Ompas ollut levoton viikonloppu. Aika meni ihan liian nopeesti ja nyt siis taas töissä kökötän. Onneks on vaan 4 päivän viikko.
Ja onneksi täällä on ollu hiljanen viikonloppu ni en oo ihan tippunu kärryiltä.
Joanna: En siis itse todellakaan hypännyt.
Mä olin vaan kameramiehenä. Maksaa ihan liikaa mun budjetille, enkä muutenkaan oo koskaan mistään tollasesta haaveillu. Mulle kelpaa vaan sellaset viidakko köysiradat.
mouku80: Et jäänyt kyllä mistään paitsi jos tänä vuonna et satamaan mukaan päässy. sää ei suosinu hirveesti ja se juoppojen määrä oli suuri.. :x
Ippu: Eihän se hyppy kestänyt valmistelujen kans ku 5min ja ukko jännitti koko edellisen viikonki, joten ei ihme jos ei jääny kauheesti muistikuvia. Alko ne tuntemukset tulla vasta sit pari tuntia myöhemmin. Ja video piti kattoa ainaki 4 kertaa putkeen (samalla piti vähä haukkua kuvaajan ammattitaidottomuutta :kieh:.)
Misupai: Tervetuloa mukaan! Toivottavasti tosiaan ehdit tänne kirjoitella niin opitaan "tuntemaan". :wave:
Hilipati: Eipä siitä ukosta ollu eilen mihinkään.
Mieli ois tehny mut kroppa ei jaksanu.. (lähinnä pää). :kieh: Täytyy tänään ottaa vahinko takas.
Mä oon nyt lämpöjä mittaillu ja tänään oli tosi alhainen (35,4), mites se menikään?
Oliko niin, että kun lämmöt nousee takas ylös niin sit ois ovis? Tuo fertility friend vähä hämää ku jos ei määritä alapään kosteustilaa niin se näyttää aina punaista valoa. Sit jos laitan, että on märät kelit ni heti vaihtuu vihreeks. Ku en oo sellasia juttuja nyt tutkiskellut.. :/