Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Ne ovistestit tuli tänään postissa ja heti piti kokeilla. Ohjeiden mukaan olisi ilmeisesti jo kp10 pitänyt ruveta testailemaan, mutta luulenpa että tämä kierto venyy pidemmäksi kuin viime kierto, joten ajattelin testailla nyt muutamana päivänä tällä viikolla kuitenkin. Ensi kierrosta voi sitten tarkemmin seuloa :D (Toivottavasti ei tarvitsisi enää ensi kierrosta ;) )

Niin ja siis kyllähän se nega tuli. "Haamu" tms. "viivanpaikka" kyllä haaleasti näkyi. Täytyy toivoa että tuo ovis olisi vasta tuloillaan, tosiaan kun ei paljon olla ehditty puuhastelemaan :whistle:

Suikale tätipahoittelut :hug: Meillä on ilmeisesti samat suunnitelmat tuon kunto/laihdutus asian suhteen. Tosin en ole vielä kyennyt "aloittamaan",jotenkin tällä hetkellä on sellainen fiilis ollut, että antaa olla. Tai on jo muutaman kuukauden ollut. Ehkä siihen vaikuttaa sekin, että kovin kuvittelen pian olevani jo raskaana ja raskaana ollessa en halua erityisemmin laihdutella/liikaa intoilla kuntoilun kanssa, ja tuntuu siis turhalta aloittaa nyt kun tod.näk innostus loppuu lyhyeen...

Jotain kyllä pitäisi tehdä, harmittaa kun saa jatkuvasti ostaa esim. isompia ja isompia vaatekokoja :kieh: Voisihan sitä alkuun vaikka karsia ylimääräiset herkut pois ruokavaliosta...
 
suikale: Voi kökkö! :hug: Mokoma täti! Mut jotain hyvää tässäkin, jos kerta luomut tuli ajallaan! :) Laitoin sulle muuten yv:n.

Vilinäiti: Tervetuloa myös mukaan! :wave:

Bella d l R: En oo perillä mitä on tapahtunu ku en seuraa mitä nyt osioo, mutta missään nimessä et voi meitä hylätä vaikka siellä joku/jotku älykääpiöt on älykääpiöitä! :D Siinä oikeestaan on se syy miks siellä ei huvita juttuja edes lukee ku osa vastaa niin töykeesti ja toisilla ei edes oo mitään järkevää asiaa, kunhan ovat kuspäitä. :kieh:
 
Jonnekkin se on pakko saada avautua. Ain niin terveisiä Tallinnasta. Oltiin tyttöporukalla "kaunistumassa" ja oli ihanaa. Ikävä oli lapsia tietty mutta aika hyvin sain ajatukseni myös omaan itseenikin. Testiä en vieläkään uskalla tehä, mutta sen verran oksettaa kokoajan että kai se Jussina uskaltaa tehä.
Nälkä olis jatkuvaa mutta mitään ei tee mieli, pikkarit kokoajan märät ja väsyttää. Näin muuten Tallinnassa hassun kapistuksen joka kiinnitettiin turvakaukalon kantokahvaan ja se piti tuttipulloa paikallaan ku lapsi joi. Kaikea ne keksii. Se oli niinku naru vaan ja sellanen klipsi. En ostanu ku en perusta syöttöä ilman läheisyyttä (en ole hihhuli), mutta ihan kätsy.
Kai sitä on pakko käydä maate ku maa alkoi taas keinumaan. Heips!
 
Huh, lisäiskös joku miutki sinne listaan :ashamed:
Eli toista ollaan yrittämässä, kp3 ja yk3.
Taas koko kämppä siivottu ja kohta lepoa kun tyttö menee päikkäreille.
Tai no mies tulee kohta kotiin, niin ekaks muuta ja sit lepoa ;)
 
suvitus: en osaa sua lisätä listaan, mut varmaan tarvisi myös kierron pituuden tiedot se, joka päivittää. =)

Mulla on ihan hirvee olo taas. Nuokun tässä koneella ja yököttää. Mahtaako taas johtua kummasta ruokavaliosta.
Jotenki nyt tuntuu, että pitäs tärpätä heti ja sais jo näkyä testissä ja syntyä viikonpäästä. Miten sitä sais ukon hommiin tänään.. :/ Muuten oon ihan varma, että mitään toivoa ei oo jos nyt ei mitään tapahdu. Muutenki on jotenki toivoton olo. Toisaalta ei huvittas ajatella koko asiaa ku sit ei ainakaan tapahdu mitään.. on tää kyl persiistä. :snotty:

Eikö kukaan tiedä noista lämpömenetelmistä mitään?
 
Heippa kaikille :wave:
Ja uusille tervetuloa =)

Suikala; Hitsin täti :hug: Mut tosiaan positiivista et ekat luomut ei venyneet. Mulla täällä sama tilanne, siis eka luomukierto menossa.. saas nähdä kuin käy!

Bumba; Mullakin näkyi joka testissä se viivan paikka ja jo ajattelin et se vois olla "melkein" positiivinen. Mut kyllä se sit ihan oikea punainen viiva oli mulla ku näytti plussaa. Kyllä se sullekin sieltä vielä tulee =)

Bella de la rosa; En kanssa tiedä mitä tuolla mitäs nyt osiossa on tapahtunut mut meitä et kyllä jätä :hug:

OIkein hyvää häämatkaa misupai Ja hyvää juhannusta jos ei "nähdä" =)

Täällä ei mitään uutta! Vatsa pömpötys on mennyt jo ohi
=)
Suikale ja Bumba; Täällä kanssa kuntoilu/laihdutus projekti menossa.. tosin viime viikot olen ollut vähän laiska. Vuoden takaisesta olen laihduttanut 24kg.. ja kuulkaas vielä olis laihdutettavaa. Mut olen ajatellut niin että jatkan sitten vauvan syntymän jälkeen :) Täytyy vaan olla tarkkana etten ota noita kiloja raskausaikana takaisin :(
 
Saisikos liittyä tänne joukkoon, kun tuolla Nelosesta kuumeilevat-osiossa on kovin hiljaista?
Olen kyllä käynyt lukemassa täällä, mutta en ole innostunut paljoa kirjoittelemaan..
olen parempi puhumaan kuin kirjoittamaan.. =mukavan kokoinen puhelinlasku
 
Vilinäiti, elmerius80 ja päppä tervetuloa joukkoon kuumeilevaan :)

sain juin sainkin itteni tänään rehkimään.. Bumba ihan samanlailla aattelen sun kans tosta kuntoilu/laihdutus asiassa.. herkutkin ajattelin jättää vähemmälle.. oon niin laiska oikeesti ton kuntoilun suhteen et saa nähä kauanko tää kestäis.. itekin aattelin et sit kun raskautuu ni en hirveästä rääkkää itteeni mut nyt voi vielä (kun viittis :p ) mahakin on kun räjähtäis, niin turvoksissa..

Rhea mulla on muuten ihan sama ku sulla et tuntuu siltä et pitäs heti tulla raskaaks, kasvaa maha heti, tuntea potkut ja syntyä.. mulle se kaikki ja heti :D mut ei ihan onnistu.. kunhan se raskaus tulis.. ja nää menkat menis :kieh:

ruoan laittoon..

 
heissansaa :wave:

on taas ollut muka niin kiireinen viikonloppu ettei oo kerenny kommentoimaan.. nyt taas töissä, täällä sit on sen verren joutilasta aikaa et pystyy töitten ohessa tänne näpyttelemään =)
oikein piti tossa teijän juttuja lukiessa ottaa kynää ja paperia esille, et muistaa kenelle piti kommentoida ja mitä :LOL:
eli siis....

Rhea : toi oli hauska toi sun lause "Mieli ois tehny, mut kroppa ei jaksanu" mulle on myös useesti käyny noin.. ukko välillä pottuileeki tosta, et ku meikä osaa nukahtaa minuutin päästä siitä kun lyön pääni tyynyyn :LOL:

Bella de la Rosa: voi vitsi, että osaa tuolla asiakaspalvelutyössä olla välillä töykeetä porukkaa.. oikeen vihaks meinas pistää kun tuota sun tekstiä luin.. pysy silti täällä meijän seurana, täällä kun on mukavaa porukkaa :hug:

suikale + Bumba : mulla myös tuli heti sinä päivänä kun täti tuli kylään sellanen tunne, et hitto jos en kerran raskaana oo, niin alan sit kuntoilee ja kattoo mitä suuhuni laitan.. viikon olin karkkilakossa ja vähä katoin mitä söin, mut nyt kun taas kp:t alkaa olee ovislukemissa, niin heh, karkkilakko unohtu ja muutenki herkut on maistunu :whistle: no.. töissä oon sentään syöny vaan puuroo ja leipää, oonpahan ees päivän aikana "terveellisissä ruuissa" niin kotia mennessä saa sit hyvällä omalla tunnolla syyä mitä tykkää :LOL:

omaa napaa.. pupuiltu on nyt ihan kiitettävästi, ihan vaan harjotellakseen :LOL: ei mee sit vahingossakaa tärppipäivät ohi :p laskureitten mukaan pitäis olla ovis tuossa juhannuksen tienoilla, eli siis kun siellä englannissa ollaan... oon laskenu, et jos joka toinen päivä sais tuoreet simpat liikkeelle, nii pariin kertaan olis sukuloitten keskellä riskeerattava ja touhuttava varovasti ja hiljaa, eikös se kiinnijäämisen riski tuo jännitystä elämään :LOL:

kai se on joku luonnon laki, että kun ovis on lähestymässä, niin sillon tekee ihan pirusti mieli ja koko ajan!! ;) ainaki mulle on näin käyny, aikasemmi en sitä vaa oo huomannu, mut nyt kiinnitin huomioo, kun noita tärppipäiviä on tullu seurattua =)

eilen käytii kaverin luona, ne sai kk sitten kaksoset, tytön ja pojan.. voi vitsi, että ne oli sit ihania ja pieniä!!! :heart: pari kilosia molemmat syntyessään, kun 1,5kk aikasemmin syntyivät.. nyt jo toinen 3kg ja toinen vähän vajaa.. oli ihan hassua pitää sykyssä, ku tosiaa oli pieniä kun nuket =)
kaveri sit piruuttai laitto toisen mun miehen syliin (on tietonen meijän vauvatoiveesta!!!) , niin isäntä ihan kauhuissaan, että miten tätä pidetään :LOL: raukka kun ei ollu ikinä ennen vauvaa sylissään pitäny
=) niille tiedoks ketkä on täällä vähemmän aikaa ollu, et mulla on ennestään yks tyttö ja mun miehellä ei siis ole lapsia...
mut sulonen näky oli kattoo omaa kultaa vauva sylissä :heart:

jep, työpäivä lähenee loppuaan.. palataan.. ehkä jo kotia mennessä täällä tuun pyörähtää :p

niin ja tervetulotoivotukset vielä uusille :wave:
 
Maanantai 18.6

Esikoisesta haaveilevat

Hilipati..................... kp. 6/27-35.................. 04/07....................yk. 3
Yohanna.................. kp. 9/34.................. 05/07...................... yk. 2
Bumba..................... kp. 15/~31.............. 05/07...................... yk. 2
mouku80................. kp. 15/39................. 04/07.................... yk. 2
Rhea........................ kp. 15/30................ 06/07.................... yk. 1
Joanna..................... kp. 17/28................ 06/07.................... yk. 1
Tansuli..................... kp. 20/28 .............. 06/07.......................yk. 1
gataa....................... kp. 22/37-39........... 02/07..................... yk. 4
juuri......................... kp. 22/28................ 06/07......................yk. 1
Misupai......................kp 21-22/29-30.......05/07.......................yk. 2
Suikale..................... kp. 1/29................. 06/07.................... yk. 2
Ciba........................ kp. 35/36................ 04/07..................... yk. 2
Daizy........................ kp. 71/38-56, dpo 31.............................. yk. 2

panikoija.................. 1. haaveissa.......................... elokuussa alkaa
Tinjami....................1.haaveissa..............heinä-elokuussa alkaa

Toista toivovat

Bella de la Rosa........ kp. 3/28........................ puoli vuotta
Suvitus..................... kp 3/?.......................... 03/07................ yk 3
äiskä äiskä............... kp. 11/31-33................ 05/07................. yk. 2
elmerius80............... kp 11/31.......................06/07.................yk 1
niko06...................... kp. 16/27........................................... yk. 2
Heikko-Peikko........... kp. 16/45 (40-60)........ 06/07................ yk. 1
Salamander.............. kp. 17/28................... 05/07................. yk. 2
Minttu mamma... ...... kp. 25/30-32........................................ yk. 2
mussu81................... kp. 25/28.................. 05/07................ yk. 2
tuittu-tilda................. kp. 26/30-34 ........... 04/07............... yk. 3
Emminmamma........... kp. 29/27-32.............. 05/07................. yk. 2
Jopa73......................
Vilinäiti......................

Titania......................2. haaveissa.........................kesäkuussa toiv. sonja.......................2. haaveissa.........................ehkä heinäkuussa Sinuhe.......................2. haaveissa........................heinä-elokuussa
Minja76.....................2. haaveissa........................heinäkuussa
tiksa........................2. haaveissa........................elokuussa
möttönen..................2. haaveissa........................kesäkuussa

Kolmatta kaipailevat


Tuikui....................... kp. 11/25...................... 04/07.............. yk. ?Ninnukka................... kp. 22/30-32............... 03/07............... yk. 4 Hannipupu................. kp. 27/29-31............... 05/07............... yk. 2 Äippä84.................... kp. 35/28-30............... 03/07............... yk. 4

Mammutti-Mamma....... kp. 19/30.....................kesä-elokuussa alkaa hiidi............................. kp..?/28........................heinä -elokuussa alkaa äitsykkä78.................. 3.haaveissa..................kesäkuussa alkanee MOLLAKKA.................. 3.haaveissa...................kesän alussa alkaa

Neljättä toivovat

päppä

Kuudetta kaipaavat

PippurinenMamma....... kp. 30/(26!)32-33............................... yk. 1


Haamuilijat


Plussanneet

iida83.....................2. lapsi .........LA 31.12.2007
Pikkueppu..............4. lapsi.........LA 13.01.2008
Afu-82....................1. lapsi.........LA 21.01.2008
Sonja......................2. lapsi ........LA 27.01.2008
Piipi79....................1. lapsi.........LA 01.02.2008
Amalia-...................3. lapsi.........LA 04.02.2008
Hissukka.................2. lapsi .......LA 05.02.2008
Meillevauva.............1. lapsi........LA 10.02.2008
Vauvakuumeinen....1. lapsi
nipsuli........................................LA 11.02.2008
Olivia.................................


Kokeilinpa vielä muokata, sori jo kolmas lista tänään :)
 
suikale pahoittelut tädin saapumisesta :hug: toivottavasti kesä saa uutta intoa pintaan seuraavalle kierrolle ja tädin vierailu olis erittäin lyhyt...
misupai oikein mukavaa ja rentouttavaa häämatkaa :) nauttikaa nyt täysin rinnoin toistenne seurasta ja hyvää juhannusta!
rhea ja suikale ihan samoilla linjoilla mennään täälläkin.. Tuntuu et oon kaikessa kaikki mulle nyt ja heti tyyppiä.. Toisaalta kun nää yk:t tässä vaan kasvaa niin oon tajunnu ettei se ookkaa niin helppoa kun luulin...
 
Mä oon nyt sitä mieltä et tonne Mitäs nyt? osioon ei kannata laittaa mitään kirjoituksia. Ippu ja Bella de la Rosa on saaneet sieltä niin asiattomia vastauksia. Ei kannata pahoittaa mieltään siellä.

Olin äsken vähän taustailemassa Helmikuun Helmissä, vaikken siihen pinoon pääsekkään liittymään :ashamed: Joka tapauksessa, siellä on myös BelladelaRosa-nimimerkillä joku! Eihän vaan meidän pinon Bella??

Ulkona olis ihan kiva ilma ja täällä meikäläinen istuu sisällä fleece päällä ja surffaa netissä. Voishan sitä jotain liikuntaakin koittaa harrastaa. Mutta ei, meikä vetää karkkia naamaan sen ku ehtii. Mies on töissä taas..taidan olla toivoton tapaus. :saint:
 
Hilipati: Niinpä tosiaan oli Bella siellä... Ja oli uusi nimimerkki vielä, eka viesti toissapäivänä. Ja meidän Bellahan laittoi siihen lähtöviestiinsä siellä Mitäs nyt -palstalla, että hänellä olisi ollut kerrottavaa... Toivottavasti siis hän olisi saanut plussan! :) Mutta turha kai tässä on spekuloida, kun ei mistään mitään tiedä. :eek:

Täällä on vähän kuume laskenut, jos nyt voi mitään päätellä ajatuksista ja haluista niin luulisin oviksen jo olleen. Nyt pientä juhannusstressiä että miten saadaan kaikki porukat paikalle mualle.

 
:D Onnea Hannipupu! Tekisi mieli todeta, etten ole yhtään kateellinen... mutta :whistle: :D

Ippu tai joku muu joka tietääpi, miten ihmeessä tuon värillisen tekstin saa? Taitaa olla omat simmut jo niin ristissä, kun en tajua?

Vilinäiti, Elmerius80 ja Päppä kiva kun liityitte joukkoomme :flower:

Äiskä äiskä ja suikale tuossa kun oli puhetta laihdutus ym. asioista.. Kävin tänään vaa´alla, ja kappas painoa on nyt tullut tasan 20kg lisää siitä kun olen tuon miekkosen tavannut! :eek: Järkyttävää! Ja tietysti justiinsa herkuteltiin vapaapäivän kunniaksi mansikkakakulla ja sipseillä!!! Nyt alkoi kyllä tiukka herkuton dietti! :kieh:

5kg painon pudotus jo parantaisi mieltä&kehoa. Eli siinäpä tuo tavoite kesälle ! Kunpa nyt vaan riittäisi motivaatio tuohon! :kieh:
 
Huomenta taas kaikille! Hannipupu siirsin sut haamuilijoihin, vai olisiko saanut laittaa suoraan plussanneisiin?

Laihdutuskeskustelusta: mullakin on tullu 7-8 kg lisää siitä kun tavattiin miehen kanssa... Tosin en usko että edes voisin saada niin paljon enää pois kun olin silloin vasta 18 v enkä mielestäni vielä ihan naisen muotoinen.

Valvoin kahteen asti ja mietin tytön ja pojan nimiä... Vaikkei aihettakaan vielä ole, mutta saahan sitä haaveilla! Nyt olis jo monta nimeä kummallekin valmiina! :)
 

Yhteistyössä