Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Mie oon taustaillut aika pitkään ja kirjotellut kyllä muissa ketjuissa, mutta nyt ajattelin myös tänne uskaltautua jakamaan ajatuksia tästä ihanasta ja välillä niin mieltä rassaavasta projektista nimeltä kevätvauva 2008. Saanko siis liittyä seuraan?
 
Kiitos Ippu =)
Mä en oikeasti ymmärrä kuin se meni noin, kun tosiaan vaan kopioin sen ja vaihdoin kp:eet. Outoa pitää kokeilla joku päivä uudestaan!!

Tervetuloa Misupai, kiva että liityit seuraan :) Lisäillään sut listalle kun kerrot vähän tietoja. Kiertopäivät, yrityskerrat ja kuinka mones lapsi on haaveissa?

Tinjami; Mäpä etsin sun tiedot kohta tuolta aiemmista viesteistä ja lisään sut sit vielä lauantain listaan

Rhea;Et sitten itse hypännyt? Mä kanssa joskus teininä haaveilin hyppäämisestä, mut luulen et nyt en hyppäis vaikka maksettais :eek:

Bella de la rosa; No jo on!!!!! Mitä tämä tarjoilija sanoi kun kerroit mielipiteesi??

Mulla edelleen maha ja rinnat turvoksissa, mut kai tää on ihan normaalia ovulaation jälkipäivinä!?
 
Huomenta taas,

Ciba: mä ajattelin testata varmuuden vuoks just ennen juhannusta kun mulla on niitä erittäin herkkiä testejä jotka voi näyttää jo 8 pv hedelmöittymisestä. Tiedän sit, uskallanko ottaa pari juhannusjuomaa vai en. Mitään känniä en joka tapauksessa aio vetää, ei jotenkaan kauheesti kiinnosta nykyään... Voidaan sit jännäillä jos ollaan koneen ääressä vielä. Mä varmaan testaan siis pe aamuna. Milloin sä? Tosin epäilen et jos mun kierto venyy taas pitkäksi ni ei sieltä ainakaan vielä voi mitään plussaa tulla.

Rhea: olipa nostalgista toi sataman yö, tosiaan ku JKL:stä oon ni oon siellä monet kerrat ollu, lähinnä silloin teininä. Oi niitä aikoja! :D

Bella de la rosa: uskommattoman huonoa palvelua! Tee ihmeessä se reklamaatio, tai jos suhun otetaan yhteyttä niin kannattaa selittää kaikki et oli vielä erityinen tilanne ku oli ne synttärit jne. Oliko se ihan yksittäinen paikka vai ketjuravintola? Nimittäin ketjuissa varmaan ainakin kuvittelisin että otetaan varmasti vakavasti valitukset ja hyvitetään. Jos se taas on joku pikkupaikka, niin johtaja/omistajakin voi huonolla tuurilla olla idiootti. Ite oon huomannu et parhaan tuloksen saa esittämällä rauhallisesti faktat. Jos on itse ihan tulta ja tappuraa niin ei tule ehkä otetuksi vakavasti.
 
Huomenia,

Olen ollut jo pitkään hereillä ja mies vielä nukkuu tuolla makkarissa, kun ei saanut illalla unta. Taisi valvoa ainakin kahteen asti(flunssaa).

mouku80: Ajattelin käydä tänään apteekissa hakemassa silmätippoja ja jos siinä samassa sitten myös ostoskoriin tipahtaisi raskaustestikin ;) Mutta en kuitenkaan testaile ennen kuin silloin juhannusaamuna, jollei tosiaan täti paukahda paikalle ennen sitä. Jännäillään perjantaina :D
 
Ciba kun katoin sun kp:t niin sulla on sentään ihan ajankohtaista se testaus :). Toisin kuin mulla, mut haluan vaan testata kun mua niin ahdistaa se ajatus et joisin edes kohtuudella jos testissä jo näkyiskin jotain.
 
Huomenta kaikille =)
Mouku80; Minä tuota juhannusta kanssa kovasti olen miettinyt et jos tuo pupuilu viikolla toi tulosta niin en uskalla ottaa mitään jos en testaa! Mulla on juhannusaattona kp21/28 joten voihan se olla että se jo näkyis. Toisaaltaan millään en tahtois testata ennen kuin täti on myöhässä.. joten en nyt oikein vielä tiedä mitä tekisin!!!

Mutta sen tiedän että töihin on lähdettävä nyt.. hyvää päivänjatkoa kaikille :wave:
 
Huomenta vaan kaikille! Meillä on yrityksessä ensimmäinen ja yk on järjestyksessään toinen. Eka taisi mennä yleiseen hermoiluun... Kp on tällä hetkellä 20-22/29-30. Juhannuksen jälkeen pääsee sitten testailemaan, kiva vaan ku ollaan reissuilla, niin jossain ulkohuussissa mökillä... Huomenna alkaa nettikatkos, koska suunnataan matkailemaan Ranskan maalle muutamaksi päiväksi. Mukavaa sunnuntaita kaikille!
 
Huomaa kyllä ettei avokin kanssa viikkoon nähty... Ihan uutta puhtia tossa vauvatouhussa ;) pitää vaa toivoa ettei se oo vielä liian myöhästä vaikka oonkin kyl aika varma siitä et se ovis oli jo... Eilen kyl juteltiin taas vaihteeks tästä raskautumisesta kun ollaan nyt päätetty et todennäkösesti ne häät tulis olemaan 7.6.2008 ja kysymys kuuluukin et mitäs jos oon sillo raskaana... Sanoin kyl jo etten vuotta ala odottelee ja laittaa projektia jäihin sen takii et häät on tulossa, pitänee vaan siis toivoa että tärppäis pian niin ei olis sit omissa häissä raskaana ja sit jos oon ni sit oon, sille ei sit voi mitään... Kumpa nyt vaan tärppäis....
Misupai tervetuloa mukaan!! :flower: Mulla toi sama 'ongelma' ton testailun suhteen, tai siis sillo ku tädin pitäs tulla vierailulle ollaan just oikean tädin mökillä keskellä ei mitään ja sen jälkee sit lähetää meiän mökille viikoks joten saa nähä miten ton testailun kanssa käy... Just kriittisimmän ajan oon viel kaikenlisäks totaalisessa nettipimennossa 2viikkoa...
Hyvää päivänjatkoa kaikille!!
 
Onpas täällä ollut hiljainen päivä! Tulin justiinsa töistä.. rauhallista oli sielläkin! Tais kaikki asiakkaat olla jossain kesäloma reissuissa!

Juttelin eilen raskaana olevan kaverini kanssa oviksesta ja kerroin tuntemuksistani. Hän kertoi ettei koskaan edes miettinyt koko asiaa, eikä tiennyt että sitä voi edes testata! Kunpa itsekin osais unohtaa koko jutun.. ja elelis ihan normaalia elämää ja sit vaan joskus havahtuis et.. hei, koskas ne mun viimeiset menkat on ollutkaan!!! Mä en kyllä tohon pysty. Tai sit pitäis unohtaa tää palstailukin! Mut kun oon niin koukussa =)
 
Niinpä, kunpa voisikin "unohtaa", että yrittää saada vauvaa alulle, mutta joku viisas, jos kertoisi, kuinka se tehdään. Johtuukohan siitä, että lapset on hyvin usealla pariskunnalla suunniteltuja, elämäntilanteisiin sopivia... Tuon tunnustan hiukan itsestänikin.
 
Sunnuntai 17.6.2007

Esikoisesta haaveilevat

Hilipati..................... kp. 5/27-35.................. 04/07....................yk. 3
Yohanna.................. kp. 8/34.................. 05/07...................... yk. 2
Bumba..................... kp. 14/~31.............. 05/07...................... yk. 2
mouku80................. kp. 14/39................. 04/07.................... yk. 2
Rhea........................ kp. 14/30................ 06/07.................... yk. 1
Joanna..................... kp. 16/28................ 06/07.................... yk. 1
Tansuli..................... kp. 19/28 .............. 06/07.......................yk. 1
gataa....................... kp. 21/37-39........... 02/07..................... yk. 4
juuri......................... kp. 21/28................ 06/07......................yk. 1
Misupai......................kp 20-22/29-30.......05/07.......................yk. 2
Suikale..................... kp. 29/29................. 06/07.................... yk. 1
Ciba........................ kp. 34/36................ 04/07..................... yk. 2
Daizy........................ kp. 70/38-56, dpo 30.............................. yk. 2

panikoija.................. 1. haaveissa.......................... elokuussa alkaa
Tinjami....................1.haaveissa..............heinä-elokuussa alkaa

Toista toivovat

äiskä äiskä............... kp. 10/31-33................ 05/07................. yk. 2
niko06...................... kp. 15/27........................................... yk. 2
Heikko-Peikko........... kp. 15/45 (40-60)........ 06/07................ yk. 1
Salamander.............. kp. 16/28................... 05/07................. yk. 2
Minttu mamma... ...... kp. 24/30-32........................................ yk. 2
mussu81................... kp. 24/28.................. 05/07................ yk. 2
tuittu-tilda................. kp. 25/30-34 ........... 04/07............... yk. 3
Emminmamma........... kp. 28/27-32.............. 05/07................. yk. 2
Jopa73......................


Bella de la Rosa........ kp. 2/28...............................puoli vuotta Titania......................2. haaveissa.........................kesäkuussa toiv. sonja.......................2. haaveissa.........................ehkä heinäkuussa Sinuhe......2. haaveissa........................heinä-elokuussa Minja76.....................2. haaveissa........................heinäkuussa tiksa........................2. haaveissa........................elokuussa
möttönen........................kesäkuussa

Kolmatta kaipailevat

Tuikui....................... kp. 10/25...................... 04/07.............. yk. Ninnukka................... kp. 21/30-32............... 03/07............... yk. 4 Hannipupu................. kp. 26/29-31............... 05/07............... yk. 2 Äippä84.................... kp. 34/28-30............... 03/07............... yk. 4

Mammutti-Mamma....... kp. 18/30.....................kesä-elokuussa alkaa hiidi.......................... kp..?/28.....................heinä -elokuussa alkaa äitsykkä78.................. 3.haaveissa...................kesäkuussa alkanee MOLLAKKA.................. 3.haaveissa......................kesän alussa alkaa


Kuudetta kaipaavat

PippurinenMamma....... kp. 29/(26!)32-33............................... yk. 1


Haamuilijat


Plussanneet

iida83.....................2. lapsi .........LA 31.12.2007
Pikkueppu..............4. lapsi.........LA 13.01.2008
Afu-82....................1. lapsi.........LA 21.01.2008
Sonja......................2. lapsi ........LA 27.01.2008
Piipi79....................1. lapsi.........LA 01.02.2008
Amalia-...................3. lapsi.........LA 04.02.2008
Hissukka.................2. lapsi .......LA 05.02.2008
Meillevauva.............1. lapsi........LA 10.02.2008
Vauvakuumeinen....1. lapsi
nipsuli........................................LA 11.02.2008
Olivia.................................
 
Bella de la Rosa :hug: Joskus on niitä päiviä kun kaikki menee pieleen. Harmi että täti kuitenkin tuli, oireet kuulosti niin lupaavilta. Seuraavassa kierrossa sitten!

Joanna aika aikasin meinaat testata! Kai se tietty mahdollista on että jo siinä vaiheessa näkyisi, mutta varmaan aika epätodennäköistä? Toivottavasti kuitenkin plussaa näyttäisi! Kannattaa kysellä niistä nostojen painorajoista työterveyshuollosta. Onhan sitä nostorajat olemassa, vaikka ei raskaanakaan olisi ja varmasti raja alenee raskaana ollessa.

Mites Rhea, vieläkö mies tänään oli "rohkeena"? :D Hauskaa että olette kanssa päässeet yrityksen makuun.

Tervetuloa möttönen ja Misupai, lisäsin teidät listalle. :wave:

Täällä odotellaan edelleen tädin lähtöä, se viihtyy vähän liian hyvin taas...epäilen flunssan olevan tulossa, kurkku siihen malliin kipeä :snotty:
 
Hilipati; Tulin tänään siihen tulokseen etten testaa ennen juhannusta. Tod. näköisesti se ei vielä näy vaikka plussa olisikin. Ovulaatiosta on silloin 7-8päivää et ei varmaan ole vielä edes kiinnittynyt jos hedelmöitys on tapahtunut. Joten ei parista siideristä silloin voi haittaakaan olla?? eihän?
Testaan vasta viikon päästä juhannuksesta, päivänä jolloin tädin pitäisi tulla kylään, siis jos ei ole jo tullut. Mulla alkaa silloin loma ja lähdetään samana päivänä mökille =)
 
Niin ja niistä nostorajoista.. Se on meillä naisilla 20kg, noin niinkuin normaalisti, mun työssäni se tarkoittaa 1 koria maitoa, kori puolentoista litran limua, 40 pakettia hk:n Plöötä!!! Ja näitä siis nostelen päivittäin!! Raskaitahan nuo ovat nytkin ja tosiaan mietin et kuinka turvallista niitä on sitten raskaana nostella? Täytyy työterveydestä tosiaan kysyä tai sitten jossain vaiheessa neuvolasta kun sinne saakka tässä "Projektissa" päästään!!

Misupai;Tuo on varmasti ihan totta mitä sanoit! Tai näin ainakin meillä.. perheenlisäys on suunniteltu juttu, nyt on elämäntilanne sellainen että on vauvan vuoro!!("projektia" siirretty jo pariinkin kertaan viime metreillä)

Mies kysyi tänään että joko masussa potkitaan? =) vitsihän se oli.. mutta suloinen sellainen :)
 
Mie ainakin luulen, että miehet toivovat meidän raskautuvat pian, koska pääsevät eroon tästä jatkuvasta kuumeilustamme. Ja ehkä ne petipuuhatkin vapautuvat, jos plussaa... Ei vaan jaksais odottaa millään, koska kuumetta on ollut aina!
 
Hiphei, pakko vielä tervehtiä näin sunnuntai illan ratoksi teitäkin :D

Saas nähdä tuleeko huomenna postista nuo ovistestit, jotka menneellä viikolla netistä tilailin. (Acon-merkkisiä, tiedoksi vaan/jos jollain on kokemusta ko. testeistä ) Ajattelin jos tästä kierrosta vielä ehtisi testailemaan? En kyllä ole asiaan perehtynyt, eli joko mahtaa olla myöhäistä kun huomenissa kp 15 menossa? Ja kierto oli viimeksi tuo 31? Koskakohan tuota ovista pitäisi ruveta metsästämään? Laskeskelin että tällä alkavalla viikolla voisi siis olla hyvät saumat :D

Eipä olla ehditty peittoa heiluttelemaan viime aikoina, toivottavasti ei ole myöhäistä aloittaa nyt "tehoviikko" :LOL:

Ihanaa, huomenna vapaapäivä tiedossa. Yleensä en noista maanantaipäivistä niin tykkää :)

Uusille välkommen minunkin puolesta :flower:
 
Misupai;Varmasti toivovat =) Äsken kun oltiin saunassa niin mies puhui autoista ja mä vastasin aina vauva-aiheisilla jutuilla :LOL: Mietin että koska se sanoo et nyt olet hiljaa!! Miehellä on autokuume tai lähinnä tuo auton vaihto on pakollinen juttu tällä hetkellä. Ajaa 200km päivässä työmatkoja bensakoneella! Dieseliin vaihtamalla säästetään jo bensakuluissakin melki 400?/kk!!!

Mut nyt nukkumaan, aamulla herätys 05:30 :(
 
Ompas ollut levoton viikonloppu. Aika meni ihan liian nopeesti ja nyt siis taas töissä kökötän. Onneks on vaan 4 päivän viikko. :p Ja onneksi täällä on ollu hiljanen viikonloppu ni en oo ihan tippunu kärryiltä.

Joanna: En siis itse todellakaan hypännyt. :eek: Mä olin vaan kameramiehenä. Maksaa ihan liikaa mun budjetille, enkä muutenkaan oo koskaan mistään tollasesta haaveillu. Mulle kelpaa vaan sellaset viidakko köysiradat. :D

mouku80: Et jäänyt kyllä mistään paitsi jos tänä vuonna et satamaan mukaan päässy. sää ei suosinu hirveesti ja se juoppojen määrä oli suuri.. :x

Ippu: Eihän se hyppy kestänyt valmistelujen kans ku 5min ja ukko jännitti koko edellisen viikonki, joten ei ihme jos ei jääny kauheesti muistikuvia. Alko ne tuntemukset tulla vasta sit pari tuntia myöhemmin. Ja video piti kattoa ainaki 4 kertaa putkeen (samalla piti vähä haukkua kuvaajan ammattitaidottomuutta :kieh:.)

Misupai: Tervetuloa mukaan! Toivottavasti tosiaan ehdit tänne kirjoitella niin opitaan "tuntemaan". :wave:

Hilipati: Eipä siitä ukosta ollu eilen mihinkään. :( Mieli ois tehny mut kroppa ei jaksanu.. (lähinnä pää). :kieh: Täytyy tänään ottaa vahinko takas. :p

Mä oon nyt lämpöjä mittaillu ja tänään oli tosi alhainen (35,4), mites se menikään? Oliko niin, että kun lämmöt nousee takas ylös niin sit ois ovis? Tuo fertility friend vähä hämää ku jos ei määritä alapään kosteustilaa niin se näyttää aina punaista valoa. Sit jos laitan, että on märät kelit ni heti vaihtuu vihreeks. Ku en oo sellasia juttuja nyt tutkiskellut.. :/
 
Täällä tulee vettä kun saavista, ei kivaa. Toivottelen jo nyt kaikille mukavaa ja turvallista juhannusta, koska kohta pitäisi lennellä tuolla taivaalla kohti Ranskan maata, häämatkalle. Palaillaan vasta loppuviikosta ja sit nopeesti mummon luo keskikesän juhlaa viettämään. Ellei mun veljellä oo taas kaikki vehkeet mukana, niin sit pääsen lukemaan tän viikon juttuja.
 
uusille tervetuloa.. kirjoitelka vaan kaikkea mitä päässä liikkuu.. :)

täällä siis täti tuli käymää :'( mahakin niin pirun kipee.. mut se tässä sentään on hyvä ettei kierto venyny hulluna, kun siihenki mahollisuus ois ollu ku nyt on vasta ekat luomumenkat pillereiden jälkeen.. en suinkaan kauheassa vauvakuumeessa oo ku nyt jo ois pitäny onnistua :ashamed: :D no mut.. silti on vähän masentunut olo.. onneks ukko lohdutti et täytyy vaan yrittää, kyllä se vielä onnistuu.. ajattelin aloittaa kunto/laihdutuskuurin.. no.. voihan sitä ajatella.. kertokaa miten saan suunnitelman pidettyä.. oon välillä niin laiska ettei vaan jaksa jumppailla :/
Misupaille toivottelen hyvää matkaa ja toivottavasti säät suosii..
Rhea itekin jätin satamanyön väliin just sen takia ku ei ois jaksanu kattoa sitä känniläisten määrää.. kävelevät vaan päin ei varmaan väistetä yms.. ois varmaa tullu pahalle päälle siellä..

au mun maha :'(
 
Bella de la Rosa no et kyllä minnekään lähde! mä oisin siinä jutussa tehny ihan samallalailla.. niiden käytös oli sikamaista ja törkeää.. ja eihän sitä tiedä kaikista tuolla mitäs nyt puolella että minkä ikäisiä ne kirjoittelijat on.. harmaana kirjoittelijatkin voi olla tosi nuoria eksyneet vaan sinne.. siellä näkyy olevan niin typeriä keskustelujakin että huh.. kyl sä täällä meidän seurana ja ilona pysyt eikö? :D
 
Huomenta, Suikale: tätipahoittelut!

Bella de la Rosa: joka tapauksessa se tarjoilija ei ollut kovin ammattitaitoinen, sillä vaikka hän olisi tulkinnut tilanteen eri tavalla kuin te, niin olisi voinut tulla ystävällisesti ja hienotunteisesti selvittämään asiaa jos epäilikin jotain "väärinkäyttöä", mitä ei mielestäni kuvauksesi perusteella edes ollut. Juttele vaan ihmeessä ravintolan johdon kanssa. Täällä palstalla jotkut tuntuu yksinkertaistavan asioita ja ajattelevan todella mustavalkoisesti. Ei kannata niistä välittää!
 
Maanantai 18.6

Esikoisesta haaveilevat

Hilipati..................... kp. 6/27-35.................. 04/07....................yk. 3
Yohanna.................. kp. 9/34.................. 05/07...................... yk. 2
Bumba..................... kp. 15/~31.............. 05/07...................... yk. 2
mouku80................. kp. 15/39................. 04/07.................... yk. 2
Rhea........................ kp. 15/30................ 06/07.................... yk. 1
Joanna..................... kp. 17/28................ 06/07.................... yk. 1
Tansuli..................... kp. 20/28 .............. 06/07.......................yk. 1
gataa....................... kp. 22/37-39........... 02/07..................... yk. 4
juuri......................... kp. 22/28................ 06/07......................yk. 1
Misupai......................kp 21-22/29-30.......05/07.......................yk. 2
Suikale..................... kp. 1/29................. 06/07.................... yk. 2
Ciba........................ kp. 35/36................ 04/07..................... yk. 2
Daizy........................ kp. 71/38-56, dpo 31.............................. yk. 2

panikoija.................. 1. haaveissa.......................... elokuussa alkaa
Tinjami....................1.haaveissa..............heinä-elokuussa alkaa

Toista toivovat

äiskä äiskä............... kp. 11/31-33................ 05/07................. yk. 2
niko06...................... kp. 16/27........................................... yk. 2
Heikko-Peikko........... kp. 16/45 (40-60)........ 06/07................ yk. 1
Salamander.............. kp. 17/28................... 05/07................. yk. 2
Minttu mamma... ...... kp. 25/30-32........................................ yk. 2
mussu81................... kp. 25/28.................. 05/07................ yk. 2
tuittu-tilda................. kp. 26/30-34 ........... 04/07............... yk. 3
Emminmamma........... kp. 29/27-32.............. 05/07................. yk. 2
Jopa73......................


Bella de la Rosa........ kp. 3/28...............................puoli vuotta Titania......................2. haaveissa.........................kesäkuussa toiv. sonja.......................2. haaveissa.........................ehkä heinäkuussa Sinuhe......2. haaveissa........................heinä-elokuussa
Minja76.....................2. haaveissa........................heinäkuussa
tiksa........................2. haaveissa........................elokuussa
möttönen........................kesäkuussa

Kolmatta kaipailevat

Tuikui....................... kp. 11/25...................... 04/07.............. yk. Ninnukka................... kp. 22/30-32............... 03/07............... yk. 4 Hannipupu................. kp. 27/29-31............... 05/07............... yk. 2 Äippä84.................... kp. 35/28-30............... 03/07............... yk. 4

Mammutti-Mamma....... kp. 19/30.....................kesä-elokuussa alkaa hiidi.......................... kp..?/28.....................heinä -elokuussa alkaa äitsykkä78.................. 3.haaveissa...................kesäkuussa alkanee MOLLAKKA.................. 3.haaveissa......................kesän alussa alkaa


Kuudetta kaipaavat

PippurinenMamma....... kp. 30/(26!)32-33............................... yk. 1


Haamuilijat


Plussanneet

iida83.....................2. lapsi .........LA 31.12.2007
Pikkueppu..............4. lapsi.........LA 13.01.2008
Afu-82....................1. lapsi.........LA 21.01.2008
Sonja......................2. lapsi ........LA 27.01.2008
Piipi79....................1. lapsi.........LA 01.02.2008
Amalia-...................3. lapsi.........LA 04.02.2008
Hissukka.................2. lapsi .......LA 05.02.2008
Meillevauva.............1. lapsi........LA 10.02.2008
Vauvakuumeinen....1. lapsi
nipsuli........................................LA 11.02.2008
Olivia.................................
 

Yhteistyössä