Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Bumba;noi mun testit on RFSU merkkisiä, siis ihan cittarista ostettuja!
Epäilin kyllä hieman niiden toimivuutta, kun maanantaina oli vahvat ovis oireet, mut tulos oli nega! Se oli nega myös tiistaina ja keskiviikko päivällä ja keskiviikko illalla.. pakko oli testata kahteen kertaan :ashamed: No eilen en sitten päässytkään testaamaan kun oltiin siellä reisussa! Täytyy nyt vaan toivoa ettei se ollis vielä eilen ollut tuo ovulaatio, kun eihän me eilen mitään ehditty hommailemaan! Tosin näyttäiskö testi edes sitten tänään plussaa jos olis ollut eilen? Ollaan me kyllä ahkerasti pupuiltu alkuviikko mut ei voi tietää kuin pitkäikäisiä noi isännän siimaveikot on =) Kaikkea sitä tuleekin kerrottua täällä :whistle:
 
Ippu mäkin kävin uteliaana... Joskus kyllä ihmetyttää miten kärkeviä mielipiteitä ihmiset esittää täällä netin suojissa.

Joanna, toivotaan että tärppää vaikket olekaan vielä bongannut ovista! Muakin välillä hämää että pitäiskö ostaa niitä testejä, mut oon nyt ajatellu ainakin muutaman kuukauden yritellä ilman (ja se aika varmaan lyhenee koko ajan, aluksi ajattelin et puol vuotta, ens kierrossa oon varmaan jo innolla ostamassa :LOL: ).
 
Hissukka mä kävin kanssa vähän taustailemassa Helmien ketjua, haaveilin niin sinne pääsystä. Mutta ei... :'(

Bella de la Rosaa todella koetellaan nyt! Koita kestää, lopputulos saattaa olla hyvin mieleinen! =)

Hannipupu voithan sä jo testata jos et malta odottaa! Jos oot raskaana niin voi hyvinkin näkyä jo, jos kierrot on normisti lyhyitä. Toivotaan parasta!

Joanna, tänään sitte peitot heilumaan! ;) Itellä vielä tärppipäivät niin raivostuttvan kaukana...on tää muuten järkkyä, kun nyt toivoo että päivät menis noepasti,niin yhtäkkiä se kesäkin on mennyt siinä samassa! No, jospa ens kesänä olis sitten vähän pidempi loma.. ;) Ja ihanan kaverin kanssa vielä. :D

Näin kummitytön 7kk tänään. :heart: :heart: Ihana tyttö! Ei ainakaan vähennä kuumetta! Voi että mä rakastan sitä lasta.. :heart: Melkein tippa tulee silmään ku ajattelenkin. Hullu mä taidan olla... :LOL:
 
Yövuorossa olen ja on aikaa selailla keskusteluja. Rohkenin nyt itse ensimmäistä kertaa mukaan ja olen vähän ujopiimä :) Aihe liippasi nyt niin läheltä kun itsellä on haaveena saada kevätvauva.Ilmassa on selkeästi korkeaa vauvakuumetta kun kaikki vastaantulijat odottavat tai ovat juuri synnyttäneet ja jokaista vauvanvaatetta pitäisi käydä vähän edes hipaisemassa.

Esikosemme on nyt 3 ja puoli vuotta ja nyt olisimme valmiita uuteen tulokkaaseen. Sen verran olemme jo edenneet että tulevana tiistaina poistatan kierukan ja sitten vain odottelemaan ilouutisia =)

On ollut hienoa seurata näitä keskusteluja ja niistä on ollut monella tapaa tukea, monessa eri asiassa. Kiitos siitä ihan kaikille :hug:

 
Huomenta kaikille! Joanna: oliks sulla sit ovulaatiopäivänä enää mitään merkkejä nähtävissä oviksesta paitsi positiivinen testi? Kiinnostaa, kun yritän itsekin bongailla... Möttönen: tervetuloa mukaan! Ippu: nyt vaan uutta yritystä putkeen. Ei kannata heti masentua, koska jostain luin että parilla jolla hedelmällisyys on kunnossa on silti vain 25 % mahdollisuus raskautua/kierto.

Täällä ei mitään erityisiä tuntemuksia eilen eikä tänään. Rinnat olleet hieman arat nyt viidettä päivää, mutta sama oli viimeksikin, taitaa olla joku luomukierron oire.
 
:wave:
Huh, olipas urakka lukee kaikki viikon aikana kirjotetut jutut... ootte tytöt olleet ahkeria :)
Eilen siis palasin takas suomeen, ihana matka kyllä oli ja kuumeilu jäi kunnolla taka alalle... Vaikka mihin viesteihin piti vastailla mut menin sit täs ihan sekasin kun oli niin suuri urakka tää lukeminen...

Tervetuloa kaikille uusille munkin puolesta :flower:
suikale paljon onnea työpaikan johdosta!!!
niin ja ippu oon niin pahoillani ettei se testi ookkaan muuttunu positiiviseks nyt viikon aikana.. Mutta luotan siihen että kyllä se pikku asukas sinne sun mahaan löytää kunhan vaan jaksaa uskoa siihen :hug:

Laskureiden mukaan ovis pitäs olla nyt ens viikolla mut nyt alku viikolla oli kyl aikamoisia ovistuntemuksia, eli voipi olla että se ovis onkin jo ohi... Harmi vaan ettei noi simpat oikeen millään päässy matkustamaan noin pitkää matkaa kun tosiaan minä irlannissa ja avokki suomessa... Toisaalta viikko sitten perjantai iltana pupuiltiin joten pieni toivonkipinä elää vielä, mutta parempi tietenkin jos se ovis olis vasta tuloillaan...

Nyt pitää lähteä hakemaan avokin vanhempien luota koira hoitoon... Palailen taas illalla lukemaan kuulumisianne.. Meinas oikeen vierrotusoireita tulla nyt viikon aikana =)
 
Tervetuloa möttönen! :wave: Ei täällä tarvi ujostella! Ihan rehellisesti täällä puhutaan alapäänesteistä ja seksistä. :LOL: Mäkään en yleensä sano keskustelupalstoilla mitään, luen vaan pääasiassa. Mutta tällä palstalla on tullut avauduttuakin useampaan otteeseen.. =)

Eilen oli niin kiirus päivä etten ehtiny syödäkkään vasta ku yhdeksän maissa illalla. Töissä oli hulluna hommaa ja sit sieltä suoraan lenkille, josta juostiin ukon kans salille ja sit kello oliko jo yhdeksän. Onneks täällä on ollu eilen hiljasta ni jakso lukee kaikki jutut. :)

Ippu
: Sanoinhan että aika kuluu nopeesti.. :D Täälläkin on nyt tärpit käsillä ja tänään se tapahtui, vieläpä ilman kumia! Vielä jos viikolla sais ukon suostuun pari kertaa ni sit ois jännäilyt kuun vaiheessa. Nyt kaveria moikkaan. :wave:
 
Missäs kaikki on? Niin, jollain voi tietysti olla elämää tän palstan ulkopuolellakin! :LOL: Hieman tylsää kun mies lähti pitään poikien päivää/iltaa ja ei oikein tiedä mitä tekis.. Olin puistossa jo lueskelemassa, mutta illasta näyttäis tulevan tylsähkö. :|

Rhea: kiva että miehes uskaltautui ilman kumia! Ootko muuten käyttäny ovistikkuja tms?

Gataa: kiva että oli hyvä reissu ilmeisesti!
 
mouku80:Mua kyllä vähän hirvitti alottaa puuhastelu ku niiiin pelkäsin, että kortsut kaivetaan esiin, mut niin sitä vaan mentiin ilman. :D Ja kaverille se sano tänään, että yritys on alkanut. Kai sitä on sitte pakko uskoa! :heart:
En oo tikkuja käyttäny. Ihan vaan kalenterin perusteella mennään. Oon mä tosin lämpöjä mitannu. :p Mut en tajuu niistä mitään. :ashamed:
 
Heippa kaikille :wave:
Työpäivä takana, ruoka tehty ja syöty.. nyt on aika rentoutua täällä =)
Mouku80; Ei mulla mielestäni ollut mitään oireita, paits et iltapäivän peittojen heiluttelun jälkeen alavatsa tuntui turvonneelta ja vähän aralta (lähdettiin lenkille eikä housut meinanneet mennä kiinni) ja illalla saunassa huomasin että rinnat on vähän turvoksissa, oli rintsikoista jääneet samanlaiset jäljet ku mitä jää sukista jolkoihin kun ne kerää nestettä! Tosin nämä samat oireet on päällä vieläkin ja testi näytti hetki sitten jo negaa! Miehellekin sanoin et onko mun kroppa aina käyttäytynyt ovulaation jälkeen näin, kun en ainakaan muista! Tosin ei ole kyllä ollut edes aihetta miettiä että koska on ovulaatio ja koska ei. Käytin kuitenkin hormooni ehkäisyä, se on saattanut peittää oireet tai sit toinen vaihtoehto on se etten ole silloin edes ovuloinut.
Lima juttujakin testailin viikon mittaan, enkä mielestäni huomannut mitään eroa päivien kesken. Täytyypä turvautua siis jatkossakin testeihin =)

Yhtä asiaa kovasti tänään töissä mietin! Kun työni on kuitenkin fyysisesti raskasta, joudun päivittäin jonkin verran nostelemaan raskaitakin kuormia niin onko olemassa jokin paino raja mitä raskaana saa nostaa ja mitä ei? Ja onko jo ihan raskauden alussa vaarallista nostella liian painavia kuormia? Vai tuleeko se rajoitus vasta myöhemmillä viikoilla?

Möttönen; Tervetuloa mukaan :wave: Rohkeesti vaan kirjoittelemaan jos siltä tuntuu =)
 
Heh, Rhea: mun kokemuksen mukaan miehet on just tollasia että ne tarvii vaan joskus vähän enemmän aikaa tottua johonkin ajatukseen ja sit onkin kohta jo ihan mukana! :) Joanna: On just niin vaikea sanoa että mistä mikäkin tuntemus johtuu... Mut ehkä tässä oppiikin sit pikku hiljaa kun tulee useampi luomukierto.
 
Tervehdys kaikille :wave:

En olekaan pitkään aikaan kirjoitellut. Nyt olisi menossa kp33/36. viikko sitten yhtenä iltana juili mahasta mutta sen jälkeen ei ole ollut mitään tuntemuksia. Ajattelin testailla juhannuksena, jollei täti ennen sitä ilmesty. Onko muita jotka aikoo testailla juhannuksena?
 
Lauantai 16.6.2007

Esikoisesta haaveilevat

Hilipati..................... kp. 4/28.................. 04/07...................... yk. 3
Yohanna.................. kp. 7/34.................. 05/07...................... yk. 2
Bumba..................... kp. 13/~31.............. 05/07...................... yk. 2
mouku80................. kp. 13/39................. 04/07.................... yk. 2
Rhea........................ kp. 13/30................ 06/07.................... yk. 1
Joanna..................... kp. 15/28................ 06/07.................... yk. 1
Tansuli..................... kp. 18/28 .............. 06/07.......................yk. 1
gataa....................... kp. 20/37-39........... 02/07..................... yk. 4
juuri......................... kp. 20/28................ 06/07..................... yk. 1
Suikale..................... kp. 28/29................. 06/07.................... yk. 1
Ciba........................ kp. 33/36................ 04/07..................... yk. 2
Daizy........................ kp. 69/38-56, dpo 29.............................. yk. 2

panikoija.................. 1. haaveissa.......................... elokuussa alkaa
Tinjami....................1.haaveissa..............heinä-elokuussa alkaa

Toista toivovat

äiskä äiskä............... kp. 9/31-33................ 05/07................. yk. 2
niko06...................... kp. 14/27........................................... yk. 2
Heikko-Peikko........... kp. 14/45 (40-60)........ 06/07................ yk. 1
Salamander.............. kp. 15/28................... 05/07................. yk. 2
Minttu mamma... ...... kp. 23/30-32........................................ yk. 2
mussu81................... kp. 23/28.................. 05/07................ yk. 2
tuittu-tilda................. kp. 24/30-34 ........... 04/07............... yk. 3
Emminmamma........... kp. 27/27-32.............. 05/07................. yk. 2
Jopa73......................


Bella de la Rosa........ kp. 38/28...............................puoli vuotta Titania......................2. haaveissa.........................kesäkuussa toiv. sonja.......................2. haaveissa.........................ehkä heinäkuussa Sinuhe......2. haaveissa........................heinä-elokuussa Minja76.....................2. haaveissa........................heinäkuussa tiksa........................2. haaveissa........................elokuussa


Kolmatta kaipailevat

Tuikui....................... kp. 9/25...................... 04/07.............. yk. Ninnukka................... kp. 20/30-32............... 03/07............... yk. 4 Hannipupu................. kp. 25/29-31............... 05/07............... yk. 2 Äippä84.................... kp. 33/28-30............... 03/07............... yk. 4

Mammutti-Mamma....... kp. 17/30.....................kesä-elokuussa alkaa hiidi.......................... kp..?/28.....................heinä -elokuussa alkaa äitsykkä78.................. 3.haaveissa...................kesäkuussa alkanee MOLLAKKA.................. 3.haaveissa......................kesän alussa alkaa


Kuudetta kaipaavat

PippurinenMamma....... kp. 28/(26!)32-33............................... yk. 1


Haamuilijat


Plussanneet

iida83.....................2. lapsi .........LA 31.12.2007
Pikkueppu..............4. lapsi.........LA 13.01.2008
Afu-82....................1. lapsi.........LA 21.01.2008
Sonja......................2. lapsi ........LA 27.01.2008
Piipi79....................1. lapsi.........LA 01.02.2008
Amalia-...................3. lapsi.........LA 04.02.2008
Hissukka.................2. lapsi .......LA 05.02.2008
Meillevauva.............1. lapsi........LA 10.02.2008
Vauvakuumeinen....1. lapsi
nipsuli........................................LA 11.02.2008
Olivia.................................

 
no niin täti sitten tuli kyläileen yöllä! :snotty: :'( pikkasen menny tämä päivä putkeen |O muutenki ollu pa*ka olo ku menkat alko, niin tänään oli äitini synttärit ja tarjosin hänelle tutussa ravintolassa lounaan listalta, itse otin päivän lounaan joka itse otetaan "tiskiltä", ruokiin kuuluu salaatti, leipä, juomat ja jälkiruoka. meidän 3v ei suostu syömään tuollaisissa paikoissa mitään vaan väkisin saan syötettyä pari lusikallista, joten en hänelle osta erikseen ateriaa. no saatiin siinä synttäri lounas syötyä ja minä lähdin viemään astioita pois niin myyjätär oli äitini kimpussa,kovin syytteli että ollaan käyty monesti hakeen ruokaa ja salaatteja, salaatti lautaset jokaisella kuulemma (isäni oli myös pöydässä mutta joi vain kahvin). :eek: |O en oikein tajunnu aluks, sanoin vain kysyvästi että "ANTEEKS MITÄ?!!" :eek: myyjä vain nakkeli niskoja ja lähti, äidilläni oli vielä syönti kesken, kysyin vielä äidiltä että mikä tää juttu oikein oli... lähdin sitten kassalle uudelleen kysymään että mikä tässä nyt oikein mättäs, suutuin todella! käydään kyseisessä baarissa monta kertaa viikossa kahvilla/syömässä, näin punaista todella, haukuin kyllä myyjän niin perusteellisesti ja sanoin ettei asia jää tähän eikä muuten jääkkään, laitoin palautelaatikkoon yhteystietoni ja pyysin ottamaan minuun yhteyttä! todella törkeää ja vielä kun oltiin synttäri lounaalla! poika siis söi mun salaattilautaselta sen pari lusikallista perunaa eli muussasin sille puolikkaan perunan! ens kerralla v*ttu maksan sille ämmälle sen puolikkaan perunan jota en itse syönyt! vähän ollu pinna kireellä! meni totisesti fiilikset tältä päivältä! :(
 
Ippu: Hyppäshän se. Sano, ettei muista koko tapahtumasta mitään. =) Mä kuvasin kameralla.. ei se kuulemma olla mitään, ihan lälly. Korkeutta 70m ja makso 60e. :p

Bella dlr: Asiakaspalvelu taas kunniaan! Ei voi kyllä tajuta tollasta palvelua.. ihan syystä suutuitki. Selviskö asia siellä? Mua ainaki jää kaikki tollaset väärinkäsityshommelit vaivaamaan tosi pitkään ja pahotan mieleni jos syyttä syytellään. :x

Huomenna pitäs sit saada ukko uusinta kierrokselle. Ehkä se krapulassa suostuuki. :LOL: En kyllä usko, että tärppää tällä yhdellä kerralla ku fertility friendki sanoo, ettei vielä oo hedelmälliset päivät. :/
 

Yhteistyössä