ainakin moni on sanonu olevansa mökkeilemässä...

mutta mukavaa juhannusta kaikille, jos en kerkiä enää täällä käymään :wave:
me koitetaan ahkerasti pupuilla sukulaisissa, niin pääsee sit parin viikon päästä jännäilee, kuinka on käyny ;)

heips :wave: B)
 
Nyt on lääkäri soittanut mulle tulokset rintojen ohutneula näyteestä, tulos oli 2 , elikkäs hyvälaatuinen ja kotiseuranta riittää jatkoa ajatellen. =) Nyt on meille kolmannen lapsen lupa tulla jos hyvin käy. Minulla on käytössä mini pillerit ja ne saa lopettaa vaikka kesken kiekon ja niin taidan tehdä. Ilmottelen kierto tietojani sitten kunhan täti käy ensin kylässä, nyt ovat niin sekaisin kun noi pillerit ei sopinut mulle joten saas nähdä kuin nopeasti tuo kierto tasaantuu luomuna. Elämä on ihanaa!
 
:LOL: Juu ei tee mieli olla norsun kokoinen, eikä siis edes Hra Norsun kokoinen :LOL:

Mouku80 luulenpa että minunkin vanhemmillani oli samat mielessä reilut 23 vuotta sitten juhannuksena, mitä minulla ja miehellä nyt :D Tosin kun vasta huhtikuussa synttäreitä viettelen niin eipä sitten ihan juhannukseen osunutkaan :LOL:
 
Täällä taas =)

Hannipupulle paljon onnea :flower:

Bumba; Minä olen kanssa huhtikuussa syntynyt =)
saanko udella monesko päivä vietät syntymäpäivää? Mä 13.

elmerius80: Noista lämmöistä? Kun kerroit ettei ne ensimmäisen raskauden aikana laskeneet "normaaliksi", niin oliko se aamulämpö joka ei laskenut vai oliko sulla yötäpäivää tuo lämpö? Mittailin meinaan äsken lämpöäni... ihan normaali(36.25) oli :snotty:

Mouku80; Täällä on kanssa nimiä mietitty. Tai ei oikeastaan enään "yrityksen" aikaan, mutta tossa viime talvena niitä tuli enemmänkin mietittyä. Pojalle meillä on jo nimi, tosin jos se ei yhtään näytä siltä niin sit pitää keksiä uusi. Tytölle ollaan keksitty montakin kaunista nimeä.. eli valinnan vaikeus tulee jossain vaiheessa :eek:

Tästä tulikin mieleeni! Mä en tiedä muista?, mutta mä ajattelen meidän tulevaa vauvaa aina poikana =) toki tyttö on ihan yhtä toivottu. Pääasia että on terve =)

Sitten vähän omaa napaa: Mulla on tänään ollut kovin liukkaat kelit :LOL: Eli limaa tulee oikein huolella! Mistäköhän tämäkin johtuu? Kun ovulaation aikaan ei ollut mitään!!!!

Me lähdetään kanssa mökille Juhannukseks! Ja mukana on myös puolisukua =) Meillä tosin ei ole tämän "projektin" kannalta mikään pakko pupuilla.. mut olishan se ihan noin muutenkin kivaa =)
 
Joanna saa udella, eli 9.pvä viettelen synttäreitä :D

Vielä semmoista kerron teillekin, kun nyt koko päivän olen täällä "linjoilla" roikkunut, niin että kyllähän tässä jo pian nuppi sekoaa :LOL: Joku/jotkut täällä jo kertoivatkin olevansa sorttia "tahtoo heti nyt kaiken tänne". Sitä samaa maata minäkin ja tänään kun on ollut oikein aikaa asioita pohtia, tahtoo mennä jo vähän yli tämä kuumeilu... Ai olikos tuossa nyt mitään uutta :D
 
Ippu: Kiva jos "idea" kelpasi.. :D

elmerius80
: Toivon että jos/kun joskus raskaudun niin itsekki selviäisin vaan 7:llä kilolla!! Mä oon niin huono laihduttaan, etten koskaan pääse kiloista eroon. :ashamed:

suikale: kyllä ne päivät siitä lisääntyy. Mitä vähemmän asiaa ajattelee niin sitä nopeemmin ne hupenee.. Et vaan ajattele koko asiaa (as if!) ;)

Mulla on ihan hirvee ahdistus. Mietin vaan, että entäs jos se ovis onki vasta huomenna tai torstaina!?!? Eihän sit riitä, että eilen pupuiltiin. |O Ukko kyllä laitto nyt munalukon ( :LOL: ) vähäks aikaa. Ottaa niiiiin päähän jos tilaisuutta ei nyt käytä, mut en mä kai voi toista pakottaakkaan.. :/
 

Yhteistyössä